دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی معلولین

 

دانلود رایگان سوالات عمومی آزمون استخدامی معلولین:

 

خرید سوالات عمومی آزمون استخدامی معلولین با پاسخنامه

 
 

 

آزمون استخدامی معلولین (اواخر سال 1402)
 
 

انتشار دفترچه آزمون استخدامی معلولین تا پایان سال ۱۴۰۲

علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی در خصوص اخبار استخدام معلولین گفت: سازمان بهزیستی مکلف است درصد تحقق جذب افراد دارای معلولیت را در دستگاه ها پیگیری کند.

اگرچه قانون‌گذار سازمان اداری و استخدامی کشور را پیگیر این کار قرار داده است، اما سازمان بهزیستی در این دولت و دو سال اخیر مطالبه‌گری و پرسشگری خود را انجام داد و در نتیجه آن یک اقدام بی‌سابقه برای افراد دارای معلولیت تا پایان سال محقق خواهد شد.

طبق روالی که قانون است و سازمان اداری و استخدامی کشور در آزمون‌های فراگیر تدبیر می‌کند، جهاد‌ دانشگاهی به زودی دفترچه‌های آزمون را منتشر خواهد کرد و تا پایان سال حدود ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت که شاخصه‌های حضور در این رقابت از حیث سن و دانشنامه‌ای که حداقل لیسانس است را داشته باشند، می‌توانند در نقطه‌ شهرهای کشور در دستگاه‌های مختلف جذب شوند.

 

 

کلمات کلیدی
 
 
 خبر ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - انتشار دفترچه استخدام سازمان بهزیستی سال ۱۴۰۰. با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ... چرا که با در نظر داشتن تعداد زیاد داوطلبانی که برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور 1400 و دیگر آزمون‌ های استخدامی دستگاه‌ های اجرایی کشور اقدام ...  در این مقاله قصد داریم تا به اطلاعیه استخدام سازمان بهزیستی و شرایط و ضوابطی که دارد، ... شرایط استخدامی سازمان بهزیستی در سال 1400 ...  استخدام سازمان بهزیستی استخدام اداره کل بهزیستی استان قزوین آگهی 8 خرداد 1400: اداره کل بهزیستی استان قزوین در راستای تکمیل و بهینه سازی ... آگهی جدید استخدام سازمان بهزیستی در سال 1400 به همراه متن دعوت به همکاری استخدامی سازمان بهزیستی و شرایط استخدام با مدرک دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و ... روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان طی اطلاعیه آغاز فرآیند بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و ... چرا که با در نظر داشتن تعداد زیاد داوطلبانی که برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور 1400 و دیگر آزمون‌ های استخدامی دستگاه‌ های اجرایی کشور اقدام ... آگهی جدید استخدام سازمان بهزیستی در سال 99-1400 به همراه متن دعوت به همکاری استخدامی سازمان بهزیستی و شرایط استخدام با مدرک دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و ... قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی" هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور" ... اطلاعیه اداره کل بهزیستی استان کردستان در خصوص آزمون استخدامی سال ۹۹.