دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی مارون

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی شرکت پتروشیمی مارون:

خرید سوالات استخدامی شرکت پتروشیمی مارون با پاسخنامه

 

 
 

 

آگهی استخدام شرکت پتروشیمی مارون - 22 دی 1401
 

 

آگهی 17 آذر 1401 (استخدام شرکت پتروشیمی تبریز)
با استعانت از خداوند متعال شرکت پتروشیمی تبریز در نظر دارد بمنظور پیشبرد اهداف طرحهای توسعه ای، کمبود نیروی انسانی مورد نیاز خود در سمتهای بهره برداری، نگهداری و تعمیرات، خدمات فنی و مهندسی، مدیریت مالی و بازرگانی و... را از بین متقاضیان واجد شرایط مرد/زن در مقاطع تحصیلی کاردانی،کارشناسی طبق شرایط در نظر گرفته شده (آزمون کتبی و روانشناختی، مصاحبه عمومی، فنی و معاینات طب صنعتی و گزینش) و با انعقاد قرارداد مدت موقت طبق قانون کار/ تامین اجتماعی و بصورت مقیم و شاغل تمام وقت جذب نماید.
مهلت ثبت نام تا 30 آذر 1401 می باشد.

 

 

تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 30 آذر 1401
دریافت کارت آزمون: 05 الی 08 دی 1401
زمان برگزاری آزمون: 08 یا 09 دی 1401

 

 

شرایط عمومی و اختصاصی:

1- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
2- تدین به یکی از ادیان رسمی کشور و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران.
3- داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا کارت معافیت دائم.
تبصره 2: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ آزمون کتبی باشد.
تبصره 3: در صورت پذیرفته شدن متقاضیان در آزمون کتبی و روانشناختی، مصاحبه عمومی، فنی، پذیرش نهایی منوط به معاینات طب صنعتی و گزینش می باشد.
4- برخورداری از تندرستی وتوانایی کامل جسمانی و روانشناختی با تائید طب صنعتی شرکت پتروشیمی تبریز.
۵- عدم تعهد خدمت در دیگر دستگاهها و سازمانهای دولتی وغیردولتی.
۶- داوطلبان نباید به صورت رسمی یا پیمانی دراستخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشند.
7- نداشتن سوءپیشینه کیفری با تائید مراجع ذیصلاح وعدم اشتهار به فساد اخلاقی واعتیاد به مواد مخدر.
8- داشتن مدرک تحصیلی متناسب با جدول نیازمندیهای نیروی انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی،.
تبصره 4- دارندگان مدارک تحصیلی دکتری مجاز به شرکت در مقاطع تحصیلی پائین نیستند. همچنین دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مجاز به شرکت در مقاطع تحصیلی پائین تر(کاردانی) نیستند. در غیر اینصورت و با مشخص شدن کتمان موضوع در هر مرحله از فرآیند جذب از ادامه مراحل جذب متقاضی ممانعت به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
9- حداقل معدل برای کلیه داوطلبان مقاطع کارشناسی ارشد 15 ،کارشناسی 14 و کاردانی 13می باشد.
تبصره 5- برای دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی از دانشگاههای دولتی یک نمره تقلیل در حداقل معدل کل مورد قبول منظور خواهد شد.
10- دارا بودن حداکثر 34 سال سن برای تمامی دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ،32 سال سن برای تمامی دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و 30 سال سن برای مدارک تحصیلی کاردانی تا تاریخ برگزاری آزمون کتبی ضروری می باشد.
تبصره 6- مدت سابقه خدمت مرتبط با ارائه گواهی معتبر(بیمه و گواهی از محل کار قبلی) تا سقف حداکثر دو سال و به ازای هر سال سابقه کار مفید و مرتبط یک سال به حداکثر سن اعلام شده اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است سوابق کاری قبلی اعم از مرتبط و غیر مرتبط تاثیری در تخصیص سمت سازمانی و تعیین حقوق و مزایای متقاضی نخواهد داشت.
تبصره 7- برای کارکنان پیمانکاری شاغل در شرکت پتروشیمی تبریز که بمنظور تبدیل وضعیت در فرآیندآزمون جذب نیرو شرکت می نمایند محدودیت سنی وجود ندارد.
11- مدرک تحصیلی افرادی قابل قبول برای شرکت در آزمون استخدامی می باشد که مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری قرارگرفته باشد. لازم به توضیح است مدارک معادل شامل مورد فوق نمی باشد.
تبصره 8- فقط مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی مورد نیاز شرکت بوده و چنانچه افراد پذیرفته شده، در حین خدمت موفق به اخذ مدرک تحصیلی بالاتر گردند، شرکت هیچ گونه تعهدی در رابطه با تعدیل مدرک مأخوذه و یا ارتقاء در سمت جدید نخواهد داشت.
12- به نمره مکتسبه در آزمون کتبی، جهت شرکت کنندگان خانواده های معظم شهداء،و جانبازان 25درصد و بالاتر و فرزندان کارکنان(شاغل و بازنشسته) در شرکت پتروشیمی تبریز(10%) اضافه خواهد شد.
تبصره 9- در صورت دارا بودن بیش از یک مورد از امتیازات فوق، تنها یکی از آنها تعلق می گیرد.
13- متقاضیان از تمام استانهای کشور می توانند در آزمون شرکت نمایند.
14-تعداد جذب متقاضیان واجد شرایط بومی حداقل(60%) خواهد بود و در صورت عدم امکان تامین بر اساس امتیازات مکتسبه و یا عدم شرکت داوطلبین در بعضی از رشته ها، از بین پذیرفته شدگان سایر مناطق جغرافیایی که امتیاز بالاتری کسب نموده باشند تامین خواهد شد.
تبصره 10- ملاک تشخیص بومی بودن، محل تولد و یا محل صدور شناسنامه و یا محل اخذ دیپلم و یا چهار سال متوالی ساکن استان آذربایجان شرقی می باشد. لازم به توضیح است ارائه مدارک مستدل نظیر استشهاد محلی و سپس تائید شورای محل/بخش/ شهر و...برای احراز شرایط بومی داوطلبان با چهار سال متوالی ساکن استان آذربایجان شرقی ضروری است.

 

 

مواد آزمون:

عنوان رشته مواد آزمون
مهندسی شیمی/ مهندسی پلیمر انتقال حرارت - ترمودینامیک - انتقال جرم و عملیات واحد - سیالات - راکتور - کنترل - کاربرد ریاضیات
مهندسی برق – قدرت / شبکه های توزیع مدار 1 و 2 - بررسی سیستم های قدرت 1 و 2 - کنترل – ماشین 1 و 2 - اندازه گیری الکتریکی- رله و حفاظت
مهندسی برق – الکترونیک، کنترل، ابزار دقیق مدار 1 و 2 - مدار منطقی - اندازه‌گیری – الکترونیک 1 و 2 - کنترل - الکترومغناطیس
مهندسی مکانیک ترمودینامیک - سیالات - انتقال حرارت - استاتیک - مقاومت مصالح - دینامیک و ارتعاشات
مهندسی صنایع مبانی سازمان و مدیریت - کنترل پروژه – تحقیق در عملیات 1 و 2 - آمار مهندسی - اقتصاد مهندسی - برنامه ریزی و کنترل تولید و کنترل موجودی - تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری
شیمی شیمی تجزیه 1،2،3 - شیمی فیزیک 1،2- شیمی آلی1،2،3- کاربرد طیف سنجی در شیمی آلی
مدیریت بازرگانی ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت - حقوق بازرگانی - اقتصاد خرد و کلان _ اصول حسابداری - آمار و کاربرد آن در مدیریت - پول ارز و بانکداری
مدیریت مالی و حسابداری ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت - آمار و احتمال - اقتصاد خرد و کلان - اصول حسابداری - حسابرسی- اصول مدیریت مالی- مبانی ریسک و سرمایه گذاری - تجزیه و تحلیل صورت های مالی
کاردانی برق مدارهای الکتریکی – ماشین – تکنولوژی و کارگاه سیم پیچی – کارگاه برق – الکترونیک - مدار منطقی
کاردانی شیمی انتقال حرارت - موازنه جرم و انرژی - ترمودینامیک - مکانیک سیالات - شیمی آلی - اصول عملیات واحد و انتقال جرم
کاردانی مکانیک فیزیک حرارت - فیزیک مکانیک - سیالات - استاتیک و مقاومت مصالح - توزیع حرارت
دروس عمومی زبان و ادبیات فارسی - هوش و استعداد - مبانی کامپیوتر - زبان انگلیسی

 

 

جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام شرکت پتروشیمی مارون و بررسی دقیق تر شرایط استخدامی اعلام شده بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دفترچه راهنمای ثبت نام پتروشیمی مارون 1401

 

 

 


معرفی شرکت پتروشیمی مارون

شرکت پتروشیمی مارون در تاریخ 1377/11/01 برای اجرای الفین هفتم تاسیس گردید. با اجرای این طرح که یا ظرفیت تولید سالیانه 1.1 میلیون تن پلی اتیلن در زمره بزرگترین الفین ها در جهان می باشد، برای اولین بار در کشور +C2 ( اتان ) از گاز طبیعی استحصال شده، طی فرآیندهایی به مواد الفینی، فرآورده های پلیمری و شیمیایی تبدیل می شود .

 

موقعیت جغرافیایی

شرکت پتروشیمی مارون در زمینی به مساحت 102.5 هکتار و در دو منطقه جغرافیایی زیر احداث گردیده است .

1) منطقه کریت کمپ اهواز
واحد بازیابی اتان در زمینی به مساحت 9.5 هکتار در کلیومتر 30 جاده اهواز – ماهشهر احداث شده است. در این واحد خوراک واحد الفین تولید و با خط لوله به طول 95 کیلیومتر به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ارسال می شود.

2) منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
واحد الفین به همراه واحد های پلی اتیلن سنگین، پلی پروپیلن، اتیلن اکساید و اتیلن گلایکول و سرویس های جانبی و آفسایت در زمینی به مساحت 93 هکتار در سایت 2 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی ( ره ) احداث شده است.
 

شرکت پتروشیمی مارون در تاریخ 1377/11/01 تأسیس گردید،در سال 1385 به بهره برداری رسید و در سال 1387 به بخش خصوصی واگذار شد.
شرکت پتروشیمی مارون با دارا بودن کارخانه بازیابی اتان ، با بازیافت اتان از گاز طبیعی آن را برای تولید محصولات شیمیایی و پلیمری به کار می برد.
این شرکت با توانایی تولید سالانه 1100000تن اتیلن، 200000 تن پروپیلن، 300000 تن پلی اتیلن سنگین، 300000 تن پلی پروپیلن و بیش از 443000تن انواع گلایکول یکی از بزرگترین شرکت های پتروشیمی در ایران و جهان می باشد.

 
 

کلمات کلیدی
برای احراز شرایط بومی داوطلبان با چهار سال متوالی ساکن استان آذربایجان شرقی ضروری است. دانلود نمونه سوالات استخدام شرکت های پتروشیمی · دانلود نمونه سوالات عمومی ...  سوالات عمومی آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تبریز (همراه با پاسخنامه و سوالات رایگان) آیا به دنبال اصل نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت ... کاربران عزیز در این صفحه تمام سوالات مفید و کاربردی برای آزمون استخدامی پالایش نفت تبریز برای دروس عمومی، تخصصی به همراه اصل سوالات رایگان طبق تجربه تیم ...  برای مشاهده کلیه اخبار و اطلاعیه های استخدامی شرکت پتروشیمی تبریز در سال 1401 به همراه اصل سوالات عمومی و تخصصی رایگان آزمونهای گذشته کلیک ... سوالات استخدامی شرکت پتروشیمی ارائه شده در وبسایت علمی،آموزشی ای سوال شامل اصل سوالات پتروشیمی سال های ۸۲-۸۳-۸۴-۸۵-۸۶-۸۷ می باشد که به همراه پاسخ نامه به ...  4 – نمونه سوالات استخدامی شرکت پتروشیمی تبریز فناوری اطلاعات )مهارت های هفتگانه I.C.D.L )تعداد ۱۳۶۰ عدد نمونه سوال +جواب نمونه سوالات استخدامی پتروشیمی تبریز98 شیمی فیزیک 1 420 سوال + پاسخنامه ... شرکت پتروشیمی تبریز در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال در ...  تمام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون های استخدامی شرکت های پتروشیمی آبادان، پارس، خوزستان، مارون، اصفهان، جم، شازند، پردیس، خلیج فارس، تبریز، ... آغاز ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز. شرکت پتروشیمی تبریز در نظر دارد با ... دانلود بسته کامل نمونه سوالات استخدامی کارشناس بهداشت خانواده ۹ آذر ۱۴۰۱. دانلود نمونه سوالات استخدامی مهندسی شیمی شرکت پتروشیمی شازند به همراه جواب , دروس کامل عمومی و تخصصی مطابق با مفاد آزمون امسال.