دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدام وزارت نیرو با پاسخنامه تشریحی


این بسته رایگان شامل سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو با جواب توسط سایت تست سرا (ایران عرضه) تهیه شده است. در این بسته از سوالات سالهای 96 و 94 آزمون استخدامی وزارت نیرو نیز استفاده شده است. همچنین برای تهیه بسته کامل نیز میتوانید روی لینک خرید بسته کامل در باکس پایین کلیک نمایید.

 

توضیحات بسته کامل سوالات استخدامی وزارت نیرو:

1- اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال 1396 به تعداد 95 سوال به همراه پاسخنامه تشریحی

فناوری اطلاعات و مهارت های هفت گانه ICDL به تعداد 15 سوال با پاسخ تشریحی

ریاضی و آمار مقدماتی 10 سوال با پاسخ تشریحی

زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش 15 سوال با پاسخ تشریحی

معارف اسلامی 10 سوال با پاسخ تشریحی

زبان انگلیسی عمومی 15 سوال با پاسخ تشریحی

اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و قانون اساسی 9 سوال با پاسخ تشریحی

هوش و استعداد تحصیلی و شغلی 21 سوال با پاسخ تشریحی

2-  اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال 1394 به تعداد 58 سوال به همراه پاسخنامه تشریحی

فناوری اطلاعات و مهارت های هفت گانه ICDL به تعداد 15 سوال با پاسخ تشریحی

ریاضی و آمار مقدماتی 13 سوال با پاسخ تشریحی

زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش 15 سوال با پاسخ تشریحی

اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و قانون اساسی 15 سوال با پاسخ تشریحی

3- اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال 1393 به تعداد 51 سوال به همراه پاسخنامه تشریحی

فناوری اطلاعات و مهارت های هفت گانه ICDL به تعداد 15 سوال با پاسخ تشریحی

زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش 8 سوال با پاسخ تشریحی

معارف اسلامی 10 سوال با پاسخ تشریحی

اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و قانون اساسی 13سوال با پاسخ تشریحی

4– نمونه سوالات عمومی طراحی شده شامل ۲۲۲۰ سوال تستی به همراه با پاسخنامه تستی به شرح زیر:

۴۰۰ سوال تستی سوال احکام و معارف اسلامی با پاسخنامه تستی

۳۶۰ سوال تستی اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی با پاسخنامه تستی

۳۶۰ سوال تستی دانش کامپیوتر با پاسخنامه تستی

۴۰۰ سوال تستی زبان و ادبیات فارسی با پاسخنامه تستی

۳۰۰ سوال تستی زبان انگلیسی با پاسخنامه تستی

۴۰۰ سوال تستی ریاضی و آمار با پاسخنامه تستی

5– عین سوالات تخصصی آزمون استخدامی وزارت نیرو در ادوار گذشته، ۴۰ فایل PDF بدون پاسخنامه

 

 دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدام وزارت نیرو با پاسخنامه تشریحی



اخبار استخدام وزارت نیرو در سال 97

 

شرکت های وابسته (غیردولتی) شامل شرکت های توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب شهری و مدیریت تولید برق (نیروگاه) در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و به استناد مجوزهای استخدامی صادره و بر اساس موافقت مجمع عمومی شرکت های وابسته (غیردولتی)، تعداد 1557 نفر را از بین فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی (عمومی و تخصصی) مصاحبه و گزینش پس از کسب نمره حد نصاب به ترتیب بالاترین نمرات اخذ شده در آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدام می نماید. در بخش اول شرایط عمومی استخدام، در بخش دوم شرایط اختصاصی استخدام و در بخش سوم امتیازات و سهمیه های قانونی اعلام می گردد.

 

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های وابسته (غیردولتی) توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب شهری و مدیریت تولیدبرق (نیروگاه) سال 1397 در تاریخ 97/05/21 بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان می‌رساند با توجه به اعلام شغل محلهای جدید توسط شرکتهای وابسته فوق و اصلاحات به شرح ذیل ضرورت دارد داوطلبان در زمان ثبت نام به این موضوع نیز توجه نموده و در بازه زمانی تعیین شده (از تاریخ 97/05/23 لغایت 97/05/28) نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با عنایت به توضیحات ذیل در صورت علاقه‌مندی می توانند با مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح تقاضانامه ثبت نامی خود اقدام نمایند.

 

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمـــون شرکت‌های وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه شرکتهای مادرتخصصی توانیر ، مهندسی آب و فاضلاب کشور و تولید نیروی برق حرارتی سال 1397 و همچنین اصلاحات مندرج در اطلاعیه مورخ 97/05/23، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (97/05/28) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه مورخ 97/05/31 نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. بنابراین کلیه متقاضیان‌، ضرورت دارد که تا مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مربوط و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند. **لطفا دفترچه راهنما و شرایط استخدام را به دقت مطالعه و در صورت واجد شرایط بودن اقدام به ثبت نام نمایید.



 دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدام وزارت نیرو با پاسخنامه تشریحی


کلمات کلیدی

1 day ago - سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با احتراما، در راستای جذب منابع انسانی و فرصت استخدامی نیروهای کارآمد، وزارت استخدام وزارت نیرو 97 استخدام وزارت نیرو در سال 97 دفترچه استخدام وزارت نیرو ثبت نام استخدام وزارت نیرو 97 رشته های استخدامی وزارت نیرو آزمون استخدامی وزارت نیرو 97 دفترچه استخدام وزارت نیرو 97 شرایط استخدام وزارت نیرو 97 نیرو در این مجموعه سوالات منطبق بر آخرین سوالات آزمونهای برگزار شده توسط سازمان سنجش و ایران آزمون و … مانند آزمون استخدامی وزارت نیرو سالهای ۹۳ و ۹۴ و … طراحی مجموعه استثنایی سوالات استخدامی وزارت نیرو توسط وبسایت نشر استخدام تولید شده است.مطمئنا با دیدن ریز سوالات استخدامی وزارت نیرو به همراه پاسخ نامه شامل سوالات تخصصی و عمومی earches related to سوالات استخدامی وزارت نیرو سوالات استخدامی وزارت نیرو 96 نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو با پاسخ تشریحی سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو 96 کتاب آزمون استخدامی وزارت نیرو دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو با پاسخنامه دانلود سوالات وزارت نیرو 96 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی برق قدرت دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی مهندسی برای کلیه داوطلبان استخدام در وزارت نیرو 97 کاری از ای سوال .Aug 11, 2018 - این بسته، کاملترین مجموعه سوالات استخدامی برای آزمون های استخدامی وزارت نیرو می باشد. الف ) مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین می شود: 1- فناوری ... .. محتویات این بسته شگفت زده خواهید شد وتنها شما ......May 26, 2018 - امروز مجموعه ای کامل از سوالات دوره های قبلی آزمون های استخدامی وزارت نیرو را در اختیار کاربران محترم سایت کندو قرار می دهیم و امیدواریم مورد رضایت ... .. شده است. جاری جهت شرکتهای وابسته غیر دولتی (توزیع، آب و فاضلاب شهری 3 days ago - سوالات استخدام وزارت نیرو مهندس عمران /مهندس عمران /مهندس عمران ۳۴۶۳ مواد آزمون : دو قسم است الف) سوالات آزمون تخصصی ۱۴۰ عدد سوال مکانیک سیالات و ... و نیروگاه) ... پاسخنامه تشریحی (شامل آزمونAug 11, 2018 - معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت: سازمان سنجش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو را از فردا، ۲۱ مرداد آغاز خواهد کرد و در این دوره بیش از ... وزارت نیرو سال ۹۶ + سوالات Aug 23, 2018 - استخدام وزارت نیرو در سال ۹۷ سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو 97 در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟ صفحه مخصوص قبول شدگان آزمون وزارت نیرو ... آزمونهای سال ۹۷ جدیدترین ...