دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ملت

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی بانک ملت :

خرید سوالات استخدامی بانک ملت با پاسخنامه

 

 

 
آگهی استخدام بانک ملت - 15 آذر 1401

آگهی 15 آذر 1401 (انتشار دفترچه شرایط استخدام بانک ملت)
بانک ملت با استعانت از درگاه خداوند متعال و به منظور ارائه خدمات بهینه مالی و بانکی به مشتریان و تکمیل نیروی انسانی خود در رده شغلی بانکدار و کاردان، مطابق با ضوابط و آئین نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، بومی و ساکن یکی از شهرهای مندرج در جدول ذیل با رابطه استخدامی قراردادی موقت قانون کار، به تعداد محدود دعوت به همکاری می نماید:
مهلت ثبت نام تا 2 دی ماه 1401 می باشد.

 

کاربر گرامی متن نوشته شده تنها بخشی از دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بانک ملت در سال 1401 میباشد. جهت دانلود و بررسی کامل دفترچه راهنمای استخدامی بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه راهنمای ثبت نام استخدامی بانک ملت 1401

 

> شرایط عمومی و اختصاصی
1-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
2-متدین بودن به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
3-دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا داشتن کارت معافیت دائم قانونی
تبصره 1: تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی باشد.
تبصره 2: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، درصورت توفیق در مراحل مربوطه پس از تایید پزشک معتمد بانک بلامانع خواهد بود.
4-عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی
5-تندرستی و توانائی کامل جسمی‏/ روانی برای انجام شغل محوله، طبق تائید پزشک معتمد بانک
6- عدم محکومیت و نداشتن سوءپیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح
7- عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان
8- دارا بودن یکی از مقاطع تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشدجهت رده شغلی بانکدار و کاردان (حقوقی،ساختمان و IT)

 

 

> مراحل ثبت نام
1‏- مراجعه به سایت بانک ملت
2‏-تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور
3‏-ارسال عکس: متقاضیان می بایست عکس 4*3 پرسنلی خود را با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر 200 کیلو بایت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاری نمایند.
4‏- پرداخت وجه ثبت نام: متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست در مهلت مقرر، نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ 1.800.000 ریال، اقدام و سایر مراحل ثبت نام را تا دریافت کد رهگیری طی نمایند.
تبصره: با عنایت به عدم امکان استرداد وجه ثبت نام، موکدا اعلام می گردد صرفاً متقاضیانی که واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در جداول و متن آگهی می-باشند، نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

 

> تاریخ دریافت برگه ورود به جلسه آزمون
داوطلبان می بایست حداکثر تا تاریخ 1401/10/07 جهت دریافت برگه ورود به جلسه آزمون، به سایت یاد شده مراجعه نمایند.
بدیهی است جهت شرکت در آزمون، ارائه برگه ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه در روز برگزاری آزمون الزامی خواهد بود.
تبصره1: ارائه رسید تعویض کارت ملی، برای متقاضیانی که جهت تعویض آن اقدام نموده اند، در روز آزمون الزامی می باشد.
تبصره2: داوطلبان می بایست پس از اخذ برگه ورود به جلسه آزمون از طریق سایت، نسبت به کنترل مشخصات فردی خود (نام و نام خانوادگی، کد ملی، مدرک تحصیلی و...) و محل برگزاری آزمون اقدام نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت می توانند از طریق قسمت مربوطه در سایت, نسبت به رفع نقص اقدام نمایند.

 

 

> تذکرات مهم
1‏- آخرین اخبار و اطلاعیه ها درخصوص استخدام در بانک ملت، صرفاً از طریق درج در وب سایت اینترنتی بانک، معتبر بوده و بانک مسئولیتی در قبال مطالب منتشره در سایر سایتها و فضای مجازی، نخواهد داشت.
2‏- چنانچه پس از توفیق متقاضیان در مرحله کتبی آزمون و بررسی و تطبیق مدارک استخدامی آنان با شرایط مندرج در آگهی حاضر یا در هر مرحله از بررسی های بعدی از سوی بانک مشخص شود داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده نمی باشد، حتی در صورت توفیق در آزمون کتبی و هریک از مراحل استخدامی و یا اشتغال بکار در بانک، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در بانک منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
3‏- ثبت نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت مزبور و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی باشد.
4‏- چنانچه مشخص شود داوطلبی با دارا بودن مقطع تحصیلی بالاتر در مقطع پایین تر شرکت نموده است از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
5‏- پس از برگزاری آزمون کتبی، تا چند برابر ظرفیت مورد نیاز بانک نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان اقدام می شود تا پس از انجام سایر مراحل استخدامی، قبول شدگان نهائی انتخاب شوند.
توجه خیلی مهم:
اعلام قبولی متقاضیان به منزله استخدام آنها نبوده و پس از توفیق در کلیه مراحل استخدامی و با توجه به نمرات مکتسبه و همچنین نیاز هر شهر، نسبت به بکارگیری متقاضیان به ترتیب اولویت اقدام می گردد و بانک هیچ گونه مسئولیتی در قبال بکارگیری سایر نیروهای ذخیره (مازاد بر نیاز هرشهر) نخواهد داشت.
6‏- هزینه شرکت در آزمون، به هیچ عنوان مسترد نخواهد گردید.
7‏- موکداً اعلام می گردد؛ جذب نیروی انسانی در بانک، مستلزم توفیق متقاضیان واجد شرایط در تمامی مراحل استخدامی بترتیب شامل: آزمون کتبی، آزمون روانشناختی، مصاحبه های استخدامی(تخصصی و رفتاری)، گزینش و معاینات پزشکی، مطابق دستورالعملها و ضوابط بانک و بر اساس نیاز تعیین شده می باشد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق توفیق لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی خواهد گردید.
8‏-حوزه امتحانی داوطلبان نیز مطابق استان مورد درخواست تعیین گردیده و از طریق سایت ثبت نام قابل رویت می باشد.

 

 



 

 آشنایی با بانک ملت :
 بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۹ تشکیل و با شماره ۳۸۰۷۷ در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.
با ادغام بانک ها، سرمایه‌ی اولیه‌ی بانک ملت به سی وسه میلیارد و پانصدمیلیون ریال رسید.
به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها (مورخ ۱۷ فروردین۸۷) و تصویب نامه هیأت محترم وزیران (شماره ۶۸۹۸۵/ت ۳۷۹۲۵ مورخ ۲ مرداد ۸۶) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.
بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۴۰۰۰۰ میلیارد ریال یکی از بزرگ ترین بانک‌های کشور است که درچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.
مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور، فن‌آوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌است.

بانک ملت در مسیر بانکداری پایدار
جهان ما دارای مجموعه‌ای از منابع و سرمایه‌های محدود است که به بستری برای نیازهای نامحدود تبدیل شده است. اینکه هر کدام از نهادها و سازمان‌ها تنها در راستای تولیدات و اهداف خود در حرکت باشند، نه تنها زمینه ادامه فعالیتشان را دشوار می‌کند، بلکه آثار مخربی برای جامعه‌ای که در آن مشغول فعالیت هستند به بار خواهد آورد.
از اواخر دهه ۹۰ میلادی، بسیاری از سازمان‌های جهانی با داشتن رویکرد توسعه پایدار، به بازتعریف وظایف سازمانی خود پرداختند. از جمله این سازمان‌ها، بانک‌ها هستند که با در نظر داشتن مفاهیم توسعه پایدار قدم در مسیر بانکداری پایدار گذاشتند. بانک ملت در ادامه فعالیت‌های اقتصادی خود، امروز همگام با بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی دنیا، در صدد ایفای مسئولیت اجتماعی خویش است.
مسئولیت اجتماعی، به معنای پیوند خط مشی‌ها و راهبردهای سازمانی با نیازهای اقتصادی و اجتماعی و محیط زیستی جامعه است. به این معنا که سازمان علاوه بر اهداف خود، مسئولیتی نیز در قبال نیازهای اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی آن دارد. اما آنچه باید مد نظر داشت این است که مقصود از مسئولیت اجتماعی بنگاه صرفا فداکاری در راستای برآوردن خواسته‌های دیگران نیست، بلکه اقدامات مربوط به مسئولیت اجتماعی باید به گونه‌ای انتخاب شود و به عمل درآید که منافع بلند مدت بنگاه و جامعه را به طور همزمان در پی داشته باشد.
بانک‌ها‌ با اختیارات و امکاناتی که در دست دارند سهم بزرگی در فعالیت‌های مرتبط با رشد تولید خواهند داشت. همچنین مجموعه فعالیت‌هایی که سازمان‌ها در حوزه ترویج آموزش، فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، برگزاری نشست‌های ادبی و هنری، مشارکت در جشنواره‌ها، همکاری با NGO ها، تخصیص امکانات به زنان بی‌سرپرست و کم‌سرپرست در جهت راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک، مراقبت از محیط زیست، کنترل مصرف انرژی در درون و بیرون سازمان‌ انجام می‌دهند، خود به نوعی مسئولیت اجتماعی آنها محسوب می گردد.
در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، امروزه بسیاری از بانک‌های معتبر دنیا همراه با گزارش سالیانه خود، گزارشی تحت عنوان‌ GRI تهیه می‌کنند که خود گزارشی برای سنجش خلاقیت، پایداری، کسب و کار شفاف و منصفانه آنها است.
بانک ملت به منظور گسترش فعالیت‌هایش در حوزه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی،" بنیاد ملت" را تأسیس کرده است.
افق«بنیاد ملت» به عنوان کانونی برای دستیابی و حرکت«بانک ملت» به سمت بانکداری پایدار، اهمیت دادن به مجموعه مسئولیت‌های اجتماعی است که از طریق مجموعه طرح‌ها و برنامه‌هایی به اجرا در می‌آید.
محورهای اصلی فعالیت‌های این بنیاد عبارتند از:
• توسعه آموزش: آموزش سواد مالی به کودکان، آموزش و اشاعه فرهنگ کتابخوانی به کودکان
• حفظ محیط زیست:آموزش حفظ محیط زیست (طرح حام)، مشارکت در نمایشگاه بین المللی محیط زیست، راه‌ اندازی دفتر حفظ محیط زیست و توسعه پایدار، حفظ گونه‌های در معرض انقراض
• فعالیت‌هایی در عرصه فرهنگ، هنر و ادب: نکوداشت بزرگان فرهنگ، هنر و ادبیات ایران، آموزش و اشاعه فرهنگ کتابخوانی به کودکان
• تو سعه پایدار: تدوین گزارش GRI، راه‌اندازی دفتر توسعه بانکداری پایدار، برگزاری جشنواره بانکداری پایدار
بانک ملت امیدوار است با قدم گذاشتن در مسیر پایداری و خلق ارزش‌ مشترک بین خود و جامعه‌ای که در آن مشغول به کار است، خود را به عنوان یک بنگاه مسئولیت‌پذیر و کنشگر توسعۀ پایدار معرفی کند. با ایفای مسئولیت‌های اجتماعی ما می‌توانیم دنیایی بسازیم که هر کس در آن سهمی از منابع داشته باشد، چنین جهانی عادلانه‌تر و جای بهتری برای زندگی خواهد بود.
 
آشنایی با رشته بانکداری :

رشته مدیریت بانکی در بخشهای مختلف اقتصادی، مثل: کشاورزی، صنعتی، حمل و نقل و... خودش را نشان می دهد، به این دلیل که تمام بخشهای نامبرده به طور پویا با امور پولی و مالی ربط پیدا می کنند و در این رشته، دانشجویان به گونه ای تربیت می شوند که در امور مختلف، ارزیابی، برنامه ریزی و مدیریتهای مختلف بانکداری آگاهی داشته باشند و بتوانند نظرهای کارشناسی خود را در امور مختلف بانکداری ارائه بدهند.
کسانی که علاقه دارند در این رشته شرکت کنند، باید توجه داشته باشند که چون پس از اتمام درس، جذب بانکها می شوند، حداقل روزانه 8 ساعت کار را باید مدنظر قرار بدهند و همچنین حُسن خلق و برخورد اجتم�تخاب این رشته جنبه بین المللی بودن آن است که به خوبی هم می توان با بیمه در ایران و هم در کشورهای دیگر از جمله کشورهای عضو سازمان نامه اکو آشنا شد. در جامعه ما این رشته کمتر شتاخته شده ولی دانشجویان، سعی دارند که آن را بشناسند و در ابتدا شاید فکر کنند که رشته جالبی نیست اما بعداً متوجه می شوند که بازار کار خوب و زمینه پیشرفت زیادی دارد. علاوه بر ایران به خاطر قابلیت پیشرفت در کشورهای دیگر، آینده این رشته می تواند بسیار مطلوب باشد و برای ادامه تحصیل هم در ایران و هم در سایر کشورها می تواند نتیجه مطلوبی بدهد.
دانشجویانی که این رشته را انتخاب می کنند باید به دو نکته توجه کنند: زبان انگلیسی قوی، توانایی بالا؛ و این نکته قابل ذکر است که این دانشگاه به صورت نیمه متمرکز است که دانشجویان باید از سه کنکور بگذرند و بعد می بایست در امتحان زبان کتبی و شفاهی به طور مصاحبه، شرکت کنند تا گزینش شوند.
یکی از دانشجویان، عنوان می کند که اکثر دانشجویان این دانشکده به رشته خود علاقه ای ندارند و با یک ذهنیت دیگری وارد این رشته می شوند چون شاید در رشته دیگری قبول نشده اند؛ و خیلی کم افردی پیدا می شوند که به این رشته علاقمند باشند و اگر افرادی علاقمند باشند، به دوره های بالاتر نیز راه می یابند.
دانشجویان دوره کارشناسی بیمه اکو با گذراندن یک دوره چهار ساله، موفق به دریافت مدرک کارشناسی می شوند. برنامه تحصیلی دانشکده بیمه اکو شامل 135 واحد درسی و در صورت لزوم 12 واحد رشته بین دانشگاهی اضافه خواهد شد. این دروس شامل 20 واحد دروس عمومی، 39 واحد دروس پایه، 33 واحد اختصاصی، 33 واحد عمده و 10 واحد اختیاری است. از این رهگذر، برخی از دروس مهم این دوره به شرح زیر می باشد:
1- حسابداری صنعتی 1 و 2 و 3 که مباحث گوناگونی همچون هزینه یابی، برنامه ریزی و کنترل سربار کارخانه ای و تیم بودجه خرید و فروش را مورد بررسی قرار می دهد.
2- مباحث جاری در حسابداری فکر بحثهای حسابدرای پیمان کاری، مبادلات غیرپولی و کمکهای بلاعوض پولی را بررسی می کند.
3- مدیریت مالی 1 و 2 که به تجزیه و تحلیل سیستمهای مالی و محاسبه سود و موارد مشابه می پردازد.
4- اقتصاد کلان که به بیان درآمد ملی در اقتصاد می پردازد.
5- پول ارز و بانکداری که به مباحثی همچون حجم پول در گردش، وضعیت پول، اندازه گیری تغییرات ارزش پول، تورم، نرخ ارز ثابت و شناور و عملیات بانک تجاری می پردازد.
مؤسسه بیمه - اکو ویژگی و جاذبه های خاصی دارد و سعی می شود دانشجویانی پذیرفته شوند که نه تنها علاقه به تحصیل و تحقیق به زبان انگلیسی دارند، بلکه توجهی هم به رشته بیمه دارند. البته موضوع بیمه کمتر مورد توجه دانشجویان است و آنها بیشتر به زبان توجه دارند، علت آن هم این است که این توانایی را به آنها می دهد که در آینده در بازار کار بتواند موفق باشد.
از طرف مؤسسه ما دانشجویانی قابل پذیرش هستند که بخواهند در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ادامه تحصیل دهند و باید گرایش آنها ریاضی باشد و ریاضی قوی داشته باشند ولی اگر صرفاً می خواهند با کارشناسی وارد زندگی شوند رشته های دیگر علوم انسانی هم است، هرچند ممکن است که زحماتشان بیشتر شود. تأکید مؤسسه بیشتر به زبان انگلیسی بوده و این هم به این دلیل است که دانشجویانی غیرایرانی هم داریم و این رشته جنبه بین المللی دارد که این هم از زیبایی و مزایای این مؤسسه است چون تنها مؤسسه در ایران است که در کنکور سراسری تدریس و دانشجویان غیرایرانی دارد و یادگیری آنها به صورت زبان انگلیسی است. آینده تحصیل در اینجا بسیار خوب است و اکثر دانشجویانی که در اینجا هستند با زمینه قبلی بودند و اکثراً دانشجویان خوبی بودند و علاوه بر آن یادگیری بهتری داشته و موفق تر بودند. اکثر دانشجویان از سال دوم به بعد جذب بازار کار می شوند و کمتر دانشجویی داریم که بیکار و یا شاغل نبوده و این، از مزیتهای این رشته است. این مؤسسه، علاقمند به گسترش فعالیت خود در رشته اکو می باشد که این اولین جا خواهد بود که به زبان انگلیسی است و رشته های بیمه و اقتصاد بیمه و بهداشت بیمه، اقتصاد بهداشت و از این قبیل احداث خواهد شد تا بتوانیم به صنعت بیمه کمک کنیم.
دانشجویانی که مدرک فارغ التحصیلی خود را از دانشکده اکو دریافت نمایند، در دفتر فارغ التحصیلی ثبت نام کرده که در مراسم آتی و گردهمایی آن شرکت می نمایند و از سوی دیگر دانشجویانی که در حال فارغ التحصیل هستند از سوی دفتر مشاغل یا کاریابی مورد حمایت قرار می گیرند تا پس از فراغت از تحصیل، در یافتن شغل مناسب خویش دچار مشکل نشوند. دانشجویان این دانشکده به دلیل وقت گذاری، از وجهه نیک و توانایی و قابلیتهای خویش در صنعت ایران در کاریابی خود با مشکلات کمتری روبرو هستند. 
 
 

کلمات کلیدی:
نمونه سوالات استخدامی بانک ملت | «ای استخدام» | آگهی های ...www.e-estekhdam.com/دانلود-سوالات-آزمون-استخدامی-...Translate this pageدانلود سوالات آزمون استخدامی بانک ملت · برای دانلود سوالات تخصصی آزمون استخدامی بانک ملت اینجا کلیک کنید. این سوالات نمونه سوالات پیشنهادی تیم آموزشی سایت ...سوالات تخصصی آزمون استخدامی بانک ملت - «ای استخدام»www.e-estekhdam.com/سوالات-تخصصی-آزمون-استخد...Translate this pageدانلود سوالات تخصصی آزمون استخدامی بانک ملت. مجموعه ی زیر شامل موارد : logo. 250 سوال مدیریت به همراه پاسخنامه; 100 سوال اقتصاد خرد و کلان به همراه پاسخنامه; 700 ...استخدام بانک ملت در سال 94 | «ای استخدام»www.e-estekhdam.com/استخدام-بانک-ملت/Translate this pageJun 14, 2015 - استخدام بانک ملت سال ۹۳. برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه و سایر تجربیات در یک صفحه اینجا ...دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک ملت - استخدام دهوندdehvand.ir/.../نمونه-سوالات-آزمون-استخدامی-بانک-ملت/Translate this pageJun 17, 2015 - نمونه سوالات استخدامی بانک ملت (دانلود رایگان) تعداد کل سوالات 105، همراه با پاسخ نامه کلیدی سوالات تعداد صفحات نمونه ...لینک دانلود مشاهده آگهی.دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ملت 93 - میهن فالwww.mihanfal.com/دانلود-نمونه-سوالات-آزمون-بانک-م...Translate this pageJun 12, 2014 - مجموعه ی زیر نمونه سوالات پیشین آزمون استخدامی بانک ملت شامل موارد زیر: ۲۰ سوال زبان و ... به همراه سوالات ویژه آزمون بانکهای زیر میباشد: ۴۵۰ سوال ...نمونه سوالات (تخصصی و عمومی) آزمون استخدامی بانک ملت ...iranestekhdam.ir › دانلود نمونه سوالات استخدامیTranslate this pageJun 19, 2014 - گروه نویسندگان ایران استخدام دو بسته ی ویژه با عنوان “نمونه سوالات عمومی” و “نمونه سوالات تخصصی” آزمون استخدامی بانک ملت در جهت موفقیت شما در ...سوالات مصاحبه استخدامی بانک ملت | ایران استخدامiranestekhdam.ir › ... › دانلود نمونه سوالات استخدامیTranslate this pageSep 1, 2014 - با سلام نمونه سوالات و اطلاعات موجود در محتوای این پست گردآوری شده از اطلاعات منتشر شده ی کارجویان حضور یافته در مراحل گزینش آزمون استخدامی‌ ...شرایط استخدام بانک ملت | ایران استخدامiranestekhdam.ir › استخدام بانک هاTranslate this pageJun 8, 2014 - صفحه اصلیاستخدام بانک هاشرایط استخدام بانک ملت ... استخدام بانک ملت در سال ۹۳. جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی‌بانک ملت اینجا کلیک نمایید ...سوالات آزمون استخدامی بانک ملت | استخدامwww.estekhtam.com/.../سوالات-آزمون-استخدامی-بانک-م...Translate this pageMay 31, 2014 - اگر شما قصد دارید در آزمون استخدام بانک ملت و سایر بانک ها قبول شوید و به دنبال منابع مطالعه می گردید، بهترین منبع نمونه سوالات سالهای قبل همین ...سوالات آزمون استخدامی بانک ملتwww.madkala.ir › ... › بانک ها و موسسات مالیTranslate this pageسوالات دوره های قبل آزمون. شامل تست های آزمون همراه با پاسخ. همچنین شامل مجموعه سوالات دانش علوم بانکی (بیش از 600 سوال مربوط به آزمون های استخدامی دوره های قبل بانک ...