دانلود رایگان سوالات استخدامی مهندسی کامپیوتر ( نرم افزار و سخت افزار )


سوالات اختصاصی رشته تخصصی کامپیوتر  ویژه آزمونهای استخدام ارگانها و مراکز مهم دولتی


دانلود رایگان سوالات استخدامی کامپیوتر :





خرید بسته کامل نمونه سوالات استخدامی رشته مهندسی کامپیوتر













درباره کامپیوتر  و آشنایی با این درس :



بازار کار و آینده شغلی رشته


 زمینه‌های اشتغال



با توجه به گسترش روزافزون دنیای کامپیوتر امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به متخصصان کامپیوتر احساس می‌شود. امروزه یک مهندس کامپیوتر اگر علاقمند به کار باشد، هیچ وقت با مشکل بیکاری روبه رو نمی‌شود. به خصوص مهندسین نرم افزار فرصت‌های شغلی بیشتری داشته و برای کارکردن نیاز به امکانات و تجهیزات زیادی ندارند. فرصت‌های شغلی این رشته به حدی گسترده و متعدد است که نه تنها فارغ التحصیلان این رشته به راحتی جذب بازار کار می شوند بلکه دانشجویان دو سال آخر این رشته نیز می توانند وارد بازار کار شده و فعالیت کنند. برای مهندسین سخت افزار هم امکان کار در شرکت‌های تولید کننده قطعات و دستگاه‌ها و مراکز صنعتی – تولیدی بسیار فراهم است و از نظر سطح درآمدی هم با توجه به دانش و پشتکار شخصی در حد قابل قبول و ایده آلی قرار دارند. از طرفی با توجه به استفاده روزافزون از شبکه اینترنت زمینه کار در این موضوع نیز بسیار مهیاست.



بازار کار رشته ی هوش مصنوعی

با توجه به اینکه در کشور ما خیلی روی زیر ساخت های بکارگیری علم هوش مصنوعی کار نشده متاسفانه در رابطه با این رشته چندان بازار کار مربتط با صنعت وجود ندارد و بیشتر فارغ التحصیلان این گرایش در حوزه های تحقیقاتی مرتبط مشغول به فعالیت برای سازمان های تحقیقاتی بزرگ هستند.

بازار کار رشته مهندسی شبکه

مطالعه و بررسی ابزار مخابراتی مناسب برای انتقال اطلاعات، مطالعه و بررسی سرعت و کیفیت شبکه‌های موجود ارتقا کیفیت شبکه های موجود و ایجاد شبکه های کامپیوتری از جمله بازار کار مرتبط با این رشته است.

بازار کار رشته مهندسی نرم افزار

مطالعه، بررسی و امکان سنجی سخت افزار، شبکه و نرم افزار مورد نیاز فعالیت مستقل برای تولید نرم افزارهای کوچک تا متوسط، بررسی راه‌های مکانیزه کردن فعالیت‌های سازمانی برنامه نویسی و تولید کد تست و بررسی برنامه های تولید شده، از جمله بازار کار مرتبط با این رشته است.

بازار کار رشته مهندسی سخت افزار

فعالیت، تحقیق و مطالعه در شرکت های سخت افزاری حاضر که قابلیت مقابله با شرکت های دیگر در سرتاسر نقاط جهان را دارند. طراحی و پیاده سازی سیستم های کامپیوتری سفارشی 
ارتقا کیفیت سخت افزار موجود بوسیله اصلاح های نرم افزاری و سخت افزاری، از جمله بازار کار مرتبط با این رشته است.

وضعیت نیاز کشور به این رشته

رشته کامپیوتر که باعث جهانی شدن اطلاعات و ارتباطات شده است ، رشته روز و رشته آینده است تا جایی که پیش بینی می شود تا ۱۰ سال دیگر در کشورهای پیشرفته مردم همان قدر که بر نیروی برق وابسته هستند به شبکه اینترنت وابسته خواهند شد. با توجه به توضیحات گفته شده روند رو به رشد استفاده از کامپیوتر در زندگی روزانه اشتغال و موقعیت کاری برای فارغ التحصیلان این رشته فراهم است تا در قالب شرکتهای تولیدکننده نرم افزار، شرکتهای تولیدکننده قطعات، مراکز صنعتی – تولیدی، شرکتها و موسسات خدماتی، مراکز آموزشی و … مشغول به کار شده و فعالیت کنند. با توجه به پیشرفت کند ایران نسبت به جامعه جهانی کامپیوتر در سالهای اخیر نیاز به مهندسین خلاق و کوشا در این زمینه کاملاً احساس می شود.

روند رو به رشد استفاده از کامپیوتر در محافل عمومی و خصوصی، استفاده گسترده از شبکه اینترنت و زمینه های مرتبط با آن، فراهم آمدن شرایط آموزش و تجارت الکترونیک همه و همه دست به دست هم داده اند تا از اکنون چشم انداز روشنی نسبت به آینده این رشته وجود داشته باشد به نحوی که فعالان در این زمینه از آینده معلوم و مطمئنی برخوردار خواهند بود. تنها نگرانی به قسمت نرم افزار مربوط می شود که باید مهندسان خلاق ایرانی اقدام به تهیه نرم افزارهای گوناگون و کارآمد کرده تا تنها مصرف کننده صرف نباشیم.

معرفی رشته مهندسی کامپیوتر(تمام گرایش ها)
 


دیباچه:

"انسان باید بیندیشد ولی ماشین باید کار کند." این شعار متخصصان کامپیوتر است،‌ متخصصانی که با پیشرفت و توسعه کامپیوتر توانسته‌اند مغز و عضلات انسان را از اشتغالات تکراری و پیش‌پا افتاده نجات بخشند و او را در رفع مشکلات و مسایل یاری دهند تا جایی که در کشورهای صنعتی و پیشرفته، کامپیوتر در زندگی افراد حضوری اجتناب‌ناپذیر دارد.به همین دلیل رشته مهندسی کامپیوتر که به طراحی و ساخت اجزای مختلف کامپیوتر می‌پردازد،‌ از اهمیت بسیاری برخودار است. این رشته در کشور ما نیز اهمیت بسیار داشته و تا مقطع دکتری تدریس می‌شود.مهندسی‌ کامپیوتر در مقطع‌ کارشناسی‌ دارای‌ دو گرایش‌ سخت‌افزار و نرم‌افزار است‌.

گرایش‌ سخت‌افزار:

سخت‌افزار جزء فیزیکی‌ کامپیوتر بوده‌ و شامل‌ صفحه‌ کلید، صفحه‌ نمایش‌، چاپگر و دیسک‌ها می‌شود؛ یعنی اجزاء فیزیکی‌ و قابل‌ لمس‌ کامپیوتر مانند مدارها و بردهای‌ الکترونیکی‌، سخت‌افزار نامیده‌ می‌شود برای‌ مثال‌ واحد پردازشگر مرکزی‌ که‌ هرگونه‌ عملیات‌ پردازش‌ در آن‌ صورت‌ می‌گیرد، مهمترین‌ واحد سخت‌افزاری‌ است‌.مهندسی سخت‌افزار در مقطع لیسانس به مطالعه و بررسی طراحی سخت‌افزاری، کنترل سخت‌افزاری وشبکه‌های کامپیوتری می‌پردازد. برای مثال یک مهندس سخت‌افزار می‌‌تواند طراحی سخت‌افزاری کند که با IC ها کار کند، با کامپیوتر کار کند، یا از دروازه‌های کامپیوتر استفاده نماید و در نهایت می‌تواند به طراحی مدارهای مجتمع دیجیتالی بپردازد. که البته به این بخش از سخت‌افزار بیشتر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری پرداخته می‌شود.
 

درس‌های‌ این‌ رشته‌ در طول‌ تحصیل‌ :

دروس‌ مشترک‌ در‌ گرایش‌های‌ کامپیوتر :

فیزیک‌، ریاضی‌، مبانی‌ کامپیوتر و برنامه‌سازی‌، آزمایشگاه‌ کامپیوتر، معادلات‌ دیفرانسیل‌، ساختمان‌های‌ گسسته‌، برنامه‌سازی‌ پیشرفته‌ ، آمار و احتمالات‌ مهندسی‌، ریاضی‌ مهندسی‌، مدارهای‌ الکتریکی‌، ساختمان‌ داده‌ها، زبان‌ ماشین‌ و برنامه‌سازی‌ سیستم‌ ، مدارهای‌ الکترونیکی‌ ، مدارهای‌ منطقی‌، طراحی‌ الگوریتم‌ها، طراحی‌ و پیاده‌سازی‌ زبان‌های‌ برنامه‌سازی‌، ریز پردازنده‌، معماری‌کامپیوتر، شبکه‌های‌ کامپیوتری‌ ، سیستم‌های‌ عامل‌، کارگاه‌ عمومی‌.

دروس‌ تخصصی‌ گرایش‌ سخت‌افزار :

سیگنال‌ها و سیستم‌ها، مدارهای‌ الکتریکی‌، انتقال‌ داده‌ها، سیستم‌های‌ کنترل‌ خطی‌، الکترونیک‌ دیجیتال‌، طراحی‌ سیستم‌های‌ VLSI ، کارآموزی‌.
 

گرایش‌ نرم‌افزار:

نرم‌افزار جزء غیرقابل‌ لمس‌ کامپیوتر است‌. نرم‌افزار برنامه‌ها و داده‌هایی‌ است‌ که‌ به‌ کامپیوتر فرمان‌ می‌دهد که‌ چه‌ عملی‌ را انجام‌ دهد. نرم‌افزارها عبارتند از:
نرم‌افزارهای‌ سیستمی‌ و نرم‌افزارهای‌ کاربردی‌. نرم‌افزارهای‌ سیستمی‌ برنامه‌هایی‌ هستند که‌ کامپیوتر برای‌ فعال‌ شدن‌ یا سرویس‌ دادن‌ به‌ آن‌ نیاز دارد و به‌ این‌ دلیل‌ از سوی‌ سازندگان‌ سیستم‌ کامپیوتری‌ عرضه‌ می‌شود و مهمترین‌ آنها سیستم‌ عامل‌، برنامه‌های‌ سودمند و مترجم‌های‌ زبان‌ می‌باشد. نرم‌افزارهای‌ کاربردی‌ نیز برنامه‌هایی‌ است‌ که‌ کاربر یا خود آن‌ها را می‌نویسد یا شرکت‌های‌ نرم‌افزاری‌ آنها را تهیه‌ کرده‌ و برای‌ فروش‌ عرضه‌ می‌کنند.یک مهندس نرم‌افزار یاد می گیرد که چگونه نرم‌افزارهای بزرگ و عظیم را طراحی و برنامه‌ریزی کند،‌ تست و ارزیابی نهایی نماید و در نهایت مستند سازد (برنامه‌های کامپیوتری مورد نظر را تبدیل به دستور‌العمل‌هایی کند که قابل استفاده برای عامه مردم باشد).در واقع هدف از گرایش نرم‌افزار کامپیوتر، آموزش و پژوهش در زمینه زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی، سیستم‌های عامل مختلف و طراحی انواع الگوریتم‌ها می‌باشد.
 

دروس‌ تخصصی‌ گرایش‌ نرم‌افزار :

ذخیره‌ و بازیابی‌ اطلاعات‌ ، اصول‌ طراحی‌ و ساخت‌ کامپایلرها، اصول‌ طراحی‌ پایگاه‌ داده‌ها، پروژه‌ آزمایشگاه‌ سیستم‌ عامل‌، پروژه‌ آزمایشگاه‌ پایگاه‌ داده‌ها، شبیه‌سازی‌ کامپیوتری‌، مهندسی‌ نرم‌افزار، تحلیل‌ و طراحی‌ سیستم‌ها، پروژه‌ نرم‌افزار، کارآموزی‌.
 
توانایی‌های‌ لازم :

مهندس‌ کامپیوتر باید پایه‌ ریاضی‌ قوی‌ داشته‌ و توانایی‌اش‌ در زمینه‌ فیزیک‌ خوب‌ باشد. همچنین‌ لازم‌ است‌ که‌ فردی‌ خلاق‌ باشد تا بتواند مسائل‌ را از راه‌حل‌های‌ ابتکاری‌ حل‌ کند. راه‌ حل‌هایی‌ که‌ کمترین‌ هزینه‌ و بهترین‌ کارایی‌ را داشته‌ باشد. در ضمن‌ دانشجویی‌ که‌ وارد این‌ رشته‌ می‌شود باید همیشه‌ اطلاعاتش‌ به‌ روز بوده‌ و به‌ دنبال‌ فراگرفتن‌ مطالب‌ جدید باشد.
 

موقعیت‌ شغلی‌ در ایران :

امروزه‌ یک‌ مهندس‌ کامپیوتر اگر علاقه‌مند به‌ کار باشد، هیچ‌وقت‌ با مشکل‌ بیکاری‌ روبرو نمی‌شود. بخصوص‌ مهندسین‌ نرم‌افزار که‌ فرصت‌های‌ شغلی‌ بیشتری‌ داشته‌ و برای‌ کار کردن‌ نیز نیاز به‌ امکانات‌ و تجهیزات‌ زیادی‌ ندارند. به‌ همین‌ دلیل‌ در بعضی‌ از کشورها، صادرات‌ نرم‌افزار یکی‌ از اقلام‌ مهم‌ صادراتی‌ و ایجاد درآمدهای‌ ارزی‌ برای‌ آن‌ کشور است‌. جالب است بدانید که متخصصان پیش‌بینی می‌کند که تا 10 سال‌ دیگر در کشورهای‌ پیشرفته‌ مردم‌ همان‌قدر که‌ به‌ نیروی‌ برق‌ وابسته‌ هستند، به‌ شبکه‌ اینترنت‌ وابسته‌ خواهند شد؛ یعنی‌ همان‌ طور که‌ اگر امروزه‌ برق‌ برود هیچ‌ کاری‌ نمی‌توان‌ کرد، اگر در 10 سال‌ دیگر اینترنت‌ قطع‌ شود تمامی‌ کارها متوقف‌ خواهد شد. روشن‌ است‌ که‌ در چنین‌ جامعه‌ای‌ متخصص‌ کامپیوتر نقش‌ بسیار مهمی‌ ایفا خواهد کرد.
 معرفی رشته مهندسی کامپیوتر از نگاه دانشجوی دانشگاه تهران
 نظرات ارسال شده (68) |  تعداد بازدید (24548) |  |  


معرفی رشته مهندسی کامپیوتر از نگاه دانشجوی دانشگاه تهران
حسین پنده- دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران-رتبه180 کنکور 

نرم افزار

مهندسان کامپیوتر در بخش نرم افزار به تولید، راه اندازی و نگهداری کاربردهای نرم افزاری با کمک فناوریها و مهارتهای علوم کامپیوتر می پردازند. برخی زمینه های کاری و تحقیقاتی دانش آموختگان این رشته به شرح زیر است:

تولید سیستم‌های نرم‌افزاری برایحیطه‌های مختلف صنعتی، تجاری و علمی
مدیریت پروژه‌های تولید سیستم‌هاینرم‌افزاری
طراحی و بهینه‌سازی پایگاه‌هایداده
ایجاد سازوکارهای امنیتی درسیستم‌ها
طراحی و پیاده‌سازی پروتکل هایشبکه‌های کامپیوتری منظور برقراری ارتباط سریع، مطمئن و امن
مهندسی اینترنت، طراحی و پیادهسازی موتورهای جستجو در وب و نرم‌افزارهای مبتنی بر وب
طراحی و پیاده سازی سیستمهایعامل، و سیستمهای توامان سخت افزار و نرم افزار
دانشجویان در دوره کارشناسی 141 واحد درسی را می­گذرانند.واحدهای درسی در رشته مهندسی کامپیوتر گرایش­های نرم افزار و سخت افزار الاخصوص در دوره کارشناسی بسیار شبیه هم بوده تا جایی که اختلاف این دو گرایش تنها در حدود 20 واحد درسی است. از دروس تخصصی گرایش نرم­افزارمی توان به مهندسی نرم­افزار، پایگاه داده، مهندسی اینترنت، هوش مصنوعی، نظریه زبان­ها و ... اشاره کرد.





سخت افزار

بخش مهندسی کامپیوتر - سخت‌افزار - در زمینه تولید روشها و ابزارهای طراحی مدارهای دیجیتال، فعالیت می­کند. فعالیت های دیگر این گرایش نیز که در زمینه های تحقیقات بر روی پروتکل های چند رسانه ای و باس های استاندارد بوده از جایگاه بالایی برخوردار می باشد. همچنین تحقیقات به روزی در زمینه متدهای طراحی FPGA ها در این بخش در جریان است. مهندسان کامپیوتر سخت‌افزار در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه‌های زیر فعالیت می کنند:

ابزار CAD برایطراحی و ساخت مدارهای دیجیتال
زبانهای توصیف سخت افزار در سطوحمختلف و تدوین روشهای طراحی، شبیه‌سازی و سنتز
برنامه‌های تست و تولید تست وآزمون‌پذیری مدارهای دیجیتال
استفاده زبانهای سخت افزاری برایبررسی مدارها از نظر استفاده توان، قابلیت اطمینان و سرعت
فشرده‌سازی تصویر، پردازش سیگنال‌هایویدیویی
طراحی و ساخت پروتکل‌هایچندرسانه‌ای و استانداردهای مربوطه به آن
پژوهش‌هایی در جهت ساختپروسسورهای شبکه و پروتکل‌های آن
روشهای ساخت مدارهای توان پایین
از آنجایی که دانشجویان در این گرایش آماده طراحی مدارهای الکترونیکی می شوند، دروس تخصصی آنها تا حدود زیادی مشابه دروس رشته مهندسی برق گرایش الکترونیک است. از دروس تخصصی آن می توان الکترونیک2، الکترونیک دیجیتال، طراحی مدارهای مجتمع در ابعاد خیلی بزرگ، موضوعات پیشرفته در سخت افزار، طراحی مدارهای واسط و ... را نام برد.

دو گرایش نرم­افزار و سخت­افزار در مقطع کارشناسی بیش از آن که درس های اختصاصی داشته باشند درس های مشترک زیادی دارند، بخشی از آنها عبارتند از: مبانی کامپیوتر و برنامه سازی، برنامه نویسی پیشرفته، ساختمان گسسته، ساختمان داده، مدار منطقی، مدار الکتریکی1، الکترونیک1، طراحی الگوریتم، میکروپروسسور، معماری کامپیوتر، سیستم عامل، آمار و احتمال مهندسی، ریاضیات مهندسی، شبکه های کامپیوتری و ...

در کل نمی توان تفاوت زیادی در مقطع کارشناسی بین نرم­افزار و سخت افزار قائل شد چرا که دانشجویان هر گرایش با داشتن حق انتخاب در دروس اختیاری(که در حدود 15 واحد است) در صورت علاقه می توانند دروس اختصاصی گرایش دیگر را بگذرانند. تفاوت ها در مقطع کارشناسی ارشد بسیار زیاد شده تا جایی که به ندرت می توان دروس مشترک بین این دو گرایش پیدا کرد.

دانشجویانی که وارد رشته مهندسی کامپوتر می­شوند باید پیش زمینه ریاضی قوی، الاخصوص در ریاضیات گسسته و آمار و احتمال داشته باشند.

در نهایت یک پیشنهاد دوستانه: اگر در دانشگاه به دنبال رفاه و آسایش می گردید و از تکالیف و پروژه های درسی پی در پی واهمه دارید، بهتر است دور این رشته خط بکشید.

فناوری اطلاعات

بخش مهندسی فناوری اطلاعات (IT) یکی از جدیدترین و به‌روزترین رشته ها می باشد. این بخش با توجه به نفوذ روز افزون فناوری اطلاعات در همه ابعاد زندگی بشر و احساس نیاز مبرم کشور به فارغ التحصیلان آن، با هدف آموزش و تعلیم دانشجویان و انجام تحقیقات گسترده و روزآمد در حوزه پر رونق و پویای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) تشکیل شده است.

یکی از اهدافی که از ابتدا حین طراحی اولیه برنامه درسی، و پس از آن در به روز رسانی‌های سالانه این رشته همواره مد نظر بوده است این است که فارغ التحصیلان آن قابلیت‌هایی را بدست آورند که بتوانند نیاز بازار کار داخلی را در پروژه‌هایی نظیر موارد زیر برطرف نمایند:

پروژه‌های تدوین، پیاده‌سازی وراهبری برنامه‌های جامع فناوری اطلاعات در بنگاه‌ها و سازمان‌ها.
پروژه‌های حوزه خدمات الکترونیکینظیر تجارت الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی، بهداشت الکترونیکی و دولتالکترونیکی.
پروژه‌های طراحی، پیاده‌سازی،ارزیابی کیفی و نگهداری زیرساخت‌های شبکه و خدمات ارزش افزوده
پروژه‌های طراحی و پیاده‌سازیسیستم‌های مدیریت دانش و مراکز داده.
پروژه‌ها و تحقیقات در حوزه عامل‌هایهوشمند و کاربرد آن‌ها در فناوری اطلاعات.
در مقطع کارشناسی، دانشجویان این رشته در کنار آشنایی با تولید نرم‌افزار با مباحث دیگری نظیر سخت افزار کامپیوتر، شبکه، مخابرات، مدیریت فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیکی نیز در حد لازم آشنا می شوند.

همکاران بخش فناوری اطلاعات در آزمایشگاهها در زمینه های تحقیقاتی زیر به تحقیق مشغول می باشند. اکثر این موضوعات از محورهایی است که برای راهبری و اجرای کلان پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات لازم می باشد.

سیستم‌های محاسباتی انسان محور
تجارت و پرداخت الکترونیکی وهمراه
تشخیص تقلب در تعاملاتالکترونیکی
سیستم‌های چندعاملی
یادگیری الکترونیکی
سیستم‌های اطلاعات پزشکی
شبکه‌های اجتماعی
وب معنایی
داده‌کاوی
بازیابی، پردازش، و ترکیباطلاعات
ارزیابی کیفیت شبکه
مخابرات و شبکه‌های سیار
سیستم‌های حمل و نقل هوشمند
بیوانفورماتیک
پردازش‌های چندرسانه‌ای (مالتی‌مدیا)
آینده‌نگاری حوزه فناوری اطلاعاتو تدوین نقشه راه
این گرایش با هدف ارتباط مهندسی کامپیوتر و بخش مدیریتی آن راه اندازی شده و یک رشته بین رشته ایست. این گرایش در حدود 60 تا 70 واحد درسی مشترک با نرم افزار دارد و از دروس تخصصی آن مدیریت، اقتصاد مهندسی، مبانی فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک و ... قابل ذکر هستند.
















کلمات کلیدی

دانلود نمونه سوالات استخدامی کامپیوتر - استخدام دهوند .iنمونه-سوالات-آزمون-استخدامی-کامپیوتر/ ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جستجو میان آگهی های استخدامی ... لینک دانلودنمونه سوالات دروس کامپیوتر (دانلود رایگان) تعداد کل سوالات 120، به همراه پاسخنامه کلیدی سوالات شامل ... دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی کامیپوتر - مخفیگاه wom/...سوالات-استخدامی/1093-دانلود-رایگان-نمونه-سوال... دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی کامیپوتر. اکثر آزمون های استخدامی کشور دارای سوالاتی دm.pdf ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﺭﺍﻳﮕﺎﻥ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻣﻲ. ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺳﻮﺍﻻﺕ. ﻓﻨﺎﻭﺭﻱ. ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ æ. ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ. ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻣﻲ. ﺑﺎ ﭘﺎﺳﺨﻨﺎﻣﻪ. ﺟﺪﻳﺪﺗﺮﻳﻦ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻣﻲ ﻭ ﻛﻨﻜﻮﺭ. ﺩﺭ ﺍﻳﻤﻴﻞ ﻭ ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﺷﻤﺎ. W W W . M A K H F I G A H . C O M ... دانلود رایگان 200 نمونه سوال استخدامی با پاسخ کلیدی - دانش ... w.ir/.../دانلود...سوالات/دانلود+رایگان+200+نمونه+سوال+استخدامی... ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود 200 نمونه سوال استخدامی با پاسخ کلیدی ،دانش کامپیوتر، دانلود سوالات استخدامی ، نمونه سوال استخدامی ، استخدامی دانش کامپیوتر ، استخدام ... [PDF]دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی فناوری اطلاعات و کامپیوتر d.peeﺴﻢ اﷲ اﻟﺮﺣﻤﻦ اﻟﺮﺣﯿﻢ. اﻟﻠﻬﻢ ﺻﻞ ﻋﻠﯽ ﻣﺤﻤﺪ وآل ﻣﺤﻤﺪﻓﻌﺠﻞ ﻓﺮﺟﻬﻢ. داﻧﻠﻮد راﯾﮕﺎن ﺳﻮاﻻت اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ. ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺳﻮاﻻت. ﻓﻨﺎوری. اﻃﻼﻋﺎت. و. ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ. اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ. ﺑﺎ ﭘﺎﺳﺨﻨﺎﻣﻪ. ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ اﺧﺒﺎر اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و ﮐﻨﮑﻮر. در اﯾﻤﯿﻞ و ... جزوات و نمونه سوالات دانش کامپیوتر آزمون های استخدامیm/.../جزوات-و-نمونه-سوالات-دانش-کامپیوتر-آزمون-های... دانلود سوالات آزمون و مصاحبه استخدامی - جزوات و نمونه سوالات دانش کامپیوتر آزمون های استخدامی - تست دانلود، سسوالات آزمون استخدامی، سوالات مصاحبه - جزوات و نمونه سوالات عمومی آزمون های ... دانلود نمونه سوالات دانش کامپیوتر و فناوری اطلاعات آزمون های استخدامی به همراه پاسخ. دانلود نمونه سوالات رایج آزمون های استخدامی bst/238 ICDL. دانلود رایگان نمونه سوالات ICDL آزمونهای استخدامی. دانلود رایگان نمونه سوالات مهارت های هفتگانه آزمونهای استخدامی. دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی کامپیوتر. دانلود نمونه سوالات استخدامی تخصصی کامپیوتر www.e-soal.ir/سوالات-استخدامی-تخصصی-کامپیوتر/ سوالات استخدامی تخصصی کامپیوتر را که شامل تمامی دروس رشته کامپیوتر می باشد را از ما دانلود نمائید و آزمون استخدامی پیش رو را به بهترین شکل ممکن با موفقیت. دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی عمومی - ایران عرضه iranarze.ir/free/60-soal-estekhdam.html دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون عمومی استخدامی. دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی عمومی دروس دانش کامپیوتر، ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی.دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی کامپیوتر 2 w.pdf ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﺭﺍﻳﮕﺎﻥ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻣﻲ. ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺳﻮﺍﻻﺕ. ﻓﻨﺎﻭﺭﻱ. ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ æ. ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ. ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻣﻲ. ﺑﺎ ﭘﺎﺳﺨﻨﺎﻣﻪ. ﺟﺪﻳﺪﺗﺮﻳﻦ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻣﻲ ﻭ ﻛﻨﻜﻮﺭ. ﺩﺭ ﺍﻳﻤﻴﻞ ﻭ ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﺷﻤﺎ. W W W . M A K H F I G A H . C O M ... دانلود نمونه سوالات استخدامی کامپیوتر - استخدام دهوند dehvand.ir/jobs/نمونه-سوالات-آزمون-استخدامی-کامپیوتر/ ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استخدام دهوند – سایت آگهی استخدام و استخدامی – استخدام 94 .... لینک دانلودنمونه سوالات دروس کامپیوتر (دانلود رایگان) تعداد کل سوالات 120، به همراه ... دانلود نمونه سوالات دانش کامپیوتر - استخدام دهوند dehvand.ir/137670/ ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نمونه سوالات دانش کامپیوتر تعداد کل سوالات 200، به همراه پاسخ تعداد صفحات نمونه سوال: 26 ... - 137670. [PDF]دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی فناوری اطلاعات و کامپیوتر ngig.cﷲ اﻟﺮﺣﻤﻦ اﻟﺮﺣﯿﻢ. اﻟﻠﻬﻢ ﺻﻞ ﻋﻠﯽ ﻣﺤﻤﺪ وآل ﻣﺤﻤﺪﻓﻌﺠﻞ ﻓﺮﺟﻬﻢ. داﻧﻠﻮد راﯾﮕﺎن ﺳﻮاﻻت اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ. ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺳﻮاﻻت. ﻓﻨﺎوری. اﻃﻼﻋﺎت. و. ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ. اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ. ﺑﺎ ﭘﺎﺳﺨﻨﺎﻣﻪ. ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ اﺧﺒﺎر اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و ﮐﻨﮑﻮر. در اﯾﻤﯿﻞ و ... جزوات و نمونه سوالات دانش کامپیوتر آزمون های استخدامی libem/.../جزوات-و-نمونه-سوالات-دانش-کامپیوتر-آزمون-های... دانلود سوالات آزمون و مصاحبه استخدامی - جزوات و نمونه سوالات دانش کامپیوتر آزمون های استخدامی - تست دانلود، سوالات استخدامی، نمونه سوالات استخدامی، سوالات رایگان ... استخدام شرکت صفا رایانه سال 94 :: دانلود سوالات آزمون ... bank-soal.blog.ir/1394/02/07/استخدام-شرکت-صفا-رایانه-سال-94 ۶ ساعت پیش - استخدام در چند رده شغلی شرکت صفا رایانه (فعال در زمینه تولید نرم افزار های سفارش مشتری) جهت تکمیل کادر پرسنلی و فنی دفتر مرکزی و مراکز ... دانلود نمونه سوالات استخدامی رشته مهندسی کامپیوتر - ایران ment-quel سوالات استخدامی رشته مهندسی کامپیوتر ، دانلود نمونه سوالات استخدام رشته های مربوط به کامپیوتر و رایانه برای آمادگی در آزمون های استخدامی 1393. اِنَهُ قَریبٌ مُجیب - دانلود رایگان نمونه سولات استخدامی.. spx دانلود سوالات استخدامی معارف و ادبیات و علوم سیاسی همراه پاسخنامه · دانلود نمونه سوالات استخدامی علوم کامپیوتر(ICDL) هماوری اطلاعات آزمون های استخدامی به همراه پاسخ. دانلود سوالات استخدامی رشته مهندسی کامپیوتر | دانلود نمونه ... fihdaسوالات-استخدامی-رشته-مهندسی-کامپیوتر/ متقاضیان رشته مهندسی کامپیوتر که در آزمونهای استخدامی بانک ها، شرکت نفت، وزارتخانه ها و سایر سازمان ها شرکت نموده اند، معمولاً باید آزمون تخصصی رشته خود را نیز ...