دانلود رایگان نمونه سوالات تالیفی سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش آزمون آموزگار ابتدایی (آموزش و پرورش):

 

خرید سوالات استخدامی سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش آزمون آموزگار ابتدایی با پاسخنامه

 

 
 

 


 

سایر منابع اعلام شده برای حیطه اختصاصی عبارتند از:

 

1 - اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش (سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش/سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی - مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی/ آیین نامه اجرایی مدارس، مصوب سال 1400 شورای عالی آموزش و پرورش)
2 - روش ها و  فنون تدریس (با تاکید بر محور های: مبانی نظری تدریس و یادگیری ؛ مدیریت و طراحی فعالیت های آموزشی؛ اصول و شیوه های مدیریت کلاس درس؛ مهارت های خلق موقعیت و فرصت های یادگیری؛ آشنایی با روش های تدریس مبتنی بر شناخت گرایی و سازنده گرایی با رویکرد تحولی ؛راهبردهای یاد دهی و یادگیری؛ مهارت های اساسی مورد نیاز معلم پیش از تدریس، حین تدریس ؛ پس از تدریس؛ مدل ها و الگوهای تدریس)
3 - روانشناسی تربیتی
1-3 - برای داوطلبان آموزگار ابتدایی (با تاکید بر محور های: کاربرد نظریه های یادگیری در کلاس؛ کاربرد نظریه های هوش ، تفکر، خلاقیت و استعداد در کلاس؛ کاربرد نظریه های انگیزش و هیجان در آموزش؛ کاربرد نظریه های تحولی در آموزش؛ شناخت تفاوت های فردی در یادگیری؛ تعاریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط)
2-3 - برای داوطلبین آموزگار استثنایی با تاکید بر محور (تعاریف و طبقه بندی دانش آموزان استثنایی؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان کم توان ذهنی؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان ناشنوا و نابینا (با آسیب های بینایی و شنوایی) شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با اختلال های هیجان رفتاری و اختلالات ارتباطی ؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با مشکلات جسمی – حرکتی و چند معلولیتی ؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم ؛ توان بخشی و مداخله بهنگام در کودکان و دانش آموزان استثنایی ؛ خانواده و مداخله بهنگام در کودکان و دانش آموزان استثنایی)
4 - سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی (با تاکید بر محور تعریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط ، سنجش مشاهده ای؛ سنجش عملکردی، سنجش عاطفی؛ سنجش رفتاری ، سنجش تکوینی؛ پوشه کار) /کتاب راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی کد 53/5 سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی)

 

 


 
درباره آموزگار ابتدایی و آشنایی با این رشته :
 
 
 

سازمان آموزش‌وپرورش علاوه بر جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان هرساله با برگزاری آزمون استخدامی نیز معلم جذب می‌کند و شما می‌توانید با تحصیل در یکی از رشته‌های موردنیاز این آزمون و دریافت مدرک لیسانس از طریق آزمون استخدامی، آموزگار ابتدایی شوید.

برای موفق شدن در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی شما باید با سؤالات آزمون استخدامی آشنا شوید. در ادامة این مقاله ما به شما بهترین کتاب‌های استخدامی آموزگار ابتدایی را معرفی می‌کنیم.


شرایط عمومی شرکت در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش
1) شما به‌عنوان یک دبیر استخدامی در این ارگان دولتی ابتدا باید تابعیت ایرانی داشته باشید.
2)دین شما باید دین اسلام باشد.
3) شما باید به‌عنوان یک شهروند ایرانی، به قانون اساسی جمهوری اسلامی پایبند باشید.
4) شرط دیگر این آزمون داشتن کارت پایان خدمت سربازی و یا معافیت آن برای آقایان است.
5) برخورداری از سلامت جسمانی و روانی بسیار مهم است.
6) نداشتن اعتیاد به مواد مخدر نیز یکی دیگر از شروط شرکت در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی است.
7) عدم اشتغال به‌صورت رسمی در سازمان‌های دیگر نیز بسیار مهم است.


شرایط سنی شرکت در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش
برای شرکت در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، اولین شرط، سن داوطلب می‌باشد. شما باید حداقل 20 سال و حداکثر 25 سال (با مدرک دیپلم)، حداکثر 30 سال (با مدرک فوق‌دیپلم)، حداکثر 35 سال (با مدرک لیسانس) حداکثر 40 سال (با مدرک فوق‌لیسانس) و حداکثر 45 سال (با مدرک دکترا) داشته باشید.

 

 

منابع دروس اختصاصی آموزگار ابتدایی آموزش‌وپرورش
دروس اختصاصی برای موفقیت در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی می‌تواند به شرح زیر باشد.

دروس اختصاصی

توضیحات

روش‌ها و فنون تدریس

در آموزش‌وپرورش، به تبادل دانش و تجربه بین فرا دهنده و فراگیر، تدریس می‌گویند. شما برای تبدیل‌شدن به یک آموزگار موفق می‌بایست به روش‌ها و فنون تدریس تسلط کامل داشته باشید.

اصول و فلسفه تعلیم‌وتربیت

اصول و فلسفه تعلیم‌وتربیت یکی از درس‌های تربیتی مهم و ضروری متقاضیان آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی است.

سنجش و اندازه‌گیری در تعلیم‌وتربیت

سنجش و اندازه‌گیری در تعلیم‌وتربیت را می‌توان به‌عنوان وسیله‌ای برای گردآوری یک‌رشته اطلاعات منظم درباره ویژگی‌های رفتار آدمی و تجزیه‌وتحلیل این اطلاعات به‌عنوان پایه و اساس یک سلسله تصمیم‌گیری‌های خاص تعریف کرد.

این درس یکی از دروس مهم برای کسب درصد مناسب در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی است.

روان‌شناسی رشد

این مبحث یکی از پرتکرارترین مباحث در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی است. به طور میانگین هرسال ۴ سؤال از این نظریه طرح شده است؛ بنابراین واجب است که شما تمامی نکات مربوط به این نظریه را به‌خوبی مطالعه کنید.

روان‌شناسی تربیتی

روان‌شناسی تربیتی به یادگیری افراد در موضوعات مختلف و ارائه راهکارهای مفید اشاره دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
داوطلبین مجاز برای شرکت در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی
_روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی (لیسانس، فوق لیسانس)
_روانشناسی تربیتی گرایش کودکان استثنایی (لیسانس، فوق لیسانس)
_علوم تربیتی گرایش استثنایی (لیسانس، فوق لیسانس)
_آموزش ابتدایی (لیسانس، فوق لیسانس)
_برنامه ریزی درسی (لیسانس، فوق لیسانس)
_ علوم تربیتی (لیسانس، فوق لیسانس)
_ فلسفه تعلیم و تربیت (لیسانس، فوق لیسانس)
_مشاوره و راهنمایی (لیسانس، فوق لیسانس)
_ روانشناسی کلیه گرایش ها به جز روانشناسی صنعتی (لیسانس، فوق لیسانس)
 
 
 
 
 
 
 

کلمات کلیدی
دانلود اصل سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش این صفحه آرشیوی از سوالات آزمون های استخدامی آموزگار ابتدایی در سالهای گذشته می ... ☑️فرمت pdf ☑️دانلود فوری ☑️بهترین قیمت ☑️دانلود نمونه سوالات آزمون دبیر آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش【منابع تخصصی آزمون+کتاب استخدامی دبیری آموزگار ... سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی وبسایت ایران سوال از مهم ترین سوالات تخصصی این رشته در آزمون استخدامی مربی امور تربیتی سالهای ۹۴ – ۹۵ – ۹۶ – ۹۷ – ۹۸ – ۹۹ آموزش ... دارا بودن نمونه سوالات آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در زمینه آمادگی متقاضیان جهت آزمون اصلی یکی از نقاط عطف مطالعاتی اشخاص است. ۱_ مواد مورد نیاز برای آزمون استخدامی چیست؟ برای شرکت در آزمون آموزش و پرورش و قبولی در آزمون آموزگاری نیاز به مطالعه مواد خاص مربوط به آموزگاری دوره دبستان ...  داوطلبان با انتخاب منابع استخدامی آموزگار ابتدایی ارائه شده توسط تاپ سوال همانند داوطلبان دوره های قبل با حداکثر آمادگی در آزمون می توانند شرکت ... نمونه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی. منابع آزمون: تعلیم و تربیت اسلامی. روانشناسی پرورشی و تربیتی. روانشناسی رشد. روش ها و فنون تدریس. سنجش و ارزیابی ... دانلود رایگان دفترچه سوالات آزمون تخصصی آموزگار ابتدایی در آزمون استخدامی اموزش و پرورش سال ۹۷ به همراه پاسخنامه. دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و ... نمونه سوالات تخصصی و عمومی آموزگاری ابتدایی استخدامی آموزش و پرورش 98 1. برای مشاهده و دانلود نمونه سوالات عمومی آموزگار ابتدایی استخدامی آموزش و پرورش ... بسته مطالعاتی سوالات آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش(آزمون 1401) با تخفیف ویژه شامل:سوالات تستی، تشریحی و جزوات عمومی و تخصصی(روشها و فنون ...