دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی کنسول جستجوی گوگل (google search console) بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی کنسول جستجوی گوگل (google search console) بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی کنسول جستجوی گوگل (google search console)

 

 



 

شایستگی کنسول جستجوی گوگل (google search console)

 

ابزار Google Search Console یک ابزار قدرتمند برای بررسی وضعیت وب‌سایت است و به مالکین وب‌سایت اجازه می‌دهد نگاه عمیق‌تری به اینکه گوگل چگونه سایت آنها را می‌بیند، داشته باشند. این بینش برای افرادی که هدفشان افزایش بازدید در جستجوی گوگل است و می خواهند افزایش رتبه در نتایج جستجوی گوگل را تجربه کنند، بسیار اهمیت دارد. ابزار سرچ کنسول گوگل ( یا گوگل وبمستر تولز که نسخه ی قدیمی تر این ابزار است) مدیران وب‌سایت را قادر می‌سازد تا مشکلات را بهتر بشناسند و جایگاه مناسب‌تری در نتایج جستجو داشته باشند.

استفاده از سرچ کنسول گوگل رایگان است و به مدیران وب‌سایت اطلاع می دهد که آیا سایت آنها توسط موتورهای جستجو به درستی دیده می‌شود یا خیر؟

با کمک کنسول جستجوی گوگل می توانید برای افزایش بازدید گوگل از سایت، استراتژی مناسبی را انتخاب کنید. در ادامه، مهم‌ترین اقداماتی که می‌توان با ابزار سرچ کنسول گوگل انجام داد را بررسی خواهیم کرد:

بررسی گزارش کراول ربات‌های گوگل از سایت با سرچ کنسول گوگل
بهینه‌سازی سرعت وب‌سایت با سرچ کنسول
بررسی سایت از لحاظ وجود بدافزار

اخیرا گوگل اعلام کرده است که بررسی‌های امنیتی وب‌سایت‌ها، کنسول جستجو را بهبود داده است و این کنسول در حال حاضر گزارش‌های دقیق‌تری را ارایه می‌کند. انواع گزارش‌های امنیتی که می‌تواند نشان دهد شامل:

بدافزارها
صفحات فیشینگ (به شما پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات در حوزه حمله فیشینگ چیست مقاله ما را مطالعه نمایید.)
دانلود فایل‌های مخرب
دانلود های غیرمعمول و ناخواسته

برخی از افزونه‌ها در CMS ها از تکنیک‌های بلاک‌کننده جاوا اسکریپت و CSS استفاده می‌کنند و به ربات‌های گوگل اجازه نمی‌دهند که سایت شما را بررسی کنند. گوگل به شما خواهد گفت که آیا در پروسه تحلیل، وب‌سایت شما دچار مشکل شده است یا خیر، لذا در صورت چنین اتفاقی، با خبر رسانی به گوگل، می‌توانید مشکل را برطرف کنید.

دیگر موارد لزوم استفاده از کنسول جستجو گوگل چیست؟
- ایجاد محتوای جدید، و حذف محتوایی که نمی‌خواهید در نتایج جستجو نمایش داده شود
- ایجاد تغییرات در سایت، با کمترین میزان به هم‌ریختگی در نتایج جستجو
- ایجاد و نظارت بر محتوایی که در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود
- ایجاد sitemap (به شما پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات در حوزه سایت مپ چیست مقاله ما را مطالعه نمایید.)
- مشاهده اینکه چه کلمات کلیدی، منجر به بهبود نتایج جستجو می‌شود
- مدیریت داده های ساخت یافته در محتوای صفحات


چه کسانی به google search console نیاز دارند؟
- مالکین وب سایت
- متخصصین SEO
- مدیر ‌سایت
- برنامه‌نویس

 

 

دانلود سوالات شایستگی کنسول جستجوی گوگل بخش خصوصی

 


کلمات کلیدی
17- اصل سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته شایستگی Google search console (کنسول جستجوی گوگل) سال 1400 شامل 20 سوال استخدامی بدون پاسخنامه در 8 صفحه. چگونه می‌توان از این داده‌ها به نفع سایت استفاده کرد (خصوصاً بخش نمایش داده)؟ اولین روش. ویژگی لینک‌های انتخابی: شماره ۲ بخش (Index (Coverage ... search console google یک ابزار قدرتمند است که توسط شرکت گوگل به بازار معرفی شده است که صاحبان وب سایت ها با ثبت سایت در کنسول گوگل می توانند ... سرچ کنسول گوگل (Google search console) یک پلت فرم رایگان است که صاحب هر ... در این بخش از مقاله این مراحل را به ترتیب ارائه کرده ایم:. برای نظارت بر داده‌های نتایج جستجوی Google برای دارایی‌هایتان از «کنسول جستجو» استفاده ... برای ورود به سیستم به‌طور خصوصی، از حالت «مهمان» استفاده کنید. ده رقیب برتر گیت هاب عبارتند از: Bitbucket; Google Cloud Source Repositories; Phabricator; GitLab; Gogs; Gitea; SourceForge; Apache Allura; Launchpad; AWS ... * آزمونهای تخصصی در 9 دسته شغلی و هر دسته شغلی در یک روز برگزار خواهد شد. > شرایط استخدامی. - شرایط عمومی شرکت در آزمون استخدام بخش خصوصی کشور ... آموزش سرچ کنسول گوگل بصورت جامع در این مقاله آمده است. آموزش سرچ کنسول گوگل در 7 بخش تقسیم بندی شده است. با ما همراه باشید. برای شروع استفاده از Google Search Console، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. در کنسول جستجوی جدید گوگل،