دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی نصب، راه اندازی و خطایابی سیستم عامل بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی نصب، راه اندازی و خطایابی سیستم عامل بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی نصب، راه اندازی و خطایابی سیستم عامل

 

 



 

شایستگی نصب، راه اندازی و خطایابی سیستم عامل

 

سیستم عامل ویندوز یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها محسوب میشود که در دسترس کاربران وجود دارد و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. سیستم عامل زبان مشترک بین کامپیوتر و کاربران است تا بتواند دستورات را اجرا کند.

برای آن که بتوانید با کامپیوتر ارتباط برقرار کنید و با آن کار کنید و از سیستم بخواهید تا دستورات شما را اجرا کند، نیاز است تا با زبان کامپیوتر این ارتباط را برقرار کنید، این ارتباط با کمک سیستم عامل میسر است.
سیستم عامل این امکان را به شما می دهد که کار مدیریت حافظه، فرایند های کامپیوتری و دیگر نرم افزارها و سخت افزار های سیستم را مدیریت کنید و به همین دلیل است که سیستم عامل مهم ترین نرم افزاری است که بر روی کامپیوتر اجرا می شود.

 

به صورت کلی اهمیت سیستم عامل در سیستم به شرح زیر است:
- مدیریت کردن منابع سیستم مانند بخش پردازش مرکزی، درایوهای دیسک، حافظه، چاپگرها
- ایجاد کردن یک رابط کاربری
- اجرا کردن و ارائه خدمات برای نرم افزارهای کاربردی

نصب ویندوز، مهارت ارزشمندی است که کاربران کامپیوتر به دنبال یادگیری آن هستند. یادگیری این مهارت در ابتدای آشنایی با کامپیوتر کمی دشوار و پیچیده به نظر می‌رسد. در این مقاله قصد داریم به آموزش نصب ویندوز به صورت گام به گام و تصویری برای تمامی نسخه‌ها از جمله ویندوز 10، ویندوز 8.1، ویندوز 8، ویندوز 7 و ویندوز XP با استفاده از سی دی و فلش بپردازیم. قبل از شروع نصب ویندوز با هر روشی، از اطلاعات مهم خود بکاپ بگیرید. اگر قصد دارید ویندوز جدیدی را بر روی درایو ویندوز فعلی نصب کنید، مشخصات حافظه این درایو را به خاطر داشته باشید. این کار برای اطمینان از انتخاب صحیح درایو نصب ویندوز در گام‌های بعدی و جلوگیری از پاک شدن اطلاعات دیگر درایوها ضروری است. به این منظور می‌توانید ظرفیت درایو مورد نظر به همراه میزان فضای پر یا فضای خالی آن را در یک برگه یادداشت کنید.

نصب ویندوز معمولا با استفاده از سی دی/دی وی دی یا فلش صورت می‌گیرد. نصب ویندوز با استفاده از سی دی، ساده‌ترین و مرسوم‌ترین روش نصب نسخه‌های مختلف ویندوز است. برای انجام این کار، دو حالت وجود دارد. در حالت اول، شما با داشتن یک سی دی حاوی فایل‌های ویندوز، فرآیند نصب را شروع می‌کنید. در حالت دوم، با دانلود فایل ویندوز و رایت کردن آن بر روی یک سی دی، امکان نصب ویندوز برای شما فراهم می‌شود. حالت اول ساده‌تر و سریع‌تر از حالت دوم است. اگر قصد دانلود فایل ویندوز و رایت کردن آن را دارید، شاید نصب ویندوز با استفاده از فلش گزینه بهتری باشد.

 

ویندوز 10، جدیدترین نسخه از سیستم عامل شرکت مایکروسافت است که در سال‌های اخیر با اقبال زیاد کاربران مواجه شده است. این ویندوز علاوه بر رابط کاربری جذاب، قابلیت‌های جدید و متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد. در این بخش قصد داریم به آموزش نصب ویندوز 10 به صورت گام به گام و تصویری بپردازیم. البته به منظور نصب این ویندوز ابتدا باید از سازگاری سیستم کامپیوتر خود با آن اطمینان حاصل کنید.

 

 

دانلود سوالات شایستگی نصب، راه اندازی و خطایابی سیستم عامل بخش خصوصی

 


کلمات کلیدی
1) بخشی از پیکربندی سخت افزارهای نصب شده که هنگام راه اندازی سیستم از کاربر پرسش می شود. 2) بخشی از تنظیمات راه اندازی ویندوز که روی دیسک به صورت فایل ذخیره ... سوال 5- از سری منابع، جزوه ها و سوالات آزمون های استخدامی - دروس عمومی دانش کامپیوتر: پس انجام کدام عمل، سیستم راه اندازی می شود؟  کاربران اینترنت و سایر شبکه های کامپیوتری به منظور استفاده از منابع موجود بر روی شبکه از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری متعددی استفاده می ...  دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بخش خصوصی دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی بخش خصوصی : خرید سوالات استخدامی دسته بازاریابی و ... 256 ﭘﯿﻮﺳﺖ ﺷﻤﺎره 1 : ﻟﯿﺴﺖ ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪام ﺑﺨﺶ ﺧﺼﻮﺻﯽ از ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺗﺎﮐﻨﻮن ... تجهیزات، کمک به عملیات نصب و راه ... اندازی و خطایابی سیستم عامل. Bookmark یا همام نشانه گذاری به شما کمک می کند به راحتی بین قسمت های مختلفی که نشانه قرار داده اید جابجا شوید.Bookmark در قسمت insert در بخش ... دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دسته شغلی فناوری اطلاعات با فرمت pdf برای ... 8- اصل سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته شایستگی کار با سیستم عامل سال ... نمونه سوال نصب و راه اندازی با جواب : کتاب نصب و راه اندازی در پایه دهم ۵ پودمان دارد که در این فایل ها نمونه سوالات عملی و تئوری را برای شما قرار ... به مرور نیز به تعداد این سوالات و جزوه ها اضافه میشود.همچنین صفحه دارای فهرستی میباشد که با کلیک بر روی هر عنوان به بخش مربوطه هدایت میشوید.