دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی نرم افزار پروتئوس (proteus) بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی نرم افزار پروتئوس (proteus) بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی نرم افزار پروتئوس (proteus) بخش خصوصی

 

 



 

شایستگی نرم افزار پروتئوس (proteus)

 

نرم افزار پروتئوس (یا پروتیوس – Proteus) سال ها است که برای شبیه سازی مدار ها، طراحی شماتیک و طراحی PCB مورد استفاده قرار میگیرد. نرم افزار پروتئوس از گذشته تا بحال تغییرات فراوانی کرده است و اکنون بسیار کامل است. شما میتوانید علاوه بر طراحی شماتیک و طراحی PCB در این نرم افزار شبیه سازی زنده انواع مدار ها را نیز داشته باشید. به طور مثال میتوانید برد های آردوینو را به آن اضافه کنید یا مثلا میکروکنترلر های AVR در مدار خود قرار دهید. سپس میتوانید فایل HEX برنامه خود را وارد این ها کرده و بررسی کنید پروژه شما به چه شکل کار میکند.


نرم افزار پروتئوس یک نرم افزار حرفه ای در زمینه شبیه سازی مدار های آنالوگ و دیجیتال است. همچنین در این نرم افزار امکان طراحی برد مدار چاپی یا همان PCB و انواع شماتیک وجود دارد. پروتئوس توسط شرکت انگلیسی لب سنتر الکترونیک تولید میشود. این نرم افزار با امکانات فراوان مجموعه ای از ابزار های مقرون به صرفه و قدرتمند را با نحوه استفاده آسان فراهم میکند.

پروتئوس بیشتر از 30 سال سابقه دارد و هر سال سعی شده توسعه و نوآوری های مفیدی در این نرم افزار شکل بگیرد.

ویژگی های پروتئوس:
- کتابخانه: پروتئوس بیشتر از 15 میلیون کامپوننت را میتواند در خود جای دهد.
- انواع مونتاژ: ایجاد آسان و سریع مونتاژ های مختلف
- گزارش دهی: تولید گزارش برای انواع مستندات پروژه شما
- قوانین طراحی: با توجه به نیاز شما قوانین مورد نظر روی طراحی اعمال میشود.
- طراحی با سرعت بالا: مسیریابی سریع با سیم کشی اتوماتیک قسمت طراحی PCB
- هواپیما های برقی: ابزار های قدرتمند و آسان برای قرار دادن Power Planes


شبیه سازی مدار ها با Proteus:
پروژه های امبدد خود را قبل از سفارش نمونه فیزیکی در شبیه ساز مدار الکترونیکی Proteus طراحی، آزمایش و اشکال زدایی کنید. شما میتوانید در Proteus مدار های آنالوگ یا دیجیتال خود را مستقیماً روی شماتیک آزمایش کنید.

در قسمت طراحی شماتیک شما میتوانید خودتان سیم کشی را انجام دهید یا حالت کمکی را فعال کنید تا پروتئوس به شما در سیم کشی کمک کند. کتابخانه قطعات پروتئوس در حالت پایه بیشتر از 50 هزار قطعه دارد که شما میتوانید کتابخانه های مختلف را به این نرم افزار اضافه کنید. همچنین شما میتوانید قطعات مورد نیاز خود را طراحی کنید یا قطعه ای را به دلخواه خود ویرایش و سفارشی سازی کنید.


کاوشگر طراحی (Design Explorer) فهرست کاملی از اجزا و شبکه‌ های مرتبط با آن‌  ها، امکان مشاهده آن‌ ها بر روی شماتیک و PCB و جزئیات مربوط به اطلاعات بسته‌بندی و اطلاعات خالص را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ماژول شبیه سازی پیشرفته طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل های مبتنی بر نمودار را برای ارائه بینش بیشتر در مورد عملکرد مدار فراهم می کند.


گزینه شبیه سازی پیشرفته را می توان به تمام محصولات Proteus PCB Design و Proteus VSM از جمله Starter Kit اضافه کرد. این کارکرد شبیه ساز اصلی را برای ارائه طیف کاملی از تحلیل های مبتنی بر نمودار گسترش می دهد. شبیه‌ سازی مبتنی بر نمودار شبیه شبیه‌ سازی SPICE معمولی است که در آن ابتدا مدار را ترسیم می‌کنید، ژنراتورهای منبع را تنظیم می‌کنید، نقاطی را برای نظارت انتخاب می‌کنید و سپس شبیه‌ساز را اجرا می‌کنید. هنگامی که شبیه سازی کامل شد، نتایج نمایش داده می شود و شما آن ها را در اوقات فراغت خود تجزیه و تحلیل می کنید. مجموعه طراحی پروتئوس با ماژول ویژگی‌ های شبیه‌سازی پیشرفته این کار را تا حد امکان بدون دردسر می‌سازد.


ویژگی های بخش شبیه سازی
ماژول ویژگی های پیشرفته با گنجاندن یک نوع ژنراتور HDL به ایجاد سیگنال کمک می کند. این امکان دسترسی به یک زبان HDL ساده شده به نام EasyHDL (زبان مشابه BASIC) را فراهم می کند که می تواند برای تعریف سیگنال های دلخواه در اسکریپت HDL استفاده شود. همچنین ده ها تجزیه و تحلیل مبتنی بر نمودار اضافی را ارائه می دهد:
- تحلیل گذرای آنالوگ
- تجزیه و تحلیل گذرا دیجیتال
- تجزیه و تحلیل گذرا حالت مخلوط
- تحلیل تعاملی
- تحلیل تحریف
- تجزیه و تحلیل رفت و برگشت پارامتر DC
- تجزیه و تحلیل فرکانس
- تحلیل فوریه
- آنالیز نویز
- تجزیه و تحلیل منحنی انتقال
- تجزیه و تحلیل جابجایی انتقال AC
- تجزیه و تحلیل انطباق

طراحی PCB در پروتئوس
طرح‌ بندی PCB Proteus یک انتخاب حرفه‌ ای است که دارای طراحی مبتنی بر محدودیت، روتر خودکار قدرتمند و پشتیبانی اختصاصی برای سیگنال‌ های سرعت بالا است.

کتابخانه های فوت پرینت: ده ها کتابخانه از پیش نصب شده قطعات شماتیک بسته بندی شده با استاندارد IPC. بیش از 15 میلیون قطعه بسته بندی شده از طریق ابزار جستجو و ابزار import
قالب ها: تعاریف برد و محدودیت‌های برد را همراه با سایر داده‌ های فناوری با قالب‌های PCB ذخیره و دوباره استفاده کنید.
مسیریابی دستی: پروتئوس از الگوریتم‌ های قرارگیری مسیر پیشرفته استفاده می‌کند که کاملاً از قوانین طراحی آگاه هستند و به طور هوشمندانه موانع را دور میزنند.
مسیریابی با سرعت بالا: مسیریابی جفت دیفرانسیل اختصاصی با تصحیح انحراف خودکار. یک روش ساده انتخاب و تطبیق برای تنظیم شبکه سیگنال‌ های سرعت بالا و گزارش‌ دهی دقیق برای تأیید تلورانس‌ ها.
مسیریابی خودکار: Proteus دارای یک اتوروتر یکپارچه حرفه ای است. این روتر از الگوریتم‌ های پیشرفته استفاده می‌کند که ثابت شده است نرخ تکمیل مسیر را حتی در پرتراکم‌ ترین برد ها به حداکثر می‌رساند.
 



 

دانلود سوالات شایستگی نرم افزار پروتئوس (proteus) بخش خصوصی

 


کلمات کلیدی
این سوالات شامل اصل سوالات برگزار شده در آزمونهای استخدامی بخش خصوصی میباشد. بخش اصل سوالات شامل دفترچه سوالات شایستگی های ادوار گذشته بخش خصوصی برگزار شده ... بخش اصل سوالات شامل دفترچه سوالات شایستگی های ادوار گذشته بخش خصوصی برگزار شده در سال های اخیر در آزمون های استخدامی می باشد. توضیحات. برای سهولت در یادگیری در کوتاه ترین زمان ممکن برنامه ای را توسط تیم متخصص ایران سوال طراحی کردیم که ابتدا با دیدگاه مخاطب نگری نیازهای داوطلبین ... با اهمیتی که این آزمون دارد ما سعی کردیم با اطلاعات دقیق از شما داوطلبان به نمونه سوالات استخدامی در دسته های مختلف شغلی بپردازیم. در ادامه به ارائه سوالات ... دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان /ویژه آزمون سال ۱۴۰۱ ... سوالات استخدامی بخش خصوصی، شرکت های صنعتی، تجاری و فناور. دانلود Proteus Professional v8.5 SP0 Build 22067 - نرم افزار طراحی و ش ... dxp +نرم افزار/اورجینال · آموزش کامل پروتئوس /اورجینال · سوالات استخدامی وزارت ... دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بخش خصوصی دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی بخش خصوصی : خرید سوالات استخدامی دسته بازاریابی و ... دروس مدار1 و مدار 2 و سیگنال و کنترل خطی معادلات و الکترونیک 1 و الکترونیک 2 دیفرانسیل و ریاضی مهندسی و ریاضی 1 و نرم افزار متلب و پروتئوس تدریس در شهر ساری ... با توجه به عدم محدودیت مدرک و مقطع تحصیلی در آزمون مذکور و اولویت داشتن شایستگی های شغلی، تمام افرادی که به دنبال شغل مناسب و مورد علاقه خود هستند اعم از ...