دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی مبانی حسابداری بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی مبانی حسابداری بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی مبانی حسابداری

 

 



 

شایستگی مبانی حسابداری

 

مبانی حسابداری: در حسابداری مبانی های مختلفی  برای ثبت های مربوط به حسابداری  وجود دارد.
از مهم ترین مبانی‌حسابداری می توان به مبانی تعهدی و نقدی اشاره کرد.

1: مبنای تعهدی از جمله مبانی حسابداری مهم:
در مبنای تعهدی زمان دریافت و یا پرداخت وجه در نظر گرفته نمی شود. بلافاصله بعد از اتفاق افتادن رویداد مربوطه، درآمد و هزینه شناسایی میگردد.
به عنوان مثال هنگامی که یک مجموعه تجاری  خدماتی را ارائه می کند، درآمد شناسایی می گردد.
و هنگامی که این مجموعه تجاری خدماتی دریافت میکند هزینه شناسایی میگردد.
این فرآیندها بدون توجه به زمان دریافت و یا پرداخت در دفاتر قانونی ثبت می شود.


2: مبنای نقدی:
در مبنای نقدی، حسابدار فرآیند خرید یا فروش  را  تا هنگامی که  دریافت  یا پرداخت وجه نقد صورت نگیرد،  ثبت نمی کند. و ثبت رویداد مالی بستگی به این امر دارد که  وجه نقدی دریافت و یا پرداخت شده باشد. بنابراین اگر مبنا‌حسابداری را  نقدی  در نظر بگیریم. زمانی که خدمتی ارائه میگردد تا هنگامی که  وجه آن دریافت نشود. قبت در دفاتر صورت نمیگرد.
همچنین زمانی که خدمتی دریافت میشود تازمانی که وجه آن  پرداخت نگردد در دفاتر موسسه ثبت نمی شود.

برای اینکه حسابداری به درستی قابل اجرا باشد، یکی از مفاهیم اساسی که در کسب و کار باید رعایت شود، رفتار اخلاقی است.
در حسابداری برای جلب اعتماد استفاده کنندگان اطلاعات حسابداری، باید گزارش‌های مالی به صورت صادقانه و دقیق ارائه شوند، به همین منظور برای دستیابی به صورتهای مالی با این ویژگی، حسابداران باید اخلاق مدار باشند.

 

 

دانلود سوالات شایستگی مبانی حسابداری بخش خصوصی

 


کلمات کلیدی
مجموعه سوالات مبانی سازمان ... نمونه سوالات استخدامی شرکت های خصوصی ودانش بنیان رشته حسابداری با پاسخنامه: ... نمونه سوالات آزمون استخدام بخش خصوصی سوالات آزمون استخدامی بخش خصوصی (دارای اصل سوالات تخصصی و عمومی) تمام یرشته های مورد نیاز بوده و در کنار آنها اصل دفترچه ها و جزوات که ..... مجموعه ی دانلود نمونه سوالات حسابداری شرکت های خصوصی و دانش بنیان شامل بیش از 4000 عدد نمونه سوال تخصصی و عمومی می باشد. همچنین تعدادی جزوه در دروس تخصصی..  سوالات استخدامی بخش خصوصی، شرکت های صنعتی، تجاری و فناور که توسط نشراستخدام ارائه و قابل دانلود می باشند، در هر عنوان شغلی شامل ۲ بخش مجزا از نمونه سوالات ... در ادامه به ارائه سوالات استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان در دسته های شغلی آزمون پرداخته ایم. در هر بخش ریز محتویات و جزئیات مرتبط با دسته شغلی مورد ... با توجه به برگزاری ششمین آزمون استخدامی بخش خصوصی و شرکت های صنعتی، تجاری و ... دانلود کتاب و جزوات و سوالات استخدامی درس اصول حسابداری. دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دسته شغلی مالی، اداری و حقوقی با فرمت pdf برای آزمونهای استخدامی سازمان ها و شرکت های خصوصی. دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بخش خصوصی دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی بخش خصوصی : خرید سوالات استخدامی دسته بازاریابی و ... در هر بخش ریز محتویات و جزئیات مرتبط با دسته شغلی مورد نطرتان ... نمونه سوالات استخدامی حسابداری شرکت های خصوصی و دانش بنیان + پاسخ نامه. می باشد که در بخش عمومی آن نیز تعداد بیش از ۳۳۰۰ عدد نمونه سوال در دروسی چون ادبیات و زبان فارسی، معارف اسلامی, آمار و ریاضیات و… تهیه و قرار ...