دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی مایکروسافت پاورپوینت (microsoft powerpoint) بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی مایکروسافت پاورپوینت (microsoft powerpoint) بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی مایکروسافت پاورپوینت (microsoft powerpoint) ویژه کارشناسی و ارائه خدمات

سوالات شایستگی مایکروسافت پاورپوینت (microsoft powerpoint) ویژه هنر، رسانه و آموزش

سوالات شایستگی مایکروسافت پاورپوینت (microsoft powerpoint) ویژه بازاریابی و فروش

سوالات شایستگی مایکروسافت پاورپوینت (microsoft powerpoint) ویژه فناوری اطلاعات

 

 

 



 

شایستگی مایکروسافت پاورپوینت (microsoft powerpoint)

 

پاورپوینت (POWER POINT) یک برنامه کامپیوتری و یکی از نرم افزارهای مایکروسافت آفیس است و از آن  در تهیه  و نشان دادن اسلاید در مانیتور و یا پرده نمایش استفاده می شود. پاورپوینت برای اولین بار در سال 1987 توسط شرکت "فورتات" و سانی ویل کالیفرنیا با نام Presenter جهت ویندوز دو طراحی شد.

مایکروسافت پاورپوینت محبوب ترین نرم افزارهای ارائه شده در بازار می باشد. ویژگی های جدید پاورپوینت، طراحی و ارائه مطالب و صداگذاری را آسان تر می کند، علاوه بر آن می توانیم به عنوان یک ابزار کمکی  سخنرانی اثر بخشی و جذاب تری استفاده کنیم. محیط کار نرم افزار پاورپوینت از نظر ظاهری شباهت بسیاری با بقیه نرم افزار موجود در بسته نرم افزاری office دارد. محیط نرم افزار power point  شبیه به اکسل (Excel) و ورد (word) است .

جذاب ترین روش های آموزشی و کاربرد آن ، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاورپوینت است.  با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و توان اضافه کردن عکس، جدول، نمودار، کلیپ، آرت، صدا و ویدیو باعث دلپذیر شدن کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می شود.

پاورپوینت مزایای متعددی را برای کاربران فراهم می کند ، از جمله:

به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و "استاندارد" نرم افزار ارائه است. اگر یک ارائه پاورپوینت ایجاد کنید ، به احتمال زیاد باز کردن و مشاهده برای دیگران آسان تر خواهد بود.

این شامل بسیاری از ویژگی های ارائه اختیاری ، از جمله انتقال اسلاید ، انیمیشن ها ، طرح بندی ، قالب ها و موارد دیگر است.

این گزینه را برای صادر کردن اسلایدهای خود به فرمت های فایل جایگزین ، از جمله تصاویر GIF و JPG ، ویدئو MPEG-4 ، PDF ، RTF (قالب متن غنی) ، WMV (Windows Media Video) و PowerPoint XML ارائه می دهد.

چندین ویژگی در PowerPoint موجود است که می تواند ارائه را سفارشی و بهینه کند. موارد مشابه در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

چیدمان اسلاید
چندین گزینه و طرح بندی موجود است که بر اساس آنها می توان ارائه ای ایجاد کرد. این گزینه در بخش "صفحه اصلی" موجود است و می توانید از بین چندین طرح بندی ارائه شده ، یکی را انتخاب کنید

درج - Clipart ، Video ، Audio و غیره
در بخش "درج" ، چندین گزینه در دسترس است که می توانید انتخاب کنید چه ویژگی را می خواهند در ارائه خود وارد کنند. این ممکن است شامل تصاویر ، صدا ، ویدئو ، سرصفحه ، پاورقی ، نمادها ، اشکال و غیره باشد.

طراحی اسلاید
MS PowerPoint دارای موضوعات مختلفی است که می تواند رنگ زمینه و طرح ها یا بافت ها را به اسلاید اضافه کند. این باعث می شود ارائه رنگارنگ تر شود و توجه افرادی را که به آن نگاه می کنند جلب کند.

این ویژگی را می توان با استفاده از دسته "Design" که در صفحه اصلی MS PowerPoint ذکر شده است ، اضافه کرد. اگرچه الگوهای طراحی موجود موجود است ، در صورتی که شخصی بخواهد بافت یا رنگ جدیدی اضافه کند ، گزینه سفارشی کردن طرح نیز در دسترس است. به غیر از این ، طرح های اسلاید را می توان به صورت آنلاین بارگیری کرد.

تصاویر متحرک
در طول نمایش اسلاید ، اسلایدها یکی پس از دیگری روی صفحه ظاهر می شوند. در صورتی که شخص بخواهد تعدادی انیمیشن به نحوه نمایش اسلاید خود اضافه کند ، می تواند به دسته "انیمیشن" اشاره کند.


ارائه پاورپوینت برای استفاده شخصی و حرفه ای مفید است. در زیر چند زمینه اصلی که PPT بسیار مفید است آورده شده است:

آموزش و پرورش-با آموزش الکترونیکی و کلاس های هوشمند به عنوان شیوه رایج آموزش امروزه ، ارائه پاورپوینت می تواند به تعامل بیشتر آموزش و جذب دانش آموزان به سمت نسخه اصلاح شده مطالعه کمک کند.

بازاریابی - در زمینه بازاریابی ، ارائه پاورپوینت می تواند بسیار مهم باشد. با استفاده از نمودارها و نمودارها ، اعداد را می توان واضح تر و واضح تر نشان داد که در صورت خواندن توسط بیننده نادیده گرفته می شود.

تجارت - برای دعوت از سرمایه گذاران یا نشان دادن افزایش یا کاهش سود ، می توان از MS PowerPoint استفاده کرد

ایجاد رزومه - رزومه های دیجیتالی را می توان با استفاده از پاورپوینت MS تشکیل داد. الگوهای مختلف ، عکس و ... را می توان به رزومه اضافه کرد

به تصویر کشیدن رشد - از آنجا که می توان گرافیک و متن را در یک ارائه اضافه کرد ، به تصویر کشیدن رشد یک شرکت ، کسب و کار ، نمرات دانشجویی و غیره با استفاده از PPT آسانتر است.

 

 

دانلود سوالات شایستگی پاورپوینت (powerpoint) ویژه کارشناسی و ارائه خدمات

دانلود سوالات شایستگی پاورپوینت (powerpoint) ویژه هنر، رسانه و آموزش

دانلود سوالات شایستگی پاورپوینت (powerpoint) ویژه بازاریابی و فروش

دانلود سوالات شایستگی پاورپوینت (powerpoint) ویژه فناوری اطلاعات

 

 


کلمات کلیدی
دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دسته شغلی فناوری اطلاعات با فرمت pdf برای ... شایستگی Microsoft PowerPoint (پاورپوینت) سال 1399 شامل 20 سوال استخدامی ... است و بدین منظور ۱۶۶ سوال استخدامی شایستگی انتخابی ارایه مطالب ... کردند که با پیشرفت تکنولوژی مایکروسافت برنامه ای کاربردی به نام پاورپوینت ... بر اساس شایستگی های عمومی مشترک بین اکثر رشته های شغلی، بسته کامل ششمین آزمون ... هفتم مرداد ۱۴۰۱: تعداد ۷۱ سوال Microsoft PowerPoint از آزمون استخدامی بخش ... در این پست آموزشی سایت اکسل لرن برای شما نمونه سوالات پاورپوینت همراه با جواب pdf را آماده نمودیم که بصورت کاملا رایگان می توانید دانلود ... سوالات آزمون استخدام بخش خصوصی سال 1400- مهندسی- Microsoft Power Point ; ۱۲فروش موفق ; ۱۲ فروش ; ۱۲فروش موفق ; تاریخ انتشار. ۰۲ مهر ۱۴۰۰ ... کارآموز گرامی ابتدا فرم زیر را تکمیل نمایید و با دقت سوالات را مطالعه نموده و در زمان لازم به سوالات پاسخ دهید تنها یک پاسخ صحیح برای هر سوال می توانید ... دانستن مهارتهای‌ آفیس در استخدام و برخورداری از تخصص لازم در آن‌ها، به‌عنوان بخش مهمی از این سواد رایانه‌ای است که برای کارکنان در انجام ...