دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی مایکروسافت ورد (microsoft WORD) بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی مایکروسافت ورد (microsoft WORD) بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی مایکروسافت ورد (microsoft WORD) ویژه هنر، رسانه و آموزش

سوالات شایستگی مایکروسافت ورد (microsoft WORD) ویژه کارشناسی و ارائه خدمات

سوالات شایستگی مایکروسافت ورد (microsoft WORD) ویژه مالی، اداری و حقوقی

سوالات شایستگی مایکروسافت ورد (microsoft WORD) ویژه بازاریابی و فروش

سوالات شایستگی مایکروسافت ورد (microsoft WORD) ویژه فناوری اطلاعات

سوالات شایستگی مایکروسافت ورد (microsoft WORD) ویژه مهندسی

 

 

 



 

شایستگی مایکروسافت ورد (microsoft WORD)

 

شاید از خود بپرسید Microsoft Word چه نوع برنامه ای است؟ یک تعریف word این است که این یک نرم افزار پردازنده کلمه است. این برنامه ای است که شما برای “پردازش” متن از آن استفاده می کنید؛ قالب بندی ، ویرایش ، ذخیره ، چاپ و اشتراک یک سند مبتنی بر متن. Microsoft Word بدون شک محبوب ترین پردازنده کلمات روی کره زمین است.

 

فایل word چیست؟
نرم افزار Microsoft Word برای اولین بار در 25 اکتبر سال 1983 با نام multi-tool word برای سیستم های Xenix به بازار آمد. هنگامی که Word 1.0 برای ویندوز در سال 1989 منتشر شد، یکی از اولین پردازنده های کلمه بود که رابط WYSIWYG (آنچه می بنید همان چیزی است که دریافت می کنید) ارائه می دهد. این ترکیب سهولت استفاده و ویژگی های قوی، امروزه آن را به یک پردازنده کلیدی در خانه ها و دفاتر تبدیل کرده است.

 

ویژگی های نرم افزار word به شما امکان می دهد اسناد، گزارش ها، نامه ها و رزومه هایی با کیفیت و حرفه ای ایجاد کنید. برخلاف ویرایشگر متن ساده، مایکروسافت ورد دارای ویژگی هایی از جمله اصلاح غلط املایی، بررسی دستور زبان، قالب بندی متن و قلم، پشتیبانی از HTML، پشتیبانی از تصویر، طرح صفحه پیشرفته و غیره است.

 

نرم افزار Microsoft Word ویژگی های بسیاری را ارائه می کند که می توانید با بسیاری از آن ها که در مقاله آموزش نرم افزار مایکروسافت ورد بیان کرده ایم آشنا شوید. اما بطور کلی استفاده از Microsoft Word به جای ویرایشگر متن ساده به شما امکان تغییر قالب بندی (به عنوان مثال متن می تواند در مرکز یا چپ یا راست صفحه قرار بگیرد) ، تغییر نوع قلم، اندازه و رنگ، درج تصاویر و موارد را می دهد.

 

 

دانلود سوالات شایستگی ورد (WORD) ویژه هنر، رسانه و آموزش

دانلود سوالات شایستگی ورد (WORD) ویژه کارشناسی و ارائه خدمات

دانلود سوالات شایستگی ورد (WORD) ویژه مالی، اداری و حقوقی

دانلود سوالات شایستگی ورد (WORD) ویژه بازاریابی و فروش

دانلود سوالات شایستگی ورد (WORD) ویژه فناوری اطلاعات

دانلود سوالات شایستگی ورد (WORD) ویژه مهندسی

 

 


کلمات کلیدی
یکی از دسته های شغلی در آزمونهای استخدامی بخش خصوصی، دسته فناوری اطلاعات می ... 9- اصل سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته شایستگی Microsoft word (ورد) سال ... یکی از دسته های شغلی در آزمونهای استخدامی بخش خصوصی، دسته هنر، رسانه و آموزش ... 8- اصل سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته شایستگی Microsoft Word (ورد) سال ...  واژه پردازی (مایکروسافت ورد); صفحات گسترده (اکسل); پایگاه های داده (اکسس); ارائه مطلب (پاورپوینت) ; بخش book mark همواره یک یا دو سوال را در ... شایستگی انتخابی واژه پرداز MicroSoft Word یکی از مواد آزمون استخدامی بخش های خصوصی ویژه شرکت های صنعتی ، تجاری ، فناور و دانش بنیان در رشته های شغلی. _ کلیدمیانبر ایجاد یک صفحه خالی در Word برابر است با …… الف) Ente دانلود اصل سوالات آزمون شرکتهای خصوصی شایستگی ورد ( Microsoft Word ) (موردنیاز کلیه دسته های شغلی) یکی از فایل های ارجاعی ارائه شده در لاین 25 | بانک جامع ... دانلود اصل سوالات آزمون شرکتهای خصوصی شایستگی ورد ( Microsoft Word ) (موردنیاز کلیه دسته های شغلی). منتشر شده توسط admin در اکتبر 15, 2021. بازدیدها: 0. دانلود اصل سوالات آزمون شرکتهای خصوصی شایستگی ورد ( Microsoft Word ) (موردنیاز کلیه دسته های شغلی) معرفی: – اصل سوالات شایستگی ورد ( Microsoft… آموزش ICDL پیشرفته ویژه مشاغل برای کسانی که می خواهند بصورت خصوصی و در کمترین ... در مهارت میکروسافت آفیس ورد Microsoft Office Word داوطلب لازم است نشان دهد ...  آنها مفاهیم کلیدی هستند که افراد را قادر می سازند تا شایستگی های خود را در ... Microsoft Word جزئی از مجموعه نرم افزارهای مایکروسافت است.