دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی مایکروسافت اکسل (microsoft EXCEL) بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی مایکروسافت اکسل (microsoft EXCEL) بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی مایکروسافت اکسل (microsoft EXCEL) ویژه سلامت

سوالات شایستگی مایکروسافت اکسل (microsoft EXCEL) ویژه فناوری اطلاعات

سوالات شایستگی مایکروسافت اکسل (microsoft EXCEL) ویژه هنر، رسانه و آموزش

سوالات شایستگی مایکروسافت اکسل (microsoft EXCEL) ویژه مالی، اداری و حقوقی

سوالات شایستگی مایکروسافت اکسل (microsoft EXCEL) ویژه کارشناسی و ارائه خدمات

 

 



 

شایستگی مایکروسافت اکسل (microsoft EXCEL)

 

مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel)، یکی از برنامه‌های صفحه گسترده است. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت گسترش یافته و پخش می‌گردد.

 

مایکروسافت اکسل دارای خصوصیات اصلی تمام نرم‌افزارهای صفحه‌گسترده است. با استفاده از جدولی متشکل از ردیف‌ها و ستون‌ها می‌توان، داده‌ها و اطلاعات را سازماندهی کرد و با استفاده از همین داده‌ها، به انجام محاسبات پرداخت.


به هر خانه در اکسل سلول گفته می‌شودو نامگذاری هر سلول ابتدا حرف ستون و بعد با شماره سطر انجام می شود مانند (A2).
می‌توان با استفاده از رسم توابع و نمودارها، به تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات پرداخت.

 

خروجی نرم‌افزار اکسل می‌تواند شامل پسوندهای مختلفی باشد اما دو فرمت XLS (نام کامل: Excel 97-2003 Workbook) و XLSX (نام کامل: Excel Workbook) دو پسوند رایج خروجی این نرم‌افزار می‌باشند. با توجه به تغییرات عمده‌ای که از نسخه ۲۰۰۷ در این نرم‌افزار رخ داد پسوند فایل اصلی برنامه اکسل از xls به xlsx تغییر کرد که این امر با توجه به استفاده از تکنولوژی‌های جدید فشرده‌سازی و فرمت xml در پسوند فایل با حرف x نمایان شده‌است. برای اینکه بتوان پسوند xlsx را در نسخه‌های قبلی برنامه اکسل باز کرده و استفاده نمود می‌توان نرم‌افزار هماهنگ‌کننده مایکروسافت را نصب کرد.

 

 

دانلود سوالات شایستگی اکسل (EXCEL) بخش خصوصی ویژه سلامت

دانلود سوالات شایستگی اکسل (EXCEL) بخش خصوصی ویژه فناوری اطلاعات

دانلود سوالات شایستگی اکسل (EXCEL) بخش خصوصی ویژه هنر، رسانه و آموزش

دانلود سوالات شایستگی اکسل (EXCEL) بخش خصوصی ویژه مالی، اداری و حقوق

دانلود سوالات شایستگی اکسل (EXCEL) بخش خصوصی ویژه کارشناسی و ارائه خدمات

 

کلمات کلیدی
11- اصل سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته شایستگی Microsoft Excel (اکسل) سال 1399 شامل 20 سوال استخدامی بدون پاسخنامه در 7 صفحه. بر روی Open کلیک کرده و سپس OK را کلیک کنید تا یکField List شامل تمام جداول موجود در Data Model نشان داده شود. ریبون در MS-Excel چیست؟ پاسخ: ریبون در اکسل از سر ... انگلیسی Microsoft Excel، جزء برنامه‌های صفحه گسترده استنمونه سوالات پاورپوینت جواب تستی مهم نمونه سوال httpsblogarefrayanehcom رایانهدر این بخش نمونه سوالات ... اصل سوالات شایستگی اکسل ( Microsoft Excel ) آزمون شرکتهای خصوصی در سال قبل. – مورد نیاز داوطلبان دسته های شغلی مالی و اداری و حقوقی، بازاریابی و فروش، ... دانلود اصل سوالات آزمون شرکتهای خصوصی شایستگی اکسل ( Microsoft Excel ) (موردنیاز کلیه دسته های شغلی) یکی از فایل های ارجاعی ارائه شده در لاین 25 | بانک جامع ... رزومه نرم افزار مایکروسافت اکسل. شرکت مایکروسافت کاربردی ترین نرم افزارهایی که در یک اداره(Office) مورد استفاده قرار می گیرند را در قالب یک ... نمونه سوالات excel فنی حرفه ای · ۱۲) برای اضافه کردن کاربرگ جدید از کدام گزینه استفاده می شود؟ · ۱۳) توسط کدام سربرگ می توان ستون انتخاب شده را حذف کرد؟ · ۱۴) برای ...