دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی مفاهیم مالی بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی مفاهیم مالی بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی فتوشاپ (adobe photoshop) ویژه هنر، رسانه و آموزش

سوالات شایستگی فتوشاپ (adobe photoshop) ویژه بازاریابی و فروش

سوالات شایستگی فتوشاپ (adobe photoshop) ویژه فناوری اطلاعات

 

 



 

شایستگی فتوشاپ (adobe photoshop)

 

فتوشاپ یک نرم‌افزار ویرایش عکس هست که به زبان‌های مختلفی مانند انگلیسی، چینی، ژاپنی، هلندی، لهستانی و غیره وجود داره. امروزه فتوشاپ را با نام ادوبی فتوشاپ (adobe Photoshop) هم می‌شناسیم. این برنامه یکی از قدرتمندترین و کاربرپسندترین نرم‌افزارهای ویرایش تصویر هست که توسط adobe توسعه یافته و کاربران از آن استفاده می‌کنن.

ادوبی فتوشاپ ابزاری برای طراحان، توسعه‌دهندگان، هنرمندان گرافیک، عکاسان و افراد خلاقه. همچنین به‌طور گسترده برای ویرایش تصویر، روتوش، ایجاد ترکیب‌بندی تصویر، ماکت‌های وب‌سایت و افزودن افکت استفاده میشه. حتی با فتوشاپ میشه تصاویر دیجیتال شده یا اسکن شده را به‌صورت آنلاین یا چاپی ویرایش کرد. در دنیای امروز از این نرم افزار به عنوان نرم افزار ساخت پست و استوری اینستاگرام هم استفاده میشه.

با نرم‌افزار Adobe Photoshop میشه از کوچیک‌ترین و ساده‌ترین عکس‌ها تا پیشرفته‌ترینشون که در صنعت طراحی بر اساس استانداردهای جهانی ویرایش میشن را ادیت کرد. درسته که هر نسخه جدیدی از این نرم‌افزار ویژگی‌های جدید هم داره، اما یک‌سری ویژگی‌ها در همشون مشترکه.

ادوبی فتوشاپ مزایای زیادی داره که عبارتند از:
- فتوشاپ در چندین پلتفرم موجوده
- کلی ویژگی‌های ویرایش و انواع فرمت را در اختیار کاربر می‌ذاره
- به‌صورت حرفه‌ای از رنگ‌ها پشتیبانی میکنه
- لایه‌ها، افزونه‌ها، فیلترها و بافت‌ها را میشه به راحتی مدیریت کرد
- قابلیت ادغام تصویر با کلیپ‌های ویدیویی و انیمیشن‌ها
- فضای ذخیره‌سازی بالا
- پشتیبانی از ایموجی‌ها و فونت OpenType SVG


ادوبی فتوشاپ در کنار مزایای خوب، معایب زیر را هم داره.
- برای مبتدیان کمی سخته
- نسبتاً قیمت بالایی داره
- گاهی اوقات نسخه‌های آزمایشی بتا منتشر میشن که ممکنه باعث از کار افتادن نرم‌افزار بشن
- پشتیبانی کمتر از طراحی گرافیکی
- هنگام اجرا فضای بیشتری را اشغال می‌کنه

نرم افزار Adobe Photoshop CC نسخه‌ای از creative cloud فتوشاپ است که نیاز به خرید اشتراک داره. البته این نسخه جزو نسخه‌های حرفه‌ای فتوشاپ در نظر گرفته میشه. همچنین Photoshop CC به‌همراه Photoshop Lightroom یا Creative cloud در دسترسه. به‌طورکلی Photoshop CC یک نرم‌افزار تصویربرداری پیشرفته هست که طراحان، متخصصان وب، ویرایشگرهای ویدئو و عکاسان برای تغییر یا دستکاری تصاویر ازش استفاده می‌کنن.

هر‌چند که این نرم‌افزار قابلیت‌های تصاویر سه‌بعدی را هم فراهم می‌کنه، اما در درجه اول برای ویرایش تصاویر دو‌بعدی استفاده میشه. همچنین این برنامه توانایی تجزیه و تحلیل تصویرها را داره و میشه تصاویر را برای استفاده آنلاین یا چاپی باهاش آماده کرد.

 

 

 

دانلود سوالات شایستگی فتوشاپ (adobe photoshop) ویژه هنر، رسانه و آموزش

دانلود سوالات شایستگی فتوشاپ (adobe photoshop) ویژه بازاریابی و فروش

دانلود سوالات شایستگی فتوشاپ (adobe photoshop) ویژه فناوری اطلاعات

 

 


کلمات کلیدی
10- اصل سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته شایستگی Adobe photoshop (فتوشاپ) سال 1400 شامل 20 سوال استخدامی بدون پاسخنامه در 7 صفحه. 11- اصل سوالات آزمون ... سومین آزمون استخدام بخش خصوصی نیز به استقبال این خلاقیت رفته و جهت ... این زمان با توجه به میزان سختی سوالات در هر شایستگی شغلی متغیر است و ... توجه: شایسته است داوطلبان جهت. ثبت نام. از آخرین نسخه مرورگر. Google Chrome. یا. FireFox. استفاده. نمایند. مرحله. 1. : وارد سایت آزمون استخدام بخش خصوصی کشور به ... جامع ترین سوالات نهایی آزمون فتوشاپ - photoshop (مرحله 1) در سایت گزینه ها. با طرح ویژه آزمون فتوشاپ در خدمت شما دوستان عزیز می باشیم. در این مقاله هیوا زمان و نحوه ثبت نام آزمون شخصیت شناسی استخدامی شرکت های خصوصی ۱۴۰۱، نحوه برگزاری و سوالات آزمون شخصیت شناسی استخدام بخش خصوصی 1401 بیان ... سوالات تستی فتوشاپ Adobe Photoshop فنی و حرفه‌ای. ♢ سوالات منتخب دوره‌های گذشته آزمون همراه با سوالات تالیفی-آموزشی برای آمادگی جهت شرکت در آزمون های مهارت ...  دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام کرد که در بخش سوالات دانشی و علمی ... شایستگی های شغلی مورد ارزیابی هر یک از مشاغل خود را انتخاب کنند. 7– ابزار crop مانند چیست؟ الف) چاقو ب) قیچی* ج) قلم مو د) پاک کن. 8– کدام گزینه مشخص می کند که فضای اضافه به کدام بخش ...