دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی مفاهیم سیستم های مدیریت محتوای اجتماعی بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی مفاهیم سیستم های مدیریت محتوای اجتماعی بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی مفاهیم سیستم های مدیریت محتوای اجتماعی

 

 



 

شایستگی مفاهیم سیستم های مدیریت محتوای اجتماعی

 

سیستم مدیریت محتوا cms را می توان یک سیستم نرم افزاری بسیار قدرتمند دانست که از آن با نام سامانه نرم افزاری نیز یاد می شود. شاید این سوال در ذهن برخی از افراد به وجود آید که منظور از cms چیست؟ در پاسخ به این سوال بهتر است به عبارت کامل آن یعنی content management system
 اشاره کنیم. اگر بخواهیم به طور ساده، سلیس و روان این عبارت را معنا کنیم، می توان عبارت «سیستم مدیریت محتوا» را برای آن نام برد. به همین خاطر در این مطلب از آن با عنوان سیستم مدیریت محتوا cms یاد می کنیم. بدین ترتیب هیچ گونه ابهامی برای شما دوستان و همراهان گرامی باقی نمی ماند.

سیستم مدیریت محتوا cms
 را می توان یک سیستم نرم افزاری بسیار قدرتمند دانست که از آن با نام سامانه نرم افزاری نیز یاد می شود. سامانه مدیریت محتوا توسط یک تیم یا مجموعه کاملا حرفه ای طراحی شده است، به همین خاطر معمولا ضعف های بسیار کمی داشته و این ضعف های کوچک را نیز اعضای تیم پشتیبانی سامانه مدیریت محتوا پس از بررسی های فراوان، طی یک بروز رسانی برطرف می کنند.

بدین ترتیب برای استفاده از سیستم مدیریت محتوا جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و همه افراد بدون هیچ گونه محدودیتی می توانند برای راه اندازی و مدیریت محتوای سایت خود از یک cms استفاده نمایند. در واقع چرخه تولید تا انقراض یک صفحه اینترنتی در سیستم مدیریت محتوا cms انجام می شود.

هنگامی که یک محتوا بر روی سایت منتشر می شود، یک صفحه اینترنتی ایجاد خواهد شد. صفحه اینترنتی را می توان پس از گذشت مدت زمانی حذف کرده و یا تا زمان وجود وب سایت، آن صفحه را نیز حفظ کرد. بدین ترتیب حتما برای مدیریت آسان، راحت و سریع یک وبسایت، نیاز به سیستم مدیریت محتوای حرفه داریم تا بتوانیم این کار را بدون هیچ گونه مشکل خاصی انجام دهیم.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی و اساسی سیستم مدیریت محتوا چیست؟
سیستم مدیریت محتوا ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف و متنوعی دارد که در ادامه به 10 مورد از این ویژگی‌ها اشاره شده است. در واقع این ویژگی‌ها مهم‌ترین مواردی است که هر CMS در اختیار کاربر خودش قرار می‌‎دهد:
1. مدیریت محتوا
2. ارائه محتوا
3. تجارت الکترونیک
4. شخصی‌سازی
5. آنالیز، تجزیه و تحلیل
6. مدیریت انتشار محتوا
7. ترجمه چند زبانه
8. قابلیت مقیاس‌‎پذیری یا همان توسعه‌پذیری
9. آموزش و پشتیبانی
10. یکپارچه‌سازی

بیشتر سیستم‌های مدیریت محتوا بسیار انعطاف‌پذیر هستند و با وجود اینکه برخی از آن‌ها مانند مجنتو برای مصارف خاص به وجود آمدند، اما از بیشترCMS های محبوب می‌توان برای راه انداری هر نوع وب‌سایتی استفاده کرد. در ادامه به چند مورد از سایت‌هایی که به کمک CMS می‌توان راه اندازی کرد اشاره شده است:

وب‌سایت استاتیک
بلاگ
فروشگاه آنلاین
انجمن‌ها
شبکه‌های اجتماعی
کلاس‌های آنلاین
سایت‌های عضویت
سایت‌های نمونه‌کار
سایت‌هاب شرکتی
سایت‌های خبری


انواع سیستم‌های مدیریت محتوا یا CMSها
- وردپرس
- جوملا
- دروپال
- مجنتو
- ویکس
- اسکوئراسپیس
 

 

دانلود سوالات شایستگی مفاهیم سیستم های مدیریت محتوای اجتماعی بخش خصوصی

 


کلمات کلیدی
 * آزمونهای تخصصی در 9 دسته شغلی و هر دسته شغلی در یک روز برگزار خواهد شد. > شرایط استخدامی. - شرایط عمومی شرکت در آزمون استخدام بخش خصوصی کشور ... دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دسته شغلی فنی و اجرایی با فرمت pdf برای آزمونهای استخدامی سازمان ها و شرکت های بخش خصوصی. بر اساس شایستگی های عمومی مشترک بین اکثر رشته های شغلی، بسته کامل ششمین آزمون استخدامی بخش خصوصی ویژه شرکت های صنعتی ، تجاری ، فناور و دانش بنیان در سال ... شایستگی. های شغلی مورد نظر بخش خصوصی مربوط به آن را به. طور متمرکز بسنجد. ... های مدیریت محتوای متن. باز مسلط باشد. نمونه. ای از. سیستم. متن. محتوای. مدیریت. داﻧﻠﻮد راﯾﮕﺎن ﺳﻮاﻻت اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ. ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺳﻮاﻻت. اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ. رﺷﺘﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. –. ﺗﺌﻮری ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ﺑﺎ ﭘﺎﺳﺨﻨﺎﻣﻪ. ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ اﺧﺒﺎر اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و ﮐﻨﮑﻮر. در اﯾﻤﯿﻞ و ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺷﻤﺎ. فصل دوازدهم: انضباط: اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان. 1) چرا تنبه و مجازات کارکنان متخلف در سازمان امری ضروری است؟ زیرا تنبه به عنوان مکانیسمی است که به وسیله ... نمونه سوالات ازمون استخدامی شرکت های خصوصی ودانش بنیان — در ادامه به ارائه سوالات استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان در دسته های شغلی آزمون پرداخته ... حتما پیش آمده که در فرایند استخدام ‌شدن در جایی، از شما درباره شایستگی شغلی سؤال شده باشد یا در فرم‌ها و آگهی‌های استخدامی، انواع موردنیاز ... خط مشی های پرسنلی. الف- خط مشی های مربوط به استخدام : • شرایط استخدام • روش کارمندیابی • روش مصاحبه و گزینش مبتنی بر آزمون های عملی