دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی سرویس ارتباط تصویری اسکایپ (Skype) بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی سرویس ارتباط تصویری اسکایپ (Skype) بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی سرویس ارتباط تصویری اسکایپ (Skype) ویژه مالی، اداری و حقوقی

سوالات شایستگی سرویس ارتباط تصویری اسکایپ (Skype) ویژه مهندسی

 

 



 

شایستگی سرویس ارتباط تصویری اسکایپ (Skype)

 

نرم افزار Skype نرم افزاری است که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری را با دوستانتان از طریق اینترنت فراهم می کند. برای ارتباط با یکدیگر باید هم شما و هم دوستتان این برنامه را بر روی دستگاهتان نصب داشته باشند. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا و تصویر برخوردار می باشد و مانند دیگر برنامه های مشابه نظیر یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط دچار قطعی و یا نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.

اسکایپ در سال ۲۰۰۳ و در روزهای ابتدایی Voice over IP آغاز به کار کرد. مالکیت اسکایپ، قبل از این‌که مایکروسافت در سال ۲۰۱۱ مالک آن شود، چند بار تغییر کرد.


امروزه Skype دیگر محبوب‌ترین برنامه‌ی VoIP نیست. سایر برنامه‌ها و سرویس‌ها مانند واتسپ (WhatsApp)، نسبت به Skype، در دستگاه‌های موبایل موفقیت بیش‌تری داشته‌اند.

 

> خدمات اسکایپ
- Meet Now
- Skype Manager
- Skype with Alexa


در ابتدا اسکایپ برنامه‌ی جداگانه‌ای بود که فقط برای مک (Mac) و کامپیوترها در دسترس بود. اما امروزه، برنامه‌ای قوی برای iOS ،Android و سایر سیستم‌عامل‌های رایج موبایل محسوب می‌شود؛ هم‌چنین، می‌توانید از Skype در وب استفاده کنید و به همان ویژگی‌هایی که در نسخه‌های مستقل وجود دارند، دسترسی پیدا کنید.

 

اسکایپ ویژگی‌های غنی‌ای دارد و هم‌چنان به نوآوری ادامه می‌دهد. در این‌جا امکانات مفیدی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در اسکایپ استفاده کنید:
- ترجمه‌ اسکایپ (Skype Translate)
- رمزگذاری مبداء به مقصد (End-to-end encryption)
- به‌ اشتراک‌گذاری صفحه (Screen sharing)
- زیرنویس زنده‌ (Live subtitles)

 

> ۲ روش برای میزبانی تماس از طریق اسکایپ وجود دارد:
- ملاقات آنی (Meet Now)
- تماس‌ های ویدئویی و صوتی با مخاطبان (Video and voice calls with contacts)

 

 

 

دانلود سوالات شایستگی سرویس ارتباط تصویری اسکایپ (Skype) ویژه مالی، اداری و حقوقی

دانلود سوالات شایستگی سرویس ارتباط تصویری اسکایپ (Skype) ویژه مهندسی

 

 


کلمات کلیدی
سوال 1: اسکایپ فور بیزینس چیست؟ جواب: Skype for Business یک پلتفرم نرم افزاری بر پایه وب می باشد که از روش های ارتباطی Voip برای مهیا کردن ارتباط اینترنتی، بکار ... 17- اصل سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته شایستگی سرویس ارتباط تصویری اسکایپ (skype) سال 1400 شامل 20 سوال استخدامی بدون پاسخنامه در 10 صفحه. البته پیش از این نیز بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک، مصاحبه های خود را به صورت آنلاین با متقاضیان استخدام برگزار می کردند اما با توجه به شرایط پیش ... اصول و موارد مهم در جلسه آمادگی برای مصاحبه Skype چیست؟ ... تکنولوژی مدرن و اینترنت تصویر منابع انسانی و استخدام رو در سراسر جهان تغییر داده است. شما می توانید به صورت کاملاً رایگان از سرویس ویدئو کنفرانس نرم افزار اسکایپ استفاده کنید. در این مقاله، دقیقاً چگونگی برگزاری یک کنفرانس ویدئویی در Skype را به ... اسکایپ چیست؟ اسکایپ (skype) نرم افزاری است که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری را با دوستانتان از طریق اینترنت فراهم می کند. متخصصین زلگریو تمامی سوالات شما در زمینه میزبانی وب را پاسخ گفته‌اند، جواب مابقی ... اسکایپ(Skype) سرویس پیام‌رسان مشهور مایکروسافت است که در دو نسخه عادی و ... نرم افزار اسکایپ یک نرم افزار ارتباط صوتی و تصویری است که از محبوبیت زیادی نزد ... How Do You Intend To Use Skype: از شما سوال میگردد که نرم افزار را برای ...  قابلیت میت نو مایکروسافت اسکایپ / Microsoft Skype Meet Now منتشر شد. آموزش استفاده از اسکایپ بدون اکانت مایکروسافت.سرویس اسکایپ میت نو مایکروسافت / Microsoft Skype Meet Now راه‌اندازی شد؛ اسکایپ Meet Now چیست و چه کاربردی دارد؟ برقراری تماس با اسکایپ میت ...