دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی تایپ و صفحه آرایی بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی تایپ و صفحه آرایی بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی تایپ و صفحه آرایی ویژه مالی، اداری و حقوقی

سوالات شایستگی تایپ و صفحه آرایی ویژه فناوری اطلاعات

 

 



 

شایستگی تایپ و صفحه آرایی

 

صفحه آرایی چیست: هنر انتخاب فونت، اندازه کلمات، فواصل خطوط، فاصله از حاشیه ها، زیباسازی و طراحی گرافیکی صفحات، جاگذاری مناسب عکس ها و … می باشد. به طور کل می توان گفت که صفحه آرایی به مجموعه عملیات قبل از آماده سازی چاپ نشریه می گویند. انتخاب مناسب رنگ ها جهت چاپ با کیفیت، دید خلاقانه و طراحی قوی از دیگر فاکتورهای یک صفحه آرایی مناسب است.

به عبارت دیگر صفحه آرایی هنر جذب توجه مخاطب به مطالب نشریه و کمک به افزایش توجه او به علاوه ایجاد اشتیاق در دنبال کردن موضوع نشریه است که این مهم با شناخت مخاطب به دست می آید.

صفحه آرایی به صورت تاریخی توسط حروف چینان و به طور دستی انجام می شده، اما این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی بیشتر از نرم افزارهای کامپیوتری برای این منظور استفاده می گردد.

نرم افزار Adobe Indesign از مهم ترین نرم افزارهای صفحه آرایی می باشد که با امکانات فراوان، دست طراح را برای انواع خلاقیت باز می گذارد. Microsoft Publisher  از دیگر نرم افزارهایی ست که سابقا طرفدار زیادی داشته، اما اکنون جای خود را به نرم افزار شرکت ادوبی داده است. Microsoft word هم امکان صفحه آرایی را برای کاربران غیر حرفه ای به سادگی فراهم نموده تا برای کارهای روزمره به مشکلی برخورد نکنند.

معنی صفحه آرایی
مجموع آماده سازی صفحات جهت چاپ را می گویند که رفته رفته به مرور زمان پیشرفته شده و با چاشنی خلاقیت به مسئله ای مهم در جذب مخاطب برای مطالعه بیشتر رسانه مبدل شده است.

با پیشرفت علم و تکنولوژی و حضور رسانه های نوین از قبیل سایتهای خبری، کتابهای الکترونیک، تلوزیون، رادیو و … کتاب و مجله هنوز مخاطب خود را از دست نداده و همچنان به سران مطالعه به مهم ترین عامل پیشرفت کشورها یاد می شود. برای افزایش این سرانه، یکی از راه ها صفحه آرایی جذاب و هنرمندانه برای جذب و لذت بردن بیشتر مخاطبان است.

هدف از صفحه آرایی
هدف از صفحه آرایی بالا بردن سرعت و میزان انتقال مفهوم شامل متن و تصویر به مخاطب می باشد. در صفحه آرایی با چیدمان مناسب مطالب و تصاویر به برقراری ارتباط بین مفاهیم و مخاطب کمک می شود. صفحه آرایی هر اثر بازتاب دهنده موضوع کتاب، مجله و یا مقاله است. برای مثال در کتاب کودکان با توجه به گروه سنی مخاطب استفاده از تصویرسازی، فونت، رنگ، قطع و فضای سفیدخوانی متفاوت است. به طور کلی صفحات هر کتاب باید با توجه به قطع، موضوع و مخاطب، چهارچوب و پاراگراف بندی مناسب را داشته باشد. ترکیب بندی هر صفحه نیز با در نظر گرفتن این اصول انجام می شود و برای داشتن یک چهارچوب مناسب لازم است که فضای صفحه موزون و چسم نواز باشد. ابعاد صفحات کتابهای موجود عموماً مطابق اندازه های طلایی و یا بسیار نزدیک به آن است.

 

 

 

دانلود سوالات شایستگی تایپ و صفحه آرایی ویژه مالی، اداری و حقوقی

دانلود سوالات شایستگی تایپ و صفحه آرایی ویژه فناوری اطلاعات

 


کلمات کلیدی
6- اصل سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته شایستگی تایپ و صفحه آرایی سال 1399 شامل 20 سوال استخدامی بدون پاسخنامه در 7 صفحه. 7- اصل سوالات آزمون استخدامی ... بر اساس شایستگی های عمومی مشترک بین اکثر رشته های شغلی، بسته کامل ششمین آزمون استخدامی بخش خصوصی ویژه شرکت های صنعتی ، تجاری ، فناور و دانش بنیان در سال ... دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام کرد که در بخش سوالات دانشی و علمی ... شایستگی های شغلی مورد ارزیابی هر یک از مشاغل خود را انتخاب کنند. توجه: شایسته است داوطلبان جهت. ثبت نام. از آخرین نسخه مرورگر. Google Chrome. یا. FireFox. استفاده. نمایند. مرحله. 1. : وارد سایت آزمون استخدام بخش خصوصی کشور به ... * آزمونهای تخصصی در 9 دسته شغلی و هر دسته شغلی در یک روز برگزار خواهد شد. > شرایط استخدامی. - شرایط عمومی شرکت در آزمون استخدام بخش خصوصی کشور ... رفتن به نمونه سوالات بخش مصاحبه حضوری چهارمین آزمون استخدامی بخش ... - اگر به دنبال منابع خوبی برای امادگی در ازمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و ... ‏سوالات عمومی ... الف – می توان در سر صفحه متنی را نوشت ب- می توان فقط برای صفحات فرد و زوج سر صفحه قرار داد. ج- می توان برای صفحه اول یا یک بخش سر صفحه قرار نداد ... انتظار داری توی این سمت شغلی چه کارهایی انجام بدی؟ نامه اداری یه نامه اداری با هدف… بنویس قانون سوالات مربوط به مواد قانونی مرتبط با شغل بخش های ... طراحی کسب‌وکار | فعالیت عملی 1 صفحه 82 کتاب درسی | فعالیت عملی 2 صفحه 83 کتاب درسی | فعالیت عملی 3 صفحه 84 کتاب ... 5- کپی دفترچه بیمه برای شاغلین بخش خصوصی ...