دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی اچ تی ام ال (HTML) بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی اچ تی ام ال (HTML) بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی اچ تی ام ال (HTML) ویژه فناوری اطلاعات

سوالات شایستگی اچ تی ام ال (HTML) ویژه مهندسی

 

 



 

شایستگی اچ تی ام ال (HTML)

 

در جواب سوال html چیست می توان گفت که، HTML  مخفف HyperText Markup Language است، زبان استاندارد بین المللی برای ایجاد و نمایش صفحات وب است. تقریبا همه چیز در مرورگر به این زبان تفسیر می شود. هر صفحه وب شامل مجموعه ای از دستورات HTML است که شامل متون و تگ ها می باشد. هر سند HTML فایلی با پسوند htm. یا html. است.

 

همانطور که می دانید طراحی سایت دو مرحله اصلی دارد:
- ساختاربندی اصلی صفحات که با HTML انجام میشود.
- اضافه کردن جذابیت های ظاهری مثل رنگ و… که با CSS انجام میشود.

 

توجه نمایید که یک فایل HTML در تمام انواع کامپیوترها و در تمام سیستم عامل ها مانند Windows و Linux دارای فرمت یکسانی است و تمام مرورگرها از همین زبان، برای تفسیر و نمایش صفحه وب استفاده می نمایند.

 


10 کاربرد برتر HTML
در زیر لیستی از 10 کاربرد برتر زبان HTML آمده است.
- توسعه صفحات وب
- ایجاد سند وب
- ناوبری اینترنتی
- ویژگی لبه برش
- تصاویر واکنش گرا در صفحات وب
- ذخیره سازی سمت مشتری
- استفاده از قابلیت های آفلاین
- پشتیبانی از ورود داده با HTML
- استفاده از توسعه بازی
- استفاده از API های بومی برای غنی سازی وب سایت

 

نسخه های HTML
نسخه های مختلفی از HTML وجود دارد که به تدریج توسعه یافته اند، به طوری که هر نسخه بالاتر، نسخه پایین تر را پشتیبانی می نماید. مشخص ترین نسخه از آن، HTML استاندارد نام دارد.


آخرین نسخه از HTML نسخه 4.01 می باشد. یک سازمان بین المللی به نام کنسرسیوم وب جهانی ((W3C) مسئولیت نظارت بر استانداردهای جهانی HTML را برعهده دارد. برای اطلاع از آخرین اطلاعات در مورد نسخه ها و استانداردهای بین المللی HTML به سایت رسمی این سازمان به آدرس www.w3.org رجوع نمایید.

 

 

دانلود سوالات شایستگی اچ تی ام ال (HTML) ویژه فناوری اطلاعات

دانلود سوالات شایستگی اچ تی ام ال (HTML) ویژه مهندسی

 


کلمات کلیدی
لیست سوالات برنامه نویسی اچ تی ام ال HTML در روز مصاحبه تخصصی استخدام طراح وب سایت با جواب تشریحی جهت کمک به متقاضیان این فرصت شغلی در این ... 5- اصل سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته شایستگی اچ تی ام ال (HTML) سال 1400 شامل 20 سوال استخدامی بدون پاسخنامه در 7 صفحه. 6- اصل سوالات آزمون استخدامی ... کد inline می‌تواند به طور مستقیم در فایل HTML و در attribure ای به نام style، برای هر یک از المنت‌های آن، نوشته شود. فایده‌ی اصلی استفاده از این نوع کد،‌ قابلیت ... اگر به تازگی وارد دنیای وب شده اید حتما زبان HTML به گوشتان خورده و این سوال به ذهنتان رسیده که، HTML چیست و چه کاربردی دارد؟ همچنین از کجا می توان به بهترین ... نمونه مصاحبه فنی و عملی و سوالات استخدام برنامه نویس php به همراه پاسخ ... همچنین در بخش دوم این مقاله به سراغ سوالات الگوریتمی می رویم ... در این بخش به طور حرفه ای DOM (Document Object Model) بررسی شده است. معرفی DOM. فرض کنید یک صفحه‌ی وب را با استفاده از زبان HTML و CSS طراحی کرده‌ایم. حال تصمیم ... دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بخش خصوصی دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی بخش خصوصی : خرید سوالات استخدامی دسته بازاریابی و ... آگهی‌های استخدام برنامه نویس HTML ۱۵ شهریور استخدام کارآموز Angular Developer در شرکت شماران سیستم در تهران - ۱۵ شهریور استخدام برنامه نویس سایت با بیمه و ... نام دامنه ممکن است به تمام منابع یادشده یا فقط به یک بخش از آن ها تخصیص داده شده ... با اچ تی ام ال (HTML) نویسندگان محتوا می توانند از طریق نشانه گذاری ها ... از اضافه کردن یه عکس به سایت گرفته، تا دسته بندی کردن مطالب و ساختار بندی هر بخش سایت، همرو میتونی با دوره آموزشی HTML سبزلرن پیاده کنی. افزودن به سبد خرید.