دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی اندروید (android) بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی اندروید (android) بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی اندروید (android)

 

 



 

شایستگی اندروید (android)

 

در اوت ۲۰۰۵، گوگل شرکت اندروید واقع در پالو آلتو، کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط اندی رابین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه‌گذاری شده بود، در زمینه تولید نرم افزار و برنامه‌های کاربردی برای تلفن‌های همراه فعالیت می‌کرد. اندی رابین مدیر عامل اجرایی این شرکت پس از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌مقام مدیریت مهندسی این شرکت و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد. تیم اندروید به رهبری رابین فعالیت خود را برای تولید سکوی تلفن همراه مبتنی بر هسته لینوکس آغاز کردند و نتیجه اولیه این پروژه در نشست خبری شرکت گوگل در ۵ نوامبر سال ۲۰۰۷، مطرح کردن اتحادیه گوشی باز بود.

 

> ویژگی‌های اندروید
امکانات و قابلیت‌های اصلی سیستم عامل اندروید را می‌توان در لیست زیر خلاصه کرد:
- اندروید تمامی تکنولوژی‌های اتصال (Connectivity) شامل GSM/EDGE, CDMA, EV-DO, UMTS, بلوتوث و وای فای را پشتیبانی می‌کند
- اندروید از فرمت‌های مختلف فایل‌های مالتی مدیا مثل MPEG-4, H.264, MP3, AAC, AMR, JPEG, PNG, GIF پشتیبانی می‌کند
- اندروید برای ارسال پیغام‌های متنی یا همان اس ام اس (SMS) از فرم‌های SMS, MMS و XMPP پشتیبانی می‌کند
- مرورگر موجود در اندروید بر اساس فریم ورک اوپن سورس WebKit توسعه یافته‌است
- اندروید برای ذخیره داده‌ها و مدیریت بانک‌های اطلاعاتی سبک از نرم‌افزار SQLite استفاده می‌کند
- تمام برنامه‌های اندروید به زبان جاوا نوشته می‌شوند. برای اجرای برنامه‌های جاوایی روی این سیستم عامل، کدهای جاوا به کدهای Dalvik تبدیل می‌شوند و سپس روی ماشین مجازی جاوایی (Dalvik Virtual Machine) اجرا می‌شوند
- اندروید از سخت‌افزارهای مختلف همچون GPS و دوربین‌های متنوع پشتیبانی می‌کند
- تصاویر و فایل‌های گرافیکی بوسیله OpenGL پردازش می‌شوند که کیفیت بالاتری خواهند داشت

 

زبان برنامه نویسی اندروید
زبان اصلی برای توسعه و برنامه نویسی اپلیکیشن‌های اندروید که توسط گوگل پشتیبانی می شود، زبان جاوا می‌باشد. علت انتخاب این زبان از جانب گوگل، قدرتمند بودن آن است. طبق آماری که به تازگی منتشر شد، جاوا برای چندمین بار و به صورت متوالی از سال ۲۰۰۹ به عنوان پرکاربردترین زبان برنامه نویسی دنیا شناخته شده است.
با زبانهایی مانند C ، Basic ، HTML5 هم می‌توان اپلیکیشن اندروید ساخت اما به دلایلی استفاده از این زبان‌ها در خصوص اندروید توصیه نمی شود :

گوگل به صورت رسمی از جاوا پشتیبانی کرده و دائما محیط برنامه نویسی مخصوص به خود را بروزرسانی می کند
بیشترین منابع آموزشی، نمونه کدها و کتابخانه‌های اندروید، مربوط به زبان جاوا است.همچنین با توجه به اینکه اکثر برنامه نویسان اندروید از زبان جاوا استفاده می کنند، در مواقعی که در حین توسعه اپلیکیشن خود به مشکلی برخورد کردید، به سادگی می توانید با جستجو در گوگل و تالارهای گفتگوی فارسی زبان و غیر فارسی زبان و یا مطرح نمودن مشکل خود در وب سایت‌هایی مانند stackoverflow.com ، به جواب برسید.

 

 

 

دانلود سوالات شایستگی اندروید (android) بخش خصوصی

 


کلمات کلیدی
در نتیجه، نیاز بالایی به استخدام برنامه نویس Android وجود دارد. استخدام. تمامی سازمان‌هایی که برای کسب و کار یا ارائه خدمات خود، نیازمند داشتن اپلیکیشن‌های ... ۳) Android SDK چیست؟ ۴) تفاوت SDK و API چیست؟ ۵) فریم ورک اندروید چیست؟ ۶) بخش های اصلی یک اپلیکیشن اندروید چیست؟ ۷ ... ما در این بخش تعدادی از سوالات تخصصی مصاحبه برنامه نویس اندروید Android را که تشخیص دادیم احتمال پرسیده شدن آنها در روز استخدام زیاد است را همراه با ...  در طی مصاحبه استخدام برنامه نویس اندروید، نمونه‌کارها و تجارب گذشته ... مزایای استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا (Android SDK) چیست؟  نمونه سوال استخدامی مصاحبه برنامه نویس اندروید-Android آموزش این شرکت در حال حاضر با اشتغال بیش از 70 نفر بصورت مستقیم به عنوان یک شرکت خصوصی در زمینه تولید تجهیزات و سیستم های نظارتی و امنیتی در یک تراز پیشرو و دانش ... آزمون استخدام بخش خصوصی شرکتهای صنعتی، تجاری و فناور، شرکت ها و صنایع دانش بنیان با مشارکت نهادهای ... آزمون استخدام بخش خصوصی - عکس برنامه موبایلی اندروید ... خب اگر بخواهید برنامه نویسی اندروید را شروع کنید ابتدا چند سوال به ذهنتون میاد : برنامه نویس های اندروید چطوری هستن ؟ یه برنامه نویس اندروید باید بتونه چیکار ... در حالی که احتمالا اندروید را صرفا به عنوان یک سیستم عامل تلفن همراه می‌شناسید، به تازگی این سیستم عامل توسط گوگل برای تلویزیون‌ها و با اسم Android TV، همینطور ...