دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی امنیت شبکه بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی امنیت شبکه بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی امنیت شبکه ویژه فناوری اطلاعات

سوالات شایستگی امنیت شبکه ویژه مهندسی

 

 



 

شایستگی امنیت شبکه

 

امنیت شبکه امروزه به موضوعی مهم و حیاتی در مبحث شبکه تبدیل شده است چرا که تمام اطلاعات شخصی و تجاری سازمان ها در شبکه‌های کامپیوتری به اشتراک گذاشته می‌شود. همه ما به خوبی میدانیم که هیچ روش قطعی و دقیقی برای محافظت از شبکه‌ سازمان ها و شرکت در برابر نفوذ افراد وجود ندارد. با این حال که روش‌های نفوذ و صدمه زدن به شبکه در حال پیشرفته شدن است، فناوریهای جلوگیری از نفوذ و حفظ امنیت شبکه نیز با گذشت زمان بهبود یافته و در حال پیشرفت است.

به زبان ساده به مجوعه اقداماتی که به منظور محفاظت از شبکه های کامپیوتری در برابر حملات داخلی و خارجی انجام می گردد امنیت شبکه گفته میشود.
در واقع  امنیت شبکه فرایند اقدامات پیشگیرانه سخت افزاری و نرم افزاری برای محافظت از منابع شبکه، در برابر  دسترسی غیر مجاز افراد ناشناس که قصد سرقت یا تخریب اطلاعات را دارند را شامل می شود.

این اقدامات از لایه های بیرونی شبکه آغاز و تا لایه های داخلی ادامه دارد. هر لایه امنیتی ، دارای سیاستهای  کنترلی خاص به منظور مدیریت سطح دسترسی کاربران مجاز و جلوگیری از نفوذ هکرها به اطلاعات شبکه می باشد.

تهدیدات امنیت شبکه در دو دسته کلی قرار می‌گیرند: حملات منطقی (Logic Attacks) یا حملات منابع (Recourse Attack)
حملات منطقی، یک استراتژی انتفاعی است برای از بین بردن ضعف های سیستم استفاده می شود. این نقاط ضعف شامل آسیب پذیری‌های نرم افزاری مانند backdoors و خطای امنیتی در کد می‏باشد. هدف، وارد شدن به سیستم برای منظور خراب کردن یا دسترسی غیر مجاز است.هدف ازحملات منابع نابودی منابع است .روشی این حمله این است که سیستم را مجبور به نابودی می‌کند. این حملات به روش‌های مختلفی انجام می‌شود؛ سریع ترین راه این است که سرور را با سیل عظیمی از درخواست سرویس که از کنترل آن خارج است روبرو کند. برخی از حملات منابع شامل نصب Malware در شبکه می شود که باعث آسیب پذیری آن خواهد شد.

برای پیاده سازی این نوع استراتژی، انواع تکنیک های تخصصی و روش های امنیتی شبکه وجود دارد. اما پیشنهاد سیسکو (شرکت زیرساخت شبکه) استفاده از شیوه های زیر برای از بین بردن انواع مختلف آسیب به شبکه می باشد.
- کنترل دسترسی
- ضد تروجان
- امنیت برنامه
- تجزیه و تحلیل شبکه
- پیشگیری از دست دادن داده ها
- امنیت ایمیل
- فایروال ها
- سیستم تشخیص نفوذ و پیشگیری
- دستگاه تلفن همراه و امنیت بی سیم

 

 

دانلود سوالات شایستگی امنیت شبکه ویژه فناوری اطلاعات

دانلود سوالات شایستگی امنیت شبکه ویژه مهندسی

 


کلمات کلیدی
در هر بخش ریز محتویات و جزئیات مرتبط با دسته شغلی مورد نظرتان بیان شده است. 1. نمونه سوالات استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان رشته (فن آوری اطلاعات و ...  3 -از آنجاییکه برای شرکت های خصوصی و دانش بنیان پیشرو و موفق، میزان توانایی افراد در شایستگی های شغلی نسبت به شاخص های رایج قدیمی نظیر معدل و ... دانلود بسته کامل نمونه سوالات استخدامی بخش خصوصی ویژه شرکت های صنعتی، تجاری ... کارشناس امنیت ، کارشناس پایگاه داده ، کارشناس تست نرم افزار ، کارشناس شبکه ... سوالات استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان در این بخش قابل دانلود خواهد بود که سوالات ... سوالات زبان های برنامه نویسی ۱۰۰ عدد; سوالات امنیت شبکه ۱۳۰ عدد. با توجه به عدم محدودیت مدرک و مقطع تحصیلی در آزمون مذکور و اولویت داشتن شایستگی های شغلی، تمام افرادی که به دنبال شغل مناسب و مورد علاقه خود هستند اعم از ... آزمون استخدام بخش خصوصی شرکتهای صنعتی، تجاری و فناور، شرکت‌ها و صنایع دانش بنیان با مشارکت نهادهای دولتی و غیردولتی مرتبط. با پیشرفت فناوری، آزمون‌ها از قالب سنتیِ «قلم و کاغذ» جای خود را به روش‌های جدیدتر و خلاقانه‌تر می‌دهند. سومین آزمون استخدام بخش خصوصی نیز ... توجه: شایسته است داوطلبان جهت. ثبت نام. از آخرین نسخه مرورگر. Google Chrome. یا. FireFox. استفاده. نمایند. مرحله. 1. : وارد سایت آزمون استخدام بخش خصوصی کشور به ... استخدام در رشته های شغلی معرفی شده در بخش خصوصی بر اساس معدل صورت نمی گیرد و تنها شایستگی های فرد ملاک پذیرش قرار می گیرد. فهرست محتوا [نمایش].