دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی اصول کار در آزمایشگاه بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی اصول کار در آزمایشگاه بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی اصول کار در آزمایشگاه

 

 



 

شایستگی اصول کار در آزمایشگاه

 

رعایت اصول و روشهای کار در آزمایشگاه بسیار مهم میباشد. از تجهیزات ایمنی فردی می توان، محافظ کامل صورت- روپوش آزمایشگاه- گان- ماسک- دستکش- عینک- کفش رو بسته و … نام  برد که مسئول آزمایشگاه باید بطور مرتب تجهیزات سالم فوق را تهیه و در آزمایشگاه برای استفاده بگذارد.

- تجهیزات ایمنی فردی لازم، باید قبل از کارکردن با مواد خطرناک زیستی پوشیده شود و بلافاصله بعد از اتمام کار خارج گردد.
- در صورتیکه هر کدام از تجهیزات فردی در حین کار به ماده خطرناک زیستی آلوده شد، باید بلافاصله آن را تعویض کرد.
- قبل از خروج از آزمایشگاه حتماً تجهیزات ایمنی فردی باید خارج شود.

 

تجهیزات ایمنی
1- محافظت از صورت
2- دستکش ها
3- روپوش های معمولی و گان ها
4- ماسکها
5- روکش های مخصوص کفش

 

شستشوی دستها
در صورت تماس مواد عفونی و آلوده با دستها، قبل از ادامه کار باید حتماً دستها را با آب و صابون به مدت حداقل ۱۰ ثانیه شستشو داد. همچنین بعد از خارج کردن دستکش ها و قبل از خروج از آزمایشگاه شستن دستها لازم است انجام شود.

 

خوردن، آشامیدن، آرایش کردن و استفاده از لنز تماسی
خوردن، آشامیدن، استفاده از لوازم آرایشی و جواهرات اعم از انگشتر و ساعت و … و بکار بردن لنزهای تماسی چشم در محیط آزمایشگاهی که با مواد خطرناک زیستی کار می شود ممنوع است. نگهداری مواد خوراکی و آشامیدنی در یخچالی که مواد شیمیایی در آن وجود دارد ممنوع است و برای مواد غذایی باید از یخچالی فقط به همین منظور استفاده کرد.

 

 

دانلود سوالات شایستگی اصول کار در آزمایشگاه بخش خصوصی

 


کلمات کلیدی
یکی از دسته های شغلی در آزمونهای استخدامی بخش خصوصی، دسته سلامت می باشد که ... 7- اصل سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته شایستگی اصول کار در آزمایشگاه سال ... بر اساس شایستگی های عمومی مشترک بین اکثر رشته های شغلی، بسته کامل ششمین آزمون استخدامی بخش خصوصی ویژه شرکت های صنعتی ، تجاری ، فناور و دانش ...برای هر یک از عناوین شغلی، مجموعه ای از سوالات با هدف ارزیابی شایستگی های شغلی تخصصی مورد نیاز در هر یک از مشاغل ثبت نامی داوطلبان، طراحی شده است. متقاضیان پس ...  داوطلبان می‌توانند جهت شرکت در این دوره آزمون که در ۹ دسته شغلی و 221 عنوان برگزار می‌شود بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در ...  دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام کرد که در بخش سوالات دانشی و علمی ... و علایق آنان بر اساس شایستگی های شغلی مورد تقاضا از سوی شرکت های ... برای اطلاع از شرایط، زمان بندی ، سوالات و راهنمای قبولی در مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس بگیرید. مدیران استخدامی این سوال را مطرح می‌سازند تا بفهمند که نامزدهای شغل موردنظر، خودشان را چقدر شایسته موقعیت شغلی می‌بینند. نیکولای می‌گوید: «کارفرما می‌خواهد ...دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی پی سی آر (PCR) بخش خصوصی. دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی پی سی آر (PCR) بخش خصوصی : دانلود سوالات شایستگی ... بسته به نوع صنعت محیط کار یک کارشناس کنترل کیفیت می تواند اداره و شرکت یا آزمایشگاه و یا ... می توانید در صنایع مختلف در بخش خصوصی و دولتی فعالیت کنید. داوطلبان می‌توانند برای شرکت در این دوره از آزمون که در ۹ دسته شغلی و 232 عنوان شغلی برگزار می‌شود بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی ...