دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی اصول برندینگ بخش خصوصی
شایستگی اصول برندینگ
برندینگ، فعالیتی حیاتی برای کسب و کارها است، زیرا این برند شماست که به آنها میگوید باید از شما چه انتظاری داشته باشند و این انتظار است که باعث ایجاد تفاوت بین برند شما و برند رقیبتان میشود.
در حقیقت برند شما، از این حاصل میشود که شما که هستید، میخواهید چه کسی باشید و مردم چه درکی از شخصیت برند شما دارند!
آیا شما در صنعت خود شگفتانگیز ظاهر میشوید؟ باتجربهترین هستید؟ قابلاعتمادترین هستید؟ محصول شما گران و باکیفیت است یا ارزان و بیکیفیت؟
به یاد داشته باشید که شما نمیتوانید همهچیز برای همهکس باشید! پس در این زمینه سعی نکنید! زیرا شما باید جامعه ای با مشخصاتی خاص را در نظر بگیرید و بهصورت تخصصی در صنعت تان فعالیت کنید.
یک برند زمانی که تحت امر یک استراتژی دقیق و منظم شروع به کار میکند، میتواند رفتار خرید و استفاده مشتریانش را بسیار بهتر و محکمتر از سایر محصولات شکلدهی کند. مثال واضح این موضوع را میتوانید در نوشیدنی کوکاکولا مشاهده کنید. این محصول شاید قیمتی بالاتر از سایر محصولات ایرانی داشته باشد، اما غالب استفادهکنندگان، این محصول را انتخاب میکنند!
این حس قوی زمانی کارگر خواهد بود که برند شما از یک کیفیت قابلقبول و البته یک مهیج احساسی بهره ببرد. بهعنوانمثال، شما کفش نایک را بهعنوان یک برند کفش میشناسید که همیشه مورد استفاده ورزشکاران بوده و قیمت بالا و لوکس بودن از مؤلفههای اصلی آن است. میبینید؟ واقعاً مسئله فروش کفش نیست، مسئله ارتباط عمیق و صحیح برقرار کردن است.
دانلود سوالات شایستگی اصول برندینگ بخش خصوصی