دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی ادوبی کانکت (adobe connect) بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی ادوبی کانکت (adobe connect) بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی ادوبی کانکت (adobe connect)

 

 



 

شایستگی ادوبی کانکت (adobe connect)

 

این روزها با وجود بیماری کرونا و افزایش نیاز به برگزاری کلاس‌های آنلاین، کنفرانس‌های تحت وب، آموزش انواع مهارت‌ها از راه دور و… لزوم استفاده از یک سیستم کارآمد و موثر به خوبی احساس می‌شود. برنامه ادوبی کانکت (Adobe Connect)، یکی از برنامه‌های مفید و کاربردی شرکت Adobe است که هر روز در میان کاربران محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. Adobe Connect یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای برگزاری کلاس‌های مجازی، وبینار، جلسات صوتی و جلسات تصویری است. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم نرم افزار ادوبی کانکت چیست.

برای پاسخ به سوال «نرم افزار ادوبی کانکت چیست؟»، باید بگوییم، برنامه ادوبی کانکت (Adobe Connect)، یک سیستم نرم افزاری آموزشی تحت وب است. این نرم افزار قدرتمند برای ارائه اطلاعات، برگزاری کلاس‌های آنلاین، وب کنفرانس و به اشتراک گذاری Desktop مورد استفاده قرار می‌گیرد. ادوبی کانکت، بر پایه Flash Player ساخته شده و امکان استفاده از آن در سیستم عامل اندروید و IOS فراهم است.

برای شرکت در کلاس مجازی باید نرم افزار Adobe Connect را با توجه به نوع سیستم عامل خود، دانلود و نصب کنید. سپس نرم افزار را از طریق جستجو در منو استارت در لپ تاپ یا گوشی خود باز کنید. در کادر مشخص شده در صفحه اول، آدرسی که دریافت کرده‌اید وارد کرده و دکمه Continue را بزنید.

در مرحله بعد باید آدرس مورد نظر را در یک مرورگر مانند کروم یا فایرفاکس وارد کنید. در پنجره باز شده، یک علامت هشدار به شما نشان داده می‌شود. در این مرحله گزینه Open in Application را انتخاب کنید تا نرم افزار به شکل خودکار اجرا شود.

پس از اینکه پیش نیازهای لازم را برای ورود به کلاس فراهم کردید، باید وارد محیط کلاس مجازی شوید. برای این منظور لازم است یک آدرس url، به همراه یک نام کاربری و رمز عبور از طرف آموزشگاه در اختیار شما قرار گیرد. نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید تا به محیط کلاس وارد شوید.

امکانات این ابزار عبارتند از:
- امکان حضور و غیاب در کلاس‌های آموزشی
- ارسال و دریافت صدا، تصویر و پیام متنی در سمینار یا کلاس آموزشی تحت وب
- امکان اتصال به VOIP
- متصل کردن اعضایی که امکان حضور آنلاین ندارند، از طریق تلفن
- وجود ابزارهای کمکی در وایت برد سیستم
- امکان نوشتن بر روی وایت برد نرم افزار با فناوری قلم نوری
- امکان نمایش انواع فایل‌های PDF، JPG، PPT و…
- تمکان به اشتراک گذاری متون، تصاویر و ویدئوها
- امکان برگزاری نظرسنجی و رای گیری به صورت آنلاین
- امکان ارزیابی و سطح بندی اعضای کلاس
- مشاهده لیست کاربران حاضر در سامانه ویدئو کنفرانس
- امکان ایجاد جلسات پرسش و پاسخ به صورت خصوصی و گروهی
- امکان قفل کردن جلسه و جلوگیری از ورود سایر افراد
- امکان ضبط جلسات و استفاده مجدد از مطالب گفته شده
- دسترسی و کنترل دسکتاپ کاربران از راه دور
- امکان دسترسی و مشاهده تمام صفحات کاربران (Desktop Sharing)
- امکان ایجاد تغییر در چیدمان تجهیزات کلاس آنلاین
- امکان ثبت نام در جلسات آنلاین به وسیله فایل اکسل
- امکان شرکت در وب کنفرانس از طریق تب‌لت و موبایل


همان طور که گفتیم، ادوبی کانکت، یک سیستم نرم افزاری آموزشی امن، انعطاف پذیر، گسترده و تحت وب برای راه اندازی کنفرانس و کلاس مجازی است. با توجه به اینکه امروزه تکنولوژی آموزش مجازی و آنلاین، جای آموزش سنتی را گرفته، سیستم ادوب کانکت، به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های این پلتفرم آموزشی شناخته می‌شود. در این مطلب ضمن اینکه به شما گفتیم نرم افزار ادوبی کانکت چیست، مراحل دسترسی، قابلیت‌ها و ویژگی‌های این برنامه محبوب و پرکاربرد را نیز بیان کردیم.

 

دانلود سوالات شایستگی ادوبی کانکت (adobe connect) بخش خصوصی

 


کلمات کلیدی
سوالات رایج در کلاس آنلاین(Adobe connect): ... همچنان بلندی صدای ارسالی شما در محیط ادوب کانکت کم هست، لطفا در بالای صفحه ی کلاس، کشویی کنار ... سوالات متداول — ویدئو آموزش ایجاد پرسش و پاسخ در ادوب کانکت; سوالات متداول. نحوه پرسش و پاسخ در Adobe Connect. استفاده از پاد Q&A یک راه حل عالی برای ... ادوبی کانکت یک نرم افزار آموزش آنلاین است که امکانات و خدمات متنوعی را از جمله، برگزاری کلاس آنلاین، چت عمومی و خصوصی، استفاده از تخته مجازی و … را دارد. در این بخش قصد داریم نحوه کار و ورود به برنامه Adobe Connect را به شما عزیزان آموزش ... از طریق لینک های ارسالی موفق به دانلود برنامه ادوبی کانکت نشدم؟ در ایام تعطیل و در صورت بروز سوال به دایرکت صفحه اینستاگرام موسسه دیاکو به نشانی diakoacademy پیام دهید. منبع: برچسب ها: به اشتراک بگذارید ادوبی کانکت Adobe Connect. پلتفرم Adobe Connect جهت برگزاری وب کنفرانس (وبینار)، جلسات آنلاین تحت وب و کلاس آنلاین به‌کار گرفته می‌شود که ...برای هر یک از عناوین شغلی، مجموعه ای از سوالات با هدف ارزیابی شایستگی های شغلی تخصصی مورد نیاز در هر یک از مشاغل ثبت نامی داوطلبان، طراحی شده است. متقاضیان پس ... به صورت خصوصی بدهند تا در پاد برای همه نمایش داده نشود. تنظیمات پاد Q&A. برای فعال سازی این پاد کافی است از منوی بالا، گزینه‌ی اول (شماره ۱) را ... Adobe Connect. Page 2. 1. •. Adobe Connect. چیست ؟ نرم افزار. Adobe Connect ... Adobe Connect. چیست ؟ شما به دو طریق می توانید از ادوب کانکت استفاده نمایید.