دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی آنالیز ترافیک گوگل (google analytics) بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی آنالیز ترافیک گوگل (google analytics) بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی آنالیز ترافیک گوگل (google analytics) ویژه بازاریابی و فروش

سوالات شایستگی آنالیز ترافیک گوگل (google analytics) ویژه فناوری اطلاعات

 

 



 

شایستگی آنالیز ترافیک گوگل (google analytics)

 

گوگل آنالیتیکس (google analytics) یکی از قدرتمندترین و محبوبتری ابزارهای تحلیل وب سایت در دنیا می باشد. گوگل آنالیتیکس با تحلیل و بررسی رفتار کاربران در زمان مشاهده یک وب سایت و ارائه گزارش‌های متفاوت در این راستا، می‌تواند در بهبود سئوی سایت، افزایش فروش محصولات و خدمات و در نتیجه رونق هر تجارت آنلاینی در دنیای دیجیتیال بسیار مفید باشد.

در پاسخ google analytics چیست بایستی گفت ابزار ارائه شده توسط کمپانی Google به نام Analytics یک راهکار حرفه ای برای کنترل و مانیتور ترافیک وب سایت می باشد که به صورت مجانی انتشار داده شده و ابزارهای غنی و بسیار پرکاربردی را جهت کنترل ترافیک وب سایت و هم چنین جهت دادن به بازاریابی شما در اختیارتان قرار می دهد. این سرویس گوگل در واقع توسط مجموعه نرم افزاری Urchine تولید شده بود که بعد ها کمپانی Google با خرید موسسه Urchine شروع به توسعه و کامل نمودن ابزار تحلیلی آن نمود و سپس در سال ۲۰۰۵ نام آن را نیز به ابزار گوگل Google Analytics تغییر داد. این کمپانی در اوایل ارائه این محصول، به دلیل درخواست های بالا ، آن را برای عموم عرضه نکرده بود و با یک سیستم قرعه کشی از بین افراد ثبت نام شده ، نسبت به ارائه سرویس خود به آن ها به صورت محدود اقدام می نمود. بعد ها در اواخر آگوست سال ۲۰۰۶ این کمپانی اعلام کرد که سرویس Analytics خود را برای عموم به صورت رایگان ارائه می نماید.

به کمک گوگل آنالیتیکس می توانید تبلیغات وب سایت خود را با هدف نموده و دقیقا بدانید که وب سایت شما بیشتر دارای چه مخاطبانی از چه نقطه جغرافیایی می باشد.

برای بسیاری از کمپانی های حرفه ای استفاده از راهکار برنامه Google Analytics برای تحلیل و کنترل ترافیک وب سایت خود یک امر ضروری و مهم می باشد. حتی در صورتی که سازمان شما مسئولیت مدیریت و اداره صد های وب سایت را نیز داشته باشد، باز هم ابزار گوگل Google Analytics با ارائه راهکار های تحلیلی و کنترلی مناسب همواره باعث صرفه جویی های قابل توجهی در هزینه و زمان می شود. گزارشی نشان می دهد  که ۵۷% از ۱۰،۰۰۰ وب سایت محبوب دنیا از ابزار گوگل Google Analytics برای تحلیل بازدیدکنندگان و همچنین ارائه راهکارهای جدید برای پربازدیدتر کردن وب سایت خود استفاده می نمایند.


بخشی از امکانات و کاربردهای گوگل آنالیتیکس را می‌توان به شرح زیر نام برد، البته باید بدانید کاریرد گوگل آنالیتیکس در دیجیتال مارکتینگ فراتر از چندین نمونه ای است که در این مقاله می خوانید.

- کاربران از چه مسیرهایی به سایت مراجعه کرده‌اند؟
- پس از ورود به سایت کاربران چه رفتارهایی از خود نشان داده‌اند؟
- کدام بخش‌های سایت برای کاربران جذاب بوده است؟
- میزان توقف کاربران در قسمت های مختلف سایت چگونه بوده است؟
- در صورت برگزاری کمپین‌ها وارائه پروموشن‌های دوره ای در فروش به نتیجه مطلوب رسیده اید یا خیر؟
- کدامیک از Social Network ها بیشتر مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و از طریق آن وارد سایت شده‌اند؟
و بسیاری تحلیل‌های کاربردی از رفتار کاربران که در نتیجه خروجی‌های مناسبی برای بهبود وضعیت سایت و صفحات متفاوت و مطالب آن به صاحبان و طراحان وب سایت ارائه می‌دهد

ابزار Google Analytics یا گوگل آنالیتیکز از First-party Cookie ها و همچنین ga code و کدهای Page Tag که  Google Analytics Tracking Code (GATC) نام دارند و از نوع  Javascript هستند برای جمع آوری اطلاعات در مورد بازدیدکنندگان وب سایت شما استفاده می کند.

کد ga code چیست؟ کد ga همان کدی است که شما در صفحات مورد نظر خود قرار می دهید تا گوگل آنالیتیکس فعال شود و بتواند اطلاعات مورد نیاز را از آن کسب و استخراج کند. در واقع با فعال نمودن کدهای مورد استفاده برای ردیابی در وب سایت خود، روبات های گوگل را قادر خواهید ساخت تا بتوانند تک به تک صفحات وب سایت شما را مشاهده کرده و تمامی اطلاعات لازم در مورد بازدیدکنندگان آن ها را در اختیارتان قرار دهند.

برنامه google analytics همچنین می تواند گزارش کاملی را در مورد تبلیغات وب سایت شما ارائه کند. همچنین قادر است به طور ناشناس رفتار بازدیدکنندگان را در وب سایت شما تحت نظر بگیرد و اطلاعاتی را مانند محل زندگی بازدیدکننده، کارها و لینک های بازدید شده توسط او در وب سایت، و هر نوع فعالیت دیگر آن ها را جمع آوری و به شما ارائه دهد.

گزارش‌های مهم در گوگل آنالیتیکس
- گزارش Real Time
- گزارش Audience
- گزارش Acquisition
- گزارش Behavior
- گزارش Conversion

 

 

 

دانلود سوالات شایستگی آنالیز ترافیک گوگل (google analytics) ویژه بازاریابی و فروش

دانلود سوالات شایستگی آنالیز ترافیک گوگل (google analytics) ویژه فناوری اطلاعات

 

 


کلمات کلیدی
در پاسخ google analytics چیست بایستی گفت ابزار ارائه شده توسط کمپانی Google به نام Analytics یک راهکار حرفه ای برای کنترل و مانیتور ترافیک وب ...  لازم نیست که اطلاعات اکانت گوگل شما برای اشتراک گذاری اطلاعات Google Analytics به شخصی ارائه گردد . تنها کافی است به منوی مدیریت خود رفته و در ...توجه: شایسته است داوطلبان جهت. ثبت نام. از آخرین نسخه مرورگر. Google Chrome. یا. FireFox. استفاده. نمایند. مرحله. 1. : وارد سایت آزمون استخدام بخش خصوصی ... گوگل آنالیتیکس یا گوگل آنالیز یا به اصطلاح انگلیسی آن Google Analytics یکی از چندین ابزار گوگل برای انجام آنالیز و تجزیه و تحلیل بر روی وب‌سایت‌ها و ... پلتفرم Google Analytics یکی از ابزارهای کاربردی گوگل برای بررسی تعداد بازدیدها از سایت، میانگین مدت سشن، نحوه ورود کاربران، کلمات جستجو شده ...  کدام وبسایت‌ها به وبسایت شما ترافیک ارسال می‌کنند؟ کدام تاکتیک‌های بازاریابی، بیشترین ترافیک را به وبسایت شما هدایت خواهند کرد؟ کدام صفحات ... گوگل آنالیتیکس یا Google Analytics در سال ۲۰۰۵ توسط موتور جستجوگر گوگل رونمایی ... رایگان بودن کمک بزرگی به شما در تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت تان می‎کند.  چگونه می‌توان این مشکل را برطرف کرد؟ · با بررسی گزارش‌های زمان واقعی (real-time) می‌توانید تشخیص دهید که آیا تمام اطلاعات ترافیک وب‌سایت برای شما ... آموزش جامع گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) به صورت ساده و کاربردی. این مقاله شما را با این ابزار تحلیل و آنالیز سایت آشنا می کند.