دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی شایستگی آشنایی با اچ تی ام ال (HTML) بخش خصوصی

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی شایستگی آشنایی با اچ تی ام ال (HTML) بخش خصوصی :

 

سوالات شایستگی آشنایی با اچ تی ام ال (HTML)

 

 



 

شایستگی آشنایی با اچ تی ام ال (HTML)

 

در جواب سوال html چیست می توان گفت که، HTML  مخفف HyperText Markup Language است، زبان استاندارد بین المللی برای ایجاد و نمایش صفحات وب است. تقریبا همه چیز در مرورگر به این زبان تفسیر می شود. هر صفحه وب شامل مجموعه ای از دستورات HTML است که شامل متون و تگ ها می باشد. هر سند HTML فایلی با پسوند htm. یا html. است.

 

همانطور که می دانید طراحی سایت دو مرحله اصلی دارد:
- ساختاربندی اصلی صفحات که با HTML انجام میشود.
- اضافه کردن جذابیت های ظاهری مثل رنگ و… که با CSS انجام میشود.

 

توجه نمایید که یک فایل HTML در تمام انواع کامپیوترها و در تمام سیستم عامل ها مانند Windows و Linux دارای فرمت یکسانی است و تمام مرورگرها از همین زبان، برای تفسیر و نمایش صفحه وب استفاده می نمایند.

 


10 کاربرد برتر HTML
در زیر لیستی از 10 کاربرد برتر زبان HTML آمده است.
- توسعه صفحات وب
- ایجاد سند وب
- ناوبری اینترنتی
- ویژگی لبه برش
- تصاویر واکنش گرا در صفحات وب
- ذخیره سازی سمت مشتری
- استفاده از قابلیت های آفلاین
- پشتیبانی از ورود داده با HTML
- استفاده از توسعه بازی
- استفاده از API های بومی برای غنی سازی وب سایت

 

نسخه های HTML
نسخه های مختلفی از HTML وجود دارد که به تدریج توسعه یافته اند، به طوری که هر نسخه بالاتر، نسخه پایین تر را پشتیبانی می نماید. مشخص ترین نسخه از آن، HTML استاندارد نام دارد.


آخرین نسخه از HTML نسخه 4.01 می باشد. یک سازمان بین المللی به نام کنسرسیوم وب جهانی ((W3C) مسئولیت نظارت بر استانداردهای جهانی HTML را برعهده دارد. برای اطلاع از آخرین اطلاعات در مورد نسخه ها و استانداردهای بین المللی HTML به سایت رسمی این سازمان به آدرس www.w3.org رجوع نمایید.

 

دانلود سوالات شایستگی آشنایی با اچ تی ام ال (HTML) بخش خصوصی

 


کلمات کلیدی
دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دسته شغلی مهندسی با فرمت pdf برای ... 5- اصل سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته شایستگی اچ تی ام ال (HTML) سال 1400 شامل ... دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دسته شغلی فناوری اطلاعات با فرمت pdf برای ... 38- اصل سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته شایستگی HTML (اچ تی ام ال) سال ... لیست سوالات برنامه نویسی اچ تی ام ال HTML در روز مصاحبه تخصصی استخدام طراح وب سایت با جواب تشریحی جهت کمک به متقاضیان این فرصت شغلی در این ...  دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بخش خصوصی دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی بخش خصوصی : خرید سوالات استخدامی دسته بازاریابی و ... ساخت فایل HTML; تاریخچه HTML; مخترع HTML; HTML5 چیست؟ ارتباط html با css; مزایا و معایب زبان HTML چیست ؟ HTML چیست ؟ آموزش طراحی سایت، در این دوره آموزشی با رویکردی قدم به قدم تلاش می کنیم شما را با آموزش HTML، آموزش CSS، آموزش JavaScript و آموزش jQuery آشنا کنیم. سوالات آزمون استخدامی بخش خصوصی مجموعه ای است که ویژه سال 1398 تولید شده است و تمامی سوالات آن بهمراه پاسخنامه ارائه شده تا داوطلبین با خیال ... از اضافه کردن یه عکس به سایت گرفته، تا دسته بندی کردن مطالب و ساختار بندی هر بخش سایت، همرو میتونی با دوره آموزشی HTML سبزلرن پیاده کنی. افزودن به سبد خرید. در این مقاله شما را با مفهوم اینترنت، اهمیت و مفاهیم پایه آن آشنا خواهیم کرد. ... با اچ تی ام ال (HTML) نویسندگان محتوا می توانند از طریق نشانه گذاری ها ... اجزای سازنده وبگاه‌ها صفحه‌های وب هستند که با یک زبان نشانه‌گذاری ابرمتن (اچ‌تی‌ام‌ال، اکس‌اچ‌تی‌ام‌ال) قالب‌دهی شده‌اند. دسترسی به صفحات وبگاه از طریق یک ریشهٔ ...