دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد:

خرید سوالات استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد با پاسخنامه

 

 
 

 

آگهی استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد - 28 دی 1401
 

مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان واجدین شرایط آقا و خانم در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر رشته های مکانیک، برق و متالورژی (ترجیح با کسانی است که در شعاع 60 کیلومتری کارخانه زندگی می کنند) از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و طب کار به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو در مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی نماید.

 

 

تقویم آزمون استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد
شروع ثبت نام: از 01 بهمن 1401
مهلت ثبت نام: تا 10 بهمن 1401
دریافت کارت آزمون: 23 و 24 بهمن 1401
زمان برگزاری آزمون: 27 و 28 بهمن 1401

 

 

شرایط عمومی آزمون استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد
1. داشتن تابعیت ایران
2. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم
3. عدم اعتیاد به مواد مخدر و هرگونه دخانیات
4. نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر
5. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند
6. دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی
7. نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها
8. احراز صلاحیت های عمومی به تأیید کمیته گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه
9. ساکنین بومی (ترجیح با کسانی است که در شعاع 60 کیلومتری کارخانه زندگی می کنند) و افراد شاغل در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با مجتمع ذوب آهن پاسارگاد
 
 
 
شرایط اختصاصی آزمون استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد

1. جنسیت پذیرش: آقا و خانم
2. داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جداول نیازهای نیروی انسانی
3. دریافت حد نصاب نمره لازم از مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی به مدت حداقل 2 ترم تحصیلی (12 ماه) شامل آموزش تئوری، عملی و آموزش حین کار که افراد پذیرفته شده پس از گذراندن دوره مذکور توسط آزمونهای هر ترم آموزشی پالایش می گردند. لازم به ذکر است در مدت زمان آموزش، حقوق اداره کار به پذیرفته شدگان پرداخت می گردد.
تذکر مهم: شرط استخدام قراردادی با مدت معین در مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد دریافت گواهینامه موفقیت در دوره های آموزشی طراحی شده در مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی است.
4. داشتن شرایط سنی به شرح زیر:
کلیه متولدین 01 /1368/01به بعد.
تذکر: داوطلبانی می توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ آخرین روز ثبت نام فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.
تذکر: محدوده سنی ذکر شده به ازای تمام مقاطع یکسان است و داشتن سابقه کار یا مدرک تحصیلی بالاتر و یا سابقه کار تاثیری در افزایش سن داوطلب ندارد.
تذکر: لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تأییدیه های مربوط به جدول شماره 1 ،بایستی حداکثر تا روز تطبیق مدارک آماده و صادر شده باشد و به همراه سایر تأییدیه ها در موعد مقرر ارائه گردد. هر یک از داوطلبان که به هنگام ثبت نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده و یا واقعیتی را کتمان نموده باشد و به سبب این اطلاعات پذیرفته شوند، هر زمان که غیر واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ایشان ملغی بوده و به لحاظ طولانی نمودن فرآیند استخدام قراردادی با مدت معین در مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی، اقدام لازم طبق قوانین و مقررات به عمل خواهد آمد.

 

 

جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد و بررسی دقیق تر شرایط استخدامی اعلام شده بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دفترچه راهنمای استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد 1401


کلمات کلیدی
سایت طلافایل با توجه به آزمون پیشروی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد شیراز ، مجموعه نمونه سوالات کمک آموزشی متناسب با این آزمون را طبق دروس اعلام شده در متن ...  آگهی 24 شهریور 1401: مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود در استان فارس از میان واجدین شرایط آقا و ... مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان واجدین شرایط مرد در مقطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر، از طریق برگزاری آزمون کتبی، ... نمونه سوالات استخدامی مهندسی مکانیک مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد استخدامی ذوب آهن پاسارگاد – مهندس مکانیک نمونه سوالات تخصصی مهندس مکانیک استخدامی ذوب آهن ... نمونه سوالات استخدامی ذوب آهن پاسارگاد. درصورتی که سوالات تخصصی خود را پیدا نکردید از جستجوی سایت کمک بگیرید. بخش اول شامل سوالات عمومی ::. نمونه سوالات استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد سال ۱۴۰۰ رشته مهندسی برق ق ۳۰ نفر احتیاج داری که مواد آزمون هم به این شهر هست که رشته کارشناسی و بالاتر ... برای آمادگی شرکت در جلسه آزمون استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید. نمونه سوالات استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد98 ﻣﮑﺎﻧﯿﮏ ﺳﯿﺎﻻت یک 261 سوال + پاسخنامه. نمونه سوالات استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن ... سوالات استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد ۱۳۹۹(پاسخ),کاملترین مجموعه سوالات استخدامی ذوب آهن پاسارگاد ۱۳۹۹(پاسخ) نمونه سوالات استخدامی ذوب آهن پاسارگاد ... استخدام قراردادی با مدت معین در مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد (استان فارس) - بهمن ماه 1401. از میان واجدین شرایط آقا و خانم در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و ...