دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران:

خرید سوالات استخدامی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با پاسخنامه

 

 
 

 

آگهی استخدام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران - 4 اسفند 1401
 

 

آگهی جذب دانشجو در شرکت کشتیرانی (4 اسفند 1401)

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز جهت اشتغال بر روی کشتی‌های اقیانوس پیما در رده های افسر دومی عرشه و مهندس سومی موتور با شرایط ذیل دانشجو می‌پذیرد.

گاهشمار آزمون:

مهلت ثبت نام: تا 10 اسفند 1401
دریافت کارت آزمون: 15 اسفند 1401
زمان برگزاری آزمون: 18 اسفند 1401

 

 

شرایط عمومی

- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
- جنسیت: مذکر
- متدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
- عدم اعتیاد به مواد مخدر طبق تایید مراجع ذیصلاح.
- عدم اشتهار به فساد و تجاهر به فسق.
- نداشتن سوء‌ پیشینه به تایید مراجع ذیربط.
- دید چشم 10/10 (بدون عینک) برای رشته افسر دومی عرشه و 10/8 برای رشته مهندس سومی موتور و نداشتن کور رنگی.
- حداقل قد 170 سانتیمتر.
- نداشتن خالکوبی روی بدن.
- فقط افرادی میتوانند ثبت نام کنند که:
الف - دوره خدمت نظام وظیفه را انجام نداده اند (مشمولین وظیفه بدون مهر غیبت)
ب - افرادی که تا زمان ثبت نام دیپلم خود را دریافت کرده  و حداقل تا شهریور سال 1402 از معافیت تحصیلی برخوردار هستند.
تبصره: دانشجویان و دانش آموزانی که مشغول تحصیل در سال آخرتحصیلی می باشند نیز می توانند در آزمون مربوطه شرکت نمایند به شرطی که تا پایان سال تحصیلی (خرداد 1402)، قادر به ارائه مدرک فارغ التحصیلی خود باشند. این افراد در زمان ثبت نام می بایست گواهی مبنی براشتغال به تحصیل در سال یا ترم آخر را از محل تحصیل خود دریافت نمایند و در محل مدرک تحصیلی بارگذاری نمایند. همچنین در محل معدل نیز معدل سال قبل خود را وارد نمایند.
ج - افرادی که بواسطه قبولی در دانشگاه طی سال 1400 یا 1401 از معافیت تحصیلی برخوردار هستند.
د - توجه: افراد با معافیت تحصیلی  پس از مراجعه به دفاتر پلیس 10+ آخرین وضعیت نظام وظیفه خود را دریافت نمایند و در مراحل بعدی جهت ارائه به مسئولین به همراه داشته باشند.
نکته مهم: افراد دارای معافیت اعم از پزشکی یا غیر پزشکی (بجز معافیت تحصیلی) و دارای کارت پایان خدمت در این مرحله، اجازه ثبت نام ندارند.
در شرایط مساوی اولویت با ایثارگران و خانواده معظم شهدا و مفقودین و همچنین فارغ التحصیلان هنرستانهای دریایی میباشد.

 

 

 

شرایط اختصاصی

- حداقل نمره 14 معدل کل دیپلم
- دارا بودن حداقل 18 سال تمام و حداکثر 22 سال تمام تا پایان شهریور ماه سال 1402 (متولدین 31/6/1380 الی 31/6/1384)
دانشجویان شاغل به تحصیل (به شرطی که از نظر سنی و سایر شرایط مشکلی نداشته باشند) منعی برای ثبت نام ندارند.
کسانی که در حال گذراندن خدمت مقدس سربازی می باشند (به شرطی که از نظر سنی و سایر شرایط مشکلی نداشته باشند) منعی برای ثبت نام ندارند.
دانشجویانی که از مقطع کاردانی یا کارشناسی فارغ التحصیل شده اند، حق ثبت نام ندارند.
دانشجویانی که یکبار از تحصیل انصراف داده اند و یا اخراج شده اند، حق ثبت نام ندارند.
با توجه به قانون سازمان وظیفه عمومی هر دانشجو مجاز است تنها یکبار در طول تحصیل انصراف داده و در دانشگاه دیگری تحصیل نماید ، لذا تاکید می گردد چنانچه داوطلبان در حال حاضر مشغول به تحصیل در دانشگاهها می باشند، نبایستی تا این تاریخ از دانشگاه دیگری انصراف داده باشند.
- موفقیت درآزمون علمی، آزمون روانشناسی و مصاحبه‌های علمی و عقیدتی.
- داشتن تندرستی و سلامت کامل جسمانی و روانی به تایید واحد درمانی کشتیرانی ج.ا.ا
هر گونه مشکل جسمی شامل ضعف بینایی، کوررنگی، نسبت قد به وزن نامتعارف (BMI)، پرانتزی پا، صافی کف پا، نقص عضو، واریکوسل، انحراف ستون فقرات، تتو، خالکوبی، خرابی شدید دندان، وجود پلاتین بواسطه شکستگی اعضا بدن، فشار خون، ناراحتی کبد، ناراحتی کلیه، ناراحتی روحی و روانی، آثار خودزنی بروی بدن، سابقه مصرف داروهای خاص و کم خونی  عامل مردودی پزشکی خواهد شد.

 

 

رشته و گرایش تحصیلی مورد قبول و متناسب با دوره

با توجه به دستورالعملهای ورود به دوره، فقط داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی قید شده به شرح جدول ذیل هستند، در این آزمون شرکت نمایند و فقط می توانند یک عنوان دوره را انتخاب و ثبت نام نمایند. همچنین کسانیکه فارغ­ التحصیل رشته و گرایش­ های تحصیلی قید شده نیستند اجازه شرکت و ثبت‌نام ندارند.
لذا اگر داوطلبی با مدارک تحصیلی خارج از عناوین مندرج در جدول ذیل در آزمون شرکت نماید، قبولی در آزمون­ها و پذیرش وی لغو و در هر مرحله که باشد از ادامه کار وی ممانعت به عمل خواهد آمد. همچنین خسارت ناشی از اتلاف وقت، فرصت ازدست‌رفته و سایر هزینه­ های تحمیل‌شده ناشی از آن، به تشخیص شرکت محاسبه و از وی مطالبه خواهد شد. به‌ هرحال داوطلب با تکمیل فرم ثبت‌نام حق هرگونه اعتراضی (در این رابطه) را از خود سلب و ساقط می‌نماید.

عنوان دوره رشته‌های تحصیلی تعداد موردنیاز حدود طول دوره با نظامی گری و کارورزی در دریا
افسر دومی عرشه (نامحدود) مدرک دیپلم کامل متوسطه در رشته های ریاضی فیزیک /علوم تجربی / ناوبری هنرستانهای دریایی .

60 نفر

 

 

4 سال

 

مهندس سوم موتور (نامحدود) مدرک دیپلم کامل متوسطه در رشته های ریاضی فیزیک / علوم تجربی / مکانیک موتورهای دریایی / برق / الکتروتکنیک / الکترونیک و مخابرات دریایی هنرستانهای دریایی 60 نفر 4 سال
 

 

 

مواد آزمون کتبی

جدول مواد آزمون

مهندس سوم موتور (نامحدود)

افسر دومی عرشه (نامحدود)

1- ریاضی عمومی

2- هوش

3- زبان انگلیسی عمومی

 

 

زمان و مکان آزمون

زمان شروع آزمون: راس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 1401/12/18
آدرس دقیق محل آزمون: تهران، میدان نوبنیاد، انتهای اتوبان شهید بابایی، نرسیده به حیکمیه، پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور

نحوه جذب

- افراد مورد نیاز با در نظر گرفتن قبولی در آزمون ورودی و نمرات بالاتر معدل کتبی دیپلم و رتبه های برتر کنکور و  با توجه به دستور العملهای مصوب  کشتیرانی  دعوت و پس از طی مراحل معاینات اولیه پزشکی، مصاحبه، معاینات پزشکی کلی و گزینش، انتخاب می‌گردند. کشتیرانی در قبول و یا رد افراد مختار می‌باشد.
- داوطلبین اطلاعات مورد نیاز سایت ثبت نام را بطور کامل وارد نموده و پس از تایید نهایی کد رهگیری که توسط سیستم ارائه میشود را جهت اقدامات بعدی نزد خود محفوظ خواهند داشت (عدم دریافت کد رهگیری به منزله عدم ثبت نام می باشد).
- قبول شدگان با روشهای مختلف مانند برگزاری جلسه توجیهی ، نمایش فیلم و سخنرانی و نظایر آن در حد  امکان با مشاغل دریایی و سایر مسائل مرتبط آشنا می‌گردند.
- داوطلبین جهت انجام معاینات اولیه پزشکی توسط امور آموزش شرکت تامین نیرو به واحد درمانی کشتیرانی ج.ا.ا معرفی و از  قبول شدگان جهت  انجام مصاحبه تخصصی دعوت بعمل خواهد آمد
- پذیرفته شدگان مصاحبه تخصصی جهت تشکیل پرونده و طی مراحل معاینات پزشکی کامل و گزینش به امور آموزش شرکت تامین نیروی کشتیرانی ج.ا.ا  معرفی خواهند شد.
- اسامی پذیرفته شدگان نهایی از طریق سایت موسسه آموزشی کشتیرانی به آدرس موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌گردد.
تبصره- متقاضیان موظفند پس از اگاهی رسمی از قبولی نهایی حداکثر ظرف مدت 20 روز نسبت به سپردن تعهدات و ضمانت‌های لازم اقدام نماید در غیر این صورت منصرف محسوب و از لیست ذخیره به ترتیب اولویت دعوت بعمل خواهد آمد.
- تعهدات و ضمانت‌های لازم در یکی از دفاتر اسناد رسمی توسط امور آموزش شرکت تامین نیرو از فرد و ضامنین اخذ می‌گردد.

 

 

 

 

جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بررسی دقیق تر شرایط استخدامی اعلام شده بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دفترچه راهنمای ثبت نام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران 1401

 

 

 


کلمات کلیدی
دانلود بسته ویژه سوالات آزمون استخدامی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بهمراه پاسخنامه کامل. سوالات استخدامی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی منبعی کامل از دیگر تولیدات ایران سوال می باشد که بعد از شنیدن خبر استخدامی از سوی این سازمان دست ... سایت در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های ... توضیحات سوالات آزمون استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران : مواد امتحانی موجود در این بسته: ٣٠٠ نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی/سوالات ... استخدام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران · آخرین وضعیت آزمون · بسته‌های ویژه  · شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت کشتیرانی ... لطفا دوستان عزیزی که در ادوار گذشته در آزمونهای شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده اند تجربیات خود را اینجا برای استفاده عموم کاربران ...  نمونه سوالات استخدامی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران98 فنّاوری اطلاعات ICDL -مهارتهای هفتگانه>>1360 عدد نمونه سوال +جواب. کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران جهت رفع نیاز نیروی انسانی خود جذب بورسیه می کند. ... مجموعه سوالات طبقه بندی شده دروس عمومی آزمون استخدامی. مجموعه سوالات عمومی آزمون استخدامی شرکت کشتیرانی : تعداد ۱۵۲۱ سوال درس ریاضی عمومی با پاسخنامه تشریحی و کلیدی + جزوات خلاصه شده ویژه آزمون ... سوالات آزمون استخدام در کشتیرانی. ... بله، مجموعه ای از نمونه سوالات آزمونهای عمومی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گردآوری شده است که در قالب فایلهای PDF ...