دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

 

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

 


 

خرید سوالات استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پاسخنامه

 

 
 
 
 

 


 

آگهی استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - 12 بهمن 1400

با استعانت از خداوند متعال، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی(حساب ۱۰۰ امام(ره)) به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط سراسر کشور، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی تخصصی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری مینماید. دارندگان بالاترین امتیاز بر اساس نتایج آزمون کتبی و مدارک ارسالی، برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد. 

 

- مهلت ثبت نام تا 20 بهمن 1400 می باشد.
 
 
 
 
 
> مراحل به کارگیری
 

1. ثبت نام در آزمون از طریق سامانه مرکز آموزن جهاد دانشگاهی

2. شرکت و موفقیت در آزمون کتبی

3. بررسی و تائید مدارک داوطلبان مطابق با الزامات قید شده در متن دفترچه راهنما

4. ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها و مصاحبه فنی و تخصصی

5. بررسی صلاحیت های عمومی(گزینش)

6. ارزیابی سلامت جسمانی و روانی از طریق انجام معاینات پزشکی و روانشناسی 

 

 
شرایط عمومی داوطلبان

 

1. داشتن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران

2. التزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

3. دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائمی قانونی برای آقایان(به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگه معافیت موقت تحت هر عنوان هستند، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد)
تبصره: افراد دارای معافیت پزشکی در صورت پذیرش در آزمون کتبی، لازم است گواهی تاییدیه طب کار از سوی مراکز مورد تایید بنیاد مسکن ارائه نمایند. این تاییدیه به عنوان سلامت جسمی فرد در شغل محل مورد نیاز صادر میشود.

4. عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران

5. دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط با عناوین شغلی(طبق جدول شرایط احراز مشاغل)
تبصره: افراد دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در جدول شرایط احراز مشاغل، برای شرکت در آزمون میبایست مدرک مقطع تحصیلی ذکر شده در آگهی را داشته باشند و صدور حکم کارگزینی یا تنظیم قرارداد پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی خواهد بود.

6. عدم اشتغال به کار رسمی - نداشتن تعهد خدمت - نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح

7. عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه کیفری، عدم اشتهار به فساد اخلاقی

8. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند. 

 

 

 

> شرایط اختصاصی داوطلبان

 

1. مدارک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلات دانشگاهی میباشد که از لحاظ ارزش علمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل در آن ذکرشده باشد. (هیچگونه گواهی تحصیلی یا گواهی لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.)

2. مدرک معادل و همچنین مدارک تحصیلی با عناوین دوره های فراگیر، آموزش باز و مکاتب های با توجه به نحوه پذیرش دانشجو خارج از آزمون های سراسری دانشگاهها موردپذیرش نخواهد بود.

3. مدارک داوطلبانی که تار یخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تار یخ برگزار ی آزمون کتبی باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.

4. در هر یک از رشته های امتحانی صرفًا دانش آموختگان همان رشته، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز میتوانند ثبتنام کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها امکانپذیر نمیباشد.

5. اصالت مدارک تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد و در صورت عدم صحت مدارک در هر مرحله (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار ) به کارگیری داوطلب منتفی خواهد بود.

تذکر: ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه تحصیلی میباشد.

نکات مهم :
1. شرط سنی حداکثر 40 سال میباشد.(صرفًا متولدین 1360/11/01 به بعد می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند)
2. شرایط احراز هر شغل از لحاظ مقطع و رشته تحصیلی و همچنین شغل محل های مورد نیاز، در همین دفترچه تشریح شده است.

 

 


 

 آشنایی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دستور بنیان گذار انقلاب اسلامی، سید روح الله خمینی در فروردین ماه ۱۳۵۸ تاسیس گردید. اساسنامه بنیاد در تاریخ 17 آذر ماه سال ۱۳۶۶ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید. مهم‌ترین وظایف این سازمان عبارتند از: ارائه طرحهای مورد نیاز برای ایجاد مسکن اقشار مستضعف، انجام پروژه‌های کارشناسی دربارهٔ زمینهای روستایی، کمک در جهت تأمین مصالح ساختمانی و ... .

عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در بنیاد مسکن، شورای مرکزی است که ترکیب آن به صراحت در فرمان رهبر انقلاب اسلامی قید شده‌ است و عبارتند از: نماینده رهبری، نماینده دولت (وزیر مسکن و شهرسازی) و سه نفر از مهندسان و کارشناسان ساختمان و شهرسازی به انتخاب دو نفر اول. رئیس بنیاد هم از میان شورای مرکزی انتخاب می‌شود.

 

اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ طبق اساسنامه و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی عبارتند از : ‌

مطالعه و بررسی در زمینه تشخیص و تعیین نیازمندی‌های مسکن محرومان اعم از روستایی و شهری و فراهم آوردن موجبات اجرای آن با  مشارکت، همکاری و خودیاری مردم و دستگاههای مختلف

تهیه طرح مجتمع‌های زیستی و واحدهای مسکونی ارزان قیمت و اجرای آنها به طور مستقیم یا با مشارکت مردم و همکاری دستگاههای ذیربط در روستاها و شهرها

تهیه زمین مورد نیاز طرح‌ها و پروژه‌های بنیاد و آماده سازی آنها

کمک در جهت تأمین مصالح ساختمانی کشور از طریق تهیه، تولید و توزیع

تهیه طرح‌های‌هادی و اصلاح معابر در روستاها با هماهنگی دستگاههای ذیربط و اجرای آن با مشارکت مردم از محل اعتبارات مصوب واگذاری دولت

تهیه و ارایه طرحهای لازم برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده در اثر جنگ، سیل، زلزله و سایر سوانح طبیعی و اجرای آنها با مشارکت مردم و هماهنگی با  سازمان‌ها و دستگاههای ذیربط

مطالعه و برنامه ریزی و اجرای مصوبه دولت مبنی بر ساخت دو میلیون واحد مسکونی روستایی طی دو برنامه پنج ساله توسعه کشور (ساخت سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی)

 

 

 

 

 

 

 



 
 
 
 

خرید سوالات استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پاسخنامه

 

 
 
 
 
 
 

کلمات کلیدی:
 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی(حساب ۱۰۰ امام(ره)) به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، ... کلیه اخبار و اطلاعیه های استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در سال 1400 به همراه اصل سوالات عمومی و تخصصی رایگان آزمونهای گذشته. آگهی 12 بهمن 1400: با استعانت از خداوند متعال، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی(حساب ۱۰۰ امام(ره)) به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، بر اساس ... بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی (راننده پایه یک و ویژه وسائط سنگین و نیمه سنگین ) در مقطع دیپلم (تمام ...  وی خاطرنشان کرد: واجدین شرایط شرکت در آزمون استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می توانند ضمن مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی در سایت مرکز آزمون ... شرایط آزمون استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایرانآرشیو شرایط آزمون های استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران ... ﺑﻨﻴﺎد ﻣﺴﻜﻦ اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﻲ ﻛﻪ در اﺳﺎﺳﻨﺎﻣﻪ اﺧﺘﺼﺎراً ﺑﻨﻴﺎد ﻧﺎﻣﻴﺪه ﻣﻲ ﺷﻮد ﻧﻬـﺎد اﻧﻘﻼﺑـﻲ ... ﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ اﺳﺘﺨﺪام ﺑﻨﻴﺎد در آﻣﺪه اﻧﺪ ﻗﺒﻞ از رﺳﻤﻲ ﺷﺪن ﻳﻚ دوره ﺧـﺪﻣﺖ.استخدام. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران در نظر دارد به جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود. تعداد محدودی راننده مینی لودر باب کت یا گواهینامه ویژه و ...پایگاه خبری اختبار- ثبت نام آزمون استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ از ساعت ۲۰ امروز ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا ۲۰ بهمن ادامه ... دارندگان بالاترین امتیاز بر اساس نتایج آزمون کتبی و مدارک ارسالی، برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد. ثبت نام آزمون از ساعت 20 روز سه شنبه 12 ...  - اصالت مدارک تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد و در صورت عدم صحت مدارک در هر مرحله (حتی در صورت پذیرش در آزمون و ... شرایط آزمون استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایرانآرشیو شرایط آزمون های استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ای. ... حسابداری و برق، به صورت قرارداد خرید خدمت ، از بین متقاضیان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری دعوت به همکاری نماید . آگهی جدید استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس در سال 1400 به همراه متن دعوت به همکاری استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس و شرایط ...