دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی بانک رفاه کارگران:

 

خرید سوالات استخدامی بانک رفاه کارگران با پاسخنامه

 

 
 

 

آگهی استخدام بانک رفاه کارگران - 4 دی 1401

بانک رفاه کارگران با استعانت از خداوند متعال در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود از میان افراد واجد شرایط (آقا / خانم) با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی "مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، در گرایش های اعلام شده و مهندسی صنایع" به منظور بکارگیری در مشاغل تخصصی شهر تهران از طریق رزومه کاری، مصاحبه تخصصی و رفتاری، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی ها، سلامت جسمی و روحی و... در چارچوب قوانین و مقررات جاری خود بصورت قراردادی (بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی) دعوت به همکاری کند.

 

شرایط عمومی

داشتن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران (تابعیت مضاعف نداشته باشد)
اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا داشتن کارت معافیت دائم غیر پزشکی حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام (کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نیست)
متولدین 1375/08/01 برای مقطع کارشناسی و متولدین 1372/08/01 برای مقطع کارشناسی ارشد
مدت خدمت نظام وظیفه برای آقایان تا سقف 2 سال و به نسبت مدت خدمت انجام شده، به حداکثر سن داوطلبان افزوده خواهد شد
متقاضیانی که دارای سوابق ذی ربط در سازمان ها و شرکت های معتبر می باشند، متناسب با سابقه کاری پنج سال به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد. لیکن؛ چنانچه در هر مرحله از استخدام مشخص گردد سابقه کار ارائه شده توسط متقاضی از نظر بانک مورد قبول نمی باشد؛ بانک مجاز است در صورتی که با لحاظ نمودن سابقه موصوف، سن استخدامی متقاضی مطابق با شرط سن در بازه مورد قبول قرار گرفته است؛ فرآیند استخدام متقاضی را متوقف نماید
فارغ التحصیلان کارشناسی / کارشناسی ارشد با حداقل معدل 14 تمام
متقاضیان استخدامی می بایست در زمان بارگذاری مدارک فارغ التحصیل شده باشند
مدارک تحصیلی متقاضیان براساس قوانین و مقررات جاری بانک می بایست مورد تأیید مراجع ذی صلاح باشد
دانشگاه‌های مورد پذیرش: تمامی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
برخورداری از سلامت کامل جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام کار در بانک به تشخیص بانک و مطابق با دستورالعمل پزشکی بانک
عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
عدم اشتهار به سوء رفتار، فساد اخلاقی و نداشتن محکومیت کیفری مؤثر
عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمان ها
عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام خدمت در سایر سازمان ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و ...
تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه یا صدور کارت معافیت دائم غیر پزشکی باید قبل از بارگذاری مدارک باشد
افراد متقاضی استخدام می بایست بومی استان تهران باشند، احراز بومی بودن داوطلبین استخدام به شرح یکی از موارد زیر صورت خواهد پذیرفت:
شهر محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب در استان تهران باشد
دارا بودن مدرک دیپلم داوطلب ازاستان تهران جهت احراز محل سکونت
ارائه سند مالکیت ملک دراستان تهران به نام داوطلب، پدر، مادر و یا همسر داوطلب
ارائه اجاره نامه دارای کد رهگیری در طی 5 سال گذشته (قبل از زمان آگهی دعوت به همکاری) در استان تهران، بنام داوطلب ، پدر ، مادر و یا همسر داوطلب
دارا بودن سوابق بیمه تامین اجتماعی در استان تهران حداقل بمدت 3 سال

 

 

نحوه ثبت نام داوطلبین در آزمون کتبی
* متقاضیان می بایست پس از مراجعه به سایت بانک رفاه کارگران و مطالعه شرایط،اطلاعات خواسته شده را تکمیل و نمونه فرم رزومه را به صورت کامل تکمیل کرده و همراه با مدارک درخواستی بارگذاری کنند.
* شرکت در فراخوان صرفاً از طریق سایت بانک رفاه کارگران انجام می پذیرد و به درخواست های ارسالی از سایر روش ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* ثبت نام زمانی تکمیل است که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره کد رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود.


تذکرات مهم
1- لازم به توضیح است استخدام نیروی انسانی مورد نیاز بانک بر اساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل (مصاحبه تخصصی و رفتاری، گزینش، انجام معاینات پزشکی و ...) انجام خواهد شد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل یاد شده، شرایط لازم را کسب نکنند موضوع ادامه مراحل جذب و دعوت به همکاری آنان منتفی خواهد شد.
2- بانک پس از ارزیابی رفتاری و مصاحبه تخصصی، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان به ترتیب از بالاترین امتیاز کسب شده به میزان تعداد نیروی انسانی موردنیاز خود اقدام خواهد کرد و قبول شدگان نهایی پس از موفقیت در سایر مراحل جذب از قبیل گزینش، معاینات پزشکی و گذراندن دوره های آموزشی به تعداد مورد نیاز انتخاب خواهند شد.
3- شایان ذکر است موفقیت پذیرفته شدگان به تنهایی و در هر یک از مراحل مصاحبه تخصصی و رفتاری و ... به منزله پذیرفته شدن فرد متقاضی نبوده و مسئولیتی برای این بانک ایجاد نخواهد کرد. پذیرش فرد متقاضی صرفاً منوط به گذراندن تمامی مراحل در این بانک خواهد بود.
4- در صورت وجود مغایرت مدارک اخذ شده و یا عدم تطابق شرایط فرد متقاضی با شرایط تعیین شده بلافاصله در هر مرحله از مراحل جذب و اشتغال، ادامه فرآیند جذب متقاضی متوقف و ادامه همکاری با وی منتفی خواهد شد
 

 

 
 

 

 آشنایی با بانک رفاه کارگران:

  تاریخچه تأسیس بانک رفاه کارگران

 

بانک رفاه، با هدف ارائه تمامی خدمات بانکی به اقشار مختلف جامعه و ایجاد تسهیلات لازم برای طبقه کارگر، با سرمایه اولیه 400 میلیون ریال از محل منابع بیمه‌های اجتماعی و تحت پوشش این سازمان درسال 1339 تاسیس و به ثبت رسید.

پس از ماهها تلاش هیـــات مدیره بانک، سرانجام در مهر ماه 1390 شـــورای پـــول و اعـــتبار اســـاسنامه جدید بـــانک را به تصویب رساند و در تاریخ 1391/3/20 با ثبت این سامانه در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری، بانک رفاه رسماً خصوصی شد و سرمایه بانک از 895 میلیارد ریال به 4000 میلیارد ریال به ثبت رسید. با این اتفاق وضعیت مالکیتی بانک مشخص شد و با افزایش سرمایه به چهار هزار میلیارد ریال و از محل تجدید دارایی ها به ده هزار میلیارد ریال، زمینه برای افزایش فعالیت ها و خدمات مطلوبتر به مشتریان از طریق 1300 شعبه و واحدهای خدماتی فراهم آمد.

بانک رفاه از بدو تاسیس تاکنون همواره خدمت رسانی به آحاد مردم و جلب رضایت آنان را سرلوحه راه خود قرار داده و در این راستا با بهره‌گیری از نیرو‌های دانشی و متعهد و در سایه اخلاق حرفه ای به تلاش در جهت پیشرفت کشور، تکریم ارباب رجوع، توسعه و بهبود شبکه شعب، طراحی و ارائه خدمات جدید و به ‌کارگیری بانکداری الکترونیک پرداخته است.

همچنین از دستاورد‌های مهم بانک در سال‌های اخیر می‌توان به کسب رتبه برترین دستگاه در زمینه تکریم مشتریان در گروه بانک و بیمه در سال‌های متوالی، استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد iso 9001 و اخذ گواهینامه مربوطه به عنوان اولین بانک خاورمیانه در سال 1378 و تداوم همه ساله آن تاکنون اشاره کرد.

موفقیت بانک رفاه در محیط رقابتی کنونی، در گرو برنامه‌ریزی مطلوب با رویکردی آینده‌نگر است بدین منظور استراتژی بانک رفاه در قالب "راه رفاه" تدوین شده است که این نقشه به عنوان سند راهبردی میان مدت بانک در گذار به خصوصی که با تمرکز بر برآورده‌سازی متوازن نیاز‌های تمامی ذینفعان بانک تدوین شده است، راهنمای بانک در این مسیر خواهد بود. بی تردید خصوصی شدن، بزرگ‌ترین تحول در تاریخ پرقدمت بانک رفاه، با تغییر ساختار مالکیتی و آغازی بر حرکت سریع‌تر در دستیابی به اهداف بالاتر می‌باشد.

این بانک با اتکال به یاری خداوند بزرگ و با تلاش همه همکاران ساعی و بهره‌گیری از تجربیات سالیان طولانی برآن است که با مشارکت جمعی و تمرکز بر سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌های صنعتی، به اجرای کامل قانون بانکداری بدون ربا پرداخته و نیز در زمینه گسترش بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از اهداف استراتژیک در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کوشا بوده و همواره در تکاپوست تا بتواند به عنوان عضوی از جامعه بانکی کشور، چشم‌اندازی روشن در عرصه خدمتگزاری در طول سالیان در پیش رو ترسیم کند.

بی شک وجود گوهر اعتماد، رضایت و همراهی شما مشتریان و سایر هموطنان عزیز کشور اسلامی‌مان، ما را در کسب افتخار امر غرورآفرین خدمات‌رسانی صادقانه، موفق و سرافراز خواهد کرد.

 

 

 


 

 

آشنایی با رشته بانکداری :

رشته مدیریت بانکی در بخشهای مختلف اقتصادی، مثل: کشاورزی، صنعتی، حمل و نقل و... خودش را نشان می دهد، به این دلیل که تمام بخشهای نامبرده به طور پویا با امور پولی و مالی ربط پیدا می کنند و در این رشته، دانشجویان به گونه ای تربیت می شوند که در امور مختلف، ارزیابی، برنامه ریزی و مدیریتهای مختلف بانکداری آگاهی داشته باشند و بتوانند نظرهای کارشناسی خود را در امور مختلف بانکداری ارائه بدهند.
کسانی که علاقه دارند در این رشته شرکت کنند، باید توجه داشته باشند که چون پس از اتمام درس، جذب بانکها می شوند، حداقل روزانه 8 ساعت کار را باید مدنظر قرار بدهند و همچنین حُسن خلق و برخورد اجتم�تخاب این رشته جنبه بین المللی بودن آن است که به خوبی هم می توان با بیمه در ایران و هم در کشورهای دیگر از جمله کشورهای عضو سازمان نامه اکو آشنا شد. در جامعه ما این رشته کمتر شتاخته شده ولی دانشجویان، سعی دارند که آن را بشناسند و در ابتدا شاید فکر کنند که رشته جالبی نیست اما بعداً متوجه می شوند که بازار کار خوب و زمینه پیشرفت زیادی دارد. علاوه بر ایران به خاطر قابلیت پیشرفت در کشورهای دیگر، آینده این رشته می تواند بسیار مطلوب باشد و برای ادامه تحصیل هم در ایران و هم در سایر کشورها می تواند نتیجه مطلوبی بدهد.
دانشجویانی که این رشته را انتخاب می کنند باید به دو نکته توجه کنند: زبان انگلیسی قوی، توانایی بالا؛ و این نکته قابل ذکر است که این دانشگاه به صورت نیمه متمرکز است که دانشجویان باید از سه کنکور بگذرند و بعد می بایست در امتحان زبان کتبی و شفاهی به طور مصاحبه، شرکت کنند تا گزینش شوند.
یکی از دانشجویان، عنوان می کند که اکثر دانشجویان این دانشکده به رشته خود علاقه ای ندارند و با یک ذهنیت دیگری وارد این رشته می شوند چون شاید در رشته دیگری قبول نشده اند؛ و خیلی کم افردی پیدا می شوند که به این رشته علاقمند باشند و اگر افرادی علاقمند باشند، به دوره های بالاتر نیز راه می یابند.
دانشجویان دوره کارشناسی بیمه اکو با گذراندن یک دوره چهار ساله، موفق به دریافت مدرک کارشناسی می شوند. برنامه تحصیلی دانشکده بیمه اکو شامل 135 واحد درسی و در صورت لزوم 12 واحد رشته بین دانشگاهی اضافه خواهد شد. این دروس شامل 20 واحد دروس عمومی، 39 واحد دروس پایه، 33 واحد اختصاصی، 33 واحد عمده و 10 واحد اختیاری است. از این رهگذر، برخی از دروس مهم این دوره به شرح زیر می باشد:
1- حسابداری صنعتی 1 و 2 و 3 که مباحث گوناگونی همچون هزینه یابی، برنامه ریزی و کنترل سربار کارخانه ای و تیم بودجه خرید و فروش را مورد بررسی قرار می دهد.
2- مباحث جاری در حسابداری فکر بحثهای حسابدرای پیمان کاری، مبادلات غیرپولی و کمکهای بلاعوض پولی را بررسی می کند.
3- مدیریت مالی 1 و 2 که به تجزیه و تحلیل سیستمهای مالی و محاسبه سود و موارد مشابه می پردازد.
4- اقتصاد کلان که به بیان درآمد ملی در اقتصاد می پردازد.
5- پول ارز و بانکداری که به مباحثی همچون حجم پول در گردش، وضعیت پول، اندازه گیری تغییرات ارزش پول، تورم، نرخ ارز ثابت و شناور و عملیات بانک تجاری می پردازد.
مؤسسه بیمه - اکو ویژگی و جاذبه های خاصی دارد و سعی می شود دانشجویانی پذیرفته شوند که نه تنها علاقه به تحصیل و تحقیق به زبان انگلیسی دارند، بلکه توجهی هم به رشته بیمه دارند. البته موضوع بیمه کمتر مورد توجه دانشجویان است و آنها بیشتر به زبان توجه دارند، علت آن هم این است که این توانایی را به آنها می دهد که در آینده در بازار کار بتواند موفق باشد.
از طرف مؤسسه ما دانشجویانی قابل پذیرش هستند که بخواهند در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ادامه تحصیل دهند و باید گرایش آنها ریاضی باشد و ریاضی قوی داشته باشند ولی اگر صرفاً می خواهند با کارشناسی وارد زندگی شوند رشته های دیگر علوم انسانی هم است، هرچند ممکن است که زحماتشان بیشتر شود. تأکید مؤسسه بیشتر به زبان انگلیسی بوده و این هم به این دلیل است که دانشجویانی غیرایرانی هم داریم و این رشته جنبه بین المللی دارد که این هم از زیبایی و مزایای این مؤسسه است چون تنها مؤسسه در ایران است که در کنکور سراسری تدریس و دانشجویان غیرایرانی دارد و یادگیری آنها به صورت زبان انگلیسی است. آینده تحصیل در اینجا بسیار خوب است و اکثر دانشجویانی که در اینجا هستند با زمینه قبلی بودند و اکثراً دانشجویان خوبی بودند و علاوه بر آن یادگیری بهتری داشته و موفق تر بودند. اکثر دانشجویان از سال دوم به بعد جذب بازار کار می شوند و کمتر دانشجویی داریم که بیکار و یا شاغل نبوده و این، از مزیتهای این رشته است. این مؤسسه، علاقمند به گسترش فعالیت خود در رشته اکو می باشد که این اولین جا خواهد بود که به زبان انگلیسی است و رشته های بیمه و اقتصاد بیمه و بهداشت بیمه، اقتصاد بهداشت و از این قبیل احداث خواهد شد تا بتوانیم به صنعت بیمه کمک کنیم.
دانشجویانی که مدرک فارغ التحصیلی خود را از دانشکده اکو دریافت نمایند، در دفتر فارغ التحصیلی ثبت نام کرده که در مراسم آتی و گردهمایی آن شرکت می نمایند و از سوی دیگر دانشجویانی که در حال فارغ التحصیل هستند از سوی دفتر مشاغل یا کاریابی مورد حمایت قرار می گیرند تا پس از فراغت از تحصیل، در یافتن شغل مناسب خویش دچار مشکل نشوند. دانشجویان این دانشکده به دلیل وقت گذاری، از وجهه نیک و توانایی و قابلیتهای خویش در صنعت ایران در کاریابی خود با مشکلات کمتری روبرو هستند. 
 
 

کلمات کلیدی:
در این پست جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران 1400 و مراحل ، زمان و شرایط استخدام بانک رفاه سال ۱۴۰۰ به همراه لینک مستقیم ثبت نام ارائه شده ... عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمان های دولتی. هم چنین داوطلبان آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران ۱۴۰۰ ، با ثبت نام در ازمون استخدامی ... مشاهده اخبار و اطلاعیه های استخدامی بانک رفاه کارگران در سال 1400 به همراه اصل سوالات عمومی و تخصصی رایگان آزمونهای گذشته. تاریخ, شرح. از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ لغایت ۱۴۰۰/۱۱/۲۰, ثبت نام در سامانه الکترونیکی و اخذ کد رهگیری. تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۵, دریافت کارت ورود به جلسه آزمون. استخدام بانک رفاه کارگران 1400 زمان، سایت، نحوه و شرایط و ضوابط ثبت نام آزمون استخدامی تاریخ فراخوان مدارک و مدرک تحصیلی مورد نیاز و شرط سنی استخدام ۱۴۰۰. هم چنین داوطلبان آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران ۱۴۰۰، با ثبت نام در ازمون استخدامی مشاوران رسمی مالی و مالیاتی کشور در سال ۱۴۰۰ می‌توانند با ...  نمونه سوالات استخدامی آزمون بانک رفاه کارگران جمع آوری و تهیه شده توسط تیم ما کاملترین مجموعه سوالاتی است که نمونه آن را در هیچ سایت مرجع دیگر نمی توانید ...سوالات استخدامی بانک رفاه کارگران دارای تمامی بخش های مهم آزمون استخدامی بانک رفاه سال 1400 نیز می باشد . اصل دفترچه سوالات تمامی بانک ها کشور یکی از مهم . آگهی 8 بهمن 1400: بانک رفاه کارگران با استعانت از خداوند متعال در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد ... *هدیه دروس تخصصی آزمون استخدامی بانک رفاه در سالهای 85 و 87 ویژه مقاطع کاردانی و کارشناسی موجود در این بسته شامل سوالات رشته بانکداری با پاسخنامه تستی می باشند.  مواد سوالات عمومی — کامپیوتر (ICDL), هوش و استعداد (Gmat). زبان و ادبیات فارسی, زبان انگلیسی عمومی. بازارهای مالی و سرمایه, اطلاعات عمومی بانکی. سوالات استخدامی بانک رفاه کارگران جهت آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران سال 1400 بروزرسانی شده که حاوی نمونه سوالات استخدامی بانک رفاه ... نمونه سوالات استخدامی بانک رفاه کارگران در عناوین مدیریت،حقوق،اقتصاد،حسابداری،آمار،مهندسی صنایع،کامپیوتر،فناوری اطلاعات،ریاضی ویژه آزمون سوالات استخدامی بانک رفاه کارگران ویژه آزمون 1400 که در زمستان آگهی شده آماده دانلود شده تا موفقیت شما را تضمین نماییم.