دانلود رایگان نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت ارتباطات در مدرسه (آموزش و پرورش)

 

دانلود رایگان سوالات ضمن خدمت مدیریت ارتباطات در مدرسه (آموزش و پرورش):

 

خرید سوالات ضمن خدمت مدیریت ارتباطات در مدرسه

 
 
 

 

معرفی دوره ضمن خدمت مدیریت ارتباطات در مدرسه
 
 

دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان، دوره‌های آموزشی هستند که با هدف توسعۀ شغلی معلمان و ارتقای دانش و مهارت این عزیزان در زمینه‌های مختلف، از جمله فناوری‌های آموزشی، آموزش مجازی، ارزشیابی الکترونیکی، آموزش برخی نرم‌افزارها، تولید محتوای آموزشی، مشاوره، تربیت قرآنی، روانشناسی تربیتی و غیره برگزار می‌شوند.

دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان از طریق سامانۀ جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان به صورت رایگان و مجازی برگزار می‌شوند. برگزاری و اجرای آن نیز بر عهدۀ معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش است. در پایان هر دوره، آزمونی برگزار می‌شود، که در صورت قبولی در این آزمون، گواهینامۀ شرکت در دوره، به معلم ارائه می‌شود.

 

> مزایای شرکت در دوره‌های متنوع ضمن خدمت فرهنگیان
♦️ همان طور که در قسمت قبل هم اشاره کردیم کسب حد نصاب لازم در آزمون‌ دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان (حداقل ۴۰ ساعت در سال)، امکان حضور در ارزشیابی سالانه را برای معلم فراهم می‌کند.

♦️ شرکت در این دوره‌ها باعث می‌شود معلم در فرآیند سازماندهی سالانه و جابجایی و نقل و انتقالات، نتایج بهتری را کسب کند.

♦️ یکی از شرایط اعمال رتبه‌بندی معلمان شرکت در دوره‌های ضمن خدمت است. به عنوان مثال، معلمان برای کسب رتبه ۱، به ۱۲۰ ساعت دوره ضمن خدمت و برای کسب رتبۀ ۲، به ۱۸۰ ساعت دورۀ ضمن خدمت نیاز دارند.

♦️ از دیگر مزایای شرکت در دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان، افزایش حقوق معلمان بعد از کسب ۵۰۰ امتیاز است.

♦️ همجنین گذراندن این دوره‌ها در فرآیند کسب پست‌های مدیریتی در مدارس و آموزش و پرورش، تأثیر مثبتی خواهند داشت.

 

در سال های گذشته ، فرهنگیان عزیز برای شرکت در دوره های موجود لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان پس از انجام ثبت نام، ملزم به شرکت در دوره های ضروری بودند و پس از طی نمودن دوره مورد نظر، باید در آزمون مربوطه شرکت می نمودند و در صورت پذیرفته شدن در این آزمون، امتیاز مربوطه را دریافت می نمودند.

اما در سال های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوره های ضمن خدمت به صورت الکترونیک برگزار می گردد و همچنین آزمون های مربوطه نیز به صورت الکترونیک در سامانه lms صورت می پذیرد.

خبر خوب برای آن دسته از فرهنگیانی که موفق به شرکت در دوره های گذشته نشده اند این است که می توانند در دوره های بعدی شرکت کنند.

همچنین با توجه به اینکه ممکن است داوطلبان موفق به پذیرفته شدن در دوره های مربوطه نشوند، می توانند باز هم در آزمون شرکت کنند و برای پذیرفته شدن تلاش کنند.

 

 


کلمات کلیدی:
۱۷۵سوال و جواب آزمون اول دوره آموزشی دوره: مدیریت ارتباطات در مدرسه ◽️ #رایادرس. سوالات آزمون دوره ضمن خدمت. ویرایش دوم. ✓ مدیریت ارتباطات در ... ... کلیدی «مدیریت ارتباطات در مدرسه» ثبت شده است - بروزترین مرجع دوره های ضمن خدمت ... نمونه سوالات ضمن خدمت راهبری زیست بوم آموزش مجازی و شبکه شاد سال 1400. دوره آموزشی با عنوان « مدیریت ارتباطات در مدرسه » با کد ۹۱۳۰۱۲۵۹ به مدت ۱۶ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد. بانک نمونه سوال آزمون استانی مدیریت ارتباطات در مدرسه که در حال حاضر در استان خوزستان فعال است را پوشش داده و پکیجی تحت نام نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت ... لازم به ذکر است که این بسته بر اساس تجربیات اساتید فرهیخته اموزش و پرورش و همچنین تیم جمع اوری سوالات سایت کندوجمع آوری شده و کسانی که در دوره های قبل از بسته ... دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت ارتباط در مدرسه با فرمت و پی دی اف ... آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه ...  فرهنگیان محترم بسته پکیچ سوالات آزمون ضمن خدمت مدیریت ارتباطات در مدرسه کرمان مختص به دبیران و معلمان رسمی آموزش و پرورش که در سامانه ltms ... دانلود کاملترین سوالات ضمن خدمت ارتباطات مدرسه فرمت فایل بصورت pdf و ... آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه ... فرهنگیان محترم بسته پکیچ سوالات آزمون ضمن خدمت مدیریت ارتباطات در مدرسه کرمان مختص به دبیران و معلمان رسمی آموزش و پرورش که در سامانه ltms ... دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت ارتباط در مدرسه با فرمت و پی دی اف ... آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه ...