دانلود رایگان سوالات استخدامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور

 

سوالات عمومی رایگان ویژه آزمون استخدام مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی :

 


 

خرید سوالات استخدامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پاسخنامه

 
 
 
 
 


 

آگهی استخدام دستگاه های اجرایی - 27 بهمن 1400

 

 

 

اطلاعیه‌ زمان ثبت‌ نام‌ و شرکت در‌ نهمین آزمون‌ استخدامی فراگیر 1400:

به ‌اطلاع‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ‌میرساند که ثبت‌ نام از روز چهارشنبه مورخ 1400/11/27 از طریق درگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان آغاز و در روز دوشنبه مورخ 1400/12/02 پایان میپذیرد؛ لذا متقاضیان میتوانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون ثبت‌نام نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون را از طریق لینک موجود در زیر دانلود و بررسی نمایید.

ضمناً آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ 1401/02/16 و رشته‌های شغلی سایر دستگاهها در روز جمعه مورخ 1401/04/31 برگزار خواهد شد.

 

تقویم آزمون:
شروع ثبت نام: از 27 بهمن 1400
مهلت ثبت نام: تا 02 اسفند 1400
دریافت کارت آزمون سازمان ها: 28 تیر 1401
زمان برگزاری آزمون سازمان ها: 31 تیر 1400

 

دفترچه راهنمای ثبت نام سال 1400

راهنمای ثبت نام سال 1400

 

 

 

 


 

 
لیست دروس و منابع آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی در  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور :
 
 
مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
(ICDL -1 فناوری اطلاعات (مهارتهای هفت گانه
-2 ریاضی و آمار مقدماتی
-3 زبان و ادبیات فارسی
-4 معارف اسلامی
-5 زبان انگلیسی عمومی
-6 اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
-7 هوش و توانمندی های عمومی
- آزمون به صورت چهار گزینهای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.
- سؤالات معارف اسلامی مربوط به پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حنفی، شافعی،
مالکی، حنبلی و زیدی) مطابق تعالیم و احکام فقهی آنان طراحی خواهد شد.
- اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این
صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالات محاسبه خواهد شد.
تذکر مهم: سوالات حیط ههای تخصصی آزمون مشترک بر اساس دانش و مهارت های تخصصی متناسب با خوش های شغلی یا
مشاغل، با هماهنگی دستگاه های اجرایی و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، تهیه خواهد شد.
 
 
درباره وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی :
 
 
 
قانون تشکیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در جلسه علنی  روز چهارشنبه مورخ هشتم تیرماه یک هزار و سیصد و نود مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 1390/4/11 به تأیید شورای نگهبان رسید
 

به موجب این قانون از ادغام سه وزارتخانه تعاون، کار و امور اجتماعی و رفاه و تأمین  وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می‌شود و کلیه وظایف و اختیاراتی که طبق قوانین برعهده وزارتخانه و وزیر یادشده بوده است به وزارتخانه جدید و وزیر آن منتقل می‌گردد. بر این اساس، به موجب این قانون از ادغام سه وزارتخانه تعاون، کار و امور اجتماعی و رفاه و تامین اجتماعی  به ترتیب  وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می شود و کلیه وظایف و اختیاراتی که طبق قوانین بر عهده وزارتخانه  و وزیر یاد شده بوده است به  وزارتخانه جدید و وزیر آن منتقل می شود.

 

مأموریت

مأموریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: سیاست گذاری، برنامه ریزی، راهبری، پایش و نظارت به منظور تنظیم روابط کار مبتنی بر رعایت اصل سه جانبه گرایی، حفظ و صیانت از نیروی کار ، توسعه و توانمندسازی تعاونی ها، ایجاد تعادل در بازار کار و حمایت از پایدار سازی مشاغل و برقراری عدالت اجتماعی در حوزه های بیمه ای، حمایتی و توانمند سازی با رعایت اصول جامعیت، کفایت و فراگیری مبتنی بر قانون بیمه گری.

 

اهداف کلان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

1-صیانت از نیروی کار با تأکید بر ارتقای بهره وری نیروی کار

2-ارتقای شاخصهای فرهنگی و اجتماعی کارگران و کارفرمایان

3-ایجاد تعادل در بازار کار

4-افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی

5-توسعه و ارتقای شاخصهای رفاه اجتماعی

6-کاهش نرخ بروز آسیب های اجتماعی

7-گسترش و ارتقای بیمه های اجتماعی

8-پایداری و تعادل بین منابع و مصارف صندوق های بیمه اجتماعی

9- ارتقای کار آمدی نظام اداری و بهبود اثر بخشی نقش حاکمیتی وزارت متبوع در راستای انجام ماموریت ها.

 

 

 

 

کلمات کلیدی
 
 آخرین اخبار استخدامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی. خبر ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - انتشار دفترچه استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی سال ۱۴۰۰. آزمون استخدامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با توجه به مجتمع بودن اخبار “استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی” و “منابع مطالعاتی” در این صفحه، در صورتی. به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله مصاحبه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی(وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) می رساند: در ادامه روند استخدام ... مراجعه کننده محترم. در صورتی که فارغ التحصیل دانشگاهی می باشید به سامانه کارورزی مراجعه نمایید. در صورتی که جویای کار می باشید به نزدیک ترین کاریابی مراجعه ... آزمون استخدامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعیبا توجه به مجتمع بودن اخبار “استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه ا. مجموعه سوالات استخدامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شامل نمونه سوالات عمومی و دفترچه آزمون های استخدامی گذشته ( تعداد 8 آزمون گذشته) بوده که همراه پاسخ ... سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی (همراه با پاسخنامه و سوالات رایگان) آیا به دنبال اصل نمونه سوالات آزمون اس... شرایط نهمین آزمون استخدام فراگیر سال 1400; دانلود فهرست شغل محل های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی; ثبت نام; سوالات متدوال ... سوالات مصاحبه آزمون استخدامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی این صفحه بنا به درخواست کاربران برای مجتمع کردن دیدگاههای کاربران عزیز در مورد ... ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «نمونه سوال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی» ثبت شده است - نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال 98. سوالات استخدامی وزارت کار و رفاه اجتماعی عنوان یکی از مجموعه سوالات استخدامی دولتی ای سوال است که شامل مهم ترین سوالات استخدامی اخیر است. این مجموعه [ نمونه سوالات استخدامی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ] جهت آمادگی برای شرکت در آزمون جامع استخدامی دستگاه های اجرایی کشور و ... سوالات استخدامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی | ویژه داوطلبان آزمون 1400 مطلبی را که در این بخش از وب سایت در نظر گرفته ایم به معرفی یکی از […].