دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش :

 

خرید سوالات استخدامی نیروی خدماتی (سرایدار)

 

 
 


آگهی استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش - 14 اسفند 1400
 
 

خبر 14 اسفند 1400

خبر جذب 25 هزار نیروی سرایدار در آموزش و پرورش
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح جذب ۲۵ هزار نیروی سرایدار ارایه شده است گفت: این افراد پس از اخذ مجوزهای قانونی سال آینده جذب خواهند شد.

یوسف نوری در بازدید از روند ساخت چند واحد آموزشی اظهار داشت با توجه به کمبود نیروی سرایدار در مدارس کشور درخواست جذب ۲۵ هزار نیروی سرایدار در لایحه بودجه پیش‌بینی شده است که پس از اخذ مجوزهای قانونی از سوی مجلس شورای اسلامی این نیروها جذب خواهند شد. وی افزود: تبدیل وضعیت نیروهای سرایداری به دلیل کمبود نیرو در آموزش و پرورش نیازمند نیروهای جایگزین است که امیدواریم مجلس شورای اسلامی با این طرح موافقت کند.

استخدام سرایدار در آموزش و پرورش در قالب آزمون صورت می گیرد. بر اساس گفته معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش، حدود 45 هزار کمبود نیروی خدماتی در این ارگان وجود دارد که انتظار می رود حدود 25 هزار آن در امسال تامین شود.

با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط استخدامی نیرو خدماتی (سرایدار) در آموزش و پرورش مشخص نشده است، و اطلاعات دقیقی از نحوه ثبت نام و یا شرایط آن، مواد آزمون استخدامی و تاریخ آزمون در دسترس نمیباشد، گروه ایران عرضه نسبت به تهیه بسته سوالات استخدامی 7 درس عمومی اقدام کرده است. لذا خاطر نشان میشود برای اطلاعات بیشتر در مورد مواد آزمون، نسبت به اخبار استخدامی پیگیر بوده و صبر کنید.

 
 
درباره شغل نیروی خدماتی آموزش و پرورش و آشنایی با این رشته :
 
معرفی شغل نیروی خدماتی (سرایدار)
 
نیروی خدماتی (سرایدار) یکی از مشاغلی است که همواره در مدرسه حضور داشته و اهمیت این حضور تا جایی است که در معدود روزهایی از سال هم که به خاطر سفر یا هر دلیل دیگری، قصد ترک مدرسه را می کند، باید با هماهنگی حراست آموزش و پرورش، فردی را به جایگزینی خود قرار دهد. نگهبانی و نگهداری از ساختمان، تأسیسات و وسایل و لوازم مدرسه به عهده اوست و مسئولیتش حتی حول و حوش مدرسه را نیز در برمی گیرد. ما در این گزارش به خوبی وظایف سرایدار و خدمتگزار را شرح داده ایم.
 
 
این شغل دربرگیرنده پست های است که متصدیان آنها ضمن سکونت دایم در محل عهده دار انجام اموری از قبیل حفاظت مدرسه ، تأسیسات و لوازم و وسایل از لحاظ سرقت، خرابی و آسیب در ساعات غیراداری بوده و در ساعات اداری بهخدمات رسانی داخلی، نگهبانی، خدمتگزاری، باغبانی و یا نظایر آن اشتغال دارد.
 
 

کلمات کلیدی:
برای آشنایی با نحوه، زمان و شرایط استخدام نیروی خدماتی و سرایدار در آموزش و پرورش و همچنین طرح سوالات خود وارد سایت شوید.  اخبار استخدامی نیروی خدماتی در آموزش و پرورش 1401 + جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید + جهت ... استخدام نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورشسلام خدمت شما اسفند ماه ۱۴۰۰ وزیر آموزش و ... نیروهای خدماتی و سرایدار وزارت آموزش و پرورش اعلام می‌کردند که روی میزان ... اطلاعات استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش از کجا قابل مشاهده است؟ — ... شرایط جذب نیروی خدماتی آموزش و پرورش را ... زمینه استخدام سرایدار آموزش و پرورش. در این مقاله شرایط استخدام در آموزش و پرورش را بیان می کنیم. همچنین به بررسی تمامی شرایط اعم از عمومی و اختصاصی که میتواند برایتان مشکل ساز ... 4 آگهی استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش در سراسر کشور نیروی خدماتی در مدرسه در رشت از دیوار، نیروی فنی خدماتی در آبادان از دیوار، آموزگار،معاون و نیروی ... درخواست صدور مجوز استخدام نیروهای خدماتی رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش: مربیان قرآن، طرح امین و حق ... ۲۷ بهمن: انتشار دفترچه نهمین آزمون فراگیر و آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ - ۲۵ آبان: خبر استخدام ۳۴ هزار معلم در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ - ۵ ...