دانلود رایگان سوالات استخدامی شرکت صنایع مس افق کرمان

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی شرکت صنایع مس افق کرمان:

 

دانلود سوالات آزمون استخدامی شرکت صنایع مس افق کرمان با پاسخنامه

 
 

 

استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان (1402)
 

شرکت صنایع مس افق کرمان (سهامی عام) در نظر دارد جهت تکمیل بانک اطلاعاتی نیروی انسانی متخصص  مورد نیاز،  به منظور ارائه خدمات جذب نیرو در بازه های مختلف زمانی به شرکت های پیمانکاری مجتمع مس سرچشمه ی رفسنجان و مس شهربابک نسبت به شناسایی افراد متقاضی اقدام نماید. افراد متقاضی به آدرس اینترنتی کارآزمون مراجعه و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی نسبت به ثبت نام در مقطع و رشته تحصیلی مورد نظر با توجه به شرایط ذکر شده، از تاریخ 1402/10/02 لغایت 1402/10/11 اقدام نمایند. لازم به ذکر است کلیه مراحل مذکور، توسط مرکز آزمون های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف انجام می پذیرد.


تذکر: لازم به ذکر است که این آزمون صرفا جهت تکمیل بانک اطلاعاتی  نیروی انسانی متخصص  مورد نیاز، به منظور ارائه خدمات جذب نیرو در بازه های مختلف زمانی به شرکت های پیمانکاری و شرکت های پروژه ای مجتمع مس سرچشمه ی رفسنجان و مس شهربابک  می باشد و افراد بر اساس نیاز شرکت های پیمانکاری مجتمع ها   در بازه های مختلف زمانی جهت عقد قرارداد معرفی می گردند و هیچ گونه قراردادی بین داوطلبین و شرکت صنایع مس افق کرمان منعقد نخواهد گردید.

     

     

    شرایط عمومی

    1- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
    2- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی
    3- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان (تاریخ صدور کارت پایان خدمت می بایستی حداکثر تا پایان روز ثبت نام باشد)
    4- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذی‌صلاح)
    5- فراغت کامل تحصیلی (داشتن مدرک فارغ­ التحصیلی) در مقطع مورد نیاز به هنگام ثبت نام (توضیح اینکه مدارک معادل شامل مورد فوق نمی باشد)
    6- عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان­ها ی دولتی به هر شکل ممکن
    7- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تایید واحد ایمنی و بهداشت و طب کار شرکت 

     

     

    شرایط سنی

    1- حداکثر سن قابل قبول بدون احتساب مدت خدمت سربازی برای داوطلبین متولدین 1371/1/1و  بعد از آن می باشد. (بدیهی است داشتن شرایط جسمانی و تندرستی مناسب از اولویت های مدنظرمی باشد.)
    تبصره 1: ملاک عمل برای محاسبه سن ، تاریخ فارغ التحصیلی ، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه پایان روز ثبت نام می باشد.
    تبصره 2: سوابق کار تامین اجتماعی فرد به میزان حداکثر5 سال که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد (هر گونه سوابق تامین اجتماعی) و همچنین مدت زمان خدمت سربازی (حداکثر به مدت 2 سال) به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد. 
    تبصره 3: حداکثر سن ایثارگران (آزادگان،جانبازان، رزمندگان و فرزندان شهدا و  مفقود الاثر و...)مطابق قوانین زیر خواهد بود: 
    - جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، همسران شهدا، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر، همسران جانبازان 25 درصد و بالاتر، فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، همسر آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه و فرزندان جانبازان و ایثارگران بازنشسته شرکت ملی صنایع مس ایران تا میزان 10 سال از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
    - افراد خانواده معظم شهدا(شامل پدر ، مادر،خواهر وبرادر شهید ) تا میزان 5سال از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
    - رزمند گان کمتر از 6 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

    شرایط بومی

    متقاضیان از لحاظ بومی بودن صرفا می بایست دارای شرایط قید شده در آگهی  باشند ،  بدیهی است متقاضیان صرفا می توانند در یکی از نیازها بر اساس جدول ثبت نام نمایند و همچنین  در هر یک از رشته ها صرفا بومی همان شهرستان ها می تواند ثبت نام نمایند.
    توضیح: بومی به افرادی اطلاق می گردد که دارای حداقل یکی از شرایط ذیل باشند:  
    الف- محل تولد یا محل صدور شناسنامه داوطلب در یکی از توابع مناطق مذکور باشد.ضمنا مبنای تعریف شهرستان برای تعیین بومی بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد
    ب- حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی ، متوسطه اول(راهنمایی)، متوسطه دوم (دبیرستان)) فرد متقاضی در یکی از توابع مناطق مذکور باشد  
    ج- همسر و فرزندان کارکنان نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که در 10 سال اخیر حداقل به مدت 3 سال سابقه خدمت در  شهرستان های مذکور را دارند. 
    د- کارکنان شرکتهای پیمانکاری و پروژه ­ای مرتبط و مستقر در مجتمع های مس سرچشمه ی رفسنجان و شهربابک که تا پایان مهلت ثبت نام حداقل به مدت 5 سال در پروژه های مرتبط با شرکت مس مشغول به کار بوده و سوابق کاری آنها به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد.(با شرط تائید امور نظارت بر منابع انسانی پیمانکاران مجتمع ها)
    ه- فرزندان بازنشستگان شرکت ملی صنایع مس ایران که محل تولد آنها خارج از مناطق اعلام شده است.
    تبصره 1: برای شهرستان شهربابک با توجه به شرایط قبلی ، کسانی که محل تولد و کدملی پدر آنها مختص شهربابک  است و حداقل یک مقطع تحصیلی کامل از مقاطع تحصیلی فرد متقاضی در آن شهرستان می باشد ،  با تاییدیه آموزش و پرورش شهرستان شهربابک نیز مورد تایید میباشد.
    تبصره 2: بند (ب) برای بخش پاریز با توجه به شرایط جغرافیایی ،  حداقل یک مقطع تحصیلی کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول(راهنمایی)) فرد متقاضی،  با تاییدیه آموزش و پرورش شهرستان سیرجان نیز مورد تایید میباشد. 
    تبصره 3: افرادی که محل تولد و کدملی پدر آنها مختص شهرستان های رفسنجان ، پاریز ، انار و شهربابک می باشد و پدر آنها از کارکنان دولت بوده و به واسطه ماموریت، فرزند آنها در شهر محل ماموریت متولد شده است با تاییدیه فرمانداری شهرستان مربوطه مورد تایید می باشد.

     

     

    شرایط آزمون

    بخش چهارم: شرایط آزمون جهت تکمیل بانک اطلاعاتی جهت  ارائه خدمات  به شرکتهای پیمانکاری مستقر در مجتمع های مس سرچشمه ی رفسنجان و شهربابک 

    توضیحات اختصاصی آزمون:
    1- داوطلبان صرفا بر اساس امتیاز حد نصاب نمره کل کتبی (نمره 50) بدست آورده شده و بر اساس اعلام نیاز پیمانکاران و  صرفاً از بین مناطق اعلام شده در جدول اعلامی به  تناسب تخصص و نیازهر مجتمع  و محل خدمت آنها  و بر اساس شغل و مقطع تحصیلی انتخابی فرد متقاضی جهت مصاحبه عملی معرفی خواهند گردید.
    2- داوطلبان در صورت قبولی بر اساس ضوابط و مقررات قانون کار و تامین اجتماعی و به صورت قراردادی در شرکت های پیمانکاری مستقر در مجتمع ها جذب می گردند.
    3- تایید سلامت و توانایی کامل جسمی و روانی داوطلبان بر عهده واحد ایمنی و بهداشت  و طب کار شرکت موردنظر می باشد.
    4- با توجه به اینکه افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده معرفی می گردند ، لذا داوطلبان صرفاً  پس از صحت مدارک اعلامی از سوی شرکت مورد نظر مشغول به فعالیت می گردند.

    5- لازم به ذکر است در بخش آزمون کتبی در هر رشته از بین افرادی که حائز حد نصاب نمره کل کتبی (نمره 50)و بیشترین امتیاز گردیده اند  و بر اساس نیاز پیمانکاران جهت مصاحبه عملی و تخصصی معرفی خواهند گردید و در صورت  کسب نمره حد نصاب در مصاحبه عملی و طب صنعتی به کارمشغول خواهند گردید.

     

     

    دریافت کارت آزمون

    1- دریافت کارت از طریق سایت کارآزمون طبق کد رهگیری ارائه شده، امکان پذیر است.
    2- محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.
    توجه: صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب شرایط مندرج در آگهی را دارا نبوده از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.
    3- ضروری است داوطلبان به هنگام حضور و شرکت در جلسه آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه، کارت ملی خود را نیز همراه داشته باشند.

    نحوه برگزاری آزمون

    1- آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد.
    2- آزمون به دو صورت عمومی و تخصصی برگزار می گردد که شامل 50 سوال عمومی شامل معارف اسلامی، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی و زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات می باشد و سوالات تخصصی شامل دروس رشته فنی ثبت نامی برگزار می گردد (منابع تخصصی در بخش ثبت نام موجود می باشد) 
    تبصره 10: اقلیت های مذهبی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع می شود.

    اعلام نتایج

    در کلیه مقاطع ارزیابی نمره داوطلبان در هر رشته در صورت بدست آوردن حد نصاب نمره کل  اعلام می گردد و بر اساس نیاز شرکت های پیمانکاری مستقر در مجتمع های مس سرچشمه ی رفسنجان و شهربابک و در بازه های زمانی مختلف  جهت بررسی نهایی به شرکت مورد نظر معرفی خواهند گردید  و پس از آن مصاحبه حضوری ، عملی و تخصصی  و روانشناختی و ایمنی و طب کار صورت می پذیرد و در صورتیکه فرد حد نصاب قبولی در مصاحبه ها را کسب نماید جهت جذب داوطلب در شرکت پیمانکاری معرفی شده اقدام می گردد.

     

     

     

     
     

    کلمات کلیدی
    آزمون مقطع دیپلم شامل ۱۰۰ سوال در زمینه معارف اسلامی ، علوم اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی ، ریاضی ، هوش و زبان انگلیسی و فناوری اطلاعات می باشد ... دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت های صنایع مس (همراه با پاسخنامه و سوالات رایگان) آیا به دنبال اصل نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت های ... تعداد 560 اصل سوالات هفت درس عمومی آزمون های استخدامی ادوار گذشته سازمان های مهم دولتی (آموزش و پرورش، بانک ها و ...) با پاسخنامه تشریحی به صورت زیر: 80 سوال ... به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت پیشگامان افق کرمان وابسته به شرکت سرمایه گذاری مس می رسانیم که زمان برگزاری… کانال تلگرام تسنا. موفقیت در آزمون صنایع مس ۱۴۰۲ (افق کرمان). مطالعه سوالات اصلی با پاسخ نامه تشریحی. در ارائه سوالات استخدامی مس سعی نموده ایم تا با تقدیم نمودن تمامی عناوین و ... سوالات استخدامی شرکت صنایع مس افق کرمان ۱۴۰۰ “سال با پاسخنامه تشریحی · مفاد آزمون کتبی شامل: معارف اسلامی و زبان و ادبیات فارسی – زبان انگلیسی - ... هر داوطلبی که در جست و جو سوالات آزمون استخدامی مس می باشد مجموعه ای که نام تاپ سوال در پشت تدارک آن دیده می شود را پیشنهاد می نماییم تاپ سوال ... نکته 1 : در آزمون مذکور افراد بالاتر از دیپلم هم مجاز به ثبت نام می باشند. بدیهی است افراد مذکور صرفا جهت مشاغل اجرایی و عملیاتی خط تولید با ... استخدام شرکت پیشگامان افق کرمان – 24 شهریور 98. شرکت پیشگامان افق کرمان (سهامی خاص) وابسته به شرکت سرمایه گذاری مس در نظر دارد جهت تامین ... مونه سوالات استخدامی صنایع مس ایران. کد فایل: ۵۳۷. فرمت فایل: zip. حجم فایل: ۳,۵۲۹ کیلوبایت. قیمت فایل: ۵,۸۰۰ تومان. - نام محصول: نمونه سوالات آزمون استخدامی ... استخدامی های شرکت مس ایران - مس کرمان نمونه سوالات و اخبار استخدامی شرکت های مس ایران در دانش استخدام. 2 شرایط عمومی استخدامی مس کرمان. تابعیت ... دانلود سوالات استخدامی صنایع مس ایران نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت ملی صنایع مس ایران سوالات ازمون استخدامی صنایع مس ایران ازمون استخدامی صنایع مس ایران ...