دانلود رایگان سوالات استخدامی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران

سوالات عمومی رایگان ویژه آزمون استخدام مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران :

 


 

خرید سوالات استخدامی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران با پاسخنامه

 
 
 
 
 


 

آگهی استخدام دستگاه های اجرایی - 27 بهمن 1400

 

 

 

اطلاعیه‌ زمان ثبت‌ نام‌ و شرکت در‌ نهمین آزمون‌ استخدامی فراگیر 1400:

به ‌اطلاع‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ‌میرساند که ثبت‌ نام از روز چهارشنبه مورخ 1400/11/27 از طریق درگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان آغاز و در روز دوشنبه مورخ 1400/12/02 پایان میپذیرد؛ لذا متقاضیان میتوانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون ثبت‌نام نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون را از طریق لینک موجود در زیر دانلود و بررسی نمایید.

ضمناً آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ 1401/02/16 و رشته‌های شغلی سایر دستگاهها در روز جمعه مورخ 1401/04/31 برگزار خواهد شد.

 

تقویم آزمون:
شروع ثبت نام: از 27 بهمن 1400
مهلت ثبت نام: تا 02 اسفند 1400
دریافت کارت آزمون سازمان ها: 28 تیر 1401
زمان برگزاری آزمون سازمان ها: 31 تیر 1400

 

دفترچه راهنمای ثبت نام سال 1400

راهنمای ثبت نام سال 1400

 

 

 

 


 

 
لیست دروس و منابع آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی در سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران :
 
 
مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
ICDL -1 فناوری اطلاعات (مهارتهای هفت گانه)
2- ریاضی و آمار مقدماتی
3- زبان و ادبیات فارسی
4- معارف اسلامی
5- زبان انگلیسی عمومی
6- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
7- هوش و توانمندی های عمومی
- آزمون به صورت چهار گزینهای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.
- سؤالات معارف اسلامی مربوط به پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی و زیدی) مطابق تعالیم و احکام فقهی آنان طراحی خواهد شد.
- اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالات محاسبه خواهد شد.
تذکر مهم: سوالات حیط ههای تخصصی آزمون مشترک بر اساس دانش و مهارت های تخصصی متناسب با خوش های شغلی یا مشاغل، با هماهنگی دستگاه های اجرایی و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، تهیه خواهد شد.
 
 
درباره سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران :
 
 
 

سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران در تیرماه سال 1354 و به منظور هدایت و انجام مجموعه ای از وظایف ،که پیشتر توسط دستگاههای مختلف اجرائی به انجام می رسید، تاسیس گردید. مجموعه وظایف محوله به سازمان نوعا“ به امور بین المللی و روابط خارجی کشور مربوط می گردند . سازمان وظایف خود را مطابق اساسنامه و سایر قوانین و مقررات، از جمله سرمایه گذاری خارجی در ایران ، سرمایه گذاری ایرانیان در خارج ازکشور ، تامین مالی خارجی اعم از اعطای وام و اعتبارات به سایر کشورها و یا استقراض از منابع بین المللی ، و قوانین و مقررات ناظر بر ایجاد و هماهنگی و گسترش روابط با سایر کشورها و مناطق جهان موسسات و نهادهای مالی و بین المللی به انجام می رساند. 

 

 

اهداف:

تمرکز و تنظیم و انجام امور مربوط به سرمایه‌گذاریهای خارج در ایران و سرمایه‌گذاریهای ایران در خارج و اعطا وام و اعتبار به دولتها و موسسات خارجی و بین‌المللی و کمک‌های اقتصادی و فنی و همچنین اخذ هر گونه وام و اعتبار از خارج.

 

 

وظایف:

1- انجام امور مربوط بجلب و حمایت سرمایه‌های خارجی و تعیین حداکثر مشارکت خارجی در رشته‌های مختلف سرمایه گذاری در ایران.
2- انجام امور مربوط به سرمایه‌گذاریهای ایران در خارج و خرید و فروش و تبدیل اوراق بهادار و عقد قراردادهای لازم.
3- انجام امور مربوط به کمکهای اقتصادی و اعطاء وام و اعتبار به دولتها و موسسات خارجی و بین‌المللی
4- انجام امور مربوط به اخذ وام و اعتبار از خارج .
5- وصول اقساط اصل وامها و اعتبارات و بهره و کارمزد و سایر وجوه مربوط به وامها و اعتبارات پرداخت شده به دولتها و موسسات خارجی و بین المللی .
6- بازپرداخت اصل وامها و اعتبارات و پرداخت بهره و کارمزد و سایر هزینه‌های مربوط به وامها و اعتبارات دریافتی دولت از خارج.
7- تنظیم و مراقبت در اجرای برنامه کمکهای فنی ایران به خارج با همکاری سازمان‌های مربوط.
8- مشارکت و همکاری با موسسات مالی بین‌المللی در مورد اعطاء وام و اعتبار به دولتها و موسسات خارجی.
9- مراقبت در حسن اجرای قراردادهای منعقد مربوط به اعطاء وام و اعتبار و کمک‌های اقتصادی و فنی و سرمایه‌گذاری.
10- مراقبت در حسن اجرای قراردادهای منعقد مربوط به اخذ وام و اعتبار از خارج از طرف دولت.
 

 

 

کلمات کلیدی
 
 خبر ۲۷ بهمن ۱۴۰۰-دفترچه سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران سال ۱۴۰۰ منتشر گردید و متقاضیان می توانند از 27 بهمن تا 2 اسفند ... آزمون استخدام سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران شرایط نهمین آزمون استخدام فراگیر سال 1400 با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و...  شرایط آزمون استخدامی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران آرشیو شرایط آزمون های استخدام سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و ... به سازمان سرمایه‌گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران ... امور اداری و استخدامی کشور و به استناد بند "‌الف" تبصره 60 قانون بودجه سال 1364 آزمون استخدام سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران شرایط نهمین آزمون استخدام فراگیر سال 140.  شرایط آزمون استخدامی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایرانآرشیو شرایط آزمون های استخدام سازمان سر. صراط: مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد.به گزارش وزارت اقتصاد، سید احسان خاندوزی وزیر امور ... مشاغل اختصاصی سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران. عنوان شغل: کارشناس توسعه اقتصادی و منابع مالی خارجی. تعریف: این عنوان دربرگیرنده پست هایی ...