دانلود رایگان سوالات استخدامی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری

 

سوالات عمومی رایگان ویژه آزمون استخدام مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری :

 


 

خرید سوالات استخدامی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری با پاسخنامه

 
 
 
 
 


 

آگهی استخدام دستگاه های اجرایی - 27 بهمن 1400

 

 

 

اطلاعیه‌ زمان ثبت‌ نام‌ و شرکت در‌ نهمین آزمون‌ استخدامی فراگیر 1400:

به ‌اطلاع‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ‌میرساند که ثبت‌ نام از روز چهارشنبه مورخ 1400/11/27 از طریق درگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان آغاز و در روز دوشنبه مورخ 1400/12/02 پایان میپذیرد؛ لذا متقاضیان میتوانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون ثبت‌نام نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون را از طریق لینک موجود در زیر دانلود و بررسی نمایید.

ضمناً آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ 1401/02/16 و رشته‌های شغلی سایر دستگاهها در روز جمعه مورخ 1401/04/31 برگزار خواهد شد.

 

تقویم آزمون:
شروع ثبت نام: از 27 بهمن 1400
مهلت ثبت نام: تا 02 اسفند 1400
دریافت کارت آزمون سازمان ها: 28 تیر 1401
زمان برگزاری آزمون سازمان ها: 31 تیر 1400

 

دفترچه راهنمای ثبت نام سال 1400

راهنمای ثبت نام سال 1400

 

 

 

 


 

 
لیست دروس و منابع آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی در  دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری :
 
 
مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
(ICDL -1 فناوری اطلاعات (مهارتهای هفت گانه
-2 ریاضی و آمار مقدماتی
-3 زبان و ادبیات فارسی
-4 معارف اسلامی
-5 زبان انگلیسی عمومی
-6 اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
-7 هوش و توانمندی های عمومی
- آزمون به صورت چهار گزینهای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.
- سؤالات معارف اسلامی مربوط به پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حنفی، شافعی،
مالکی، حنبلی و زیدی) مطابق تعالیم و احکام فقهی آنان طراحی خواهد شد.
- اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این
صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالات محاسبه خواهد شد.
تذکر مهم: سوالات حیط ههای تخصصی آزمون مشترک بر اساس دانش و مهارت های تخصصی متناسب با خوش های شغلی یا
مشاغل، با هماهنگی دستگاه های اجرایی و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، تهیه خواهد شد.
 
 
درباره دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری :
 
 
 

دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری در ابتدا تحت عنوان دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری به موجب ماده ۳۵ اصلاح پاره ای از قوانین دادگستری مصوب سال ۱۳۵۶ به منظور رفع نیازهای دادگستری در زمینه های حقوقی، قضایی و اداری تاسیس و با همت و تلاش شهید گرانقدر آیت الله دکتر بهشتی در سال ۱۳۶۱ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

 

پیشینیه تاریخی
به موجب ماده ۳۵ قانون اصلاح پاره ای از قوانین دادگستری مصوب سال ۱۳۵۶، وزارت دادگستری مکلف گردید به منظور تامین کادر مورد نیاز اعم از قضایی و اداری با همکاری وزارت علوم و آموزش عالی به تاسیس «دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری» اقدام نماید و داوطلبان خدمت در دادگستری را از بین فارغ التحصیلان دانشکده مذکور و سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی طبق قوانین مربوطه انتخاب کند.

دانشکده در سال ۱۳۶۱ و با پذیرش اولین دوره دانشجو در رشته علوم قضایی تاسیس گردید و بدین ترتیب هر سال با توجه به امکانات دانشگاه با هماهنگی وزارت علوم، مبادرت به جذب دانشجو نمود.

در این دانشکده بیش از ۵۰۰۰ دانشجو در طی دوره های مختلف جذب و فارغ التحصیل شده اند که هم اکنون اکثریت آنها در کسوت قضاء و بعضاً در مشاغل دیگر نظیر استاد دانشگاه، نماینده مجلس، وکیل دادگستری، کارشناسان ارشد سازمانهای وابسته به قوه ی قضائیه و مانند آن مشغول انجام وظیفه هستند. به این ترتیب صرف نظر از برخی مدیران قوه قضائیه بیش از نیمی از جمعیت قضات کشور فارغ التحصیل این دانشکده می باشند. علاوه بر این، در دانشکده، تعداد قابل توجهی دانشجو در رشته های پلیس قضایی، خدمات اداری، ثبت، دوره های معادل علوم قضایی و دوره های کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و حقوق جزا و جرم شناسی آموزش تخصصی لازم را به پایان رسانده و در قوه قضائیه یا مراکز دیگر مشغول به کار شده اند.

 

توسعه دانشکده به دانشگاه
شورای گسترش آموزش عالی در سال ۱۳۸۴ با ارتقاء "دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری" به "دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری"  وابسته به قوه قضاییه موافقت اصولی به عمل آورد. در نهایت در سال ۱۳۸۹ ارتقاء دانشکده به دانشگاه مورد موافقت قطعی قرار گرفت.

 

اساسنامه دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری وابسته به قوه قضاییه
به منظور رفع بخشی از نیازهای تخصصی قوه قضاییه به نیروهای شایسته، توانمند و متعهد در زمینه قضا، سلامت و امنیت جامعه و عدالت اجتماعی و بر اساس مجوز شماره ۲۲/۱۰۲۲۰۴ مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۹ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ( مبنی بر ارتقای دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری به دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری )، دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری وابسته به قوه قضاییه طبق اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ( مصوب ۱۳۸۳/۵/۱۸)، مفاد این اساسنامه، قوانین، ضوابط و مقررات مربوط اداره می شود.

در این اساسنامه دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری به اختصار "دانشگاه" و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اختصار "وزارت"نامیده می شود.

ماده۱- اهداف
تأمین بخشی از نیروی انسانی متخصص قضایی و اداری مورد نیاز قوه قضاییه و سازمان های تابعه
ارتقای مستمر سطح علمی و مهارتهای کارکنان قضایی و اداری قوه قضاییه و سازمان های تابعه در زمینه علوم قضایی و خدمات اداری
زمینه سازی مناسب برای تعالی مستمر نهاد قضایی
 

ماده ۲- وظایف و اختیارات دانشگاه
پذیرش، تربیت و آموزش دانشجو در رشته های مورد نیاز قوه قضاییه و سازمان های تابعه با مجوز شورای گسترش آموزش عالی
همکاری با مراکز آموزشی و پژوهشی که دارای فعالیت های علمی مرتبط هستند به منظور بهره گیری از تجارت و تخصص آنان.
انجام مطالعات و پژوهشهای کاربردی و تولید دانش مورد نیاز نظام قضایی کشور.
برگزاری همایش های علمی و ارائه دستاوردهای علمی "دانشگاه" در قالب کارگاه های آموزشی با رعایت ضوابط و مقررات مربوط
انتشار مجله، کتاب علمی، جزوه آموزشی، تولید نرم افزار و برنامه های رایانه ای متناسب با اهداف "دانشگاه" طبق ضوابط و مقررات مربوط
برگزاری دوره های کوتاه مدت برای کارکنان (قضایی و اداری) قوه قضاییه و سازمان های تابعه، کارشناسان رسمی دادگستری، سردفتران و وکلا و مشاوران حقوقی که پروانه اشتغال از قوه قضاییه اخذ نموده اند، پس از اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح.
تبصره: برگزاری دوره های مذکور نباید منجر به صدور مدرک رسمی دانشگاهی از قبیل کاردانی، کارشناسی، ...و یا معادل آنها شود.

 

 

 

 

کلمات کلیدی
 
آگهی 27 بهمن 1400: با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد ... تصمیم‌گیری در خصوص نحوه و چگونگی استخدام اعضای هیأت علمی اعم از قراردادی، پیمانی، رسمی آزمایشی، رسمی قطعی، هیأت علمی طرح سربازی، مأموریت و انتقال اعضای هیأت ... به اطلاع داوطلبان بورسیه مقطع کارشناسی ارشد پیوسته دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری که در کارنامه نهایی آنها در آزمون سراسری کد ۱۴ قید شده است می رساند؛ این ...  شرایط آزمون استخدامی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداریآرشیو شرایط آزمون های استخدام دانشگاه علوم قضایی و خدما.  کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری به مح. دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری با هدف تأمین نیروی انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز قوه قضائیه از میان داوطلبان آزمون سراسری سال 1400 دانشجوی بورسیه برای ... داوطلبان تحصیل در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری به‌ جز ثبت‌نام در آزمون سراسری ... دانشجویان دانشگاه علوم قضایی پس از گرفتن ابلاغ کارآموزی به استخدام قوه ... آزمون استخدامی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری برای رشته های شغلی سایر دستگاههای اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/ ...  آزمون استخدامی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری برای رشته های شغلی سایر دستگاههای اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/ ...