دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک میزان



دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی بانک میزان :




خرید سوالات استخدامی بانک میزان با جواب










 آشنایی با بانک میزان :
 
 دستاورد 12 سال حضور موفق در بازار مالی و اعتباری
میزان در یک نگاه
موسسه مالی واعتباری میزان در بهمن ماه 1379 با همت3 هزار نفر از کارکنان و قضات دادگستری خراسان بزرگ با عنوان " تعاونی اعتبار " تشکیل و با یک شعبه در مشهد آغاز بکارکرد .
خدمات متفاوت و نیز توانمندیهای تعاونی در همان سالهای ابتدایی فعالیت ، بستری را فراهم کرد تا میزان با توجه به درخواستهای مردمی، ارایه خدمت به اقشار مختلف جامعه را در دستور کار خود قرار دهد.
بر این اساس پس از مهیا شدن زیر ساختها ،بتدریج 107 شعبه در استانهای خراسان رضوی، شمالی وجنوبی ایجاد و بدین ترتیب موسسه خدمات خود را از مشهد به سایر شهرستانها گسترش داد.
   

توسعه میزان در سال 1386 پس از فعالیت موفق در عرصه خدمات مالی و اعتباری در این سه استان ،در روند تبدیل از "تعاونی" به " موسسه "قرار گرفت . این در حالی بود که همزمان با این موضوع، میزان طبق مقررات بانک مرکزی ، افزایش شعب جدید خود را متوقف کرد.
موسسه مالی و اعتباری میزان در بیش از یک دهه حضور موثر، همواره تلاش کرده است تا از طریق جذب سرمایه و اندوخته های سرگردان و بکارگیری آن در جهت تامین نقدینگی بخش های مختلف اقتصادی، ایجاد تنوع در خدمات بانکداری ، استفاده از ابزارهای مالی نوین و ارایه مشاوره های تخصصی به مشتریان، حضور هوشمندانه در بازارهای هدف داشته و با سرلوحه قراردادن قانون مداری ، اخلاق حرفه ای ، رفتار ومنش اسلامی درفعالیتهای متنوع خود، اهتمام ویژه ای رابرای جلب اعتماد مشتریان به عنوان بزرگترین سرمایه خود بکار گیرد.
مدیران این موسسه با توجه به استقبال مشتریان و اعتماد آنان ، با اخذ مجوزهای لازم ،توسعه فعالیتها را مبتنی بر قانون جاری کشور به عنوان یک راهبرد مهم در نظر گرفته و درسال 1390 همزمان با سال جهاد اقتصادی ساختمان سرپرستی وشعبه بزرگ ومرکزی خودرا در پایتخت افتتاح کرد.با افتتاح این شعبه ،سیستم بانکداری متمرکز و سیستم بانکداری الکترونیک موسسه نیز به صورت همزمان نصب وراه اندازی شد.
همچنین در سال 1391وهمزمان با نامگذاری سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ، موسسه مالی و اعتباری میزان همگام با اهداف کلان اقتصادی کشور، با بهره گیری از ظرفیت ها، تجارب و دستاوردهای 12 سال حضور موفق در بازار پولی و مالی ، در مسیر رشد وتوسعه همه جانبه به بازار پرکشش جزیره کیش وارد شده است تا با ارایه خدمات مالی واعتباری متنوع به سهم خود زمینه رشد روز افزون مروارید زیبای خلیج فارس را فراهم و توان خود را نیز در معرض قضاوت بگذارد.
امروزه این نهاد مالی با برخورداری از 107 شعبه با تکیه بر تجارب 10 ساله ، خود را برای توسعه همه جانبه در نظام مالی کشور آماده می کند ، توسعه ای که با اتخاذ تمهیدات لازم عملا ازمدتی پیش با برنامه ریزی کارشناسان خورده است .
بر این اساس موسسه میزان با اتکا به نیروی انسانی مجرب ، استفاده از سرمایه سهام داران و سپرده گذاران و نیز با بهره گیری از فناوری های نوین بانکداری می کوشد تا در راستای تسهیل و تسریع توسعه اقتصادی، توانمندسازی و ارتقای بخش خصوصی ونیز پاسخگویی به نیازهای مشتریان ، خدمات خود را در سایر استانهای کشور ارایه نماید .از این رو بر اساس برنامه در نظر گرفته شده، در سال های آتی شاهد افتتاح و آغاز بکار شعب جدید موسسه میزان در سایراستانها و شهرهای بزرگ کشورمان خواهیم بود.
خیزش برای ملی شدن ، افزایش شعب ، الکترونیکی شدن فعالیتها، ارایه خدمات نوین بانکداری ، پیوستن میزان به شبکه شتاب و دهها اقدام تسهیل کننده دیگر همه از تحولات عمیقی خبر می دهد که یکی پس از دیگری شاهد به بار نشستن آنها در سطح ملی خواهیم بود . 
آشنایی با رشته بانکداری :

رشته مدیریت بانکی در بخشهای مختلف اقتصادی، مثل: کشاورزی، صنعتی، حمل و نقل و... خودش را نشان می دهد، به این دلیل که تمام بخشهای نامبرده به طور پویا با امور پولی و مالی ربط پیدا می کنند و در این رشته، دانشجویان به گونه ای تربیت می شوند که در امور مختلف، ارزیابی، برنامه ریزی و مدیریتهای مختلف بانکداری آگاهی داشته باشند و بتوانند نظرهای کارشناسی خود را در امور مختلف بانکداری ارائه بدهند.
کسانی که علاقه دارند در این رشته شرکت کنند، باید توجه داشته باشند که چون پس از اتمام درس، جذب بانکها می شوند، حداقل روزانه 8 ساعت کار را باید مدنظر قرار بدهند و همچنین حُسن خلق و برخورد اجتم�تخاب این رشته جنبه بین المللی بودن آن است که به خوبی هم می توان با بیمه در ایران و هم در کشورهای دیگر از جمله کشورهای عضو سازمان نامه اکو آشنا شد. در جامعه ما این رشته کمتر شتاخته شده ولی دانشجویان، سعی دارند که آن را بشناسند و در ابتدا شاید فکر کنند که رشته جالبی نیست اما بعداً متوجه می شوند که بازار کار خوب و زمینه پیشرفت زیادی دارد. علاوه بر ایران به خاطر قابلیت پیشرفت در کشورهای دیگر، آینده این رشته می تواند بسیار مطلوب باشد و برای ادامه تحصیل هم در ایران و هم در سایر کشورها می تواند نتیجه مطلوبی بدهد.
دانشجویانی که این رشته را انتخاب می کنند باید به دو نکته توجه کنند: زبان انگلیسی قوی، توانایی بالا؛ و این نکته قابل ذکر است که این دانشگاه به صورت نیمه متمرکز است که دانشجویان باید از سه کنکور بگذرند و بعد می بایست در امتحان زبان کتبی و شفاهی به طور مصاحبه، شرکت کنند تا گزینش شوند.
یکی از دانشجویان، عنوان می کند که اکثر دانشجویان این دانشکده به رشته خود علاقه ای ندارند و با یک ذهنیت دیگری وارد این رشته می شوند چون شاید در رشته دیگری قبول نشده اند؛ و خیلی کم افردی پیدا می شوند که به این رشته علاقمند باشند و اگر افرادی علاقمند باشند، به دوره های بالاتر نیز راه می یابند.
دانشجویان دوره کارشناسی بیمه اکو با گذراندن یک دوره چهار ساله، موفق به دریافت مدرک کارشناسی می شوند. برنامه تحصیلی دانشکده بیمه اکو شامل 135 واحد درسی و در صورت لزوم 12 واحد رشته بین دانشگاهی اضافه خواهد شد. این دروس شامل 20 واحد دروس عمومی، 39 واحد دروس پایه، 33 واحد اختصاصی، 33 واحد عمده و 10 واحد اختیاری است. از این رهگذر، برخی از دروس مهم این دوره به شرح زیر می باشد:
1- حسابداری صنعتی 1 و 2 و 3 که مباحث گوناگونی همچون هزینه یابی، برنامه ریزی و کنترل سربار کارخانه ای و تیم بودجه خرید و فروش را مورد بررسی قرار می دهد.
2- مباحث جاری در حسابداری فکر بحثهای حسابدرای پیمان کاری، مبادلات غیرپولی و کمکهای بلاعوض پولی را بررسی می کند.
3- مدیریت مالی 1 و 2 که به تجزیه و تحلیل سیستمهای مالی و محاسبه سود و موارد مشابه می پردازد.
4- اقتصاد کلان که به بیان درآمد ملی در اقتصاد می پردازد.
5- پول ارز و بانکداری که به مباحثی همچون حجم پول در گردش، وضعیت پول، اندازه گیری تغییرات ارزش پول، تورم، نرخ ارز ثابت و شناور و عملیات بانک تجاری می پردازد.
مؤسسه بیمه - اکو ویژگی و جاذبه های خاصی دارد و سعی می شود دانشجویانی پذیرفته شوند که نه تنها علاقه به تحصیل و تحقیق به زبان انگلیسی دارند، بلکه توجهی هم به رشته بیمه دارند. البته موضوع بیمه کمتر مورد توجه دانشجویان است و آنها بیشتر به زبان توجه دارند، علت آن هم این است که این توانایی را به آنها می دهد که در آینده در بازار کار بتواند موفق باشد.
از طرف مؤسسه ما دانشجویانی قابل پذیرش هستند که بخواهند در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ادامه تحصیل دهند و باید گرایش آنها ریاضی باشد و ریاضی قوی داشته باشند ولی اگر صرفاً می خواهند با کارشناسی وارد زندگی شوند رشته های دیگر علوم انسانی هم است، هرچند ممکن است که زحماتشان بیشتر شود. تأکید مؤسسه بیشتر به زبان انگلیسی بوده و این هم به این دلیل است که دانشجویانی غیرایرانی هم داریم و این رشته جنبه بین المللی دارد که این هم از زیبایی و مزایای این مؤسسه است چون تنها مؤسسه در ایران است که در کنکور سراسری تدریس و دانشجویان غیرایرانی دارد و یادگیری آنها به صورت زبان انگلیسی است. آینده تحصیل در اینجا بسیار خوب است و اکثر دانشجویانی که در اینجا هستند با زمینه قبلی بودند و اکثراً دانشجویان خوبی بودند و علاوه بر آن یادگیری بهتری داشته و موفق تر بودند. اکثر دانشجویان از سال دوم به بعد جذب بازار کار می شوند و کمتر دانشجویی داریم که بیکار و یا شاغل نبوده و این، از مزیتهای این رشته است. این مؤسسه، علاقمند به گسترش فعالیت خود در رشته اکو می باشد که این اولین جا خواهد بود که به زبان انگلیسی است و رشته های بیمه و اقتصاد بیمه و بهداشت بیمه، اقتصاد بهداشت و از این قبیل احداث خواهد شد تا بتوانیم به صنعت بیمه کمک کنیم.
دانشجویانی که مدرک فارغ التحصیلی خود را از دانشکده اکو دریافت نمایند، در دفتر فارغ التحصیلی ثبت نام کرده که در مراسم آتی و گردهمایی آن شرکت می نمایند و از سوی دیگر دانشجویانی که در حال فارغ التحصیل هستند از سوی دفتر مشاغل یا کاریابی مورد حمایت قرار می گیرند تا پس از فراغت از تحصیل، در یافتن شغل مناسب خویش دچار مشکل نشوند. دانشجویان این دانشکده به دلیل وقت گذاری، از وجهه نیک و توانایی و قابلیتهای خویش در صنعت ایران در کاریابی خود با مشکلات کمتری روبرو هستند. 


کلمات کلیدی:
سوالات استخدامی موسسه مالی و اعتباری میزان | دانلود نمونه ...file.estekhdami.org/دانلود-سوالات-استخدامی-موسسه-می...Translate this pageموسسه مالی و اعتباری میزان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل متصدی امور بانکی، تحصیلداری و خدماتی در شهرهای کرج، قم، شاهرود، سمنان، دامغان، همدان، ...استخدام موسسه مالی و اعتباری میزان در سال 94 | «ای استخدام»www.e-estekhdam.com/استخدام-موسسه-مالی-و-اعتبار...Translate this pageJan 27, 2015 - برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و .... منبع سوالات آزمون کتبی کتاب «مجموعه سوالات آزمون‌های استخدامی بانک‌ها» ...سوالات استخدامی موسسه مالی و اعتباری میزان - نت دی ال | NetDlnetdl.ir/سوالات-استخدامی-موسسه-مالی-و-اعتباری-م/Translate this pageموسسه مالی و اعتباری میزان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل مورد نیازخود اقدام به جذب نیرو کرده است،این بسته آمادگی شما را جهت شرکت در آزمون ...اعلام نتایج آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری میزانnews.eshetab.com › اخبار استخدامیTranslate this pageآزمون،نتایج،نتایج آزمون،زمان اعلام نتایج،آزمون استخدامی،موسسه مالی و اعتباری المیان،استخدام،آگهی ... نمونه سوالات استخدامی ... بدینوسیله به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی‌سال ۱۳۹۱ موسسه مالی و اعتباری میزان در کل کشور به جز استان‌های خراسان ...استخدام موسسه مالی و اعتباری میزانkar24.rozblog.com/.../استخدام-موسسه-مالی-و-اعتباری-...Translate this pageAug 6, 2014 - استخدام موسسه مالی و اعتباری میزان. ... موضوعات. ✓ سوالات استخدامی. ✘ سوالات استخدامی بانک .... موسسه میزان بانک می شود - شهریور 92. موسسه میزان ...استخدام موسسه مالی و اعتباری میزان (صدور مجوز) | ایران استخدامiranestekhdam.ir › ... › استخدام مؤسسات اعتباریTranslate this pageJan 27, 2015 - رئیس کل بانک مرکزی در مورد تعیین وضعیت مؤسسه میزان اعلام کرد : در حال .... آزمون کتبی کتاب « مجموعه سوالات آزمون‌های استخدامی بانک‌ها» خواهد بود.سوالات استخدامی موسسه مالی و اعتباری میزان - دانلود رایگان ...soooal.blogfa.com/.../سوالات-استخدامی-موسسه-مالی-و-ا...Translate this pageموسسه مالی و اعتباری میزان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل متصدی امور بانکی، تحصیلداری و خدماتی در شهرهای کرج، قم، شاهرود، سمنان، دامغان، همدان، ...دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامیestekhdam-soal.blogfa.com/Translate this pageدانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک تجارت به همراه پاسخ ... این بسته از گروه نت دی ال که با نام سوالات استخدامی بانک دی عرضه شده ،جهت افزایش شانس قبولی شما و ...استخدام موسسه مالی و اعتباری میزان سال 92 (اطلاعیه) - بانکیbanki.ir/Ba/Jobs/Vacancy/Index/114Translate this pageمتن آگهی. نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ها برای آمادگی در این آزمون. موسسه مالی و اعتباری میزان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل کارمند امور بانکی ...استخدام بانک سپه در سال ۹۳ + استختامwww.estekhtam.com/استخدام-بانک-سپه-در-سال-93/Translate this pageMar 3, 2015 - سوالات آزمون استخدامی بانک سپه نمونه سوالات گزینش و مصاحبه استخدامی ... انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ ...