دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد



دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی بانک مهر اقتصاد :




خرید سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد با جواب











 آشنایی با بانک مهر اقتصاد :
 امروزه نیاز به بانک و خدمات بانکی برای همگان آشکار است، بانک ها برای فراهم ساختن نیازمندی های مشتریان و سودآوری بیشتر به افزایش سرمایه نیازمندند.این موضوع در مورد بانک های اسلامی ضرورت بیشتری دارد و در دو دهه اخیر نیز اغلب مشتریان خدمات مالی موردنیاز خود را از بانک هایی مطالبه می کنند که توانسته اند علاوه بر انطباق ابزارها و خدمات مالی خود با اصول و موازین شرع مقدس اسلام، در رقابت با دیگر بانک ها به خوبی بدرخشند.
سودآور بودن بانک های اسلامی نشان دهنده این فرصت برای سرمایه گذاران است تا به سهامداران آن بپیوندند. در همین راستا بانک مهر اقتصاد افتخار دارد به عنوان یک بانک ایرانی و اسلامی همانند گذشته با تلاش خستگی ناپذیر و با تکیه بر مفاهیم دینی و همچنین توانایی علمی و پایبندی کارکنان خود به ارزش های الهی در سال های اخیر با تحولی چشمگیر در زمینه بانکداری بدون ربا، چهره جدیدی در میان بانک ها و فعالان اقتصادی ارائه نماید.
 
تاریخچه
بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 با هدف ایجاد زمینه های مساعد جهت رشد اقتصادی جامعه و ارتقا سطح رفاه اجتماعی آحاد ملت آغاز بکار کرد.
در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان درخواست تبدیل از موسسه قرض الحسنه به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و بدین ترتیب موسسه از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.
روند رو به رشد و موفقیت های موسسه مالی و اعتباری مهر موجب شد تا علاوه بر مدیران عالی موسسه که همگی در پی قالبی نو برای توسعه خدمت رسانی به مردم و مشتریان و تداوم موفقیت های آن بودند، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز از سوی دیگر خواستار حضور و فعالیت افزون تر موسسه در عرصه بانکداری کشور و کمک به توسعه بازار پولی و مالی کشور شدند و در تعاملی سازنده اساسنامه بانک مهر اقتصاد در تاریخ 24/12/1391 درشورای محترم پول و اعتبار به تصویب رسید و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موافقت خود را در تاریخ 29/01/1389 طی نامه شماره 16727 به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ابلاغ نمود و در مهرماه سال 1391 شرکت سهامی عام بانک مهر اقتصاد با شماره 429709در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردید.

روند تامین سرمایه و افزایش آن
سرمایه اولیه بانک درسال 1372 مبلغ ده میلیون ریال هبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده که طی دو مرحله به مبلغ 1500 میلیارد ریال افزایش و در آخرین مرحله به منظور صدور مجوز قطعی فعالیت بانک مهر اقتصاد، این مبلغ به 4100 میلیارد ریال افزایش یافت.

شبکه شعب
با توجه به افزایش و شدت رقابت بین بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، ارایه خدمات در مکان و محل های موردنظر مشتریان، عاملی تعیین کننده در جذب و نگهداری مشتریان بانک است.
از این رو به منظور سهولت دسترسی مشتریان به خدمات بانکی، بانک همواره تلاش دارد با توسعه بهینه و اقتصادی شبکه شعب خود و استفاده از ابزارهای نوین بانکداری الکترونیک (دستگاه دریافت الکترونیکی POS ، خودپردازها ATM ، اینترنت بانک و...) این مهم را عینیت بخشد. با این رویکرد، بانک مهر اقتصاد با 800 شعبه در سراسر کشور فعالیت می کند.
 
افتخارات
بانک مهر اقتصاد با عنایت به سند راهبردی و مبانی ارزشی خود همواره درصدد ارائه عملکردی رو به تعالی، پیشتاز وارزش آفرین بوده و در این مسیر گام های استوار و پرافتخاری را برداشته است. افتخارات بانک مهر اقتصاد در دو بخش قابل ذکر است:
بخش اول: بانک مهر اقتصاد، نگین بانکداری اسلامی

بهره گیری از فتاوای مراجع عظام تقلید به ویژه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اخذ تأییدیه شرعی برای کلیه قراردادهای اجرایی

تدوین و پیاده سازی نظام جامع آموزش راهبردی کارکنان در راستای تحقق عملی بانکداری اسلامی

تهیه و تدوین نظارت انگیزشی و کنترلی و ساز و کارهای کنترل شرعی

تشکیل کمیته فقهی بانکداری اسلامی با حضور نماینده محترم ولی فقیه و علمای برجسته در حوزه اقتصاد و بانکداری اسلامی

راه اندازی سایت پاسخگویی به سوالات شرعی (از منظر بانکداری اسلامی) برای کارکنان ومشتریان

تهیه و تدوین کتاب، جزوات و بروشورهای آموزش بانکداری اسلامی برای مشتریان و کارکنان
بخش دوم: بانک مهر اقتصاد، حامی سازندگی ایران اسلامی

اخذ تقدیرنامه از وزیر محترم کشور مبنی بر مشارکت فعال در پروژه های ملی

عملکرد بانک، به عنوان یک نهاد مردمی و تقدیم 6 شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

اخذ تقدیرنامه از وزیر محترم بازرگانی مبنی بر انجام مشارکت فعال در راه اندازی کارخانجات در حوزه نان صنعتی

اخذ ده ها لوح و تندیس از مراجع علمی و تخصصی

حمایت از صنعت خودروسازی

دریافت بیش از 100 تقدیرنامه رضایت مشتری در سال های 1386 تا 1392

تقدیر و اعلام رضایت از عملکرد بانک از سوی ائمه محترم جمعه، استانداران و سایر مقامات استانی
اقدامات عملی بانک مهر اقتصاد برای تحقق بانکداری بدون ربا
بانک مهر اقتصاد با هدف تحقق کامل بانکداری اسلامی و بهره گیری حداکثری از ابزارهای مالی اسلامی همانگونه که تاکنون عمل کرده است، در نظر دارد با بهره گیری از ظرفیت متخصصین حوزه و دانشگاه، مدل جامع بانکداری بدون ربا را تدوین کرده و برنامه های عملیاتی جهت پیاده سازی این مدل اجرایی را ارایه کند. در این راستا طرحهای پژوهشی گسترده ای را در دست اجرا دارد، که انشاا... زمینه تحقق کامل احکام شرعی در مرحله اجرای عملیات بانکی را فراهم خواهد آورد. این بانک در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درمورد مطرح ساختن پول به شکل اسلامی در جامعه و فتح بزرگترین سنگر اقتصادی امروز دنیا، در جهت تحقق عملی و اجرای صحیح بانکداری بدون ربا گام های بلندی برداشته و تلاش مضاعفی نموده است تا به عنوان یک سازمان پولی پیشرو، اولین اولویت راهبردی خود «توسعه بانکداری اسلامی» را محقق سازد.
لازم به ذکر است اداره بانکداری اسلامی این بانک درسال 1389 با استفاده از تجارب ارزشمند سال ها فعالیت خود و با بهره گیری از نظرات کارشناسان و صاحب نظران، پروژه آسیب شناسی عدم تحقق کامل بانکداری بدون ربا در نظام بانکی کشور را اجرایی نموده و متناسب با مشکلات موجود، راهکارها و برنامه های عملیاتی 3 ساله را برای حل این مشکلات ارائه نموده است. ازجمله این راهکارها و اقدامات عملی عبارتند از:

ایجاد اداره بانکداری اسلامی در ساختار سازمانی بانک

انطباق کامل عملیات بانکی با موازین شرعی و حقوقی

تدوین و اجرای برنامه جامع آموزش بانکداری اسلامی به منظور نهادینه ساختن

فرهنگ بانکداری اسلامی در سطح کارکنان و مشتریان

تأسیس مرکز مشاوره فقهی درسطح کارکنان بانک

تدوین نظام انگیزشی و بازدارنده در اجرای بانکداری بدون ربا

تدوین نظام ارزیابی و نظارت شرعی و تشکیل تیم های نظارت شرعی

تعامل با نهادهای فرهنگ ساز از جمله صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و... در

جهت نهادینه نمودن فرهنگ بانکداری اسلامی

تهیه کلیپ های آموزشی و کاربردی اجرای خرید دین، مشارکت مدنی و فروش اقساطی

تهیه کتاب الکترونیکی بانکداری اسلامی برای آموزش مفاهیم بانکداری اسلامی

برگزاری همایش های «آب و آیینه » و نمایشگاه های بانکداری اسلامی در جهت فرهنگ سازی

بانکداری اسلامی در مصلاهای سراسر کشور

تدوین طرح جهادی بانکداری اسلامی و گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی

برگزاری مسابقه طرح نام گذاری روزهای هفته بانکداری اسلامی در بین کارکنان بانک

برگزاری همایش های مشترک با نخبگان حوزه و دانشگاه با رویکرد آسیب شناسی نحوه اجرای قانون عملیات بانکداری بدون ربا

هدایت پژوهشگران عرصه بانکداری اسلامی به سمت نوآوری در این حوزه و استخراج مدل جامع بانکداری اسلامی

اجرای طرح مصباح به منظور دیدار با علما و مسئولین استان ها برگزاری مسابقه بانکداری اسلامی در بین عموم مردم

آشنایی با مشاغل بانک ها :
کارمند بانک که به آن متصدی امور بانکی یا تحویلدار نیز گفته می شود، از افراد اصلی هر شعبه محسوب می شود که ارتباط دائم و مستقیم با مشتریان بانک دارد. به عبارتی معمولا وقتی مشتری وارد بانک می شود، اولین فردی که با او برخورد دارد کارمند بانک است.

بانک یک سازمان اقتصادی است که وظایفی از جمله تهیه و توزیع اعتبارات، عملیات اعتباری، عملیات مالی، خرید و فروش ارز، نقل و انتقال وجوه، وصول مطالبات اسنادی و سود سهام مشتریان، پرداخت بدهی مشتریان، قبول امانات، نگهداری سهام و اوراق بهادار و اشیای قیمتی مشتریان و... را بر عهده دارد. به عبارتی بانکداری فراهم کردن شرایط و امکاناتی است که به مشتریان اجازه می دهد با استفاده از آنها انواع عملیات بانکی خود را انجام دهند.

مشتریان به دلایل مختلف از جمله تحویل یا دریافت پول، ارز یا اوراق بهادار، گرفتن اطلاعات در مورد انواع حساب ها، تسهیلات و سایر خدمات مالی بانک و... به بانک مراجعه می کنند. فردی که مسئول ارائه بیشتر این خدمات می باشد، کارمند بانک است.

شغل کارمند بانک یکی از پرطرفدارترین مشاغل برای بسیاری از افراد در کشور می باشد. این شغل مزایا و معایبی دارد که توجه به آنها برای علاقمندان به شغل کارمندی بانک لازم و ضروری است. کارمند بانک یک شغل بسیار یکنواخت داشته و تقریبا هر روز کارهای یکسان و مشابهی را انجام می دهد. او باید در کار خود تمرکز و دقت زیادی داشته باشد تا دچار اشتباهات بانکی و مالی نشود. چون کارمند بانک مرتب با مشتریان سر و کار دارد و به منزله ابزار اصلی تبلیغاتی هر بانک محسوب می شود، باید از روابط عمومی و اخلاق مناسبی برخوردار باشد. او باید تا حدی با مباحث روانشناسی ارتباطی آشنا بوده و بتواند عکس العمل های مناسب به خصوص در شرایط خاص نشان دهد.

در سیستم بانکی همیشه حق با مشتری است. بنابراین کارمند بانک باید بسیار در گفتار و رفتارش محتاط بوده و نهایت احترام را به مشتری بگذارد. در صورت بروز مشکل یا اعتراضی از سوی مشتری نیز باید آرامش خود را حفظ کرده و شرایط را به خوبی مدیریت کند. در واقع داشتن صبر و تحمل زیاد لازمه اصلی این شغل به حساب می آید.

از مزایای شغل کارمند بانک می توان به امنیت شغلی نسبی، ارتقای شغلی و مزایای تسهیلات آن نام برد. در بانک های کشور به خصوص بانک های خصوصی شرایط برای ارتقای شغلی از تحویلداری به سرپرست ارشد، معاونت و ریاست شعبه مناسب است که این روند ارتقاء در بانک های تازه تاسیس کوتاه تر و سریع تر است. معمولا بانک های خصوصی تازه تاسیس برای رده های ارشد و مدیریتی شعبه در ابتدا از افراد با سابقه و بازنشسته بانک های دولتی استفاده کرده و در سال های نخست به مرور آنها را با کارمندان با سابقه خود جایگزین می کنند. کارمند بانک همچنین هر چند سال یکبار می تواند از وام ها کمک بهره برای خرید خودرو، مسکن و ... استفاده کند که این یکی از مهم ترین و جذاب ترین مزایای این شغل است.

ساعت کاری بانک ها و موسسات مالی معمولا از 8 صبح تا حدود 4 بعد از ظهر است. البته کارمندان بانک صبح ها برای آماده به کار شدن زودتر آمده و عصرها به علت بستن حساب ها دیرتر می روند. در بسیاری موارد ساعات کاری بانک های خصوصی نسبت به بانک های دولتی کمی بیشتر است. در برخی از ایام تعطیل مانند تعطیلات نوروز، کارمندان بانک به صورت نوبتی باید سر کار خود حاضر باشند.

 
وظایف کارمند بانک

    مطالعه دستورالعمل ها و بخش نامه های بانک – کارمند بانک باید به طور مرتب آخرین دستورالعمل ها و بخش نامه های بانک را مطالعه کرده و از آنها اطلاع داشته باشد تا در کار خود از آنها استفاده کند.

    داشتن برخورد مناسب با مشتریان، درک نیازشان، پاسخگویی به سوالات و ارائه اطلاعات مفید به آنها

    تحویل فرم های لازم به مشتری از جمله فرم های افتتاح حساب، فرم های واریز و برداشت وجه و...و دادن توضیحات کافی در صورت نیاز

    کنترل فرم های تکمیل شده، رفع نقص های آنها، تطبیق امضا و احراز هویت مشتریان

    تشکیل پرونده برای مشتریان بخش تسهیلات

    انجام  کلیه عملیات بانکی مورد نظر مشتریان به کمک سیستم های بانکی

    دریافت و پرداخت پول نقد، ارز، چک و اوراق بهادار

    افتتاح یا بستن حساب های بانکی بنا به درخواست مشتریان

    پاسخگو بودن به سرپرست ارشد، معاون و رئیس شعبه

    کنترل گردش مالی صندوق خود در پایان روز کاری

    کنترل اسناد مالی روزانه و ارائه آنها به بایگانی

    شرکت در دوره های آموزشی که هر چند وقت یکبار بنا به نیاز توسط بانک برگزار می شود

آشنایی باشغل رئیس شعبه بانک

مدیریت کارکنان شعبه خود و افزایش کمیت و کیفیت خدمات مالی به مشتریان از وظایف اصلی رئیس شعبه بانک است. اگر عاشق کارهای مالی بوده و می خواهید نقش مدیریتی داشته باشید، این شغل می تواند برای شما مناسب باشد.

فراهم کردن کلیه امکانات و شرایطی که مشتریان بتوانند به وسیله آنها کلیه نیازهای پولی و بانکی خود را رفع کنند، بانکداری نامیده می شود. مسئولیت انجام درست بانکداری در سطح هر شعبه بر عهده مسئول آن یا رئیس شعبه بانک می باشد.

رئیس شعبه بانک باید به خوبی با کلیه بخشنامه ها و دستورالعمل ها آشنا بوده و اطلاعات مالی و بانکی به روزی داشته باشد. او باید روابط عمومی بسیار خوب و توان مدیریت و رهبری کارکنان را دارا باشد. معمولا مشتریان خاص شعبه که آورده های مالی خوبی نیز برای شعبه دارند، با رئیس شعبه مراوده زیادی دارند. بنابراین رئیس شعبه باید از توان برقراری ارتباط اجتماعی خوبی برخوردار بوده و شرایط انجام سریع و با دقت کارهای بانکی آنها را در شعبه توسط کارکنان فراهم کند. مسئولیت تمام کارها و اتفاقاتی که در شعبه بانک رخ می دهد، بر عهده رئیس شعبه بانک است. بنابراین باید فردی دقیق، تیزبین و دارای توان خوبی در مدیریت بحران های احتمالی باشد.

کلیه عملیات بانکی و مالی شعبه با مسئولیت رئیس شعبه انجام می گیرد. او باید مرتبا وضعیت مالی، روند افزایش یا کاهش سپرده ها، تعداد اسناد مالی و…  شعبه را بررسی کرده و با برنامه ریزی درست برای ارتقای درجه شعبه و کارکنان آن تلاش کند. زیرا این امر هم زمینه ارتقای مناسب برای رئیس شعبه و کارکنان را فراهم می کند و هم پاداش های مالی خوبی برای آنها به همراه دارد.

معتمد بودن نیز یکی از شاخص های اصلی در انتخاب رئیس شعبه بانک توسط مدیران ارشد می باشد زیرا در صورتی که رئیس شعبه فردی درستکار و صادق نباشد، احتمال زیادی برای سوء استفاده های مالی او در شعبه وجود دارد.

رسیدن به شغل ریاست شعبه بانک به صورت سلسله مراتبی می باشد. به این صورت که فرد پس از ورود به بانک و سال ها فعالیت در سمت های تحویلدار، عضو ارشد و معاونت شعبه، به ریاست شعبه منصوب می شود. این فرآیند ممکن است در بانک های خصوصی و دولتی کمی با هم تفاوت داشته باشد. اما آخرین پست در هر شعبه همان رئیس شعبه بانک است که فرد علاوه بر تجربه و سابقه خوب شرایط دیگری از جمله تاهل و … را نیز باید داشته باشد.

ساعت کاری بانک ها و موسسات مالی معمولا از ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر است که ممکن است در بانک ها و موسسات مالی خصوصی کمی بیشتر باشد. البته کارکنان و مسئولان شعبه همیشه صبح ها زودتر آمده و عصرها دیرتر می روند . رئیس بانک باید همیشه در شعبه حضور داشته باشد مگردر زمان هایی که برای شرکت در جلساتی در سازمان مرکزی، خارج از شعبه  است. در زمان نبود رئیس شعبه، معاون شعبه مسئول اصلی کارها می باشد.
وظایف رئیس شعبه بانک

    مطالعه کلیه دستورالعمل ها و بخشنامه های جدید بانک و انتقال آنها به کارکنان شعبه
    برنامه ریزی برای بهبود عملکرد و جایگاه شعبه خود – رئیس شعبه با بررسی وضعیت عملکرد و گزارش و اسناد مالی شعبه، برای رسیدن به اهداف سالانه تعیین شده از سوی سازمان مرکزی بانک، بالا بردن درجه شعبه خود و افزایش کیغیت خدمات آن برنامه ریزی می کند.
    بررسی نیازهای مشتریان و برنامه ریزی مطابق با آنها – رئیس شعبه باید با دقت مشتریان مختلف را بررسی کرده ، نیازهای آنان را شناسایی و برای ارائه خدمات مناسب به آنها برنامه ریزی کند. همچنین باید برای جذب مشتریان جدید و خوب بانکی هم تلاش کند.
    نظارت بر خدمات ارزی و ریالی کلان شعبه و تایید آنها در صورت بدون اشکال بودن
    نظارت بر معوقه های بانکی مشتریان و برنامه ریزی برای پیگیری وصول آنها
    ایجاد انگیزه در کارکنان و آموزش آنها در صورت نیاز – رئیس شعبه بانک باید بین کارکنان شعبه هماهنگی ایجاد کرده و با ارزیابی صحیح کار و دادن پاداش مناسب به کارکنان، انگیزه لازم را در آنها بوجود آورد. همچنین باید در موارد لزوم تجربیات و اطلاعات خود را به کارکنان منتقل کرده و آموزش های لازم را به آنها بدهد.
    نظارت بر کار پرسنل شعبه – رئیس شعبه باید به دقت کارهای کارکنان شعبه را تحت کنترل داشته و بین آنها هماهنگی لازم را به منظور ارائه با کیفیت ترین خدمات بانکی ایجاد کند.
    رفع مشکلات شعبه و حل شکایات مشتریان – در صورتی که مشتری از روند ارائه خدمات بانکی توسط کارمندی راضی نباشد و یا درگیری در شعبه ایجاد شود، وظیفه رسیدگی سریع و رفع آن مشکل و کسب رضایت مشتری به عهده رئیس شعبه بانک می باشد.
    شرکت در جلسات یا کنفرانس ها- معمولا در سازمان مرکزی بانک به منظور انتقال تغییرات و تصمیمات جدید مدیران ارشد به روسای شعب و گاهی همفکری با آنها، جلسات منظمی برگزار می شود که رئیس شعبه بانک باید در آنها شرکت کند. در این جلسات وی از طریق برقراری ارتباط با روسای سایر شعب از وضعیت و شرایط آنها اطلاع یافته و گاهی مشورت ها و توافق های خوبی بین آنها رد وبدل می شود.
    دادن گزارش وضعیت شعبه به مدیران ارشد و سازمان مرکزی بانک

مهارت  و دانش مورد نیاز رئیس شعبه بانک

    توان مدیریت و برنامه ریزی – برای کنترل و نظارت کافی بر کلیه کارکنان و امور مالی و پولی شعبه
    مهارت های ارتباطی عالی – برای برقراری ارتباط خوب با کارکنان، همکاران و مشتریان
    توان تصمیم گیری و مدیریت بحران – برای مدیریت و رفع مشکلات و مسایل شعبه
    مهارت های بازاریابی و فروش – برای بررسی مشتریان موجود و جدید و برنامه ریزی مناسب برای جذب سرمایه آنها در بانک
    صداقت و امانت داری – چون کلیه منابع مالی شعبه در اختیار رئیس شعبه بوده و شرایط برای هر گونه سوء استفاده مالی فراهم است، درستی و صداقت از ویژگی های اصلی و لازم این شغل می باشد.
    آشنایی کامل با قوانین مالی و بانکی – برای انجام مدیریت خوب بانکی، داشتن اطلاع کامل از قوانین و دستورالعمل ها و به روز بودن رئیس شعبه لازم و ضروری است.

فرصت شغلی و بازار کار رئیس شعبه بانک

رئیس شعبه در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری دولتی و خصوصی مشغول به کار است. البته برای رسیدن به پست ریاست شعبه معمولا باید ابتدا به عنوان کاربر وارد بانک شده و پس از گذشت سال ها کسب تجربه و طی کردن سلسله مراتب سازمانی به این سمت می توان دست یافت. البته در چند سال اخیر در پی تاسیس بانک های خصوصی، گاهی آگهی های استخدامی از سوی آنها برای جذب روسای شعبه بانک های دولتی برای بهره گیری از تجارب آنها منتشر می شود.

در خصوص میزان استخدام بانک ها در کشور آمار دقیقی در دسترس نمی باشد. در بانک های دولتی تعداد استخدام ها بسیار کاهش یافته است زیرا بسیاری از خدمات بانکی الکترونیکی شده است و همچنین مطابق با سیاست های خصوصی سازی کشور، بانک دولتی جدیدی افتتاح نشده و نخواهد شد. بنابراین روند استخدام در بانک های دولتی به شدت رو به کاهش است. اما در حوزه بانک های خصوصی شرایط کمی متفاوت است. علیرغم الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات، به دلیل خصوصی و رقابتی شدن فضای حاکم بین بانک ها و موسسات مالی، هر چند وقت یکبار شاهد تاسیس بانک یا موسسه مالی خصوصی جدیدی هستیم. این نشان از این دارد که روند استخدام بانک ها در این بخش در چند سال آینده رو به افزایش است.

البته بدیهی است تعداد پست رئیس شعبه در هر بانک یا موسسه مالی و اعتباری نسبت به پست های کاربری شعبه بسیار کمتر و محدودتر است. زیرا هر شعبه یک رئیس شعبه ولی چندین کاربر دارد. بنابراین رقابت برای تصدی پست رئیس شعبه بین کارکنان زیاد است و افرادی که تجربه و توانایی مناسبی دارند می توانند در این رقابت پیروز شوند.


کلمات کلیدی:
دانلود سوالات آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد | «ای استخدام ...www.e-estekhdam.com/دانلود-سوالات-آزمون-استخدامی-...Translate this pageدانلود بسته ویژه پیشنهادی جهت کسب آمادگی شرکت در آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد. این مجموعه سوالات شامل سوالات تخصصی پرتکرار آزمونهای ادوار گذشته بانکها ...دانلود سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد | دانلود نمونه سوالات ...file.estekhdami.org/دانلود-سوال-استخدامی-بانک-مهر-اق...Translate this pageبانک مهر اقتصاد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از بین داوطلبین واجد شرایط دعوت به همکاری می کند. به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، این بانک به منظور ...اینجا - بانک مهر اقتصادmebank.ir/index.aspx?siteid=1&fkeyid...1...Translate this pageاطلاعیه آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد( سال 93). بانک مهر اقتصاد در نظر دارد به منظور تکمیل ظرفیت نیروی انسانی خود از بین برادران واجد شرایط زیر دعوت به عمل آورد ...استخدام بانک مهر اقتصاد سال 94 | ایران استخدامiranestekhdam.ir/استخدام-بانک-مهر-اقتصاد/Translate this pageJan 19, 2015 - جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد اینجا کلیک نمایید. الف – شرایط عمومی. ۱- اعتقاد و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ...منابع سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد - دانلود رایگان نمونه ...soooal.blogfa.com/.../منابع-سوالات-استخدامی-بانک-مه...Translate this pageدانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی - منابع سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد - دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی|دانلود نمونه سوالات استخدامی.سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد - نت دی ال | NetDlnetdl.ir/سوالات-استخدامی-بانک-مهر-اقتصاد/Translate this pageاین باز نت دی ال مجموعه ای را گردآوری کرده است که شامل سوالات ادوار قبلی بانک مهر به همراه 3 بسته هدیه ویژه نت دی ال است و منبع مناسبی برای مطالعه و آمادگی برای آزمون ...دانلود سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد - دانلود رایگان نمونه ...netdls.blogfa.com/.../دانلود-سوالات-استخدامی-بانک-مهر...Translate this pageدر این بسته ما سوالات سال ۸۷ آزمون استخدامی بانک مهر را به همراه پاسخ نامه آنها در اختیار شما قرار داده ایم ؛ بعلاوه شما میتوانیدبه همراه این محصول سه محصول دیگر را از ما ...دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد - استخدام دهوندdehvand.ir/.../دانلود-نمونه-سوالات-استخدامی-بانک-مهر/Translate this pageJun 17, 2015 - دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد این بسته شامل نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد شامل بیش از ۱۳۰۰ سوال مهم آزمون های .استخدام بانک مهر اقتصاد ۹۳ - ای-سوال مرجع دانلود سوالات ...www.e-soal.ir/استخدام-بانک-مهر-اقتصاد-93/Translate this pageاستخدام بانک مهر اقتصاد 93 که در 26 استان کشور در سال 93 انجام می گیرد.رشته های تحصیلی مورد نیاز،مواد امتحانی و نمونه سوالات بانک مهر اقتصاد را ...نمونه سوالات آزمون های استخدامی بانک مهر اقتصادkar24.rozblog.com/.../نمونه+سوالات+آزمون+های+استخدا...Translate this pageدانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک مهر ایرانبانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۹۲ از طریق آزمون استخدامی استخدام می نماید. آیا منبعی برای…