دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ایران زمین

 

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی بانک ایران زمین :

خرید سوالات استخدامی بانک ایران زمین

 
 
 
 
 


 
 آشنایی با بانک ایران زمین :
 بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

مرکز اصلی بانک درتهران- بلوار میرداماد- نبش خیابان شمس تبریزی شمالی - پلاک 187 واقع شده است.
بانک ایران زمین در یک نگاه:

    نام بانک: ایران زمین- (شرکت سهامی عام)
    سرمایه بانک: مبلغ 4000 میلیارد ریال (چهارصد میلیارد تومان)
    تعداد سهام بانک: 4 میلیارد سهم عادی و با نام
    ارزش اسمی هر سهم:1000 ریال
    مؤسسان: مؤسسان بانک ایران زمین را گروهی از افراد متخصص و خوشنام از اقشار مختلف جامعه شامل فعالان بخش های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی، متخصصان اموربانکی، جامعه پزشکی، جامعه مهندسی، دانشگاهیان، فرهنگیان وتعاونگران تشکیل می دهند.

 
 

استخدام بانک ایران زمین - 13 اسفند 1400

 

با استعانت از خداوند متعال بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز برای عنوان شغلی مربوطه، براساس ضوابط و مقررات و آئین نامه استخدامی بانک از بین متقضیان واجد شرایط ذیل پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی استخدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 15 اسفند 1401 می باشد.
 
 

گاه شمار آزمون استخدامی بانک ایران زمین:

مهلت ثبت نام: تا 15 اسفند 1401

 

 

شرایط عمومی آزمون استخدامی بانک ایران زمین:

1- تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
2- تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی کشور
3- عدم سوء پیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی
4- عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
5- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان
6- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم
توجه : به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تبصره 1 : برای دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت قبولی در مراحل سنجش، تائید پزشک معتمد بانک در مورد توانائی انجام کار الزامی است.
7- تندرستی و توانائی کامل جسمی، روحی و اخلاقی جهت انجام فعالیت های شغلی بانکی (به تائید پزشک معتمد)
8 نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضائی ذیصلاح
9- حداقل معدل کل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 15 تمام می باشد.
نکته بسیار مهم : کلیه داوطلبان پذیرفته شده هنگام تشکیل پرونده ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی( یا گواهینامه موقت معتبر) می باشند و در صورت عدم ارائه مدارک، استخدام آنان منتفی خواهد شد.
10- استخدام در بانک مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی، مصاحبه ها، معاینات پزشکی و تائید گزینش بانک می باشد. لذا ثبت نام، ارائه مدارک و شرکت در هر یک از مراحل فوق هیچگونه تعهدی را برای بانک جهت استخدام ایجاد نمی نماید.
11- چنانچه خلاف هریک از شرایط اشاره شده در آگهی استخدام در مورد هریک از داوطلبان به اثبات برسد، از استخدام و اشتغال بکار وی ممانعت بعمل آمده و در صورت احراز پس از جذب، اقدامات لازم جهت قطع رابطه استخدامی انجام خواهد شد.
12- مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه نسبت به شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می‌باشد.

 

 

شرایط اختصاصی آزمون استخدامی بانک ایران زمین:

1- رشته‌های مورد تائید صرفاً در مقاطع کارشناسی و یا بالاتر دانشگاه دولتی /آزاد
2- مهندسی برق، کامپیوتر یاIT (کلیه گرایش‌ها غیر از برق قدرت)

 

 

 

نحوه ثبت نام – دریافت کد رهگیری – مهلت ثبت نام

1- ثبت نام: صرفاً از طریق سایت اینترنتی بانک انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست ابتدا به سایت بانک مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام ( در صورت دارا بودن شرایط ) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
2- دریافت کد رهگیری : برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید. در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، که می بایست کد مربوطه را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید.
3- مهلت ثبت نام: از روز دوشنبه مورخ 1401/12/08 لغایت پایان روز دوشنبه مورخ 1401/12/15 می باشد.دریافت کد رهگیری : برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید. در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، که می بایست کد مربوطه را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید.
تبصره 2: پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
تبصره 3: ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
توجه: لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail ,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.

 

 

مدارک مورد نیاز آزمون استخدامی بانک ایران زمین:

• فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
• فایل اسکن شده کارت ملی
• فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم و صفحه سوم در صورت داشتن توضیحات
• فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و (در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس نیز الزامی است)
• فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه ( برای آقایان )
• فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
• فایل رزومه
توجه: حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg ,gif و رزومه pdf ذخیره شده باشد.

 

 

جدول شرایط

شرایط و ضوابط اختصاصی مشاغل مورد نیاز

ردیف عنوان شغلی (آقا و خانم) حداقل سابقه کار مرتبط حداکثر سن تخصص‌های موردنیاز
1 کارشناس سرویس و عملیات 3 سال 32 سال -تسلط کامل بر سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس( CentOS and Ubuntu ) و نصب و راه‌اندازی انواع سرویس‌های مبتنی بر آن‌ها مانند؛ Web Application Servers (IIS, Apache Tomcat, etc.)
-تسلط بر مفاهیم، پیاده‌سازی و عیب‌یابی مکانیسم‌های HA, Redundancy, Replication سرویس‌های Web, DB مبتنی بر سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس -تسلط بر مفاهیم، استانداردها، پروتکل‌ها و تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات شامل تنظیم و عیب‌یابی تجهیزات EMC و سوئیچ‌های Brocade
-تسلط بر مفاهیم و زیرساخت‌های مجازی‌سازی -آشنایی با مفاهیمDevOps ، Devops, Containerization and Automation, IAAS,PAAS، CI‏/CD -آشنایی با مفاهیم و ابزارهای مدیریت Source Code مانند Git
-آشنایی با مفاهیم و ابزارهای مدیریت Configuration Management (Ansible, Chef) -آشنایی با Docker
2 کارشناس پایگاه داده 3 سال 32 سال - تسلط به سیستم‌عامل‌های Windows و Linux -تسلط به مدیریت (DBA) ، Tuning، HA، طراحی و راه‌اندازی انواع پایگاه داده‌ها مانند SQL Server ،MySQL, Oracle -آشنایی با ساختار و ابزارهای کلان داده‌
-آشنایی با متدهای query ساخت‌یافته و غیر ساخت‌یافته. -python -تسلط به پشتیبان گیری و بازیابی داده‌ها
3 کارشناس مرکز داده (NOC) 1 سال 28 سال (ترجیحاً مرد ) - تسلط بر مفاهیم و استانداردهای NOC ,ITIL - آشنایی با سیستم عامل های ویندوز و لینوکس و سرویسهای پایه و پیشرفته مبتنی بر آنها - تسلط بر مفاهیم و پروتکلهای شبکه و ارتباطات و تجهیزاتی مانند سوئیچ و روتر و مودم و فایروال
- تسلط بر مفاهیم و استانداردها و پروتکلهای مانیتورینگ شبکه و سرویسهای مبتنی بر IT - تسلط بر انواع نرم افزارهای مانیتورینگ سیستم عامل و برنامه کاربردی و شبکه و ارتباطات مانند:
- Solarwinds, PRTG, Cacti, Zabbix, MSCOM - آشنائی با مفاهیم و تکنولوژیها و تجهیزات و الزامات فنی مرکز داده - توانائی شناسائی، تشخیص و ارزیابی مشکلات سرویسهای مبتنی بر IT با استفاده از ابزارهای مونیتورینگ
- قدرت تصمیم گیری و حل مسئله در شرایط پرفشار و پر استرس - توانائی مستند سازی و گزارش نویسی و ثبت وقایع و رخدادهای مهم توانائی کار طولانی، مقابله با استرس و مسئولیت نگهداری و نوبت کاری. (نوبت کاری پرسنل ناک 12 ساعت می باشد)

 

 

 

 

جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بانک ایران زمین و بررسی دقیق تر شرایط استخدامی اعلام شده بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دفترچه راهنمای ثبت نام بانک ایران زمین 1402

 

 

 

 

 
 
 
 

کلمات کلیدی:
دانلود سوالات آزمون استخدامی بانک ایران زمین | «ای استخدام ...www.e-estekhdam.com/دانلود-سوالات-آزمون-استخدامی-...Translate this pageنمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ایران زمین. این مجموعه سوالات در اردیبهشت ماه سال ۹۳ بروز رسانی شده است. مجموعه ی زیر شامل سوالات زیر است : ( تمامی سوالات دارای ...استخدام بانک ایران زمین در سال 94 | «ای استخدام»www.e-estekhdam.com/استخدام-بانک-ایران-زمین/Translate this pageFeb 21, 2015 - استخدام بانک ایران زمین سال ۹۳. برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه و سایر تجربیات در یک ...استخدام بانک ایران زمین سال 93 Archives - «ای استخدام»www.e-estekhdam.com/.../استخدام-بانک-ایران-زمین-...Translate this pageFeb 21, 2015 - ... ۱۳۹۳ مدیر ۱۴۰ روز قبل. استخدام بانک ایران زمین سال ۹۳ برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه و …استخدام بانک ها سال ۹۳ - شهرخبرwww.shahrekhabar.com/.../1393842420535417Translate this page4 days ago - دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک ایران زمین · بانک پارسیان در یک نگاه · آخرین آگهی استخدامی بانک پارسیان · دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک ...دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت سنگ آهن گهر زمین - طلا فایلtalafile.ir/نمونه-سوالات-استخدامی-شرکت-سنگ-آهن-گهر/Translate this pageApr 7, 2015 - نمونه سوالات استخدامی شرکت سنگ آهن گهر زمین,دانلود نمونه سوالات آزمون ... خود را وارد خواهید کرد و سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .استخدام بانک ایران زمین 93 + استخدام جدید | استخدامwww.estekhtam.com/استخدام-بانک-ایران-زمین/Translate this pageFeb 21, 2015 - سوالات رایج در آزمون های استخدامی آگهی دعوت به همکاری استخدام بانک ایران زمین 93 +.دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت سنگ آهن گهر زمین به ...iranarze.ir/gohar+company+site+rock+public+questionsTranslate this pageنمونه سوالات استخدامی عمومی ویژه آزمون استخدام شرکت سنگ آهن گهر زمین به همراه پاسخنامه کامل سوالات. قیمت:4,900تومان ... (این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی ایران عرضه میباشد). آیا به دنبال .... دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک ملی · دانلود جزوه آنچه ...استخدام در بانک ایران زمینwww.estekhdami.org/tag/استخدام-در-بانک-ایران-زمینTranslate this pageبانک ایران‌زمین به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در سطوح رئیس شعبه، معاون شعبه ... بانک ایران زمین جهت تکمیل نیروی انسانی خود از میان آقایان و خانم های ساکن در جزیره کیش دعوت به همکاری میکند. .... دانلود سوالات آزمون استخدامی بانک کشاورزیاستخدام نیوز - استخدام بانک ایران زمین -تیر 93www.estekhdamnews.com/post/10023Translate this pageJul 14, 2014 - استخدام نیوز -بانک ایران زمین استان سمنان جهت تکمیل نیروی انسانیدر ... برای دریافت نمونه سوالات آزمون های استخدامی با پاسخ اینجا کلیک کنید .سوالات استخدامی بانک ایران زمین (پکیج کامل) - دانلود رایگان ...www.fulltest.ir/post/45Translate this pageسوالات بانک ,استخدام ,فول تست: دانلود رایگان سوالات استخدامی. ... لباس عروس · دانلود آهنگ جدید. مکان فعلی شما: سوالات استخدامی بانک ایران زمین (پکیج کامل) ...