دانلود رایگان سوالات استخدامی آستان قدس رضوی

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی آستان قدس رضوی:

 

دانلود سوالات آزمون استخدامی آستان قدس رضوی با پاسخنامه

 
 

 

استخدام آستان قدس رضوی (29 آذر 1402)
 
 

آستان قدس رضوی با استعانت از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام)، به منظور تامین و تکمیل نیروی انسانی جوان، مومن، کارآمد، انقلابی و مشتاق خدمت بر اساس ضوابط، مقررات و آیین‌نامه داخلی خود از میان متقاضیان واجد شرایط (مرد و زن)، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش به صورت خرید خدمت آزمایشی استخدام می‌نماید.
 

گاهشمار آزمون آستان قدس رضوی

شروع ثبت نام: از 21 آذر 1402
مهلت ثبت نام: تا 30 آذر 1402
دریافت کارت آزمون: 07 بهمن 1402
 

 

دفترچه راهنمای ثبت نام فراگیر یازدهم دستگاه های اجرایی 1402

 

شرایط عمومی

شرایط اولیه

۱-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۲- متدین به دین مبین اسلام

۳- ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه

۴- نداشتن سوء پیشینه کیفری، اشتهار به فساد اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر

۵- سکونت دائم در شهر مشهد مقدس و یا شهرهای مندرج در جدول گروه های شغلی و شرایط احراز

۶- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان. امکان ثبت ‌نام برای متقاضیانی که دارای معافیت موقت تحت هر عنوان می‌باشند، وجود ندارد.

شایان ذکر است تاریخ ترخیص از خدمت و یا صدور کارت معافیت می‌باید تا پایان مهلت ثبت‌نام (۱۴۰۲/۰۹/۳۰) باشد.

تبصره ۱: کارکنان وظیفه در حال خدمت در آستان قدس رضوی که واجد شرایط مفاد آگهی استخدام باشند مجاز به ثبت نام می‌باشند، بدیهی است این گروه از متقاضیان در صورت کسب حد نصاب لازم در فرآیند مربوطه و قبولی نهایی، پس از اتمام خدمت سربازی و انجام ارزشیابی لازم از محل خدمت، می‌توانند به صورت خرید خدمت آزمایشی به کارگیری شوند.

۷- داوطلبان خانم بایستی دارای پوشش اسلامی کامل (چادر) باشند.

۸- شرط معدل برای فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی حداقل ۱۴ و برای سایر دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم (آزاد، علمی کاربردی، پیام نور، غیرانتفاعی و...) حداقل ۱۵ می‌باشد.

۹- تاریخ فراغت از تحصیل باید قبل از پایان مهلت ثبت ‌نام (۱۴۰۲/۰۹/۳۰) باشد، در غیر این صورت از ادامه مراحل استخدامی ممانعت به عمل خواهد آمد.

۱۰- برخورداری از سلامت کامل جسم و روان و توانایی کامل انجام کار به‌تشخیص و تایید موسسه درمانی آستان قدس رضوی.

۱۱- عدم اشتغال و نداشتن تعهد خدمت به سازمان‌های دولتی و خصوصی در زمان شروع به کار الزامی است. بدیهی است پذیرفته‌شدگان نهایی، چنانچه به دلایلی امکان شروع به‌کار در آستان قدس رضوی را نداشته باشند، موضوع به‌منزله انصراف متقاضی از استخدام تلقی گردیده و آستان قدس رضوی می‌تواند ضمن منتفی نمودن استخدام وی، نسبت به معرفی فرد ذخیره به عنوان جایگزین جهت انجام مراحل استخدامی و شروع به کار در آستان قدس رضوی اقدام نماید و مسئولیت این امر بر عهده متقاضی خواهد بود.

۱۲- حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ۲۸ سال تمام (متولدین ۱۳۷۴/۰۹/۲۱ به بعد) کارشناسی ارشد ۳۰ سال تمام (متولدین ۱۳۷۲/۰۹/۲۱ به بعد) و دارندگان مدرک دکتری ۳۳ سال تمام (متولدین ۱۳۶۹/۰۹/۲۱ به بعد) می‌باشد.

تبصره ۲: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف) افرادی که صرفا دوره ضرورت نظام وظیفه را انجام داده‌اند، به حداکثر سن آنان دو سال افزوده می‌شود.

ب)جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند.

ج) پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال

د) به موجب بند(الف) ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در متن دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی درج گردیده، اضافه خواهد شد. حداکثر سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند، پنج(۵) سال می‌باشد.

ه) داوطلبانی که در سازمان مرکزی یا ستادهای تابعه آستان قدس رضوی به صورت حق‌الزحمه‌ای یا شرکتی مشغول به خدمت می‌باشند، به میزان سوابق تجربی به حداکثر سن مجاز آنان افزوده خواهد شد. ضمنا حداکثر سن مجاز این دسته از داوطلبان ۴۰ سال می‌باشد.

 

 

لینک ثبت نام در آزمون استخدامی آستان قدس رضوی

 

 
 

کلمات کلیدی
 دانلود نمونه سوالات استخدامی آستان قدس رضوی (همراه با پاسخنامه و سوالات رایگان) سوالات استخدامی آستان قدس رضوی مجموعه نمونه سوالات عمومی ... این بسته کاملترین منبع مطالعاتی آزمون استخدامی آستان قدس رضوی می باشد و مطمئنا می تواند کمک بسیار شایانی در راستای قبولی در این آزمون به شما داوطلبین عزیز کند.  اکنون هم زمان با استخدامی استان قدس رضوی سوالات آزمون های استخدامی استان قدس رضوی همراه با پاسخنامه تستی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم. مطالعه نمونه سوالات اصلی و پرتکرار. منابع آزمون آستان قدس رضوی شامل اصل سوالات سال های اخیر امتحانات استخدامی مهم دولتی به همراه پاسخ نامه تشریحی بوده که بهترین ... مجموعه سوال ۲۴،با رصد منابع و مواد هر آزمون اقدام به تهیه و ارائه ی نمونه سوالاتی کاربردی و مفید می نماید و این بار نیز با توجه به منابع و مواد آزمون ...  برای آمادگی شرکت در جلسه آزمون استخدامی آستان قدس رضوی می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید. شرایط عمومی و اختصاصی ... سوالات استخدامی استان قدس رضوی - - خبر های آموزش و پرورش و استخدامی ها. نمونه سوالات استخدامی آستان قدس “نمونه سوالات استخدامی آستان قدس رضوی ”. نمونه سوالات استخدامی “آستان قدس رضوی”با جواب , نمونه سوالات استخدامی “آستان قدس ...