دانلود رایگان سوالات استخدامی زبان انگلیسی


سوالات اختصاصی رشته تخصصی زبان انگلیسی ویژه آزمونهای استخدام ارگانها و مراکز مهم دولتی


دانلود رایگان :
















درباره زبان انگلیسی و آشنایی با این درس :

موقعیتهای شغلی زبان و ادبیات انگلیسی

شایان ذکر است وسعت بازار کار برای دانش آموختگان رشته زبان و ادبیات انگلیسی به سبب فراگیری گسترده‌تر زبان انگلیسی نسبت به زبان‌های دیگر در جهان، بسیار گسترده است و جای پیشرفت فراوانی دارد و فرصت‌های شغلی مناسبی برای فارغ‌التحصیلان این رشته بخصوص در ایران فراهم آورده است. که می توان به موارد ذیل اشاره کرد:


- امکان دبیری و استادی در این رشته‌ در مراکز آموزش زبان و موسسات آموزش عالی.
- کار مترجمی مخصوصاً ترجمه متون ادبی.
- وزارت امور خارجه به عنوان اصلی‌ترین مرکز جذب دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشکده‌های زبان سراسر کشور محسوب می‌شود.
- در بخش فرهنگ، ارتباطات و رفت و آمدهایی که در اثر برگزاری سمینارها و جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها و مانند آن برگزار می‌شود. هم‌چنین رونق بازار ترجمه آثار خارجی در اثر حمایت‌ بخش‌های دولتی و خصوصی می‌تواند اشتغال مناسبی برای تحصیل کردگان رشته ادبیات انگلیسی بوجود آورد.
- در بخش صنعت: رفت و آمد در بخش صنعت و بازرگانی و بطور عموم در حوزه اقتصاد بسیار گسترده است و حضور زبان‌دانان در کارخانه‌ها، ادارات و وزارتخانه‌ها برای ارتباط با بخش‌های خصوصی و دولتی کشورهای خارجی فرصت مناسبی است برای جذب دانش‌آموختگان رشته‌ زبان و ادبیات انگلیسی.
- اشتغال در شرکت های بازرگانی خارجی به دلیل استفاده از اینترنت و منابع خارجی ارتباط این شرکت‌ها با دنیای خارج بسیار گسترده شده و دانستن زبان خارجی و تسلط بر یک زبان به نحوی که بتوان مخاطب را جذب نمود موقعیت خوبی را برای اینان فراهم نموده است.
- کلاس‌های خصوصی برای دانش‌آموزانی که در این درس ضعف دارند نیز بخشی از بازار کار این رشته‌ها را فراهم آورده است.


آنچه در خصوص وضعیت شغلی رشته های زبان های خارجی قابل بیان است به قرار زیر است:

- امکان تدریس این رشته ها در مراکز آموزشی دولتی و خصوصی بخشی از بازار کار این رشته ها را فراهم آورده است.

- کار مترجمی این رشته ها در صورتی که گرایش مترجمی را انتخاب کرده باشید موقعیت مناسبی را برای شما فراهم می کند.
- وزارت امور خارجه به عنوان اصلی ترین مرکز جذب دانشجویان فارغ التحصیل دانشکده های زبان سراسر کشور محسوب می شود و تعامل بین دانشکده زبان های خارجی با وزارت خارجه گرچه در شکل ایده آل خود قرار ندارد ولی در آینده نه چندان دور این ارتباط به نحو مطلوبی شکل خواهد گرفت.
- بازار کار رشته های مترجمی زبان های خارجی ارتباط مستقیمی با خارجیان و کار در خارج از کشور دارد و این نحو ارتباط می تواند در این بخش ها صورت پذیرد.

- در بخش فرهنگ: ارتباطات و رفت و آمدهایی که در اثر برگزاری سمینارها، جشنواره ها، نمایشگاه ها و مانند آن برگزار می شود فضای مناسبی برای استفاده از دانش آموختگان این رشته هاست.

- رونق بازار ترجمه آثار خارجی در اثر حمایت های بخش دولتی و خصوصی می تواند اشتغال مناسبی باشد برای تحصیل کردگان این رشته ها.

- در بخش صنعت: رفت و آمد در بخش صنعت و بازرگانی و به طور عموم در حوزه اقتصاد بسیار گسترده است و حضور مترجمان در کارخانه ها، ادارات و وزارتخانه ها برای ارتباط با بخش های خصوصی و دولتی کشورهای خارجی بخش وسیع و مهمی است برای جذب دانش آموختگان رشته های زبان خارجی.

- استفاده از اینترنت و منابع خارجی در بخش های خصوصی و دولتی و ارتباط آنها با دنیای خارج بسیار گسترده شده و دانستن زبان خارجی و تسلط بر یک زبان به نحوی که بتوان مخاطب را جذب نمود موقعیت خوبی را فراهم نموده است.


دانشجوی خوب گرایش مترجمی می تواند یک فارغ التحصیل موفق باشد و در نتیجه فرصت های شغلی زیادی را دارد. برای مثال می تواند جذب صدا وسیما، خبرگزاری ها، وزارت جهادکشاورزی و وزارت امورخارجه شده و یا در سازمانها و موسسات خصوصی که با خارج از کشور ارتباط دارند و نیازمند مترجم هستند، فعالیت کند. یک فارغ التحصیل ادبیات انگلیسی نیز می توانددر حوزه کاری خود به ترجمه بپردازد یعنی متون ادبی از جمله داستان یا شعر را ترجمه کند.


در پایان آنچه مهم است ذکر این نکته است که وسعت بازار کار هر یک از زبان های خارجی متفاوت است. مطمئناً مترجمی زبان انگلیسی به جهان فراگیری آن در جهان نسبت به رشته های دیگر زبان کارآمدتر و داشتن شغلی مناسب برای این رشته در دسترس تر است.



به طور کلی، در بین رشته‌های علوم انسانی، مجموعه‌ی زبان انگلیسی از بازار کار نسبتا پررونق‌تری هم از لحاظ فرصت‌های شغلی و هم از لحاظ دستمزد برخوردار است. علت این امر نیاز پایان ناپذیر و روز‌افزون به فراگیری زبان انگلیسی در کشور ماست. ایران عزیزمان کشوری در حال توسعه است و به همین سبب همه روزه نیاز بیشتری به ارتباط با جهان خارج در میهنمان شکل می‌گیرد.

بازار کار مجموعه‌ی زبان انگلیسی را از دو بعد می‌توان مورد بررسی قرار داد:
- یک دسته‌ی مشاغل، مربوط به کارهای تخصصی و آکادمیک می‌شود و فارغ التحصیلان هر گرایش می‌توانند دروس مربوط به گرایش خود را در موسسات آموزش عالی آزاد و یا دولتی و در دانشگاه‌ها تدریس کنند. امروز شاید دست‌کم نیمی از دانشجویانی که وارد مقطع کارشناسی ارشد می‌شوند در پی ادامه‌ی تحصیل در مقطع بعدی، یعنی مقطع دکترا، هستند. علت آن هم همین دسته‌ی اول مشاغل مربوط به گرایش‌های مجموعه‌ی زبان انگلیسی است چراکه برای احراز صلاحیت تدریس فرد چه در دانشگاه‌ها و چه در موسسات آموزش عالی آزاد و یا دولتی، به ویژه به صورت دایمی، اغلب نیاز به مدرک دکترا وجود دارد. 
- در خصوص کارهای کمتر تخصصی، یعنی دسته‌ی دوم مشاغل، مانند ترجمه و تدریس مکالمه‌ی زبان انگلیسی بین هر سه گرایش همپوشانی وجود دارد. بدین معنی که مثلا فارغ التحصیلان هر یک از این سه گرایش می‌توانند در موسسات آموزش مکالمه‌ی زبان انگلیسی مشغول به فعالیت شوند. حتی در موارد زیادی دیده شده که افراد از رشته‌های دیگر نیز وارد بازار کار گرایش‌های مجموعه‌ی زبان انگلیسی می‌شوند و بعضا بسیار موفق هم بوده‌اند. البته طبیعی است که هر یک از فارغ التحصیلان می‌توانند در مشاغلی که به طور خاص مربوط به گرایش خود می‌شوند موفق‌تر عمل کنند.

در بین سه گرایش مجموعه‌ی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی بیشترین میزان جذب مدرس، مولف، مشاور و محقق را در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آزاد و یا دولتی دارا می‌باشد. ولی در زمینه‌ی دسته‌ی دوم مشاغل عملا هیچ فرقی بین گرایش مذکور و سایر گرایش‌ها وجود ندارد زیرا همانطور که گفته شد در خصوص کارهایی مانند ترجمه و تدریس مکالمه‌ی زبان انگلیسی بین هر سه گرایش و حتی با رشته‌های دیگر همپوشانی وجود دارد.



به یاد دارم یکی از دوستان که به زبان انگلیسی بسیار علاقه مند بود، هنگام انتخاب رشته دانشگاهی می گفت: "با این که زبان انگلیسی را خیلی دوست دارم اما حاضر نیستم که به عنوان یک رشته دانشگاهی آن را انتخاب کنم. چون آنچه را که دانشجوی زبان انگلیسی در دانشگاه می آموزد، می توان در آموزشگاههای آزاد زبان انگلیسی نیز یاد گرفت و در نهایت نیز کارایی و فرصت شغلی یک لیسانس زبان انگلیسی با فردی که در موسسه های فوق آموزش دیده و مدرک fce و toefl گرفته است، فرقی ندارد."
آنچه که علاقه مندان در آموزشگاههای آزاد زبان می آموزند تنها زبان پایه است و تازه همان زبان پایه را نیز در حد کمال آموزش نمی بینند. برای مثال در دانشگاه نگارش در حد گسترده تری آموزش داده می شود. و مهم تر این که در دانشگاه دانشجو دید خاصی نسبت به ادبیات انگلیسی و یا نقد ادبی پیدا می کند و یا در زمینه ترجمه متون متبحر می شود، قسمتهایی که در بیرون دانشگاه اصلاً آموزش داده نمی شود و به همین دلیل فرصت های شغلی یک لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی با یک فارغ التحصیل آموزشگاههای آزاد کاملاً متفاوت است.
فردی که در موسسه های آزاد آموزش دیده است، فقط انگلیسی عمومی را آموخته اما یک فارغ التحصیل دانشگاه با زبان شناسی و روش تدریس آشنا است و در نتیجه در تدریس زبان انگلیسی بسیار موفق تر است. همچنین چون روش تحقیق را به طور علمی فراگرفته است و با زبان و ادبیات انگلیسی نیز به خوبی آشنا است، بعد از فارغ التحصیلی در هر رشته ای که مطالعه و تحقیق کند، در صورت علاقه مندی موفق خواهد شد.
دانشجوی خوب این رشته می تواند یک فارغ التحصیل موفق باشد و در نتیجه فرصت های شغلی زیادی دارد. برای مثال می تواند جذب صدا و سیما، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، وزارت جهاد سازندگی و وزارت امور خارجه شده و یا در سازمان ها و موسسات خصوصی که با خارج از کشور ارتباط دارند و نیازمند به مترجم هستند، فعالیت کند.
یک فارغ التحصیل ادبیات انگلیسی نیز می تواند در حوزه کاری خود به ترجمه بپردازد، یعنی متون ادبی از جمله داستان یا شعر را ترجمه کند. البته چون دانشجوی ادبیات انگلیسی به اندازه کافی دروس ترجمه را نمی گذراند، باید علاوه بر درسهای خود به صورت آزاد از کلاس های ترجمه رشته مترجمی زبان انگلیسی نیز استفاده کند.


راه های متعددی برای یافتن یک شغل وجود دارد که نه تنها برای دانش آموختگان رشته های مترجمی بلکه برای تمامی رشته ها کاربرد دارد. این راه ها عبارتند از:
۱) ثبت نام در مراکز کاریابی خصوصی.
۲) مطلع شدن از فرصت های شغلی از طریق دوستان و آشنایان.

۳) تماس مستقیم با شرکت ها و کارفرمایان.
۴) ارائه رزومة کاری در سایت های اینترنتی.
۵) خواندن بخش نیازمندی های روزنامه.
۶) توجه به تابلوهای "به مترجم نیازمندیم" در تابلوی اعلانات!

۷) توجه کردن به گزارشهای خبری که در مورد پروژه های جدید هستند و همچنین فکر کردن در مورد اینکه چنین پروژه هایی باعث بوجود آمدن چه نوع مشاغلی در اجتماع خواهند شد.
۸) شرکت در سازمان های مردم نهاد و انجام فعالیت های کاری داوطلبانه.

۹) آشنایی با افرادی که در زمینة شغلی مورد علاقه مان مشغول کار هستند.

۱۰) دادن آگهی "آماده به کار" در جراید و اینترنت.
۱۱) بازدید از سایت های رسمی شرکت ها و سازمان های داخلی و خارجی در اینترنت به ویژه بخش فرصت های شغلی خالی یا Job vacancy.
۱۲) مشورت با مشاورین شغلی.
۱۳) شرکت در کارگاه های آموزش شغلی.



همانطور که می دانید جمعیت دانش آموختگان رشته های ترجمه زبان های خارجی روز به روز در حال افزایش است. فارغ التحصیلان با تحمل سختی ها و مشکلات فراوان وارد دانشگاه می شوند و بسیاری از آنها گمان می کنند با مدرک گرفتن کار تمام شده است و از فردا می توانند به راحتی در یک سازمان دولتی یا غیر دولتی به عنوان مترجم استخدام و صاحب شغل دلخواه خود شوند.
اما متأسفانه، برخلاف سال های گذشته، دیگر داشتن مدرک تحصیلی، حتی از یک دانشگاه معتبر، مساوی با دستیابی به شغلی شایسته و پردرآمد نیست، زیرا ماهیت اشتغال نه تنها در کشور ما، بلکه در تمام دنیا تغییر کرده است.



مقدمه

img/daneshnameh_up/7/75/RRR.GIF
جمله مشهوریست که می‌گوید هر که دو زبان را بداند در حکم دو نفر است.دانستن زبان انگلیسی یا هر زبان دیگر قبل از آنکه در قالب یک رشته توضیح داده شود یک امکان فوق‌العاده مناسب است برای استفاده از کتاب‌ها و مقالاتی که دوست داریم بدون هیچگونه واسطه‌ای آنها را مطالعه کنیم، بهترین ترجمه‌ها و ماهرترین مترجمان آنچه به ما می‌رسانند به اندازه اصل یک اثر نمیتواند گویا باشد به عبارتی اینجا از جاهایی نیست که کپی برابر اصل باشد. زبان انگلیسی به عنوان زبان علمی و فراگیر جهان شناخته شده و به عبارتی زبان مشترک بسیاری از مراکز علمی گشته است. 
زبان هر قوم و ملتی از مهمترین نمادهای هویت آن ملت است. امروزه دولت‌ها برای حفظ زبان و حتی گسترش دامنه جغرافیایی زبان خود هزینه‌های فراوانی را پرداخت می‌کنند و فعالیتی که در استعمال یا عدم استعمال کلمات بیگانه صورت می‌گیرد آنقدر وسیع و گسترده است که نشان دهنده اهمیت آن است در این مورد می‌توان به کتاب‌هایی که گویش‌های مختلف را بررسی کرده‌اند مراجعه کرد. 
اما در مورد رشته زبان انگلیسی که در دانشکده زبان دانشگاه‌ها عرضه می‌گردد و آنچه قابل بیان است عبارتست از اینکه تحصیل در این رشته‌ها قابلیت‌ها و توانایی ما را برای دبیری زبان فراهم می‌نماید. تحصیلات دانشگاهی رشته زبان انگلیسی اگر همراه با تلاش و پیگیری‌های مستمر دانشجو صورت پذیرد و در طول تحصیل خود همت خود را به صورت کامل بر مطالعه آثار خارجی قرار دهد امکان فعالیت در بخش‌های تخصصی‌تر را می‌تواند بعهده بگیرد که در بخش بازار کار زبان خارجی به طور کامل به آن پرداخته‌ایم. 
آنچه باید بدان اهمیت بدهیم استفاده مطلوب از دروسی است که در طی تحصیل این رشته فرا گرفته‌ایم و استفاده به صورت درست حاصل نمی‌شود مگر اینکه برای انتخاب این رشته به علاقه واقعی و پشتکار خود مطمئن باشیم و نه در این رشته و هیچ رشته دیگر عنوانی ما را فریب ندهد. درس زبان فرار است و اگر از آن خوب استفاده نکنیم و برای محل کار خود تدبیری نیندیشیم دچار مشکل جدی خواهیم شد. طول دوره تحصیل رشته زبان انگلیسی 4 سال می‌باشد. 






سطوح رشته


ردیف نام دانشگاه کاردانی کارشناسی ارشد دکترا
1 آزاد- آبادان *
2 آزاد- آباده *
3 آزاد- اسلامشهر *
4 آزاد- ایلام *
5 آزاد- تربت حیدریه *
6 آزاد- تنکابن *
7 آزاد- تهران *
8 آزاد- رشت *
9 آزاد- رودهن *
10 آزاد- شهرضا *
11 آزاد- شهریار *
12 آزاد- شیراز *
13 آزاد- قم *
14 آزاد- قوچان *
15 آزاد- گرمسار *
16 آزاد- لارستان *
17 آزاد- لاهیجان *
18 آزاد- ماکو *
19 آزاد- میبد *
20 آزاد- ورامین پیشوا *
21 آزاد- کازرون *
22 آزاد- کرج *
23 آزاد- کرمان *
24 آزاد-اراک *
25 آزاد-اردبیل *
26 آزاد-بروجرد *
27 آزاد-بوشهر *
28 آزاد-تاکستان *
29 آزاد-خوراسگان *
30 آزاد-همدان *
31 اراک *
32 ارومیه *
33 الزهرا تهران *
34 ایلام *
35 بابلسر *
36 بوشهر *
37 بیرحند *
38 تبریز *
39 تربیت معلم سبزوار *
40 تهران *
41 خرم آباد *
42 خوارزمی *
43 رازی کرمانشاه *
44 زاهدان *
45 زنجان *
46 سمنان *
47 سنندج *
48 شهیدچمران اهواز *
49 شیراز *
50 صنعتی اصفهان *
51 علامه طباطبائی *
52 قم *
53 ولیعصر رفسنجان *
54 کاشان *
55 یزد *







درسهای رشته


ردیف نام درس ردیف نام درس
1 آثار کلاسیک 2 آزمون سازی
3 آزمون سازی زبان 4 آواشناسی آموزشی
5 آواشناسی انگلیسی 6 ادبیات آمریکا
7 ادبیات اروپا 8 ادبیات قرن 18
9 اصول و روش تحقیق 1 10 اصول و روش تحقیق 2
11 اصول و روش تدریس زبانهای خارجی 12 اصول و روش تدریس مهارتها
13 اصول و روش ترجمه 14 انگلیسی با اهداف ویژه
15 بررسی آثار ترجمه شده اسلامی 1 16 بررسی اثار ترجمه شده اسلامی 2
17 بیان شفاهی داستان 1 18 بیان شفاهی داستان 2
19 پایان‌نامه 20 تجزیه و تحلیل کلام
21 ترجمه متون ادبی 22 ترجمه متون ادبی 1
23 ترجمه متون ساده 24 ترجمه متون ساده 1
25 ترجمه متون ساده 2 26 تکنولوژی اطلاع رسانی و آمار
27 جامعه شناسی زبان 28 خواندن متون مطبوعاتی
29 خواندن و درک مفاهیم 1 30 خواندن و درک مفاهیم 2
31 خواندن و درک مفاهیم 3 32 داستان کوتاه
33 درآمدی بر ادبیات 1 34 درآمدی به ادبیات 2
35 دستور نگارش 1 36 دستور نگارش 2
37 دوره تجدید حیات ادبی 38 رمان 1
39 رمان 2 40 روانشناسی زبان
41 روش تحقیق در مسائل آموزشی زبان 42 روش تدریس زبان انگلیسی
43 روش تدریس عملی 44 زبان دوم 1
45 زبان دوم 2 46 زبان دوم 3
47 زبان دوم 4 48 زبان دوم انگلیسی 1
49 زبانشناسی و تحلیل خطاها 50 زبانشناسی و دستور تاویلی
51 زبانشناسی کاربردی 52 سمینار ادبیات کارشناسی ارشد
53 سمینار مسائل آموزش زبان 54 سیری در تاریخ ادبیات 1
55 سیری در تاریخ ادبیات 2 56 سیری در تاریخ ادبیات 3
57 شعر انگلیسی 58 شعر معاصر
59 شعرای رمانتیک 60 شناخت ادبیاتc
61 فنون و صناعات ادبی 62 فنون یادگیری زبان
63 قصه بلند و کوتاه 64 گفت و شنود آزمایشگاه 1
65 گفت و شنود آزمایشگاه 2 66 متافیزیک و میلتون
67 متون برگزیده نثر ادبی 68 مسائل زبانشناسی
69 مقاله نویسی 70 مکالمه موضوعی
71 مکتبهای ادبی 1 72 نامه‌نگاری انگلیسی
73 نقد ادبی 74 نقد ادبی 1
75 نقد ادبی 2 76 نگارش پیشرفته
76 نگارش پیشرفته 77 نمایشنامه 1
78 نمایشنامه 2 79 نمایشنامه معاصر جهان
80 نمایشنامه نویسان معاصر انگلیسی 81 نمونه‌های شعر انگلیسی
82 نمونه‌های نثر ساده انگلیسی 83 کاربرد اصطلاحات و تعبیرات در ترجمه
84 کلیات زبانشناسی 1 85 کلیات زبانشناسی 2






صنعت و بازار کار

ارتباط بین دانشگاه و صنعت چند سالی است که رو به بهبود گذاشته اما این ارتباط که باید رابطه‌ای مستقیم و کاربردی باشد و در دانشگاه دروسی تدریس شود که در جامعه مورد استفاده قرار گیرد بحث بیکاری فارغ‌التحصیلان و اشتغال به کار آنها عوامل بسیاری دارد در جای دیگری به آن خواهیم پرداخت. 
آنچه در خصوص وضعیت شغلی رشته‌های زبان‌های خارجی عرضه شده قابل بیان است به این قرار است: 
1- امکان دبیری این رشته‌ها در مراکز آموزش 
2- کار مترجمی این رشته‌ها در صورتی که گرایش مترجمی را انتخاب کرده باشید موقعیت مناسبی را برای شما فراهم می‌کند. 
3- وزارت امور خارجه به عنوان اصلی‌ترین مرکز جذب دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشکده‌های زبان سراسر کشور محسوب می‌شود و تعامل بین دانشکده زبان‌های خارجی با وزارت خارجه گرچه در شکل ایده‌آل خود قرار ندارد ولی در آینده نه چندان دور این ارتباط به نحو مطلوبی شکل خواهد گرفت. 
4- بازار کار رشته‌های زبان‌های خارجی ارتباط مستقیمی با جهان خارج نیز داد و این نحو ارتباط می‌تواند در این بخش‌ها صورت پذیرد. 
در بخش فرهنگ ارتباطات و رفت و آمدهایی که در اثر برگزاری سمینارها و جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها و مانند آن برگزار می‌شود. 
رونق بازار ترجمه آثار خارجی در اثر حمایت‌های بخش دولتی و خصوصی می‌تواند اشتغال مناسبی باشد برای تحصیل کردگان این رشته‌ها. 
در بخش صنعت: رفت و آمد در بخش صنعت و بازرگانی و بطور عموم در حوزه اقتصاد بسیار گسترده است و حضور زبان‌دان در کارخانه‌ها، ادارات و وزارتخانه‌ها برای ارتباط با بخش‌های خصوصی و دولتی کشورهای خارجی بخش وسیبع و مهمی است برای جذب دانش‌آموختگان رشته‌های زبان خارجی 
استفاده از اینترنت و منابع خارجی در شرکت‌های خصوصی و ارتباط این شرکت‌ها با دنیای خارج بسیار گسترده شده و دانستن زبان خارجی و تسلط بر یک زبان به نحوی که بتوان مخاطب را جذب نمود موقعیت خوبی را فراهم نموده است. 
کلاس‌های خصوصی برای دانش‌آموزانی که در این درس ضعف دارند نیز بخشی از بازار کار این رشته‌ها را فراهم آورده. 
در پایان آنچه مهم است ذکر این نکته است که وسعت بازار کار هر یک از زبان‌هایی که در بخش معرفی زبان‌های خارجی به آن پرداخته‌ایم متفاوت است. مطمئناً زبان انگلیسی به جهان فراگیری آن در جهان نسبت به رشته‌های دیگر زبان کارآمدتر و داشتن شغلی مناسب برای این رشته در دسترس‌تر است. 












کلمات کلیدی



دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی زبان انگلیسی ... - مخفیگاه www.makhfigah.com/...سوالات-استخدامی/1097-دانلود-رایگان-نمونه-سوال... اکثر آزمون های استخدامی کشور دارای سوالاتی در زمینه زبان انگلیسی عمومی می باشند. تیم مدیریتی مخفیگاه 2 بسته نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی ، شامل 200 و 264 ... دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی زبان انگلیسی - ایران عرضه iranarze.ir/free/59-zabane-english.html دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی زبان انگلیسی (بسته شماره ۱): اکثر آزمون های استخدامی کشور دارای سوالاتی در زمینه درس زبان انگلیسی می باشند. این بسته که ... دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی به همراه پاسخنامه ... www.power2.ir › آزمون وزارت نیرو با پاسخنامه ، که شامل سوالات دروس عمومی ( زبان فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی ، ریاضی ، آمار ، کامپیوتر ، سوالات هوش و اطلاعات عمومی ) بوده و برای کلیه آزمونهای ... دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی درس زبان انگلیسی www.iranmodares.com/download-index.php?ID=1035 در این قسمت می توانید نمونه سوالات آزمون های استخدامی درس زبان انگلیسی را دانلود نمایید. جزوه استخدامی زبان انگلیسی + سوالات طبقه بندی شده shop.iranestekhdam.ir/جزوه-زبان-انگلیس-آزمون-های-استخدامی-english.html یکی از دغدغه های اساسی متقاضیان شرکت کننده در آزمون های استخدامی، مطالعه منابعی مفید و کارآمد جهت پاسخ گویی به سوالات دروس عمومی و از جمله درس زبان انگلیسی می ... جزوه و نمونه سوالات زبان انگلیسی آزمون های استخدامی libemploy.blogfa.com/.../جزوه-و-نمونه-سوالات-زبان-انگلیسی-آزمون-های-ا... دانلود سوالات آزمون و مصاحبه استخدامی - جزوه و نمونه سوالات زبان انگلیسی آزمون های استخدامی - تست دانلود، سوالات استخدامی، نمونه سوالات استخدامی، سوالات رایگان ... دانلود جزوه و نمونه سوالات درس زبان انگلیسی | دانلود نمونه ... file.estekhdami.org/دانلود-جزوه-نمونه-سوالات-زبان-انگلیسی/ یکی از دغدغه های اساسی متقاضیان شرکت کننده در آزمون های استخدامی، مطالعه منابعی مفید و کارآمد جهت پاسخ گویی به سوالات دروس عمومی و از جمله درس زبان انگلیسی می ... مجموعه سوالات استخدامی زبان انگلیسی عمومی - جستجو و دانلود ... ketabesabz.com/search?q=مجموعه+سوالات+استخدامی+زبان+انگلیسی... جستجو و دانلود کتاب - مجموعه سوالات استخدامی زبان انگلیسی عمومی. دانلود دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی زبان انگلیسی ... - مخفیگاه www.makhfigah.com/...سوالات-استخدامی/1097-دانلود-رایگان-نمونه-سوال... اکثر آزمون های استخدامی کشور دارای سوالاتی در زمینه زبان انگلیسی عمومی می باشند. تیم مدیریتی مخفیگاه 2 بسته نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی ، شامل 200 و 264 ... دانلود رایگان نمونه سوالات زبان انگلیسی (آزمون جامع استخدامی) dehvand.ir/137927/ ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نمونه سوالات زبان انگلیسی (آزمون جامع استخدامی) (دانلود رایگان) تعداد کل سوالات 264، به همراه پاسخنامه کلیدی سوالات تعداد صفحات ... - 137927. نمونه سوالات آزمونهای استخدام - نمونه سوالات زبان انگلیسی job98.blogfa.com/tag/نمونه-سوالات-زبان-انگلیسی نمونه سوالات آزمونهای استخدام - نمونه سوالات زبان انگلیسی - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمونهای استخدامی دولتی مانند شهرداری،استانداری و... سوالات استخدامی زبان انگلیسی - دانلود نمونه سوالات استخدامی ... iranarze.persianblog.ir/tag/سوالات_استخدامی_زبان_انگلیسی جزوه عمومی، نکات کلیدی و سوالات استخدامی (زبان انگلیسی): این مجموعه شامل جزوه عمومی، نکات کلیدی و سوالات چهار گزینه ای (همراه با پاسخنامه) درس زبان انگلیسی می ... دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی به همراه پاسخنامه ... www.power2.ir › آزمون وزارت نیرو با پاسخنامه ، که شامل سوالات دروس عمومی ( زبان فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی ، ریاضی ، آمار ، کامپیوتر ، سوالات هوش و اطلاعات عمومی ) بوده و برای کلیه آزمونهای ... مجموعه سوالات استخدامی زبان انگلیسی عمومی - جستجو و دانلود ... ketabesabz.com/search?q=مجموعه+سوالات+استخدامی+زبان+انگلیسی... جستجو و دانلود کتاب - مجموعه سوالات استخدامی زبان انگلیسی عمومی. ... در این مجموعه تمام جملات شرطی در زبان انگلیسی به هر توعی با تمام نکات آورده شده است و سعی ... نمونه سوالات استخدامی رایگان www.file99.ir/ سوالات مصاحبه های استخدامی و گزینش به صورت 650 سوال و جواب، در یک فایل پی دی اف شامل موضوعات زیر ... ۹- سوالات زبان انگلیسی آزمون جامع استخدامی (۲۶۴ سوال). جزوه و نمونه سوالات زبان انگلیسی آزمون های استخدامی libemploy.blogfa.com/.../جزوه-و-نمونه-سوالات-زبان-انگلیسی-آزمون-های-ا... دانلود سوالات آزمون و مصاحبه استخدامی - جزوه و نمونه سوالات زبان انگلیسی آزمون های استخدامی - تست دانلود، سوالات استخدامی، نمونه سوالات استخدامی، سوالات رایگان ... دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی زبان انگلیسی - ایران عرضه iranarze.ir/free/59-zabane-english.html دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی زبان انگلیسی (بسته شماره ۱): اکثر آزمون های استخدامی کشور دارای سوالاتی در زمینه درس زبان انگلیسی می باشند. این بسته که ... دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی عمومی با جواب | دانلود ... www.pazhang.ir/دانلود-نمونه-سوالات-زبان-انگلیسی-عموم/ ۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این مجموعه شامل بیش از 200 سوال تستی زبان انگلیسی عمومی (همراه با جواب) پرتکرار آزمون ... نمونه سوالات استخدامی زبان انگلیسی عمومی + پاسخنامه,رایگان سوالات عمومی زبان انگلیسی (آزمونهای استخدامی) pnu-mod-sanati-2008.blogfa.com/post-699.aspx از پیام نور تا ارشد مدیریت (بانک سوالات) - دانلود رایگان سوالات عمومی زبان انگلیسی (آزمونهای استخدامی) - دانلود نمونه سوالات رایج آزمون های استخدامی bartarinketab.ir/post/238 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی. یک فایل