دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی کارشناس امور شرکت های دولتی خوشه 1249


سوالات عمومی رایگان ویژه آزمون استخدام مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۹۴


دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی کارشناس امور شرکت های دولتی :



خرید سوالات استخدامی اختصاصی طبقه بندی شده آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی


خرید سوالات استخدامی عمومی طبقه بندی شده آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی









لیست دروس و منابع آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی در شغل کارشناس امور شرکت های دولتی :



فهرست منابع دروس تخصصی امتحان استخدام:



اصول حسابداری و حسابرسی، بانکداری داخلی و بین المللی، قوانین و مقررات حاکم بر شرکت های دولتی، کلیات بیمه تجاری

فهرست منابع دروس عمومی امتحان استخدام:

مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
(ICDL -1 فناوری اطلاعات (مهارتهای هفت گانه
-2 ریاضی و آمار مقدماتی
-3 زبان و ادبیات فارسی
-4 معارف اسلامی
-5 زبان انگلیسی عمومی
-6 اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
-7 هوش و توانمندی های عمومی
- آزمون به صورت چهار گزینهای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.
- سؤالات معارف اسلامی مربوط به پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حنفی، شافعی،
مالکی، حنبلی و زیدی) مطابق تعالیم و احکام فقهی آنان طراحی خواهد شد.
- اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این
صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالات محاسبه خواهد شد.
تذکر مهم: سوالات حیط ههای تخصصی آزمون مشترک بر اساس دانش و مهارت های تخصصی متناسب با خوش های شغلی یا
مشاغل، با هماهنگی دستگاه های اجرایی و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، تهیه خواهد شد.


درباره مشاغل کارشناس امور شرکت های دولتی و آشنایی با آن :




آشنایی شغل مدیر امور اداری
مدیر امور اداری برنامه ریزی، هدایت و هماهنگی خدمات اداری و پشتیبانی سازمان را برعهده دارد. در یک سازمان کوچک او ممکن است مسئول همه وظایف بخش امور اداری باشد. ولی در سازمان های بزرگ، مدیر امور اداری مسئول مدیریت و نظارت بر کارکنان بخش امور اداری است.


مدیر امور اداری مجموعه وسیعی از خدمات را برنامه ریزی، هماهنگی و هدایت می کنند تا سازمان بتواند به صورت موثری کارکند. او وظایف گسترده و وسیعی را بر عهده دارد. مدیر امور اداری بر رعایت شدن استانداردها و قوانین در قراردادهای سازمان نظارت دارد. او  الگوهای مصرف انرژی، استفاده از فن آوری و تجهیزات اداری را کنترل می کند مثلا ممکن است برای خرید تجهیزات و وسایل جدید برای کاهش هزینه های انرژی و یا تعمیر و نگهداری یا جایگزینی آینده تجهیزاتی مانند کامپیوتر برنامه ریزی کند. کار این مدیر در میزان بهره وری و رضایت کارکنان موثر است.

بخشی از وظایف مدیر امور اداری مربوط به کارکنان می باشد از جمله انجام امور استخدامی، موارد داخل سازمانی مانند ترفیع، جابجایی و..، اجرای دستورالعمل ها و آیین نامه های استخدامی، ارزشیابی عملکرد کارکنان، امور رفاهی و…

مدیر امور اداری در بسیاری سازمان ها و شرکت ها مسئولیت اجرای مناقصه ها و مزایده ها را برعهده داشته و بر امور انبارداری، نحوه نگهداری و ایمنی کالاها، تهیه کالاها و تجهیزات مورد نیاز، امور مربوط به خدمات عمومی مانند برگزاری جلسات و همایش ها نظارت دارد.

مدیر امور اداری در ساعات اداری معمول مشغول به کار بوده و عمده وقت کاری خود را در داخل سازمان یا شرکت می گذراند.

وظایف مدیر امور اداری
مدیریت و نظارت بر کارکنان بخش اداری
برنامه ریزی و نظارت بر بودجه های قراردادها، موجودی ها و تجهیزات
خرید، ذخیره سازی و توزیع لوازم و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف
نظارت بر نگهداری و تعمیر ماشین آلات، تجهیزات و…
اطمینان از رعایت شدن استانداردهای ایمنی و سلامت در محیط کار
انجام امور پرسنلی مانند امور استخدامی، امور داخل سازمانی (ترفیع، جابجایی، پاداش، تنبیه، مرخصی و…)، ارزیابی عملکرد، امور بیمه، وام و…
دانش و مهارت مورد نیاز شغل مدیر امور اداری
مهارت های ارتباطی – برای ارتباط داشتن و همکاری مناسب با بخش های مختلف، مدیران ارشد و افراد خارج از سازمان
دقت بالا و توجه به جزئیات – چون  مدیر امور اداری بر چندین بخش مهم نظارت دارد، برای جلوگیری از هر گونه اشتباه و خطا به خصوص اشتباهات مالی  باید دقت زیادی داشته و به همه جزئیات توجه کند.
مهارت های رهبری و مدیریتی – از آنجا که وظایف مدیر امور اداری در حوزه چندین بخش سازمان یا شرکت می باشد، او باید به خوبی بتواند بر همه آنها نظارت داشته و به خوبی آنها را با هم هماهنگ کند. از طرفی باید مدیریت  کلیه امور بخش اداری و کارکنان آن را نیز بر عهده داشته باشد.
تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل  مدیر امور اداری
برخی شرکت ها و سازمان ها برای استخدام مدیر امور اداری تاکید بیشتری بر تجربه کاری مرتبط نسبت به مدرک تحصیلی دارند. اما مسلما برای هر شغلی اگر فرد مدرک دانشگاهی مرتبط داشته باشد، در آن شغل موفق تر خواهد بود. به هر حال در استخدام مدیر امور اداری عمدتا از فارغ التحصیلان رشته های زیر دعوت می شود  :

مدیریت (به ویژه گرایش های دولتی و بازرگانی)
امور اداری
بازار کار و فرصت های شغلی مدیر امور اداری
مدیر امور اداری معمولا در هر سازمان یا شرکت دولتی یا خصوصی (عمدتا شرکت های بزرگ) مورد نیاز است. در خصوص میزان استخدام مدیر امور اداری در ایران آمار دقیقی در دسترس نمی باشد. اما از آنجا که این شغل در همه سازمان ها و شرکت های متوسط و بزرگ لازم است، می توان بازار کار خوبی را برای آن پیش بینی کرد.

وضعیت استخدام مدیر امور اداری در برخی کشورهای جهان
آمریکا – پیش بینی می شود میزان استخدام مدیر امور اداری بین سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰، ۱۵ درصد رشد خواهد کرد. در حالی که متوسط این رشد برای همه مشاغل ۱۴ درصد می باشد.

درآمد مدیر امور اداری
در خصوص میزان حقوق و درآمد مدیر امور اداری در کشور اطلاعات درست و قابل استنادی در دسترس نیست. در بخش دولتی میزان حقوق مدیر امور اداری، مانند سایر پست های سازمانی، بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین می شود. برای دریاقت جزئیات این قانون روی لینک زیر کلیک کنید :

محاسبه حقوق و مزایا در قانون مدیریت خدمات کشوری

در بخش خصوصی نیز میزان حقوق و دستمزد براساس وضعیت مالی و در چارچوب سیاست ها و دستورالعمل های مختص خود آن شرکت تعیین می شود. مدیر امور اداری در شرکت های خصوصی مختلف، شاید دستمزدهای متفاوتی دریافت کنند. البته باید توجه داشت که در بخش خصوصی تجربه فرد بسیار مهم است و این عامل در کنار داشتن تخصص بالا از عوامل مهم در تعیین میزان حقوق مدیر امور اداری به حساب می آید.

میزان درآمد این شغل در برخی از کشورهای جهان
آمریکا – متوسط حقوق و درآمد سالانه این شغل مطابق با آخرین آمارها ۸۱.۱۰۰ دلار در سال ۲۰۱۳ بوده است.

شخصیت های مناسب شغل مدیر امور اداری
در یک انتخاب شغل صحیح و درست، عوامل مختلفی از جمله ویژگی های شخصیتی، ارزش ها، علایق، مهارت ها، شرایط خانوادگی، شرایط جامعه و … برای هر فرد باید در نظر گرفته شوند. یکی از مهم ترین این عوامل ویژگی های شخصیتی می باشد. شناخت درست شخصیت هر فرد فرآیندی پیچیده و محتاج به تخصص و زمان کافی است. البته هر فردی ویژگی های منحصربه فرد خود را دارد، حتی افرادی که به نوعی تیپ شخصیتی مشابه دارند، باز هم در برخی موارد با یکدیگر متفاوت هستند.

به طور کلی همیشه افراد موفقی از تیپ های شخصیتی مختلف در تمام مشاغل هستند و نمی توان دقیقا اعلام کرد که فقط تیپ های شخصیتی خاصی هستند که در این شغل موفق می شوند. اما طی تحقیقاتی که صورت گرفته تیپ های شخصیتی ای که برای این شغل معرفی می شوند، عموما این کار را بیشتر پسندیده و رضایت شغلی بیشتری در آن داشته اند.



مقدمه
وضعیت اقتصاد و چرخش مسائل پولی و مالی در کشورها به طور کلی به سمتی حرکت کرده که مالیات جزء جدا ناپذیری است از اقتصاد سالم کشورها . کشورهایی که مالیات در آنها جریان دارد در واقع سازندگی و آبادانی و در آن کشورها نهادینه شده است. دوره کاردانی امورمالی ومالیاتی یکی از دوره های تحصیل آموزش عالی است و هدف از آن آموزش و تربیت افرادی است که پس از یک آموزش دو ساله نظری و عملی قسمتی از نیازهای وزارتامور اقتصادی و دارایی را در زمینه های مالیاتی تامین نمایند. 
طول دوره و شکل نظام: 
طول دوره کاردانی امور مالی و مالیاتی 5/2 سال است و کلیه دروس رسمی آن در مدت 5 نیمسال ارائه و برگزار می گردد. طول هر نیمسال 17 هفته می باشد. 
علاوه بر این دانشجویان در تمام مدت تحصیل صبحها موظفند زیر نظر مرکز آموزش عالی در مراکز مالی کارآموزی نمایند و کلاسهای آنان در بعد از ظهرها تشکیل می گردد . 




سطوح رشته

ردیف نام دانشگاه کاردانی کارشناسی ارشد دکترا
1 آزاد- تهران مرکزی *
2 آزاد- رودهن *
3 آزاد- نجف آباد *




درسهای رشته

ردیف نام درس ردیف نام درس
1 آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 آیین نگارش
3 اصول بایگانی و مدیریت اسناد 4 اصول حسابداری 1
5 اصول حسابداری 2 6 اصول حسابداری 3
7 اصول علم اقتصاد 1 8 اصول علم اقتصاد 2
9 برنامه نویسی به زبان کوپال و کاربرد آن در حسابداری 10 جغرافیای اقتصادی ایران
11 حسابداری صنعتی 1 12 حسابداری میانه 1
13 حسابداری دولتی 1 14 حسابداری صنعتی 2
15 حسابرسی 1 16 حسابرسی مالیاتی
17 حقوق اساسی و آشنایی با تشکیلات دولت جمهوری اسلامی 18 حقوق بازرگانی 19 ریاضیات پایه
20 ریاضیات پیش دانشگاهی 21 عملیات بانکی
22 قانون مالیاتها 1 23 قانون مالیاتها 2
24 قانون مالیاتها 3 25 قانون مالیاتها 4
26 مالیه عمومی و خط مشی مالی دولت ها 27 مبانی و کاربرد کامپیوتر در مدیریت
28 کلیات حقوق ومقررات مدنی





صنعت و بازارکار

فارغ التحصیلان دوره کاردانی امور مالی و مالیاتی قادر به انجام فعالیتها و تصدی مشاغل زیر خواهند بود: 
1- کمک ممیز 
2- ممیز 
3- سرممیز 
4- ممیز کل 
5- رئیس یا معاون جزئی واحدهای مالیاتی – مالی و اداری و قسمت وصول 
سایر مشاغل: 
طبیعت رشته و دروس پیشنیاز به نحوی تنظیم گردیده که جدا از حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی فارغ التحصیلان این دوره بتوانند در حد مشاغل مورد نظر برای فوق دیپلم حسابداری مصوب شورایعالی برنامه ریزی نقش داشته باشند. 







کلمات کلیدی

دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور ... taxgov.blog.ir/.../دانلود%20رایگان%20سوالات%20آزمون%20استخدامی%2... ۵ ساعت پیش - نمونه سوالات استخدامی امور مالیاتی ۹۴ کارشناس مالیاتی دانلود رایگان نمونه سوال استخدام .... نمونه سوالات استخدامی امور شرکتهای دولتی خوشه ۱۲۴۹ ... سوالات استخدامی امور مالیاتی دستگاه های اجرایی کشور| آهنگ ... rozblog-newsrss.loxfa.com/page-512572.html 2 days ago - سوالات کارشناس امور آموزشی استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ۹۴ . ... 2 days ago - دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی (دولتی) ... در آزمون سازمان ... شرایط استخدام سازمان امور مالیاتی | شرایط شرکت در آزمون - قطره. خوشه امور دولتی شرکتهای نمونه سوالات شرکتهای دولتی امور ... gaokongzuoyewang.com/.../خوشه+امور+دولتی+شرکتهای+نمونه+سوالات+... نمونه سوالات استخدامی امور شرکتهای دولتی خوشه ۱۲۴۹نمونه سوالات استخدامی مشترک فراگیر. نمونه سوالات ... نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری خوشه ۱۳۲ نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت | نمونه سوالات تخصصی ... testdoni.ir/ Announcement: نمونه سوالات استخدامی مشترک فراگیر۹۴ +دانلود آگهی استخدام ... نمونه سوالات استخدامی امور شرکتهای دولتی خوشه ۱۲۴۹ · دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی ... های پزشکی دستگاه های اجرایی کشور سوالات کارشناس امور پژوهشی استخدامی ... استخدام سازمان امور مالیاتی - ایران استخدام iranestekhdam.ir/استخدام-سازمان-امور-مالیاتی-کشور/ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی (دولتی) ... در آزمون سازمان امور مالیاتی کشور مصاحبه استخدامی برگزار نمی گردد. استخدام کارشناس حقوق - دهوند dehvand.ir/jobs/استخدام-کارشناس-حقوق/ ۵ ساعت پیش - جستجو میان آگهی های استخدامی ... استخدام در یک شرکت خصوصی · ۱۳۹۴/۱/۲۵ فارس آگهی استخدام قابل توجه علاقه مندان به امور ملکی املاک جنگلی جهت تکمیل کادر شعبه جدید خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت .... نمونه سوالات آزمون استخدامی. سایت استخدام | آگهی استخدامی کاریابی | بانک سازمان وزارت ... www.estekhtam.com/ استخدام وزارت نیرو سال ۹۴ + استخدام: جذب ۲۰۰۰ کارشناس به صنعت آب و برق. ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ ... استخدام استانداری زنجان ۹۴ + استخدامی های جدید در راه دستگاه های دولتی زنجان. ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ ... فراخوان همکاری (کار دانشجویی) در اداره کل امور مالی دانشگاه آزاد. ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ .... نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی شازند. ۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ... استخدام پست بانک در سال 94 | «ای استخدام» www.e-estekhdam.com/استخدام-پست-بانک/ ۱۲ ساعت پیش - وب سایت ای استخدام برای تمام شرکت کنندگان در این آزمون آرزوی موفقیت و ... سوال کارشناس (ای استخدام) : در خصوص عنوان شغلی متصدی امور بانکی (ریالی) .... برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و ... استخدام کارشناس امور پیمانها و قراردادها - «ای استخدام» - 529789 www.e-estekhdam.com/استخدام-کارشناس-امور-پیمانها-و-قراردا/ ۸ ساعت پیش - استخدام کارشناس امور پیمانها و قراردادها. انتشار در ... شیراز خیابان 14 فردوسی کوچه 14/1 روبروی مهمانسرای فردوسی پلاک 99 شرکت فنی مهندسی تلاش کاران ماهر ... در مصاحبه های استخدام های دولتی چه می پرسند؟ ... دانلود سوالات استخدامی. ازمون استخدامی مشترک فراگیر - موتور جستجوی یوز www.yooz.ir/blogs/?...ازمون%20استخدامی%20مشترک%20فراگیر نمونه سوالات استخدامی امور شرکتهای دولتی خوشه 1249 ,نمونه سوالات استخدامی امور شرکتهای دولتی خوشه 1249 ,نمونه سوالات استخدامی امور شرکتهای دولتی خوشه 1249 ...