دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت بهران



دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی شرکت نفت بهران :




خرید سوالات استخدامی شرکت نفت بهران با جواب













آشنایی با مشاغل شرکت نفت بهران :
مهندس نفت روش های استخراج نفت و گاز از زیر زمین را طراحی کرده و توسعه می دهد.محل کار مهندس نفت در دفاتر کاری، پالایشگاه ها، محل های حفاری و یا آزمایشگاه های تحقیقاتی می باشد.

 پس از کشف منابع نفتی یا گازی، مهندس نفت با همکاری زمین شناسان و دیگر متخصصان، ساختار زمین و خصوصیات صخره های حاوی ذخایر و روشهای حفاری را تعیین کرده و عملیات حفاری را آغاز و مدیریت می کند. از آنجایی که تنها درصد کمی از نفت و گاز موجود در منبع تحت فشار طبیعی از چاه فوران می کند، لذا مهندس نفت از انواع روشهای مختلف به منظور استخراج منابع هیدروکربنی استفاده می کند. این روشها شامل تزریق آب، مواد شمیایی، گاز یا بخار به درون یک منبع نفت جهت با فشار بیرون راندن نفت بیشتر می باشد. از آنجایی که حتی با به کارگیری کاملترین روشهای امروزی تنها قسمتی از نفت یا گاز یک منبع کشف می شود، لذا بخشی از کار مهندس نفت انجام امور تحقیقاتی و گسترش فناوری و روشهای کار آمدتر است تا میزان کشف را افزایش داده و از هزینه حفاری و مراحل تولید بکاهد.

در مجموع کار مهندس نفت در یکی از حوزه های اکتشاف، حفاری و یا بهره برداری انجام می شود.

کار مهندس نفت با تخصص بهره برداری به بررسی تولید از مخازن نفت و گاز و رفع مشکلات مربوطه مربوط است. تخصص او معمولا پس از به اتمام رسیدن کشف مخزن و حفاری آن به کار می آید و مهمترین کار مهندس نفت در حوزه بهره برداری، جلوگیری از افت فشار ناگهانی چاه به دلیل بهره برداری نامناسب و صیانت از مخزن جهت بهره برداری بیشتر می باشد.

کار مهندس نفت با تخصص مخزن، به عنوان یکی دیگر از بازیگران عرصه نفت، پس از اکتشاف منابع هیدروکربنی (نفت، گاز و …. ) توسط تیم اکتشاف آغاز می شود. او به منظور تکمیل کار و بررسی بیشتر مخازن یافت شده و مدل سازی آنها به منظور انجام عملیات بعدی وارد میدان می شود.

مهمترین کار مهندس نفت در بخش مخازن عبارت است از : بررسی قابلیت تولید در مخزن با بکارگیری و بهره مندی از شیوه‌های جدید مطالعاتی و مدلسازی، ارزیابی توزیع فشار و توجیه افت آن در مخزن و چگونگی کنترل آن، انتخاب و ارائه روش عملی افزایش برداشت از مخازن با احتساب ملاحظات فنی واقتصادی و مدیریت و صیانت از مخازن نفت و گاز کشور.

مهندسان مخازن فعالیت‌هایی شبیه به مهندسان بهره‌برداری دارند و درواقع یک جور پل ارتباطی بین تیم اکتشاف و حفاری و تیم بهره‌برداری هستند و حلقه گمشده ارتباطی بین این دو گروه می‌باشند.

پس از اکتشاف و شناسایی و مدل سازی مخازن نفت، مهندس نفت در حوزه حفاری عملیات هایی نظیر عملیات حفاری، مهندسی گل حفاری و … را به منظور دستیابی به نفت یا گاز موجود در مخازن بر عهده دارد. فعالیت این گروه از متخصصان منجر به استخراج نفت توسط بهره‌برداران می‌شود. مهندسی نفت با تخصص حفاری یکی از سخت ترین و پر خطر ترین، و البته پر درآمد ترین مشاغل نفتی می باشد. از جمله ویژگی های مهم مهندسین حفاری، توانایی کار در شرایط دشوار و عملیاتی-بیابانی است که معمولا دوری از خانواده بر این سختی می‌افزاید.

ساعات کار مهندس نفت با توجه به نوع تخصص و محل کار او متفاوت است. به طور کلی پرسنل دکل و سکوهای نفتی (منطقه عملیاتی) به صورت اقماری (دو هفته کار و دو هفته استراحت) و در دو شیفت کاری (روزکار و شب کار) مشغول به کارند. به عبارت دیگر در یک ماه، چهار شیفت کاری وجود دارد. سایر کارکنان دکل همچون کمپانی‌من، رئیس دستگاه، زمین‌شناس، گل‌نگار، گلشناس، پزشک، مکانیک و برقکار که حدود ۱۰۰ نفر برای یک دکل می شوند، معمولا در طول شبانه‌روز در محل دکل حضور دارند.

پرسنل دکل حفاری خشکی و سکوهای حفاری دریایی مشابه یکدیگرند.همچنین کارکنان سکوهای دریایی در همان جا استراحت می کنند و امکانات امداد و نجات از جمله هلی کوپتر و قایق های نجات و تیم پزشکی در محل آماده است تا در مواقع خطر همچون وقوع حریق فورا عملیات امداد و نجات را آغاز نمایند.

شما به عنوان مهندس نفت در صورت کسب تجربه در این صنعت می توانید مراحل مختلف شغلی را طی کرده و در سمت های مختلف در شرکت های نفتی کار کنید. یکی از بالاترین سمت ها در روی دکل و منطقه عملیاتی، “کمپانی من” می باشد. کمپانی من یا ناظر عملیات حفاری و بالاترین مقام مدیریتی در محل، معرفی کننده شخصی به عنوان نماینده تمام وقت شرکت نفت در محل حفاری چاه است که بر اجرای برنامه حفاری ارائه شده از سوی اداره کل حفاری مطابق بر زمانبندی به صورت ۲۴ ساعته نظارت داشته و با ارائه راهکارهای لازم در شرایط مقتضی، ضمن رعایت نکان ایمنی و صرفه جویی در هزینه ها سبب تسریع درحفاری چاه می شود.
 




کلمات کلیدی:
استخدام در شرکت نفت بهران 94 | استخدامwww.estekhtam.com/استخدام-در-شرکت-نفت-بهران-94/Translate this pageMay 28, 2015 - سوالات رایج در آزمون های استخدامی در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟ سوالات آزمون.استخدام شرکت نفت بهران سال 94 | ایران استخدامiranestekhdam.ir/استخدام-شرکت-نفت-بهران/Translate this pageJun 1, 2015 - جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت اینجا کلیک نمایید ... شرکت نفت بهران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در دفتر ...استخدام شرکت نفت بهران - مرجع آگهی های استخدامیwww.estekhdami.org/tag/استخدام-شرکت-نفت-بهرانTranslate this pageمطالبی که برچسب 'استخدام شرکت نفت بهران' دارند. نفت بهران. آگهی استخدام شرکت نفت بهران آبان ۹۳. شرکت نفت بهران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد متخصص، ..... دانلود سوالات استخدامی شرکتهای آب و برق خوزستاناستخدام شرکت نفت بهران در استان تهران | «ای استخدام» | آگهی ...www.e-estekhdam.com/استخدام-شرکت-نفت-بهران-در...Translate this pageMar 4, 2013 - شرکت نفت بهران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود از .... در صورتی که در مورد سوالات استخدامی سوالی دارید اینجا کلیک کنید.استخدام شرکت نفت بهران در سال 94 | «ای استخدام»www.e-estekhdam.com/استخدام-شرکت-نفت-بهران-4/Translate this pageMay 25, 2015 - شرکت نفت بهران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در .... در صورتی که در مورد سوالات استخدامی سوالی دارید اینجا کلیک کنید.استخدام شرکت نفت بهران - پرتال دانشگاهی کشورwww.unp.ir/news/job/all-degrees/10890Translate this pageAug 3, 2014 - شرکت نفت بهران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد متخصص، متعهد و با انگیزه از ... در صورتی که این شرکت در هر یک از مراحل استخدام متوجه عدم صحت اطلاعات ثبت شده در سایت توسط ... نمونه سوالات استخدامی.نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت بهران - طلا فایلtalafile.ir/نمونه-سوالات-استخدامی-شرکت-نفت-بهران/Translate this pageMay 30, 2015 - این مجموعه حاوی نمونه سوالات مناسب جهت آمادگی داوطلبین شرکت در آزمون استخدامی شرکت نفت بهران می باشد که جهت دانلود و مطالعه قرار گرفته است.استخدام شرکت نفت بهران - نمونه سوالات استخدامی بانک تجارتtestdoni.ir/استخدام-شرکت-نفت-بهران/1569Translate this pageشرکت نفت بهران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد متخصص، متعهد و با انگیزه از طریق برگزاری آزمون کتبی و همچنین مصاحبه عمومی، ...سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت بهران به همراه جواب :: دانلود ...test-job.blog.ir/.../سوالات%20آزمون%20استخدامی%20ش...Translate this pageMay 31, 2015 - ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت بهران به همراه جواب» ثبت شده است - دانلود منابع و نمونه سوالات آزمون های و مصاحبه های ...استخدام شرکت نفت بهران سال 93 - تی نیوزtnews.ir/news/066825930331.htmlTranslate this pageJun 1, 2015 - جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت اینجا کلیک نمایید ... شرکت نفت بهران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در دفتر ...