دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری



دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری :




خرید سوالات استخدامی صنایع فولاد













درباره مشاغلفولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری و آشنایی با این رشته :


شرکت فولاد سفید دشت چهار محال وبختیاری یکی از طرح‌های هشت گانه فولاد استانی است که در 35 کیلومتری جاده شهرکرد به بروجن قرار دارد که عملیات  اجرایی آن در تیرماه 1386 در زمینی به مساحت 250هکتار آغاز گردید.

ضرورت اجرای طرح

اجرای برنامه های پیش بینی شده توسعه اقتصادی به منظور رسیدن به جایگاه مناسب تولید فولاد در کشور به میزان 55 میلیون تن در سال، کاهش واردات بی رویه فولاد و رسیدن به خودکفایی در این صنعت، بومی سازی صنعت تولید آهن و فولاد در کشور و ایجاد اشتغال زایی مناسب در استانهای محروم و ... از جمله موارد ضرورت اجرای این طرح  می باشد.

مشخصات فنی شرکت

این طرح شامل دو واحد اصلی می باشد. واحد احیاء مستقیم به روش میدرکس که در این واحد گندله وارد شده به سایت توسط گاز احیایی در داخل کوره تبدیل به آهن اسفنجی می شود و واحد فولادسازی و ریخته گری که در این واحد آهن اسفنجی بدست آمده در واحد احیاء به همراه قراضه آهن و دیگر افزودنیها در کوره قوس الکتریک EAF ذوب شده و پس از تصفیه‌سازی به صورت اسلب ریخته‌گری می شود.

میزان پیشرفت فیزیکی

 میزان پیشرفت واحد احیای مستقیم و انباشت و برداشت تا پایان بهمن ماه 93 به میزان 85% ، واحد ذوب و ریخته گری 40% و پیشرفت کل 58% می باشد. که بالاترین پیشرفت فیزیکی را در بین 8طرح فولادی استانی داراست. ظرفیت تولید سالانه این طرح از  800 هزار تن به یک میلیون تن افزایش یافته و پیش بینی می شود واحد احیای این طرح در شش ماهه اول سال 94 و واحد ذوب و ریخته گری آن در نیمه دوم سال 95 راه اندازی شود .

زیر ساخت های شرکت

جهت انتقال مواد خام  مورد نیاز احداث یک خط ریلی در دستور کار قرار دارد که عملیات اجرایی آن در تیر ماه 90 از طریق وزارت راه و شهر سازی  و با همکاری سازمان توسعه اجرایی شده و قرار است استان را به شبکه ریلی کشور متصل نماید. طراحی 35 کیلومتر خط انتقال آب نیز به اتمام رسیده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است. خط لوله جهت تأمین گاز مورد نیاز نیز احداث شده و همچنین در حال حاضر احداث تقلیل فشار گاز و شبکه داخلی درحال انجام است. در زمینه تامین برق نیز پست 400 کیلو ولت جهت تامین توان 140 مگاوات برق مورد نیاز طرح در حال احداث می باشد.

 میزان تجهیزات خارجی وداخلی به کاررفته

سهم بخش داخلی در تامین تجهیزات این طرح را در واحد احیا 80 درصد و سهم بخش خارجی را حدود 20 درصد و در واحدهای ذوب ریخته گری سهم بخش داخلی 65 % و بخش خارجی 35% است.

میزان اشتغال در مرحله اجرا و بهره برداری

هم اکنون (در زمان احداث) روزانه بطور میانگین روزانه حدود 250 الی 300 نفر از نیروهای کار خود را از جوانان جویای کار در استان چهارمحال و بختیاری تامین می نماید. پیش بینی میشود با بهره برداری از شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال 800نفر بطور مستقیم و 8000نفر بصورت غیر مستقیم فراهم خواهد شد که بخشی از معضل بیکاری جوانان استان بر طرف خواهد شد.

مشارکت شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ساخت و راه اندازی
این طرح با مشارکت 65درصدی فولاد مبارکه و 35درصدی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در حال ساخت و راه اندازی می باشد و پیش بینی می شود تا پایان فاز 2 ظرفیت تولید در بخش احیای مستقیم 2 میلیون تن، ذوب و ریخته گری 2 میلیون تن، ورق 2 میلیون تن و انواع ورق پوشش دار به 2/1 میلیون تن خواهد رسید.

این منطقه استعداد مناسب را برای توسعه دارد و زمینه برای ایجاد پروژه های دیگری برای توسعه استان وجود دارد.

فولاد مبارکه اصفهان نقش بسیار ویژه‌ای در تولید فولاد و دانش فنی و تکنولوژی صنعت فولاد دارا می‌باشد و با توجه به نیروهای فنی و با دانشی که دارد در صدد انتقال تجارب و دانش فنی این صنعت به اکثر نقاط کشور می‌باشد و حضور این شرکت در فولاد سپید دشت استان چهارمحال و بختیاری بسیار حائز اهمیت است. همچنین حضور فولاد مبارکه باعث تکمیل چرخه فولاد وتوسعه منطقه وایجاد اشتغال این استان را فراهم می نماید و با بهره برداری هرچه سریع تر از این طرح تولید ناخالص استان افزایش می یابد و انشا ا... شاهد رشد توسعه صنعتی استان خواهیم بود .

شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری یکی از طرح های هفتگانه ی فولاد استانی است که در 35 کیلومتری جاده شهرکرد به بروجن قرار دارد که عملیات اجرایی آن در تیرماه 1386 در زمینی به مساحت 250 هکتار آغاز گردید. این شرکت با ظرفیت تولیدی سالانه 800 هزار تن تختال شامل نواحی انباشت و برداشت ، احیاء مستقیم به روش میدرکس که در این واحد گندله وارد شده به سایت توسط گاز احیایی در داخل کوره تبدیل به آهن اسفنجی می گردد، ذوب و ریخته گری که در این واحد آهن اسفنجی بدست آمده در واحد احیاء به همراه قراضه آهن و دیگر افزودنی ها در کوره قوس الکتریکی EAF ذوب شده و پس از تصفیه سازی به صورت اسلب ریخته گری می شود. این شرکت در آذر ماه 1393 تاسیس گردید و با مشارکت 65% فولاد مبارکه و 35% سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در حال ساخت و راه اندازی می باشد.


شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

آدرس : استان چهارمحال و بختیاری - سفیددشت - مجتمع فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

تلفن : 65-34264461-038

نمابر : 0384264561













کلمات کلیدی
شرایط استخدام شرکت فولاد سفید دشت در سال 94 | «ای استخدام» www.e-estekhdam.com/شرایط-استخدام-شرکت-فولاد-سفید-دشت/ ۵ ساعت پیش - شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری به منظور تامین سرمایه انسانی مورد نیاز خود از میان واجدین شرایط در ... نمونه سوالات رایج آزمون های استخدامی. استخدام شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری | مخفیگاه makhfigah.com/.../استخدام-شرکت-فولاد-سفیددشت-چهار-محال-و/ ۴۳ دقیقه پیش - استخدام شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری ... سوالات استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور 94 · سوالات استخدام شهرداری یزد در سال 94. شرایط استخدام شرکت فولاد سفید دشت سال ۹۴ صبح یکشنبه ... khabarche.ir/خبر/.../شرایط-استخدام-شرکت-فولاد-سفید-دشت-سال-۹۴ ۵ ساعت پیش - نوشته استخدام پزشک عمومی در استان چهار محال بختیاری اولین بار در «ای استخدام» پدیدار شد. ... شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری به منظور تامین سرمایه انسانی مورد نیاز خود از میان ... نمونه سوالات رایج آزمون های استخدامی. استخدام شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری - خانه www.titrestan.ir/استخدام-شرکت-فولاد-سفیددشت-چهار-محال-و/ ۲ ساعت پیش - شما اینجا هستید: خانه » آگهی » استخدام شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری ... سوالات استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور 94. استخدام شرکت فولاد سازی سفید دشت - مرجع آگهی های استخدامی www.estekhdami.org/tag/استخدام-شرکت-فولاد-سازی-سفید-دشت مطالبی که برچسب 'استخدام شرکت فولاد سازی سفید دشت' دارند. آگهی استخدام شرکت صبا فولاد زاگرس ... شهرهای مورد نیاز : چهار محال بختیاری ... سیستم آزمون مجازی شامل هزاران سوال عمومی استخدامی با قابلیت تولید کارنامه هوشمند آنلاین، توانایی ... آگهی استخدام چهارمحال و بختیاری | ایران استخدام iranestekhdam.ir/category/agahi.../آگهی-استخدام-چهارمحال-و-بختیاری/ آزمون استخدام شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری شرکت فولاد سفیددشت ... اخبار استخدامی‌استانداری چهارمحال و بختیاری نمونه سوالات تخصصی شهرداری‌ها بر ... آگهی استخدام شرکت فولاد سفید دشت - تی نیوز tnews.ir/news/7B6141603001.html ۳ ساعت پیش - شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری به منظور تامین سرمایه انسانی .... سیستم آزمون مجازی شامل هزاران سوال عمومی استخدامی با قابلیت تولید ... چهارمحال و بختیاری - آگهی های استخدامی روز job.pnuna.com/category/استخدامی-بر-اساس.../چهارمحال-و-بختیاری/ استخدام شرکت فولاد سفیددشت – سال ۹۴. شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری به منظور تامین سرمایه انسانی مورد نیاز خود از میان واجدین شرایط استخدام به عمل ...