دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

 

دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی:

 

خرید سوالات عمومی آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

 
 
 

 

دهمین دوره آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی
 
 

انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام دهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی (22 فروردین 1402)

با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی منضم به بخشنامه سازمان به شماره ۱۰۱۲۴۳ مورخ 1401/12/9 و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه های اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور به شرح زیر اعلام میگردد:

گاهشمار
ثبت نام : 23 فروردین الی 4 اردیبهشت 1402
دریافت کارت : 9 خرداد 1402
آزمون : 12 خردا د 1402

 

 

دفترچه راهنمای ثبت نام فراگیر دهم دستگاه های اجرایی 1402

 

تعاریف

مفاهیم و تعاریف برخی از اصطلاحات بکار رفته در متن دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی مشترک فراگیر به شرح ذیل است:
الف) دستگاه اجرایی
کلیه وزارتخانه ها ، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکتهای دولتی و کلیه دستگاههایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانکها و بیمه های دولتی، (کلیه دستگاههای موضوع ماده(۵)  قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه اجرایی نامیده میشوند.
ب) ایثارگران
ب-۱- ایثارگران سهمیه بیست و پنج (۲۵) درصد شامل:

جانبازان
آزادگان
همسر و فرزندان شهدا
همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر
همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت
پدر، مادر، خواهر و برادر شهید

ب-۲- ایثارگران سهمیه پنج (۵) درصد شامل:

رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضو ر داوطلبانه در جبهه ها
همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضو ر داوطلبانه در جبهه ها
فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد
فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

تذکر: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
۱- معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود؛
۲- معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل؛
۳- معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.
ج) داوطلب بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استانها)
با توجه به قانون اصلاح ماده(۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری(مصوب سال ۱۳۹۹) مبنی بر ایجاد اولویت برای داوطلبان بومی شهرستانی(به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها) در امتحانات مشترک فراگیر داوطلبی بومی شهرستانی تلقی میشود که «متولد» یا «ساکن با سابقه ده سال سکونت» در همان شهرستان باشد. بومی بودن افراد به طرق ذیل احراز میگردد:
۱ - شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تبصره: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سالهای مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام درخصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
۲ - استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تأیید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی(براساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی(پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکانپذیر خواهد بود:
الف- داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنما یی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه؛
ب- گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناو ین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.
تبصره: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه میتواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تأیید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.
د) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(موضوع مصوبه شماره ۲۷۸/۶۹۳۸۵ مورخ ۱۹/۰۸/۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی)
بر اساس ماده(۱۵) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(موضوع مصوبه شماره ۲۷۸/۶۹۳۸۵ مورخ ۱۹/۰۸/۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی)؛
۱ - به ازای تاهل و داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در دفترچه راهنمای ثبت نام درج گردیده، اضافه خواهد شد. سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند موضوع این ماده، حداکثر پنج(۵) سال میباشد.
۲ - به ازای تاهل و نیز هر فرزند دو(۲) درصد، حداکثر تا ده(۱۰) درصد به مجموع امتیاز آزمون مشترک فراگیر داوطلب اضافه میشود.
تبصره: امتیازات مطروحه در بندهای(۱) و ( ۲) این ماده با رعایت تبصره بند (ت) ماده(۱) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر اینکه امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند وی، بالای 2/5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر میباشد، اعمال میشود.

شرایط عمومی

۱ - داشتن تابعیت ایران؛
۲ - اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
۳ - التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
۴ - انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان؛
تبصره : با عنایت به ماده(۸) مصوبه شماره ۶۷۹۵/۱۴۰۰/دش مورخ ۰۵/۰۵/۱۴۰۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی، نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، میتوانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمونهای استخدامی دستگاه های اجرایی  مشمول ماده(۵) قانون مدیریت خدمات کشوری ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی، حداکثر تا یکسال(۱۲ ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون مورخ(۰۵/۰۳/۱۴۰۲) نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی استخدام کننده اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون مربوطه، استخدام و بکارگیری آنها کان لم یکن تلقی میشود. همچنین صدور شماره مستخدم، انعقاد قرارداد پیمانی و صدور حکم کارگزینی در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم میباشد.
۵ - داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند؛
۶ - عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
۷ - نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر؛
۸ - عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح؛
۹ - داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند؛
۱۰ - به استناد ماده(۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست های سازمانی در هر یک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.
تبصر ه: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.
۱۱ - داشتن حداقل سن بی ست(۲۰) سال تمام و داشتن حداکثر چهل(۴۰) سال تمام برای استخدام و برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتر ی چهل و پنج(۴۵) سال تمام بر اساس بند(الف) ماده(۴۲ (قانون مدیر یت خدمات کشوری
تبصره ۱ : جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
تبصره ۲ :موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه ها ی دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
تبصره ۳ : به موجب بند(الف) ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در متن دفترچه راهنمای ثبتنام امتحان مشترک فراگیر درج گردیده، اضافه خواهد شد. حداکثر سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند، پنج(۵) سال میباشد.
امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند وی، بالای 2/5 نباشد.
مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر میباشد.

مواد آزمون

الف - آزمون عمومی
مواد آزمون عمومی عبارتند از:

حیطه ها مواد آزمون سهم در آزمون کتبی
حیطه عمومی معارف اسلامی %5/7
زبان و ادبیات فارسی %5/7
آشنایی با قوانین و مقررات اداری %5/7
معلومات عمومی %5/7
زبان انگلیسی عمومی %5/7
هوش و توانمندی های ذهنی %5/7
فناوری اطلاعات %5/7
مجموع حیطه عمومی %40

تبصره ۱ :سوالات معارف اسلامی مربوط به پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران(حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی و زیدی) مطابق تعالیم و احکام فقهی آنان طراحی خواهد شد.
تبصره ۲ :اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوالات محاسبه خواهد شد.
ب - آزمون تخصصی و اختصاصی
سوالات حیطه های تخصص ی و اختصاصی در امتحان مشترک با توجه به شغل مورد نظر تعیین شده و مواد آزمون سوالات تخصصی و اختصاصی برا ی هر یک از مشاغل به تفکیک دستگاههای اجرایی در بخش نهم همین دفترچه مشخص شده است.
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی، تخصصی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای و با ضریب مندرج در جداول بخش نهم میباشند. ضمنًا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

جهت بررسی منابع اختصاصی و تخصصی هر یکک از رشته های برگزار شده میتوانید به دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی مراجعه نمایید

 

مراحل ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز دوشنبه ۴ اردیبهش تماه ۱۴۰۲ انجام خواهد شد. این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
الف) مطالعه شرایط آزمون
داوطلب متقاضی آزمون فراگیر، باید در زمان ثبتنام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیدًا توصیه میشود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثب تنام در آزمون اقدام نمایند .
ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک
۱ .عکس پرسنلی : داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبتنام اینترنتی در اختیار داشته باشد:
- عکس ۳ در ۴ (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛
- با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۲۰۰ در۳۰۰ و حداکثر ۳۰۰ در۴۰۰ پیکسل باشد؛
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛
- حجم فایل ذخیره شده باید حداقل ۱۵ کیلوبایت و حداکثر ۷۰ کیلوبایت باشد؛
- حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛
تذکر ۱ :اسکن و استفاده از عکس روی کارتهای شناسایی(کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر ۲ :عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر ۳ :در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطلشده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای بکارگیری، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرًا برای داوطلبانی که در کافینت ثبتنام میکنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام میدهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتمًا نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نما˻د تا اشتباهًا عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد.
بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۲ .کارت ملی: داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل ۳۰ کیلوبایت و حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحًا رنگی باشد.
ج) پرداخت وجه
متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه ۲۰٫۰۰۰ ریال هزینه خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کـارت بـانکی به همراه رمز اینتـرنتی و کد CVV2 مورد نیاز میباشد.
«توکن پرداخت »، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبتنام به داوطلب اختصاص مییابد. لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک میگردد) تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این کد، با شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.
تذکر ۱ :در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبتنام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، میتواند در زمان دیگری اقدام به ثبتنام نماید. برای این امر، میبایست از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت نام نماید.
تذکر ۲ :در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون(در صفحه اول سامانه)، گزینه «بازیابی کد رهگیری/توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک میشود.
تذکر ۳ :به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمیگردد.

 

شروع فرآیند ثبت نام

فرآیند ثبت نام در سامانه، در هفت مرحله انجام میپذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.
مرحله ۱ :بارگذاری مدارک
در این بخش، مدارک مشخص شده در «بند ب» بارگذاری میگردد.
مرحله ۲ : اطلاعات فردی
مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت میگردد.
مرحله ۳ : اطلاعات تحصیلی
اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه میگردد.
مرحله ۴ : سهمیه و سابقه کار
در این مرحله، سهمیه و سابقه کار(صرفًا مواردی که در همین دفترچه مورد تأیید است) وارد میشود
مرحله ۵ :شغل مورد درخواست
در این مرحله، سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، شغلهای قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب میتواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.
تذکر: داوطلب، فقط حق انتخاب یک شغل را خواهد داشت.
مرحله ۶ : اطلاعات تکمیلی
اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت میباشد.
محل دقیق برگزاری آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر میگردد.
مرحله ۷ : کد رهگیری
تاکید میگردد صرفًا در صورتی ثبتنام فرد به پایان میرسد که داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه «کد رهگیری» دریافت نماید.

 

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت

کارت شرکت در آزمون ، از تاریخ سه شنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۱۲ خردادماه ۱۴۰۲ در مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لاز م به ذکر است صدور کارت شرکت  در آزمون ، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سو ی داوطلبان نبود ه و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

لینک ثبت نام در آزمون فراگیر دهم

 

 

 


کلمات کلیدی:
دانلود رایگان سوالات عمومی و تخصصی استخدامی آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی دانلود رایگان سوالات نهمین آزمون فراگیر - 1400 آزمون فراگیر نهم- ... کارشناسان بخش آموزش ایران استخدام آرشیو کاملی از دوره های گذشته شامل اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی همراه با پاسخ های تشریحی ... سوالات و دفترچه‌های ارسالی کاربران. همراهان محترم می‌توانند، سوالات آزمونی خود را به آدرس ایمیل وبسایت ارسال نموده تا به رایگان ...  سوالات نهمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی را از این سایت دریافت کنید. ... سوالات و پاسخنامه ارسالی کاربران از آزمون استخدام فراگیر دستگاه ... دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به همراه پاسخنامه سوالات در چهار دوره گذشته سالهای 96 - 95 و 94 خبر ۲۷ بهمن ۱۴۰۰-دفترچه نهمین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی و آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ منتشر گردید و متقاضیان می توانند از 27 بهمن تا 2 اسفند ثبت نام نمایند. سوالات استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی شامل تمامی نمونه سوالات دوره های قبل فراگیر اجرایی و سوالات عمومی پرتکرار و مهم آزمون های 5 سال ... آزمون استخدامی فراگیر دولتی دستگاه های اجرایی که تا به حال هشت دوره آن برگزار گردیده است و با استقبال فوق العاده خوب داوطلبان استخدام در ادارات دولتی روبرو شده ... اطلاعیه درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (ویژه رشته های شغلی دستگاه های اجرایی به غیر ...