دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی جهاد کشاورزی

 

 

دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی جهاد کشاورزی :

 


 

خرید سوالات استخدامی وزارت جهاد کشاورزی با پاسخنامه

 
 
 
 
 


 

آگهی استخدام دستگاه های اجرایی - 27 بهمن 1400

 

 

 

اطلاعیه‌ زمان ثبت‌ نام‌ و شرکت در‌ نهمین آزمون‌ استخدامی فراگیر 1400:

به ‌اطلاع‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ‌میرساند که ثبت‌ نام از روز چهارشنبه مورخ 1400/11/27 از طریق درگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان آغاز و در روز دوشنبه مورخ 1400/12/02 پایان میپذیرد؛ لذا متقاضیان میتوانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون ثبت‌نام نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون را از طریق لینک موجود در زیر دانلود و بررسی نمایید.

ضمناً آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ 1401/02/16 و رشته‌های شغلی سایر دستگاهها در روز جمعه مورخ 1401/04/31 برگزار خواهد شد.

 

تقویم آزمون:
شروع ثبت نام: از 27 بهمن 1400
مهلت ثبت نام: تا 02 اسفند 1400
دریافت کارت آزمون سازمان ها: 28 تیر 1401
زمان برگزاری آزمون سازمان ها: 31 تیر 1400

 

دفترچه راهنمای ثبت نام سال 1400

راهنمای ثبت نام سال 1400

 

 

 

 


 

 
درباره مشاغل جهاد کشاورزی و آشنایی با این رشته :
 
آشنایی با وزارت جهاد کشاورزی
 
اقتصاد > کشاورزی - همشهری آنلاین:
تنوع اقلیمی، وجود منابع و ذخایر غنی، امکان ایجاد اشتغال مولد کم هزینه و زودبازده و وجود مزیت نسبی در تولید و صدور محصولات، از جمله قابلیت‌های بخش کشاورزی است
در سال ۱۳۸۲ حدود ۱/۱۴ در صد از تولید ناخالص داخلی، بیش از یک چهارم ارزش صادرات غیرنفتی، یک پنجم اشتغال، بیش از ۹۳ در صد از عرضه غذا در داخل کشور را بخش کشاورزی به خود اختصاص داده است.
 
این بخش از نظر تولید، اشتغال، صادرات، حفاظت و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی و خدادادی، توسعه تحقیقات و فنآوری‌ها و توسعه مشارکت‌های مردمی، یکی از ارکان مهم اقتصاد و امنیت کشور به حساب می‌آید.
 
بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران، برنامه ریزان و دستگاه‌های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.
 
اما به علت برخی ناهماهنگی‌ها و سیاست‌ها، نظام‌ها و روش‌های ناکارا، تداخل وظایف، دوباره کاری‌ها ... و بروز حوادث طبیعی (نظیر خشکسالی و سیل) بخش کشاورزی در سال‌های اخیر با دشواری‌هایی روبه رو بوده که مانع از رشد مطلوب این بخش شده است.
 
دسن
 
پرونده‌ها:
 
سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور / پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی / موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور / باغ گیاه‌شناسی / باغ گیاه‌شناسی ملی ایران / باغ گیاه‌شناسی نوشهر / باغ گیاه‌شناسی فدک - خوزستان
محمدرضا اسکندری / صادق خلیلیان
دسن
 
به منظور رفع این نابسامانی‌ها و نارسایی‌ها، براساس قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دولت مکلف شده تا در جهت اصلاح نظام اداری، کاهش تصدی‌های غیر ضروری، ارتقای بهره وری و کارایی نیروی انسانس و مدیریت دستگاه‌های اجرایی، حذف موازی کاری‌ها ... و تجمع امور کشاورزی، دام، توسعه و عمران روستایی تدابیر لازم را اتخاذ کند.
 
در این راستا، لایحه ادغام وزارتخانه‌های جهادسازندگی و کشاورزی و تشکیل وزارت جهاد کشاورزی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه شد و پس از تصویب هیات وزیران در تاریخ 26 مرداد سال ١٣٧٩ با قید یک فوریت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.
 
این لایحه پس از ماه‌ها بحث و بررسی کارشناسان، سرانجام در تاریخ 6 دی سال ٧٩ به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید و در تاریخ 10 دی ماه ١٣٧٩ توسط شورای نگهبان تایید شد.
 
 
 
 

کلمات کلیدی
منابع و سوالات مفید برای استخدام وزارت جهاد کشاورزی انتشار دفترچه هشتمین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام ... علاقه مندان به استخدام شدن در یکی از رشته های شغلی ارائه شده در وزارت جهاد کشاورزی، می توانند با ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 1400 یکی از ...  استخدام در وزارتخانه ها یا سازمان های بزرگی مانند جهاد کشاورزی یکی از ایده آل های جوانان است و همه تمایل دارند که موقعیت های شغلی خوبی داشته ... لازم به ذکر است که به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی 1400 و یا تمدید مهلت ثبت نام این آزمون علاوه بر این مقاله در ... ۱۰ هزار دانش آموخته فعال بخش کشاورزی در کشور امسال استخدام می شوند.معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در قزوین گفت : مراحل نام نویسی از ... سامانه استخدام نیرو در نظر دارد جهت تکمیل کادر نیروی انسانی درخواستی کارفرمایان اقدام به جذب نیرو جهت فعالیت به عنوان مهندس کشاورزی نماید. لذا متقاضیان به ... بسته سوالات استخدامی جهاد کشاورزی دارای الص سوالات آزمون های سالهای گذشته بهمراه پاسخ و سوالات تالیفی جدید ویژه آزمون سال 1400 در کنار ... امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1400 ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان ... آگهی های استخدامی جدید وزارت بهداشت – استخدام در وزارت بهداشت در سال جدید خبر ۵ ... اخبار جدید جذب نیرو در وزارت جهاد کشاورزی خبر ۹ آبان ماه ۱۳۹۶: فعالیت ۶۶ ...